- Μηνύματα
- 2.353
- Reaction score
- 4.915
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Αυτοκίνητο: Volvo S60, 2000cc 180PS, 5-cylinder, μοντέλο 2009.
Μερικές ερωτήσεις:
1) τακάκια (εμπρός) άλλαξα πρώτη φορά πριν 2 χρόνια στα 120.000Km (μετακίνηση 90% σε εθνική, φρένο ξεχνάω να πατήσω!). Πότε (αναλογικά) θα είμαι για μπροστινές δισκόπλακες; (έχουν ένα μικρό δοντάκι τώρα).
2) προτείνετε κάποια άλλη μάρκα δισκόπλακες εκτός από της μαμάς; π.χ Zimmermann; ή όχι; και αν ναι, τι είδους δισκόπλακες; (οδήγηση συντηρητική θα έλεγα 130-150 σε εθνική)
4) έχει σχέση η δισκόπλακα με την διάμετρο της ζάντας; Ρωτάω γιατί βλέπω ότι αναφέρεται π.χ για 16 ίντσες κ.λ.π. Δηλαδή αν κάποιος αλλάξει ζάντο-λάστιχα στο αυτοκίνητο, π.χ από 16 σε 17 ίντσες, αλλάζει και δισκόπλακες;
5) Βλέπω σε απλές αεριζόμενες δισκόπλακες (όχι τρυπητές, όχι χαραγμένες) μεγάλη διαφορά στην τιμή ακόμη και στην ίδια εταιρεία. Που οφείλεται αυτό; Είναι καλύτερες οι ακριβότερες και σε ποια χαρακτηριστικά ακριβώς;
Αυτοκίνητο: Volvo S60, 2000cc 180PS, 5-cylinder, μοντέλο 2009.
Μερικές ερωτήσεις:
1) τακάκια (εμπρός) άλλαξα πρώτη φορά πριν 2 χρόνια στα 120.000Km (μετακίνηση 90% σε εθνική, φρένο ξεχνάω να πατήσω!). Πότε (αναλογικά) θα είμαι για μπροστινές δισκόπλακες; (έχουν ένα μικρό δοντάκι τώρα).
2) προτείνετε κάποια άλλη μάρκα δισκόπλακες εκτός από της μαμάς; π.χ Zimmermann; ή όχι; και αν ναι, τι είδους δισκόπλακες; (οδήγηση συντηρητική θα έλεγα 130-150 σε εθνική)
4) έχει σχέση η δισκόπλακα με την διάμετρο της ζάντας; Ρωτάω γιατί βλέπω ότι αναφέρεται π.χ για 16 ίντσες κ.λ.π. Δηλαδή αν κάποιος αλλάξει ζάντο-λάστιχα στο αυτοκίνητο, π.χ από 16 σε 17 ίντσες, αλλάζει και δισκόπλακες;
5) Βλέπω σε απλές αεριζόμενες δισκόπλακες (όχι τρυπητές, όχι χαραγμένες) μεγάλη διαφορά στην τιμή ακόμη και στην ίδια εταιρεία. Που οφείλεται αυτό; Είναι καλύτερες οι ακριβότερες και σε ποια χαρακτηριστικά ακριβώς;