Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων



Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Μια ερώτηση: γιατί κάποιος να πάρει sub και όχι ηχεία με 12ιντσα ή 15ιντσα γούφερ ενσωματωμένα στο ηχείο (φέρνω παράδειγμα το ενεργό ATC 300 με 2 15-ιντσα ή στο εντελώς αντίθετο άκρο -τεχνολογίας/τιμής- το παθητικό Vega XLS-215 επίσης με 2 15-ιντσα).
 
Last edited:





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μια ερώτηση: γιατί κάποιος να πάρει sub και όχι ηχεία με 12ιντσα ή 15ιντσα γούφερ ενσωματωμένα στο ηχείο (φέρνω παράδειγμα το ενεργό ATC 300 με 2 15-ιντσα ή στο εντελώς αντίθετο άκρο -τεχνολογίας/τιμής- το παθητικό Vega XLS-215 επίσης με 2 15-ιντσα).
μπορεις να παρεις ενα 300αρι και να το εντοιχισεις
Θα ήταν συζητήσιμο το ενδεχόμενο άμα ήταν ενεργά - και ακόμα καλύτερα,εντοιχισμένα.:D

Διότι στην περίπτωση του παθητικού κροσόβερ - παραβλέποντας για λόγους απλοποίησης οποιονδήποτε άλλον παράγοντα - εισάγουμε ανεπιθύμητες μεταβλητές : αφενός μεν την επάρκεια οδήγησης (ποσά ισχύος και ωφέλιμος -συμπεριλαμβάνων παθητικά στοιχεία στην πορεία του σήματος- συντελεστής απόσβεσης) για να προέκυπταν απαραμόρφωτες στάθμες στη ζώνη της ΄΄ισχύος΄΄ (έως τα υποδεδειγμένα 320Hz ),αφετέρου δε εφόσον η αρχιτεκτονική του παθητικού setup δεν θα περιλάμβανε ξεχωριστούς ενισχυτές για τον εκάστοτε δρόμο η οδήγηση των γούφερ θα αποσπούσε υπέρογκα ποσά από την κοινή πίτα ισχύος,κατά τρόπον ώστε να στερούσε ακόμα και τα μικρότερα απαιτούμενα ποσά για όσα μεγάφωνα θα είχαν αναλάβει την ανώτερη ζώνη,εκείνη της επονομαζόμενης...΄΄αγνότητος΄΄.:roflmao:
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ!
...ή στο εντελώς αντίθετο άκρο -τεχνολογίας/τιμής- το παθητικό Vega XLS-215 επίσης με 2 15-ιντσα).
Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Παραβλέποντας το χρηματικό αντίτιμο,κοίτα λίγο και την προδιαγραφή των ενεργών 300 (του πλέον ιδεώδους δηλαδή δείγματος) :
Amplitude Linearity (±2dB): 50Hz-12kHz
Cut-off Frequencies (-6dB, free-standing): 25Hz, 20Khz

Fought the Law...:whistling:
Το ανωτέρω λινκ με τα δευτερογενή συμπεράσματα που εξάγονται γίνεται να εκληφθεί μονάχα ως υπόγεια...προτροπή για την προμήθεια ενεργών έναντι των παθητικών.;)
Αυτοι μπορει να εχασαν αλλα καποιοι αλλοι κερδισαν.I fought the law and i won.:D
Bhutia Law 3 : ΄΄When shopping for consumer speakers,don't get trapped in a...consumer mentality΄΄:sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Θα ήταν συζητήσιμο το ενδεχόμενο άμα ήταν ενεργά - και ακόμα καλύτερα,εντοιχισμένα.:D

