Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305
in.grΠερίπου 2.000 καταγγελίες δέχθηκε το 2004 η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων από καταναλωτές που διαμαρτύρονταν για διάφορα θέματα που είχαν σχέση με τις τηλεπικοινωνίες, τις ταχυδρομικές και άλλες υπηρεσίες.
• Στον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ υποβλήθηκαν 1.965 γραπτά αιτήματα/ καταγγελίες, η πλειονότητα των οποίων και συγκεκριμένα το 54% αφορούσε στο φάσμα των ραδιοσυχνοτήτων και ειδικότερα τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, καθώς και περιπτώσεις παρεμβολών.
• Δεύτερη στον κατάλογο έρχεται η σταθερή τηλεφωνία, που συγκεντρώνει το 18% των καταγγελιών, και ακολουθεί η κινητή τηλεφωνία με 10%.
• Σε ό,τι αφορά το Internet, οι καταγγελίες καταλαμβάνουν το 7% του συνόλου και σχετίζονται κυρίως με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και τις χρεώσεις.