Εγγύηση Samsung TV

Μηνύματα
474
Reaction score
767
Καλησπέρα.

Όπως με ενημέρωσε η σύζυγος η τηλεόραση μας. άρχισε τα παλαβά.
Πρόκειται για μιά Samsung 75Q6F. Σβήνει και ανάβει μόνη της χωρίς εικόνα αλλά φαίνεται το bacκlight να αναβοσβήνει.
Το κάνει ασταμάτητα από μόνη της. Βγήκε εκτός πρίζας,ξανασυνδέθηκε και συνέχισε τα ίδια.
Έχω ακόμη εγγύηση αλλά θέλω να προετοιμαστούμε ψυχολογικά για την ταλαιπωρία.
Μάλλο για panel το βλέπω.
Μήπως γνωρίζετε αν έρχονται αυτοί να πάρουν την τηλεόραση ή πρέπει να την πάει η γυναίκα μου γιατί κάτι τέτοιο δεν παίζει με τίποτα.
Ούτε να την συσκευάσει δε μπορεί μόνη της ή να την κατεβάσει από τον τοίχο.
 

Μηνύματα
893
Reaction score
1.178
Έρχονται οι ίδιοι εφόσον η τηλεοράσεις είναι από 55 ίντσες και πάνω..
Δεν ξέρω αν την αμπαλαρουν οι ίδιοι.
 

rose.athens

S 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
37.343
Reaction score
63.607
Από την εμπειρία μου με την LG, πρέπει να ξεκρεμαστεί από εσάς.

Λόγω απώλειας της συσκευασίας, συσκευάστηκε από τους μεταφορείς που έστειλε η LG.
 

Μηνύματα
474
Reaction score
767
Δυστυχώς μέχρι τώρα έχω αρκετά άσχημη εμπειρία. Ολόκληρη ταλαιπωρία είναι και δε βγάζεις άκρη. Συνέχεια στο θα σας πάρει κάποιος τηλέφωνο είναι η σύζυγος.
Παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα από όπου την πήραμε μιάς και είχαμε και 5ετή εγγύηση και της είπαν θα την πάρει κάποιος τηλέφωνο. Δεν πήρε. Ξαναπαίρνει τηλέφωνο και πάλι υα την έπαιρναν τηλέφωνο. Κανείς δεν πήρε.
Μιλάει με Samsung. H πρώτη τηλεφωνήτρια στο service της λέει πως κάποιος θα την πάρει τηλέφωνο. Δεν πήρε.
Δεύτερο τηλεφώνημα και μαθαίνει πως ποτέ δεν καταχωρήθηκαν τα στοιχεία της και πως θα την πάρει κάποιος τηλέφωνο για να έρθουν για την τηλεόραση. Δεν πήρε κανένας. Στο τρίτο τηλεφώνημα έμαθε πως ενώ υπήρχαν τα στοιχεία της στο σύστημα, δεν είχε γίνει αίτηση για επισκευή.
Τελικά κλείνουν ένα ραντεβού, έρχεται ένας τεχνικός,βλέπει την τηλεόραση, της λέει πως πρέπει να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή και φεύγει!!!
Έρχονται δύο άτομα μετά από διήμερο και παίρνουν την τηλεόραση με δικό τους κουτί. Γκρινιάζουν κιόλας για το μέγεθος της.
Πάει στο service. Μετά από διήμερο την ενημερώνουν πως είναι η πλακέτα και έχει γίνει παραγγελία και θα την έχει σε περίπου μιά εβδομάδα.
Έρχεται η τωρινή εβδομάδα και τους ξαναπαίρνει τηλέφωνο. Το ανταλλακτικό δεν έφτασε ακόμη.
Σήμερα μαθαίνει πως το ανταλλακτικό δεν υπάρχει και θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση της τηλεόρασης και να μιλήσει με την Samsung απευθείας. Μιλάει με Samsung και της λένε πως επικοινώνησαν με το κατάστημα και πως πιθανότατα θα πάρουμε τα χρήματα της αγοράς πίσω. Επίσης της λένε να επικοινωνήσει και αυτή με το κατάστημα για να προχωρήσουν οι διαδικασίες πιό γρήγορα.
Επικοινωνεί με το κατάστημα και για άλλη μιά φορά της λένε πως θα την πάρει κάποιος τηλέφωνο να την ενημερώσει...
Τα νεύρα μου. Ου μπλέξεις είναι η όλη κατάσταση και εδώ και 20 μέρες είμαστε χωρίς τηλεόραση.
Επίσης στο μεγάλο κεντρικό κατάστημα οι τηλεφωνητές λένε πως μιλάνε αγγλικά και δεν ξέρουν γρι.
Αυτά...
Και μην ξεχάσω να αναφέρω το πόση ώρα πρέπει να περιμένεις μέχρι να σου απαντήσει κάποιος στο τηλεφωνικό κέντρο...
 

