Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Θα σου απαντούσα αλλά επιμένεις πεισματικά να χρησιμοποιείς τον όρο "δικτύωμα" οπότε δε θα ανακατευτώ.

Με την ευκαιρία όμως, πες μου σε ποιο φόρουμ της ιατρικής ειδικότητάς σου συμμετέχεις, να έλθω να σας πω τι ορολογία να χρησιμοποιείτε.
Σε αντίθεση με τη... φορολογία,καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί την ορολογία που θα του ταίριαζε περισσότερο...
 

gid

Μηνύματα
7.319
Reaction score
8.541
Σε αντίθεση με τη... φορολογία,καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί την ορολογία που θα του ταίριαζε περισσότερο...
Αναμφισβήτητα. Μπορεί να μουτζώσει την καθιερωμένη ορολογία και να φτιάξει τη δικιά του. Γιατί όχι;;;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Το ενεργό κρος, είναι η απόλυτα καλύτερη δυνατή λύση στο θέμα "κρος", ενώ το παθητικό είναι η χειρότερη.

Πάντα.

Χωρίς εξαιρέσεις.
Πριν σου απαντήσω θέλω την αρτηριακή σου πίεση, το ζάχαρο και τους ηλεκτρολύτες σου...
Μη πάθεις και τίποτα και το φέρω βαρέως!! 8-)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αναμφισβήτητα. Μπορεί να μουτζώσει την καθιερωμένη ορολογία και να φτιάξει τη δικιά του. Γιατί όχι;;;

Χαλάμε κάθε βράδυ
στο σκοτάδι λέξεις και στρώματα
κλεισμένα της ζωής μας τα κυκλώματα
μυαλά μας γκαζωμένα με ώσεις
μπλεγμένα δικτυώματα
την πέφτουμε χωρίς να λέμε ονόματα

Δεν παίζουμε στην ίδια τη συχνότητα
δεν βγάζουμε τον ίδιο βρυχηθμό
κοντά μας φέρνει πάντα η ματαιότητα
δίνοντας έναν παράλογο ρυθμό

Ο κόσμος μας γαμάτος
γεμάτος αγορασμένες συσκευές
καλώδια και λάμπες αλλαξοκωλιές
ακρόαση και αναμονή να στρώσουν
οι νύχτες και οι μέρες μας
και άσματα ασμάτων οι φλογέρες μας
 


Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Αστο ρε Σταύρο , δεν είναι εκεί το θέμα.
Εγώ σου λέω ότι είναι ας πούμε Ψυχίατρος-νευρολόγος.
Θα με πιστέψεις?
Θα μπορούσε καλλιστα , ή καλίστα να είναι και φιλόλογος . Η μήπως φιλολόγος?
Τι να είναι τελικά ο κρυφός γκουρού?
Εμένα ειδικά δεν με νοιάζει καθόλου. 🏓
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.139
Reaction score
26.698
Αχ, δεν έπιασες την αστεία πλευρά της υπόθεσης.
Απλά, παρατήρησα ότι τον αποκάλεσε τρεις φορές γιατρό και (όπως λεν οι δημοσιογράφοι) δεν υπήρξε διάψευση ούτε και κανένας άλλος αντέδρασε :biggrin: :roflmao:
 


Μηνύματα
112
Reaction score
127
Ήμουν νιος και γέρασα, ή μάλλον όχι, η ιστορία που θα σας πω, πάει αλλιώς..

Ήμουνα που λέτε 20-κάτι παιδί, με 3-άρια μάγκνεπαν, κι έβαζα τις αντιστάσεις σε σειρά με το ρίμπον, αυτές τις αντιστάσεις που έδινε ο ίδιος ο κατασκευαστής για να μπουν στις προβλεπόμενες θέσεις στην πλάτη του ηχείου, ώστε να κατέβει η στάθμη των πριμων στα επίπεδα που ακούγονταν πιο "σωστή", αναλόγως χώρου.

Τα πρίμα του ηχείου ήταν πολλά, και τα ντουβάρια χωρίς διάχυση, δεν ξέραμε τέτοια πράγματα τότε, οπότε έμπαιναν οι προβλεπόμενες αντιστάσεις, 1-2,5 ωμ, κι όλα καλά, όλα ανθηρά.

