- Μηνύματα
- 25.377
- Reaction score
- 22.521
Το APU χρησιμοποιείται μόνο , σε περιπτώσεις που απαιτείται , έξτρα γεννήτρια ρεύματος , ή έχοντας χάσει τον έναν από τους 4 κινητήρες , για την παροχή αέρα για τον κλιματισμό- συμπίεση της καμπίνας.
Αλλη χρήση , είναι , πάλι σε απώλεια κινητήρα να συμπληρώσει ,υδραυλική πίεση σε κάποιο υδραυλικό σύστημα.
Τι σοι οικονομία θα κάνουν λοιπόν , μόνο με το APU? Της τάξεως των 100-200 κιλων καυσίμου ανά δρομολόγιο?
Και πολλά λέω , γιατί η πρακτική της airbus είναι να παρκάρουν τα αεροπλάνα σε θέσεις με ρεύμα GND POWER και AIR CONDITION EXTERNAL.
Τι σόι οικονομία θα κάνουν λοιπόν?
Αλλη χρήση , είναι , πάλι σε απώλεια κινητήρα να συμπληρώσει ,υδραυλική πίεση σε κάποιο υδραυλικό σύστημα.
Τι σοι οικονομία θα κάνουν λοιπόν , μόνο με το APU? Της τάξεως των 100-200 κιλων καυσίμου ανά δρομολόγιο?
Και πολλά λέω , γιατί η πρακτική της airbus είναι να παρκάρουν τα αεροπλάνα σε θέσεις με ρεύμα GND POWER και AIR CONDITION EXTERNAL.
Τι σόι οικονομία θα κάνουν λοιπόν?