Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Αφορμή γι'αυτό το θέμα ήταν μια συζήτηση που είχαμe πρόσφατα με το Νίκο Τσαρουχά.

Σκεφτόμουν λοιπόν πως το πρότυπο HD προσφέρει πλέον ικανοποιητική ανάλυση και βάθος χρώματος (όσο κι αν το REC.709 είναι μεγάλος συμβιβασμός) κι οι αλγόριθμοι συμπίεσης x.264 κάνουν πολύ καλή δουλειά. Ποιο είναι λοιπόν το bottleneck που εμποδίζει την επίτευξη της απόλυτης οπτικής νιρβάνα, αφού ακόμα και μια ταπεινή matroska έχει τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές;
Μα φυσικά ο χαμηλός ρυθμός fps, που μας έχουν επιβάλει τα κινηματογραφικά στούντιο. Αυτός εμποδίζει τη φυσική αναπαραγωγή της κίνησης και -ανάλογα με το περιεχόμενο που παρακολουθούμε- μπορεί να υποβαθμίζει σημαντικά την κινηματογραφική εμπειρία. Το χειρότερο είναι πως οικονομικοί λόγοι δεν προβλέπεται να επιτρέψουν στο εγγύς μέλλον τη μετάβαση σε μεγαλύτερα fps.

Παρότι ακουγόταν από χρόνια, μόλις τώρα η πρώτη εταιρεία (Sony) αρχίζει να εφαρμόζει στους ακριβότερους προβολείς της μια τεχνική που απαλύνει σε ικανοποιητικό βαθμό το πρόβλημα. Λέγεται Motion Compensated Frame Interpolation και συνίσταται στην παρεμβολή μεταξύ δύο αρχικών frames άλλων ενδιάμεσων, τα οποία δημιουργούνται από τα αρχικά. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές για τη δημιουργία τους, από πολύ απλές έως εξαιρετικά σύνθετες. Η ποιότητα των αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται, προφανώς επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα.
Θεωρώ βέβαιο ότι, από τη στιγμή που έκανε το πρώτο βήμα η Sony, σταδιακά θ'ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές. Είναι πολύ πιθανό επίσης να εξοπλιστούν με κάποια αντίστοιχα συστήματα και πιο οικονομικοί προβολείς -έστω και κάπως υποβαθμισμένα λόγω κόστους. Τι γίνεται όμως μέχρι τότε, για όλους εμάς τους υπόλοιπους;

Δια ταύτα
Όσοι χρησιμοποιούμε HTPC ως πηγή, έχουμε στα χέρια μας ένα πανίσχυρο εργαλείο. Η υπολογιστική του ισχύς ξεπερνάει κατά πολύ αυτή του καλύτερου επεξεργαστή βίντεο που μπορούμε να βρούμε σε προβολέα και... δυστυχώς πάει χαμένη.
Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν έχουν γραφτεί τα κατάλληλα προγράμματα (κάποια προσπάθεια -με κάπως αμφιλεγόμενα αποτελέσματα- έχει γίνει στο WinDVD με το Trimension). Οι αιτίες γι'αυτό μπορεί να είναι πολλές, αλλά έχει αποδειχθεί ότι ακόμα και το αδύνατο γίνεται -και μάλιστα απλούστατα. Αρκεί ν'ασχοληθεί μ'αυτό κάποιος ευφυής άνθρωπος, που να διαθέτει τις αντίστοιχες γνώσεις.

Εγώ δε διαθέτω το δεύτερο χαρακτηριστικό (και συχνά αμφιβάλλω για το πρώτο :609:), οπότε θα περιοριστώ σε άσκηση επί χάρτου:
  • όλοι οι προβολείς δέχονται προοδευτική είσοδο 50 και 60 Hz, ακόμα και αυτοί που δεν υποστηρίζουν τα 24p. Κάποιοι πιθανόν υποστηρίζουν και μεγαλύτερες συχνότητες, αλλά για λόγους ενότητας θ'ασχοληθούμε με τη γενική περίπτωση των 50/60Hz.
  • χρησιμοποιώντας τους κατάλληλους αλγόριθμους, ένα HTPC θα μπορούσε να δημιουργεί ένα ενδιάμεσο frame, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τα πραγματικά frames που βρίσκονται πριν και μετά. Έτσι τα fps θα γινόντουσαν 48.
  • εφαρμόζοντας μια ελάχιστη χρονική μεταβολή σε κάθε frame (αλά Reclock) ο χρονισμός των 48fps θα συμπέσει μ'εκείνο των 50p του προβολέα. Κι αυτό χωρίς αισθητή μεταβολή ταχύτητας και χωρίς ανάγκη για το... καταραμένο 3:2 pull-down, που θα απαιτούνταν για τα 60p.
Το αποτέλεσμα: διπλασιασμός των frames με προσθήκη "νέων" κι αισθητή εξομάλυνση της κίνησης!