Όλα; Όχι όλα. Διότι ναι μεν έστρωναν τα πρίμα όταν έμπαινε η αντίσταση, αλλά χαλούσαν τα μεσαία.

Πως; Διότι η αντίσταση εν σειρά με το Τουίτερ, άλλαζε το σημείο κρος, διότι ο υπολογισμός της τιμής των πυκνωτών του κρος βγαίνει βάσει της αντίστασης, και το κρος είναι ένα χαζό πράμα, δεν μπορεί να ξεχωρίσει μεγάφωνο με καλώδια κι αντιστάσεις, όλα μαζί τα βλέπει, σαν άθροισμα.

Ψάξτε οποιοδήποτε αυτοματοποιημένο site (τότε στα παλιά τα χρόνια τα υπολογίζαμε με χαρτί και με μολύβι, τώρα έχει έτοιμα calculators για κροσόβερ σε εκατοντάδες site) και δείτε τι πυκνωτες πρέπει να χρησιμοποιήσετε για κρος 3ης τάξης για τον κλάδο των υψηλών στους 2 χιλιόκυκλους, με αντίσταση μεγαφώνου 3ωμ και μετά με 5,5 ωμ. Πλάκα έχει...

Ε, ρώτησα στο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας. Όχι μου λένε, μη τους πειράξεις, απαγορεύεται, λάθος κάνεις.

Ρώτησα και τον παραβιντσίνι. Yes of course my friend, μου είπε δια ζώσης, με ένα φαρδύ πλατύ χαμόγελο.

Και το ίδιο συμβαίνει στα γούφερ. Όταν αλλάζει η αντίσταση των πηνίων του κρος, χρειάζεται άλλου όγκου καμπίνα.

Τώρα σκεφτείτε όλες αυτές τις "βελτιώσεις" στα κρος, και γελάστε ελεύθερα.

Τον κάθε άρτζι που βάζει καλύτερα πηνία σε ένα ηχείο και καλύτερους πυκνωτές, χωρίς μετρήσεις και χωρίς αλλαγή του σχεδίου του κρος. Γελάστε, κάνει καλό.

Σκεφτείτε όλες αυτές τις "επετειακές" εκδόσεις ηχείων (τρελαίνομαι, μπιενταμπλεγιου ρουλζζζ) με καλύτερα υλικά στα ίδιου σχεδίου κρος και σε ίδιες καμπίνες, ίδιου όγκου, και γελάστε ελεύθερα.

Και το πιο γελοίο όλων: τα ίδια ηχεία, στην ίδια καμπίνα, είτε ενεργά, είτε παθητικά...

Δε μπορείτε να καταλάβετε πόσο γελάω με όλα αυτά. Αλήθεια.

Με το φίλο που έχει τα παθητικά ATC που βγαίνουν στην ίδιου όγκου καμπίνα ενεργά. Αυτά δεν υπάρχουν, είναι όλα ένα τεράστιο ανέκδοτο.

Ξέρω, θέλει πολύ διάβασμα. Δε πρόκειται να το κάνετε, ήμουν παλαβός που έκατσα κι έμαθα όσα έμαθα. Ακούστε μόνο το ζουμί:

Πάρτε ενεργά. :p

Τα υπόλοιπα, είναι για να περνάει η ώρα...:dance2:
Σε προειδοποιώ: Όταν μάθεις πώς λειτουργεί και τί κάνει το cross, θα το σιχαθείς.
Ναι φίλε μου.Αλλά αν για να διαλέξω ηχει α κ μάλιστα ενεργα,πρέπει στα 73μου να σπουδάσω ακουστικη,η να έχω τεχνικό συμβουλο
Είσαι μεγάλη γάτα τελικά. ε?
Ευχαριστώ όλους όσοι προσπαθήσατε να γράψετε δύο λόγια για το τι είναι κρός.Κρατώ το ρεζουμέ αν κατάλαβα καλα,σαυτό που είπε ο γιατρός.Το ενεργό κρος,είναι μακράν το καλυτερο.Κ πάλι σας ευχαριστώ. Kleon
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Αχ, δεν έπιασες την αστεία πλευρά της υπόθεσης.
Απλά, παρατήρησα ότι τον αποκάλεσε τρεις φορές γιατρό και (όπως λεν οι δημοσιογράφοι) δεν υπήρξε διάψευση ούτε και κανένας άλλος αντέδρασε :biggrin: :roflmao:
Αμερικάνικο ανέκδοτο:
Είναι τρεις φίλες που μαζεύουν λεφτά για να πάνε σε μια ακριβή κρουαζιέρα με σκοπό να γνωρίσουν ένα πλούσιο γαμπρό. Πράγματι η μία καταφέρνει να τα φτιάξει με έναν πλούσιο, οπότε ακολουθεί ο διάλογος:
- Is he a doctor?
- Sort of...
- What do you mean?
- He is a dentist.
- Thank God he is not a PhD!
 


