Δύο Χιλιάδες Καταγγελίες Καταναλωτών Στην Εett Το 2004

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Περίπου 2.000 καταγγελίες δέχθηκε το 2004 η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων από καταναλωτές που διαμαρτύρονταν για διάφορα θέματα που είχαν σχέση με τις τηλεπικοινωνίες, τις ταχυδρομικές και άλλες υπηρεσίες.
• Στον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ υποβλήθηκαν 1.965 γραπτά αιτήματα/ καταγγελίες, η πλειονότητα των οποίων και συγκεκριμένα το 54% αφορούσε στο φάσμα των ραδιοσυχνοτήτων και ειδικότερα τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, καθώς και περιπτώσεις παρεμβολών.
• Δεύτερη στον κατάλογο έρχεται η σταθερή τηλεφωνία, που συγκεντρώνει το 18% των καταγγελιών, και ακολουθεί η κινητή τηλεφωνία με 10%.
• Σε ό,τι αφορά το Internet, οι καταγγελίες καταλαμβάνουν το 7% του συνόλου και σχετίζονται κυρίως με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και τις χρεώσεις.
in.gr
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Το ζήτημα είναι τι θα αλλάξει όμως........
Πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι?

Αν οι εταιρίες δουν ότι η διαφορά των "παράνομων" κερδών τους με τα πρόστιμα σημαίνει κέρδος τότε απλά θα πληρώνουν τα πρόστιμα και θα συνεχίσουν να μας ζητάνε υπέρογκες χρεώσεις........

Και βέβαια έχουν καλό δάσκαλο σε αυτό.
Το ίδιο το Ελληνικό κράτος προτιμά να παρανομεί απέναντι στους πολίτες και να πληρώνει πρόστιμα στην ΕΟΚ αφού τελικά την συμφέρει!!!

Και ο τελικός χαμένος εξακολουθούμε να είμαστε εμείς!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.958
Μηνύματα
3.035.777
Members
38.523
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top