Λοιπόν, τι λέτε; Πιστεύετε ότι θα ήταν εφικτό;



Όσοι ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά και στην παρακάτω βιβλιογραφία:
Frame rate
Television standards conversion
High Frame-Rate Television
Intervideo WinDVD Trimension
A Low Complexity Motion Compensated Frame Interpolation Method
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Frame interpolation σε όλους τους προβολείς; Γιατί όχι;

CINEMA

Με τον όρο <<κινηματογράφος>> εννοούμε ένα μέσο έκφρασης και παρουσίασης , το οποίο ξεκινώντας απο μια σειρά ακινήτων εικόνων , ανασυνθέτει την κίνηση. Από την άποψη της τεχνικής της λήψης και της επίτευξης , κατά την προβολή των εικόνων , του φαινομένου της κίνησης ο κ. στηρίζεται σε ορισμένα φυσιολογικά και ψυχολογι- κά φαινόμενα , σύμφυτα στον άνθρωπο.Στην πράξη για να αποτυπώσουμε ένα στιγμιότυπο η μια φάση της πραγματικότητας , χρησιμοποιούμε μια φωτογραφία. Για να συλλάβουμε με τον φακό την εξωτερική άποψη του κόσμου , όπως μεταβάλλεται , ενεργούμε μια κινηματογραφική λήψη , δηλαδή μια διαδοχή φωτογραφικών στάσεων , 16 η 24 ανα δευτερόλεπτο, που αναλύουν την κίνηση.Η ανασύνθεση η οπτική σύνθεση πετυχαίνεται με την προβολή όλων αυτών των εικόνων (καρέ ) με την ίδια τάξη και με την ίδια αλληλοδιαδοχή του χρόνου της λήψης.Με την πραγματοποίηση αυτής της τεχνικής διαδικασίας στην οθόνη , αυτό που στην πραγματικότητα πετυχαίνεται είναι μόνο διαδοχή εικόνων σταθερών όπου η μία είναι διαφορετική απο την άλλη , με ενδιάμεσα σκοτεινών περιόδων.Τις μορφές , όμως, αυτές εμείς τις βλέπουμε να κινούνται συνεχώς , να αποκτούν δράση και ύπαρξη σχεδόν πραγματική.Αυτή η αντίληψη οφείλεται σε μια εσωτερική διαδικασία που πραγματοποιείται σε κάθε θεατή.Τέσσερα επι μέρους διαφορετικά φαινόμενα συντρέχουν στην σύνθεση και πραγμάτωση του κινηματογραφικού φαινομένου.
1) η φωτεινή συνέχεια της οθόνης 2) η συνέχεια η συγχώνευση της κίνησης των προβαλλομένων εικόνων.

Η φωτεινή συνέχεια της οθόνης οφείλεται στην παραμονή των εικόνων στον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ματιού μας , η οποία επιτρέπει να συνεχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε για ένα χρονικό διάστημα τις φωτεινές εικόνες , και όταν ακόμα έχουν εξαφανιστεί και έχουν πάψει να έχουν φυσική υπόσταση .Στην πραγματικότητα , στην οθόνη κάθε φάση της φωτεινής προβολής ακολουθείται απο μια περίοδο σκότους , στη διάρκεια της οποίας αντικαθίσταται στην μηχανή προβολή μια εικόνα με την επόμενη της.Αυτή η εναλλαγή των φάσεων της προβολής και της διακοπής του φωτός πραγματοποιείται με ταχύτητα η ρυθμό παραδεκτό παγκοσμίως - 24 καρέ (εικόνων ) κατα δευτερόλεπτο για τον ηχητικό κ. και 16 καρέ κατα δευτερόλεπτο για τον βουβό.Το φαινόμενο της παραμονής των φωτεινών εικόνων στον αμφιβληστροειδή χιτώνα (μετείκασμα ) , γνωστό κατα συγκεχυμένο και αποσπασματικό τρόπο ακόμα και απο την αρχαιότητα , μελέτησε επι επιστημονικών βάσεων , για πρώτη φορά , κατα το τέλος του 17ου αιώνα ο Ισαάκ Νεύτων.Το φαινόμενο αυτό διαρκεί κατά μέσο όρο , περίπου 1/8 του δευτερολέπτου .Θα αρκούσε , δηλαδή , να γίνει η προβολή με ταχύτητα 1/8 του δευτερολέπτου για να μην γίνουν πια αντιληπτές οι φάσεις των σκοτεινών παρεμβολών και να έχουμε την αίσθηση της φωτεινής συνέχειας στην οθόνη.

