- Μηνύματα
- 2.160
- Reaction score
- 5.624
Πριν από αρκετά χρόνια, μέσα της δεκαετίας του 90 ήταν, είχα την τύχη να ακούσω ότι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι στιγμής σε hi-fi σύστημα με ηχεία καμπίνας. Συγκεκριμένα, ηχεία Dantec Sovereign, δυο ενισχυτές με το γνωστό γοτθικό λογότυπο-McIntosh λαμπάτους , καλώδια Van De Hull τα οποία κόστιζαν όσο το σπίτι μου, και έπρεπε να δώσω και κάτι ψιλά ακόμη μόνο για τα καλώδια. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι στο συγκεκριμένο σύστημα ξεχνούσες το θέμα οι υψηλές, οι μεσαίες, οι χαμηλές και άλλα τέτοια όμορφα, και ένιωθες…..
Είχαμε ακούσει ένα soundtrack το οποίο ήταν το μόνο διαθέσιμο εκείνη την στιγμή, το οποίο έχει άθλια παραγωγή(the big blue), αλλά το έχω ακούσει άπειρες φόρες λόγο τρέλας με την ταινία. Ναι ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα ότι βρισκόμουν σε κατάσταση κατάδυσης , μόνο που δεν υπήρχε νερό γύρω μου.
Έμεινα άναυδος με τα πάντα, έγειρα πίσω στον καναπέ και για αρκετή ώρα απλά άκουγα.
Δεν θυμάμαι πόση ώρα έκανα να συνέλθω αλλά μου έμεινε χαραγμένο, και το σημαντικότερο ήταν γιατί ήξερα, ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ποτέ δικό μου.
Με το πέρασμα των χρόνων άρχισα να ασχολούμαι με τον ήχο στο αυτοκίνητο και τα τελευταία δυο χρόνια άρχισα να φτιάχνω με πολύ προσεκτικές κινήσεις, και αυτό λόγο κόστους, το σύστημα που έχω.
Έφτασα λοιπόν να έχω στην κατοχή μου ένα ζευγάρι tweeter neo3pdr, δυο midbass Focal Krxs , ένα subwoofer Focal UtopiaWx33 έναν επεξεργαστή helix dsp, συνδεδεμένο με οπτική ίνα με μια πηγή jvc avx1 λόγο εξόδου toslink, έναν ενισχυτή steg K2.01 για το subwoofer, και επιτέλους μετά από τόσα χρόνια ονείρων, ένα εγινε πραγματικότητα. Το προηγούμενο Σάββατο συγκεκριμένα, μπήκε επάνω ένας τετρακάναλος με το γοτθικό λογότυπο……
Αντικατέστησε τον Αudison VRx 4.300 με τέτοιο τρόπο που μου θύμισε κάτι από εκείνο το σύστημα τότε.
Δεν σε νοιάζει τίποτα από τα high-midhigh-mid κ.λ.π ,αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι όλος ο ήχος έχει διπλάσιο όγκο παντού, πράγματα που δεν ακουγόντουσαν πριν, τώρα είναι εκεί. Ανέβηκε η σκηνή επάνω στο ταμπλό και φλερτάρει με τον καθρέπτη αλλά άπλωσε με τόσο φυσικό τρόπο, και δύναμη ταυτόχρονα.
Ο Mc431 μπορεί να στείλει τα μεγάφωνα αν κάνεις το λάθος με την ένταση για πλάκα, και αυτό γιατί δεν υπάρχει καμία έξαρση-παραμόρφωση συχνοτικά, όποτε το volume ανεβαίνει πολύ εύκολα.
Να σημειωθεί ότι η σειρά VRx της Αudison ανήκει στην υψηλή κατηγορία μηχανημάτων στο car audio, αλλά παρόλα αυτά η διαφορά μεταξύ τους ήταν αυτό που λένε και στο χωριό μου ΟΥΑΟΥ(my england is very best!!!!).
Έχω μείνει άναυδος απλά τώρα πρέπει να οδηγώ κιόλας.
Είναι σίγουρο ότι θα αργώ στα ραντεβού μου τώρα.
Επίσης δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να κοιμάμαι στο κρεβατάκι μου, η θα αρχίσω να εκτιμώ περισσότερο την άνεση της θέσης του αυτοκίνητου μου.