Μηνύματα
474
Reaction score
767
Ένας μήνας και ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση. Συνέχεια περιμένουμε να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μας.
Ήρθαν και ξαναπήραν την τηλεόραση μιάς και η Samsung την έβγαλε προς απόσυρση.
Αυτή τη φορά από το κατάστημα που την αγοράσαμε.
Κάθε μέρα τηλέφωνο για το τι θα γίνει και κάθε μέρα η ίδια απάντηση "Θα επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί σας..."
 


Μηνύματα
474
Reaction score
767
Κωτσόβολος;
Public...
Πάλι τηλέφωνο σήμερα, πάλι περιμένουμε να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος.
Η σύζυγος τους βρίζει όσο δεν πάει.
Έχει τρελαθεί με την όλη ιστορία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.652
Reaction score
10.595
Μάλιστα.
Προφανώς για να μην χάσουν τα χρήματα ψάχνουν αντικατάσταση.

Άλλο ένα κατάστημα στη μαύρη λίστα.
 

Μηνύματα
474
Reaction score
767
Καταγγελία πού μπορώ να κάνω μπας και το προχωρήσουν λίγο το θέμα;
 


Μηνύματα
12
Reaction score
20
Από αντίστοιχη περίπτωση αλλά σε άλλη αλυσίδα καταστημάτων, η διαδικασία διήρκησε περίπου στον ένα μήνα με συνεχή τηλεφωνήματα από πλευράς μου. Ευτυχώς από τη πρώτη στιγμή που παρέλαβαν τη tv μου, είχα αιτηθεί tv αντικατάστασης για να μη μείνω χωρίς. Εν τέλει εκδόθηκε πιστωτικό και παρήγγειλα αυτή που έχω τώρα.
 



Μηνύματα
474
Reaction score
767
Ερώτηση
Θα ξσναψωνισεις από εκεί ;
Δεν ξέρω να σου πω την αμαρτία μου. Είναι αναλόγως του προϊόντος και της διαφοράς τιμής.
Αν βελτιώσουν λίγο το after sales ώστε να γίνει πιό γρήγορο, δε θα έλεγα όχι.
Το γρηγορότερο after sales πάντως, το βρήκα σε άλλο κατάστημα.
Απ'ότι έχω αγοράσει είναι η δεύτερη φορά που έχω κάποιο πρόβλημα κι έτσι δε γνωρίζω πως λειτουργούν τα περισσότερα καταστήματα σε τέτοιες περιπτώσεις.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους,