Διότι στην περίπτωση του παθητικού κροσόβερ - παραβλέποντας για λόγους απλοποίησης οποιονδήποτε άλλον παράγοντα - εισάγουμε ανεπιθύμητες μεταβλητές : αφενός μεν την επάρκεια οδήγησης (ποσά ισχύος και ωφέλιμος -συμπεριλαμβάνων παθητικά στοιχεία στην πορεία του σήματος- συντελεστής απόσβεσης) για να προέκυπταν απαραμόρφωτες στάθμες στη ζώνη της ΄΄ισχύος΄΄ (έως τα υποδεδειγμένα 320Hz ),αφετέρου δε εφόσον η αρχιτεκτονική του παθητικού setup δεν θα περιλάμβανε ξεχωριστούς ενισχυτές για τον εκάστοτε δρόμο η οδήγηση των γούφερ θα αποσπούσε υπέρογκα ποσά από την κοινή πίτα ισχύος,κατά τρόπον ώστε να στερούσε ακόμα και τα μικρότερα απαιτούμενα ποσά για όσα μεγάφωνα θα είχαν αναλάβει την ανώτερη ζώνη,εκείνη της επονομαζόμενης...΄΄αγνότητος΄΄.:roflmao:

Το ανωτέρω λινκ με τα δευτερογενή συμπεράσματα που εξάγονται γίνεται να εκληφθεί μονάχα ως υπόγεια...προτροπή για την προμήθεια ενεργών έναντι των παθητικών.;)

Bhutia Law 3 : ΄΄When shopping for consumer speakers,don't get trapped in a...consumer mentality΄΄
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.323
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Γιατί αυτά ακούσαμε στο Athens mastering studio, εντοιχισμένα, σε σχετικά μικρό χώρο, μαζί με ένα ζευγάρι τερατωδών σαμπ της ATC, ομοίως εντοιχισμένο, και μας έφυγε κάθε ανάμνηση χαϊεντίλας, ανεπιστρεπτί.8-)

Η ATC, που "ξέρει", φτιάχνει σαμπ για τα 300-άρια της.
Αρκεί αυτό ως επιχείρημα, ή θες κι άλλο; :p


Δηλαδή, για να το πω αλλιώς: τα 300-άρια είναι οι μεγαλύτεροι δορυφόροι της ATC. 8-)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.404
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Οποιο ηχείο και να πάρεις, θα παίξει καλύτερα αν πάρεις και δυο σαμπ (εννοείται σωστά ρυθμισμένα).
[DOUBLEPOST=1544346616][/DOUBLEPOST]Εαρ μαζί γράφαμε.
 

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
μπορεις να παρεις ενα 300αρι και να το εντοιχισεις
Η πανεύκολη λύση του εντοιχισμου, :cautious:, και γενικότερα η καρδιοειδης επίτευξη είναι ένα ισχυρό παυσίπονο όχι το αντίδοτο του δηλητηρίου των στασιμων...
Στο τελος θα βγάλουν μαλλιά και στα χέρια πέραν από τις γλώσσες τους οι γνωστοί άγνωστοι ...
Είπαμε έχει βγει νόμος για τα σαμπς... Θα αρχίσουν τα πρόστιμα... :laugh:
 


Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Άλλο ενεργά vs παθητικα, αλλο σαμπ vs ενεργά...δεν υπάρχει επειδή έχουν 230v και τα δύο τους :lol:
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
O @musicfanatic είναι γιατρός, αλλά μένει μακρυά.
Για έλα στις γιορτές απο δω να πιούμε καμιά μπύρα και θα σε στρώσουμε μια χαρά :drinks:
Και όπως το διάβαζα, πριν καν φτάσω στο τέλος της φράσης,
το μυαλό μου είχε ήδη "διαβάσει" :
"Για έλα στις γιορτές απο δω να πιούμε καμιά μπύρα και θα σε εν-τοιχίσουμε" μια χαρά..." :o

Που έχω μπλέξει ρε... :unsure:

:drinks:
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.275
Reaction score
1.356
platon said:
https://www.thebroadcastbridge.com/...er-from-professional-audio-monitors?cat_id=63

Bhutia said ....
Το ανωτέρω λινκ με τα δευτερογενή συμπεράσματα που εξάγονται γίνεται να εκληφθεί μονάχα ως υπόγεια...προτροπή για την προμήθεια ενεργών έναντι των παθητικών.;)



Φυσικα ...........αφου ηταν "λογια" της Neumann.;)
 

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.238
Reaction score
1.599
Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση

"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?

Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.

Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
 

Μηνύματα
1.839
Reaction score
3.432
Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση

"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?

Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.

Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
Κοίτα ακριβές γνώσεις δεν έχω.
Αλλά μπορώ να σου πω κάτι.
Μεγάλες παραγωγές όπως γινόντουσαν δεν γίνονται πια.
Ο παραγωγός του δίσκου ορίζει τον ήχο της μπάντας .
Πλέον υπάρχουν μπάντες οι οποίες φτιάχνονται κατά παραγγελία και ικανοποιούν το τι εχει στο κεφαλι του ένας παραγωγός .
Σπάνιες οι περιπτώσεις προσωπικού στίγματος του καλλιτέχνη.
Τώρα για βινύλια γίνεται άλλη επεξεργασία αλλά σπάνια ένας καλλιτέχνης μπαίνει στη διαδικασία να κάνει πρόσθετα έξοδα για ένα δίσκο.
Δεν υπάρχουν πωλήσεις για να υπάρχουν έξοδα για τέτοιες πολυτέλειες πια .
Επίσης μεγάλη σημασία έχει το που παει το υλικό για mastering.
Δηλαδή ένας καλλιτέχνης στην Ελλάδα ή το κάνει στο "στούντιο"που γράφει ή αν έχει μεράκι ψάχνει για μαστεραδικο.
Ένας δίσκος εδώ κοστίζει 1200-1600 το μαστερινγκ.(έχουν περάσει και 8 χρόνια από τότε) σε μαστεραδικο με ωραία ηχεία μεγάλα με υπογουφερ πλυντήρια ,δεν ονοματιζω.
Την στιγμή που τα sterling studios χρεώνουν 1800.
Αναλόγως μουσικής διαλέγεις.
Εγώ πάντως ήθελα να μου κάνει ο καλύτερος mastering .
Διάλεξα αυτον που έχει κάνει mastering από metallica μέχρι το hotel california.
Σόρρυ για την σκόρπια πληροφορία αλλά είναι τόσα που πρέπει να απαντηθούν.
Υπάρχουν master tapes η αρχεία με τις ηχογραφήσεις και αναλόγως ξαναμιξαρονται και μαστεραρονται ανάλογα οπότε θες
Ανάγκη και ζήτηση να υπάρχει .
Το μαστερινγκ είναι μέρος της μουσικής παραγωγής και μέρος του τελικού προϊόντος.
Δεν κάνει παπάδες,ούτε διορθώνει πράγματα.Κακοι καλλιτέχνες δεν θα λάμψουν με το μαστερινγκ.
Μπακάλικα λίγο αλλά ότι μπορώ απαντώ με την μικρή μου εμπειρία σε αυτά .
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.404
Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση

"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?

Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.

Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
Πολλοί μεγάλοι μαέστροι συμμετέχουν στο μαστερινκ
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση

"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?

Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.

Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
https://www.avsite.gr/forum/threads/mastering.93129/

Οι καταρτισμένοι μηχανικοί ήχου είναι πολύ διαβασμένοι και διαθέτουν πλούσια εμπειρία.
Οι δε σπουδαίοι εξ αυτών πραγματοποιούν καλλιτεχνική δημιουργία στο δικό τους πλαίσιο δράσης.

Το master tape εκπροσωπεί μια κατάλληλη μορφή του έργου για μαζική κυκλοφορία και αναπαραγωγή,μετά από επεξεργασία πρώτα της σύλληψης κατά την ηχογράφηση και κατόπιν της μίξης.Τα άρτια master είναι διαμορφωμένα κατά τρόπον ώστε να έχουν προϋπολογίσει την αναπαραγωγή υπό διαφορετικές οικιακές και μη συνθήκες και setup.

Οι τελικές αποφάσεις τείνουν να εξαρτώνται - σε μαζικές τουλάχιστον κυκλοφορίες - από την...ανασφάλεια του καλλιτέχνη-δημιουργού,την πλεονεξία μιας διακογραφικής και λοιπούς συναφείς παράγοντες.

Οι δε κατασκευαστές εκλεκτών ενεργών ηχείων δεν είναι καθόλου...ντροπαλοί ως προς όλες τις προδιαγραφές και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κατασκευής.Επισκέψου λ.χ. ιστοτόπους ADAM , Neumann , Focal επαγγελματικές σειρές , ATC, κτλ.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.497
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top