Ελπίζω να συναντηθούμε κάπου να γνωριστούμε και να έχετε και εσείς την εμπειρία να νιώσετε αυτό το σύστημα.
Σας έπρηξα μάλλον, αλλά για να φτάσατε στο τέλος μάλλον είσαστε και εσείς το ίδιο καμένοι με εμένα με τον ήχο, οπότε χαίρομαι που σας βρήκα...
Είχαμε ακούσει ένα soundtrack το οποίο ήταν το μόνο διαθέσιμο εκείνη την στιγμή, το οποίο έχει άθλια παραγωγή(the big blue), αλλά το έχω ακούσει άπειρες φόρες λόγο τρέλας με την ταινία. Ναι ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα ότι βρισκόμουν σε κατάσταση κατάδυσης , μόνο που δεν υπήρχε νερό γύρω μου.
Έμεινα άναυδος με τα πάντα, έγειρα πίσω στον καναπέ και για αρκετή ώρα απλά άκουγα.
Δεν θυμάμαι πόση ώρα έκανα να συνέλθω αλλά μου έμεινε χαραγμένο, και το σημαντικότερο ήταν γιατί ήξερα, ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ποτέ δικό μου.
Με το πέρασμα των χρόνων άρχισα να ασχολούμαι με τον ήχο στο αυτοκίνητο και τα τελευταία δυο χρόνια άρχισα να φτιάχνω με πολύ προσεκτικές κινήσεις, και αυτό λόγο κόστους, το σύστημα που έχω.
Έφτασα λοιπόν να έχω στην κατοχή μου ένα ζευγάρι tweeter neo3pdr, δυο midbass Focal Krxs , ένα subwoofer Focal UtopiaWx33 έναν επεξεργαστή helix dsp, συνδεδεμένο με οπτική ίνα με μια πηγή jvc avx1 λόγο εξόδου toslink, έναν ενισχυτή steg K2.01 για το subwoofer, και επιτέλους μετά από τόσα χρόνια ονείρων, ένα εγινε πραγματικότητα. Το προηγούμενο Σάββατο συγκεκριμένα, μπήκε επάνω ένας τετρακάναλος με το γοτθικό λογότυπο……
Αντικατέστησε τον Αudison VRx 4.300 με τέτοιο τρόπο που μου θύμισε κάτι από εκείνο το σύστημα τότε.
Δεν σε νοιάζει τίποτα από τα high-midhigh-mid κ.λ.π ,αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι όλος ο ήχος έχει διπλάσιο όγκο παντού, πράγματα που δεν ακουγόντουσαν πριν, τώρα είναι εκεί. Ανέβηκε η σκηνή επάνω στο ταμπλό και φλερτάρει με τον καθρέπτη αλλά άπλωσε με τόσο φυσικό τρόπο, και δύναμη ταυτόχρονα.
Ο Mc431 μπορεί να στείλει τα μεγάφωνα αν κάνεις το λάθος με την ένταση για πλάκα, και αυτό γιατί δεν υπάρχει καμία έξαρση-παραμόρφωση συχνοτικά, όποτε το volume ανεβαίνει πολύ εύκολα.
Να σημειωθεί ότι η σειρά VRx της Αudison ανήκει στην υψηλή κατηγορία μηχανημάτων στο car audio, αλλά παρόλα αυτά η διαφορά μεταξύ τους ήταν αυτό που λένε και στο χωριό μου ΟΥΑΟΥ(my england is very best!!!!).
Έχω μείνει άναυδος απλά τώρα πρέπει να οδηγώ κιόλας.
Είναι σίγουρο ότι θα αργώ στα ραντεβού μου τώρα.
Επίσης δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να κοιμάμαι στο κρεβατάκι μου, η θα αρχίσω να εκτιμώ περισσότερο την άνεση της θέσης του αυτοκίνητου μου.
Ελπίζω να συναντηθούμε κάπου να γνωριστούμε και να έχετε και εσείς την εμπειρία να νιώσετε αυτό το σύστημα.
Σας έπρηξα μάλλον, αλλά για να φτάσατε στο τέλος μάλλον είσαστε και εσείς το ίδιο καμένοι με εμένα με τον ήχο, οπότε χαίρομαι που σας βρήκα...