Μηνύματα
30
Reaction score
96
Η αλήθεια είναι ότι ο Ελληνικός όρος "δικτύωμα" είναι δόκιμος όταν αναφέρεται σε σύνθετους φορείς που αποτελούνται από ράβδους. Ενα τυπικό παράδειγμα "δικτυώματος" είναι οι τεράστιοι πυλώνες της ΔΕΗ (ή μήπως να λέω πλέον ΑΔΜΗΕ; ) που βλέπουμε στους κάμπους ή οι γερανοί σχήματος "T" που βλέπουμε σε μεγάλα εργοτάξια.

Δείτε αν θέλετε το παρακάτω link: http://users.ntua.gr/cvsapoun/4-Spatial Trusses.pdf
Στα Αγγλικά, ο όρος δικτύωμα λέγεται "Truss".

Αν τώρα θέλουμε να μεταφράσουμε τον αγγλικό όρο "dividing network" στα Ελληνικά λέξη-προς-λέξη, τότε θα χρησιμοποιούσα τον όρο "δίκτυο διαχωρισμού". Ομως, τόσο στα Αγγλικά, όσο και στα Ελληνικά, ο όρος δίκτυο είναι εδώ και χρόνια συνηφασμένος με τους υπολογιστές και παρεμφερή περιφερειακά και ίσως προκαλεί σύγχυση.
 


Μηνύματα
30
Reaction score
96
Νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις για τα μικρά ενεργά ηχεία ισχύει εξίσου σωστά και στα μικρά παθητικά ηχεία. Ολα αυτά είναι nearfield monitors και πράγματι έχουν αυτή τη χρήση.
Ομως, υπάρχουν και μεγάλα ενεργά ηχεία - ίσως όχι όσα θα έπρεπε με τα πλεονεκτήματα που παρέχουν - τα οποία είναι απολύτως κατάλληλα για το γέμισμα ενός μεγαλύτερου χώρου.
Θα ήθελα πάντως να μεταφέρω προσωπική εντύπωση από ένα σύγχρονο τέτοιο μικρό ηχείο που διατίθεται τόσο ως παθητικό, όσο και ως ενεργό. Το KEF LS50. Πράγματι, δεν εντυπωσιάζει με βαθειά μπάσα αλλά για την περιοχή συχνοτήτων που καλύπτει, γεμίζει ένα χώρο σαλονιού άψογα. Είτε ως παθητικό, είτε ως ενεργό. Και αν το ακούσεις μερικές μέρες και αρχίσεις να το συνηθίζεις, αρχίζεις να ακούς και μέρος από τα μπάσα που του λείπουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις για τα μικρά ενεργά ηχεία ισχύει εξίσου σωστά και στα μικρά παθητικά ηχεία. Ολα αυτά είναι nearfield monitors και πράγματι έχουν αυτή τη χρήση.
Ομως, υπάρχουν και μεγάλα ενεργά ηχεία - ίσως όχι όσα θα έπρεπε με τα πλεονεκτήματα που παρέχουν - τα οποία είναι απολύτως κατάλληλα για το γέμισμα ενός μεγαλύτερου χώρου.
Περίπου.

Ξέχνα προς το παρόν ενεργά ή παθητικά.
Μιλάμε για ηχεία.

Τα ηχεία λοιπόν, χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

1. Νιαρφιλντ
2. Μιντφιλντ
3. Φαρφιλντ

Ασχέτως αν έχουν ενσωματωθεί ενισχυτικά, είναι αδιάφορο.

Τα πρώτα είναι για χρήση σε μικρές αποστάσεις ακρόασης, από μισό μέχρι 1,5 μέτρο, τυπικά στο 1μ.

Τα δεύτερα είναι για ακρόαση σε τυπικές θα έλεγα συνθήκες οικιακής χρήσης, 2-3μ.