Το δεύτερο φαιν'ομενο , δηλαδή η συνέχεια η συγχώνευση της κίνησης των προβαλλομένων εικόνων , εξηγείται με τον φυσιολογικό νόμο του Λίνκε , σύμφωνα με τον οποίο , μια σειρά απο σταθερές εικόνες διαδοχικών φάσεων ενός αντικειμένου που βρίσκεται σε κίνηση δημιουργούν την εντύπωση , οτι το ίδιο το αντικείμενο βρίσκεται σε κίνηση, όταν δύο εικόνες διαδοχικές είναι φαινομενικά όμοιες.Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον απο τα φυσιολογικά φαινόμενα που κάνουν δυνατή την πραγματοποίηση του κινηματογραφικού θεάματος και που συχνά συγχέεται η ταυτίζεται , απο λάθος με το <<μετείκασμα>> .Το γεγονός , πως δύο οποιαδήποτε διαδοχικά καρέ του φίλμ πρέπει να προκύπτουν πάντοτε φαινομενικά όμοια , δικαιολογεί την πιο μεγάλη ταχύτητα λήψης και προβολής , που υιοθετήθηκε στην πράξη , σε σχέση με το ελάχιστο όριο που απαιτείται για το μετείκασμα(24 αντι των 8 καρέ ανα δευτερόλεπτο).Επιβεβαιώνει εξάλλου την αδυναμία της κινηματογραφικής λήψης αντικειμένων που βρίσκονται σε πολύ ταχεία κίνηση και τις προφυλάξεις που επιβάλλονται κατα τις κινήσεις της μηχανής λήψης (πανοραμικές, τράβελιγκ κλπ) για την αποφυγή αποτύπωσης εικόνων συγκεχυμένων η με πεταλούδισμα )....

Από τα παραπάνω είναι σαφές πως δεν χρειάζονται περισσότερα καρέ, απλά σωστή μεταφορά του φιλμ σε ηλεκτρονική εικόνα, με τα αντίστοιχα μηχανήματα αναπαραγωγής,

Αλλά με τις καινούργιες ηλεκτρονικές μηχανές λήψεις, που σταδιακά θα αντικαταστήσουν πλήρως το κινηματογραφικό φίλμ η μεταφορά δεν θα έχει πλέον κανένα πρόβλημα και τα ανιστοιχα players και προβολείς δεν θα έχουν να κάνουν μετατροπές, άρα το interpolation θα είναι σχεδόν άχρηστο.

Τα περισσότερα από 24 καρέ το μόνο που κάνουν είναι να εξομαλύνουν το flickering και όχι την κίνηση.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Frame interpolation σε όλους τους προβολείς; Γιατί όχι;

Είναι βέβαια γεγονός πως σε κάποιες λήψεις, με πολύ γρήγορα κινούμενα αντικείμενα στην οθόνη, υπάρχει ασυνέχεια στην κίνηση. Όπως όμως εφαρμόθηκε το μεταβλητό bitrate, έτσι πιστεύω πως θα εφαρμοσθεί μεταβλητο framerate στις ηλεκτρονικές κάμερες, στις σκηνές που απαιτείται. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.

Αυτό πάντως που αναφέρεις έχει ήδη γίνει με το restoration παλιών φίλμ, που βελτίωσαν και την κίνηση και το flickering.
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Frame interpolation σε όλους τους προβολείς; Γιατί όχι;

Μιχαλη,αλλο πραγμα ειναι η απλη επαναληψη καρε για μειωση του flicker και αλλα πραγμα η παρεμβολη νεων καρε για ομαλοποιηση της κινησης.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.243
Reaction score
8.740
Re: Frame interpolation σε όλους τους προβολείς; Γιατί όχι;

Το χειρότερο είναι πως οικονομικοί λόγοι δεν προβλέπεται να επιτρέψουν στο εγγύς μέλλον τη μετάβαση σε μεγαλύτερα fps.

Παρότι ακουγόταν από χρόνια, μόλις τώρα η πρώτη εταιρεία (Sony) αρχίζει να εφαρμόζει στους ακριβότερους προβολείς της μια τεχνική που απαλύνει σε ικανοποιητικό βαθμό το πρόβλημα. Λέγεται motion compensation with frame interpolation και συνίσταται στην παρεμβολή μεταξύ δύο αρχικών frames άλλων ενδιάμεσων, τα οποία δημιουργούνται από τα αρχικά. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές για τη δημιουργία τους, από πολύ απλές έως εξαιρετικά σύνθετες.
Αυτό που περιγράφεις δεν είναι το περίφημο motion flow Δημήτρη;
Να εκφράσω κάποιες απορρίες-ερωτήσεις. Λες ότι οικονομικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την μετάβαση σε περισσότερα fps. Προφανώς τα 24 καρέ που κινηματογραφούνται και προβάλονται πλεον οι ταινίες δεν επαρκούν για να αποδώσουν την φυσική κίνηση. Δεν εξηγήται αλλιώς η παρεμβολή με ενδιάμεσα καρέ για εξωμάλυνση της. Ο κανόνας είναι όσο περισσότερα fps τόσο καλύτερα; Το οικονομικό πρόβλημα έχει να κάνει με τις τεχνολογίες κινηματογράφησης με φυσική καταγραφή των καρέ και όχι με ψηφιακές παρεμβάσεις στην προβολή(που ουσιαστικά είναι ένα πολύ καλό τρικ);
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Frame interpolation σε όλους τους προβολείς; Γιατί όχι;