Γράφω σε αυτό το θέμα παρόλο που είναι λίγο παλιό, καθώς μου φάνηκε το πιο σχετικό. Είχα αγοράσει μια samsung 50' τον 9o/2018. Παρουσίασε κάποιες κηλίδες στην οθόνη και επικοινώνησα με την Samsung καθώς βρίσκομαι εντός εγγύησης ακόμη. Ακολούθησα τη διαδικασία που μου υποδείξανε και έστειλα και φωτογραφίες. Με ενημερώσανε ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι θα χρειασθεί αλλαγή πάνελ (!!!) και ότι θα έρθουν να την παραλάβουν (για τις άνω των 32' έρχονται αυτοί και δεν χρειάζεται να τις πας εσύ). Μέχρι εδώ καλά θα πει κάποιος. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν τους ρώτησα "και πόσο χρόνο εγγύηση έχει το ανταλλακτικό?". Η απάντηση είναι καθόλου!!! Δηλαδή η tv παθαίνει βλάβη ένα μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης στο πιο σημαντικό μέρος της (ας μην κρυβόμαστε το πάνελ σε αυτές τις τηλεοράσεις, είναι στην ουσία η τηλεόραση!! σε περιπτώσεις δε που παθαίνεις βλάβη εκτός εγγύησης σου λένε ότι η επισκευή δεν αξίζει λόγω κόστους και καλύτερα να πάρεις καινούρια. Έτσι αγόρασα και αυτή για την οποία μιλάμε.), και το ανταλλακτικό που αντικαθίσταται - στην ουσία η Tv- έχει μηδενική εγγύηση!! είναι δυνατόν? δηλαδή αν το πάνελ που μου βάλουν χαλάσει τον Οκτώβριο, αγοράζεις καινούρια. Έχετε κάποιο Hint? Πολλές φορές ενώ έχεις δικαιώματα, σε ταλαιπωρούν για να μην ασχοληθείς. Sorry αν μακρηγόρησα αλλά μου φαίνεται παράλογο βρε παιδιά. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

Μηνύματα
86
Reaction score
66
Καλησπέρα σε όλους,

Γράφω σε αυτό το θέμα παρόλο που είναι λίγο παλιό, καθώς μου φάνηκε το πιο σχετικό. Είχα αγοράσει μια samsung 50' τον 9o/2018. Παρουσίασε κάποιες κηλίδες στην οθόνη και επικοινώνησα με την Samsung καθώς βρίσκομαι εντός εγγύησης ακόμη. Ακολούθησα τη διαδικασία που μου υποδείξανε και έστειλα και φωτογραφίες. Με ενημερώσανε ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι θα χρειασθεί αλλαγή πάνελ (!!!) και ότι θα έρθουν να την παραλάβουν (για τις άνω των 32' έρχονται αυτοί και δεν χρειάζεται να τις πας εσύ). Μέχρι εδώ καλά θα πει κάποιος. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν τους ρώτησα "και πόσο χρόνο εγγύηση έχει το ανταλλακτικό?". Η απάντηση είναι καθόλου!!! Δηλαδή η tv παθαίνει βλάβη ένα μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης στο πιο σημαντικό μέρος της (ας μην κρυβόμαστε το πάνελ σε αυτές τις τηλεοράσεις, είναι στην ουσία η τηλεόραση!! σε περιπτώσεις δε που παθαίνεις βλάβη εκτός εγγύησης σου λένε ότι η επισκευή δεν αξίζει λόγω κόστους και καλύτερα να πάρεις καινούρια. Έτσι αγόρασα και αυτή για την οποία μιλάμε.), και το ανταλλακτικό που αντικαθίσταται - στην ουσία η Tv- έχει μηδενική εγγύηση!! είναι δυνατόν? δηλαδή αν το πάνελ που μου βάλουν χαλάσει τον Οκτώβριο, αγοράζεις καινούρια. Έχετε κάποιο Hint? Πολλές φορές ενώ έχεις δικαιώματα, σε ταλαιπωρούν για να μην ασχοληθείς. Sorry αν μακρηγόρησα αλλά μου φαίνεται παράλογο βρε παιδιά. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Για αλλαγη πανελ σε Lg παντως σου δινουν αλλα δυο χρονια εγγυηση απο την αλλαγη. Για ξεκαθαρισε το με κανεναν αλλον.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Για αλλαγη πανελ σε Lg παντως σου δινουν αλλα δυο χρονια εγγυηση απο την αλλαγη. Για ξεκαθαρισε το με κανεναν αλλον.
Σε ευχαριστώ πολύ! και λογικό μου ακούγεται. Κανονικά βλάβη σε πάνελ θα έπρεπε να συνεπάγεται αντικατάσταση σε αυτές τις tv. οπότε το +2 έτη εγγύηση είναι αυτονόητο. ¨όταν λές κανέναν άλλο, εννοείς άλλο κατασκευαστή ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
156.898
Μηνύματα
2.425.676
Members
35.458
Νεότερο μέλος
ΑΛΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΓΙΩΝΗΣ
Top