Τα τρίτα είναι για μεγάλες αποστάσεις ακρόασης, τυπικά πάνω από 3,5μ.


Κανένα εκ των ανωτέρω, δεν έχει αυτό το σκοπό που λες:

το γέμισμα ενός μεγαλύτερου χώρου.
Δε γεμίζει ο δορυφόρος το χώρο, αυτό είναι δουλειά των σαμπ.

Δουλειά του δορυφόρου (ηχείο) είναι να καλύπτει την απόσταση ακρόασης.

Για να καλύψει την απόσταση ακρόασης, χρειάζεται στάθμη στην 3η οκτάβα. Όσο πιο μεγάλη η απόσταση ακρόασης, τόσο μεγαλύτερη στάθμη οφείλει να βγάζει ο δορυφόρος στην 3η οκτάβα.

Αυτό, είναι ανάλογο του μεγέθους του γουφερ του δορυφόρου.

Ένα μεγάλο γουφερ στο δορυφόρο, δε σημαίνει πως δεν κάνει για ακρόαση σε μικρή απόσταση.

Ένα μικρό γουφερ όμως, σημαίνει πως δε κάνει για μεγάλη απόσταση ακρόασης.

Τέλος.

Βεβαίως υπάρχουν άπειρα ενεργά για μιντφιλντ, και άπειρα για φαρφιλντ.

Αυτά που είναι για φαρφιλντ, ονομάζονται και main monitors.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Όλα τα ηχεία (δορυφόροι), ασχέτως αν είναι ενεργά ή παθητικά, αδιάφορο, έχουν πάνω κάτω ένα τέτοιο διάγραμμα μέγιστης στάθμης:

1582503400550.png


Δηλαδή στις 2 πρώτες οκτάβες είναι για κλάματα (μέχρι τα 80 χετζ κλάμα), στην 3η οκτάβα είναι χμ χμ συγκρατημένα (80-160 χερτζ βλέπεις κατάντια η κόκκινη γραμμή, ούτε τα 95 δε ξεπερνάει), και στα μεσαία φωνάζουν κανονικά, εκεί που έχεις και τη μεγαλύτερη ευαισθησία!

Εσύ όμως θες τέτοια απόκριση να έχουν:

Bruel & Kjaer and Sean Olive~2.jpg


Δηλαδή αν το πάμε στο παραπάνω γράφημα, θες πάνω κάτω τη μπλε γραμμή:

1582503400550~2.png


Και το πόσο ψηλά θα πάει η μπλε γραμμή, κρίνεται από τη στάθμη που φτάνει το ηχείο στους 80 κύκλους, εκεί στην πράσινη περιοχή.

Στο συγκεκριμένο ηχείο, εκείνη η γραμμή (βλέπε κόκκινη, η άλλη είναι 10% παραμόρφωση) είναι στα 90 ντεσιμπέλ, ε, η μπλε σηκώνει μέχρι 95 με 10% παραμόρφωση, δε γ@μεις ψηλά καπέλα, βάζεις την μπλε στα 95 και έχεις αυτό το χρήσιμο Μαξ εσπιελ, τη μωβ γραμμή:

1582503400550~3.png


Και όλο αυτό στα μεσαία, πάνω από τη μωβ, σου είναι άχρηστο. Όλο αυτό το κίτρινο, δε θα χρησιμοποιηθεί.

Θα έχεις τη μωβ γραμμή ως μέγιστη στάθμη, κι όπως βλέπεις είναι η 3η οκτάβα που το αποφασίζει.

Και η 3η οκτάβα εξαρτάται από το πόσο μεγάλο γουφερ έχει το ηχείο, ασχέτως αν είναι ενεργό ή παθητικό, δεν έχει καμία σημασία η ύπαρξη ενισχυτών ή όχι μέσα στην καμπίνα του ηχείου.

Και εφόσον η στάθμη μειώνεται κατά 6 ντεσιμπέλ για κάθε διπλασιασμό της απόστασης ακρόασης, και παίρνεις +6 επειδή έχεις δεύτερη πηγή (2 ηχεία κι όχι 1) σημαίνει πως ότι βλέπεις στο 1μ από 1 ηχείο, θα ακούς στα 2 μέτρα από 2 ηχεία, κι εδώ βλέπουμε σχεδιάγραμμα στο 1μ, σημαίνει μεγάλε πως αυτό το ηχείο είναι για 1μ, κι όχι για 2, δε φτάνει για φουλ δυναμικό εύρος στα 2μ..

Το δικό μου ηχείο:

1605317658020.png


Νταξ, με "αυξημένη" (3% σιγά τα ωα) φτάνει πες 105 ντεσιμπέλ στους 80 κύκλους, άρα μια χαρά ακούς στα 2 μέτρα και λίγο παραπάνω.

Να θυμίσουμε πως στάθμη αναφοράς είναι 85 ντεσιμπέλ με κορυφές στα 105 ντεσιμπέλ (+20), και το σημείο της μέγιστης κορυφής (105 ντεσιμπέλ) το θέλουμε στην εκκίνηση της πρώτης οκταβας (20 κύκλους).

Για την ακρίβεια:
Θέλουμε 105 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους.
Θέλουμε 104 ντεσιμπέλ στους 40 κύκλους.
Θέλουμε 103 ντεσιμπέλ στους 80 κύκλους.

Στους 80 θα βγάλει τη μισή στάθμη το σαμπ και τη μισή ο δορυφόρος. Δηλαδή, και τα δύο βρίσκονται σε στάθμη -3 ντεσιμπέλ.


Με κλίση υψιπερατού φίλτρου 24 db/oct αναλαμβάνει ο δορυφόρος πάνω από τους 80 κύκλους να βγάλει την απαιτούμενη στάθμη.

Χονδρικά δηλαδή, θέλουμε από το δορυφόρο 100 ντεσιμπέλ στους 80 κύκλους για να μπορούμε να ακούμε στα 2μ απόσταση ακρόασης.

Για 4μ απόσταση ακρόασης θέλουμε +6 ντεσιμπέλ από το δορυφόρο.

Σε κάθε διπλασιασμό απόστασης ακρόασης, είπαμε, +6 ντεσιμπέλ.

Κι όσο πιο πολλούς δορυφόρους έχουμε, τόσο πιο χαμηλές είναι οι απαιτήσεις στάθμης από έκαστο, γιατί προστίθεται η στάθμη. Έτσι, σε άτμος σεταπ, δε στήνεις στα 85 στάθμη αναφοράς, αλλά στα 80 ή 78 από έκαστο ηχείο, κι όλα μαζί, την ακούς κανονικά.. Έχουν εξηγηθεί αναλυτικά, ανατρέξτε στα γνωστά κείμενα περί δυναμικού εύρους.

Κι έτσι παιδιά μου, βγαίνουν τα κουκιά της απόστασης ακρόασης, είτε είναι ενεργό είτε είναι παθητικό.

Καμιά διαφορά δεν έχουν τα ενεργά με τα παθητικά σε τίποτα όσον αφορά αυτά όλα τα κουκιά, απλώς τα ενεργά μπαίνουν στη μπρίζα και στα παθητικά έχετε τη δυνατότητα να παίζετε με καλώδια ηχείων. :gotcha:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Εν κατακλείδι, ας πούμε για το δικό μου ηχείο, το μιντφιλντ Neumann 310 λοιπόν, έχει την μωβ γραμμή ως χρήσιμη μέγιστη στιγμιαία στάθμη σε στάθμη αναφοράς για δικάναλο σεταπ:

Screenshot_20201114_040550_com.google.android.apps.photos~2.jpg


Και 5-7 ντεσιμπέλ πιο κάτω σε πολυκάναλο σεταπ.

Βεβαίως, αν το δυναμικό εύρος της ηχογράφησης δεν είναι 20 ντεσιμπέλ, ε, έχεις περιθώριο, αλλά υπολογίζουμε με αυτά τα δεδομένα ώστε να μην βρεθεί ποτέ ανεπαρκές το σετάπ.

Όπως τη βλέπετε στο σχεδιάγραμμα τη μέγιστη στάθμη στο 1μ από ένα ηχείο, αυτή ακριβώς θα είναι κι η μέγιστη στάθμη στα 2μ από 2 ηχεία.

Σε "ζωντανό χώρο", και με κάποιο room gain, μπορείς να έχεις και μερικά επιπρόσθετα ντεσιμπέλ gain στην 3η οκτάβα, όχι πάνω από 3.

Το κιτρινάκι στην άκρη αριστερά, στις πρώτες οκτάβες δηλαδή, το βγάζουν αποκλειστικώς και μόνον τα σαμπ, αδυνατούν εντελώς οι δορυφόροι.

Το ηχείο σηκώνει κι άλλη στάθμη, ξεπερνάει λίγο τα 120 ντεσιμπέλ στα μεσαία (που εδώ δε φαίνεται να ξεπερνάει τα ~116), αλλά σε πολύ υψηλότερες τιμές ολικής αρμονικής παραμόρφωσης. Δηλαδή, έχει ακόμα 4-5 ντεσιμπέλ στάθμης πάνω από αυτή που φαίνεται, αλλά φτάνοντας στα όρια του κλιπαρίσματος και σε υψηλές τιμές αρμονικής παραμόρφωσης.

Αυτό ισχύει για όλα τα ηχεία.

Γι'αυτό μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε το σχεδιάγραμμα max SPL σε 1% THD, δηλαδή να ξέρουμε τι μέγιστη στάθμη πιάνει απαραμόρφωτα, εφόσον μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Ένα θετικό με τα ενεργά ηχεία από σοβαρές φίρμες, είναι ότι έχεις διαθέσιμα τέτοια σχεδιαγράμματα, να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

Ένα αρνητικό είναι ότι δεν έχεις καλώδιο ηχείων να αλλάζεις και να λες κοτσάνες.. :gotcha:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.296
Reaction score
2.568
Εν κατακλείδι, ας πούμε για το δικό μου ηχείο, το μιντφιλντ Neumann 310 λοιπόν, έχει την μωβ γραμμή ως χρήσιμη μέγιστη στιγμιαία στάθμη σε στάθμη αναφοράς για δικάναλο σεταπ:

View attachment 186707

Και 5-7 ντεσιμπέλ πιο κάτω σε πολυκάναλο σεταπ.

Βεβαίως, αν το δυναμικό εύρος της ηχογράφησης δεν είναι 20 ντεσιμπέλ, ε, έχεις περιθώριο, αλλά υπολογίζουμε με αυτά τα δεδομένα ώστε να μην βρεθεί ποτέ ανεπαρκές το σετάπ.

Όπως τη βλέπετε στο σχεδιάγραμμα τη μέγιστη στάθμη στο 1μ από ένα ηχείο, αυτή ακριβώς θα είναι κι η μέγιστη στάθμη στα 2μ από 2 ηχεία.

Σε "ζωντανό χώρο", και με κάποιο room gain, μπορείς να έχεις και μερικά επιπρόσθετα ντεσιμπέλ gain στην 3η οκτάβα, όχι πάνω από 3.

Το κιτρινάκι στην άκρη αριστερά, στις πρώτες οκτάβες δηλαδή, το βγάζουν αποκλειστικώς και μόνον τα σαμπ, αδυνατούν εντελώς οι δορυφόροι.

Το ηχείο σηκώνει κι άλλη στάθμη, ξεπερνάει λίγο τα 120 ντεσιμπέλ στα μεσαία (που εδώ δε φαίνεται να ξεπερνάει τα ~116), αλλά σε πολύ υψηλότερες τιμές ολικής αρμονικής παραμόρφωσης. Δηλαδή, έχει ακόμα 4-5 ντεσιμπέλ στάθμης πάνω από αυτή που φαίνεται, αλλά φτάνοντας στα όρια του κλιπαρίσματος και σε υψηλές τιμές αρμονικής παραμόρφωσης.

Αυτό ισχύει για όλα τα ηχεία.

Γι'αυτό μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε το σχεδιάγραμμα max SPL σε 1% THD, δηλαδή να ξέρουμε τι μέγιστη στάθμη πιάνει απαραμόρφωτα, εφόσον μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Ένα θετικό με τα ενεργά ηχεία από σοβαρές φίρμες, είναι ότι έχεις διαθέσιμα τέτοια σχεδιαγράμματα, να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

Ένα αρνητικό είναι ότι δεν έχεις καλώδιο ηχείων να αλλάζεις και να λες κοτσάνες.. :gotcha:
Και μετά ένα μήνα και πολύ λέω,τέτοια post θα χαθούν στα αζήτητα
Ας τα σουμάρει κάποιος mod να γίνουν sticky , αξίζουν και είναι διαμάντια ,προπαντώς για αρχάριους
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top