Φίλε Nix, απορώ γιατί νομίζεις πως τα συγχέω. Ίσως να διάβασες βιαστικά τα γραφόμενά μου.
Αλλά θέλω άποψη για το διαταύτα.

ΥΓ. Τώρα είδα πως ακριβώς 1 και 27 δημοσιεύσαμε και οι δύο και προφανώς δεν έχεις δει το άλλο μου σχόλιο. Αυτό όμως είναι η εξαίρεση.
 


NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει καποιο προγραμμα που να κανει κατι τετοιο.

Εχουν γινει καποιες προσπαθειες με χρηση ffdshow και plugins του avisynth ομως το αποτελεσμα δεν ειναι βιωσιμο.Τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται δεν εχουν φτιαχτει για real-time postprocessing με αποτελεσμα να μπορουν να χρησιμοποιηθουν μονο οι βασικες τους δυνατοτητες (με μετρια αποτελεσματα στην ποιοτητα εικονας) και η αναπαραγωγη χωρις σοβαρα σπασιματα να ειναι εφικτη μονο για αρχεια 720p.

Ειναι πολυ πιθανο πως στο μελλον θα ειναι πολυ ευκολο και εκ των ουκ ανευ.Προς το παρον ομως δεν γινεται.
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Απάντηση: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Eγω ειμαι υπερ του 1000αρι ντεπον οταν εχω πονοκεφαλο.....

Ετσι ειμαι υπερ και ενος τρικ που να μου κανει ποιο ομαλη την κινηση απο την σαχλαμαρα που εχουμε σημερα.....

Εγω προσωπικα μπορω να εκπαιδευσω τον εαυτο μου(οπως το εχω κανει αρκετες φορες)
ωστε να μην εχω προβλημα στην κινηση....!!!!...το εχω εφαρμοση με αρκετα καλα αποτελεσματα......πως.....????

Απλα ακολουθω την κινηση του προταγωνιστη και ετσι δεν βλεπω μπακραουν.......!!!!
οποτε δεν βλεπω προβλημα κινησης σε ενα μεγαλο μερος της ταινιας....

Δοκιμαστετο....δεν χανετε τιποτα....!!!!!
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
μμμμμ μήπως η λύση είναι απλή και υπαρκτή και λέγεται MEDIA PLAYER CLASSIC HOME CINEMA EDITION?????

Κατεβάστε την απο εδώ:

http://mpc-hc.sourceforge.net/

http://downloads.sourceforge.net/mp...1.1.604.0.zip?modtime=1214656010&big_mirror=0

εχει ενα φίλτρο που πρέπει να ενεργοποιήσεις το λεγόμενο "Anti tearing option" Που στην ουσία είναι οτι καταστρέφει την ομαλή ροή εικόνας σε κινούμενα θέματα ή κινούμενες (fast panning) εικόνες/λήψεις!

Tearing is one of the most frequent problems happening with home theater computers. Almost invisible on still pictures, this becomes very annoying on panning scenes.

The root reasons of this problem are not quite easy to identify, but this seems to happen more frequently with Windows XP than with Vista. MPC-HC has an option that uses the same graphic mode as video games in order to solve this tearing problem for good.
Unfortunately this option has some small disadvantages, such as :

It works only if the output is set to "VMR9 Renderless" or "EVR Custom pres."
In this mode Windows cannot display either context menus or dialog boxes. To open the options window or to load another video file, you first need to close the current video using the "Ctrl+C" system shortcut.
The Tearing test("Ctrl+T" shortcut) displays two red vertical bars on screen panning from left to right in loop. If those bars are not perfectly straight after several rounds, that means you have a tearing problem

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει καποιο προγραμμα που να κανει κατι τετοιο.

Εχουν γινει καποιες προσπαθειες με χρηση ffdshow και plugins του avisynth ομως το αποτελεσμα δεν ειναι βιωσιμο.Τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται δεν εχουν φτιαχτει για real-time postprocessing με αποτελεσμα να μπορουν να χρησιμοποιηθουν μονο οι βασικες τους δυνατοτητες (με μετρια αποτελεσματα στην ποιοτητα εικονας) και η αναπαραγωγη χωρις σοβαρα σπασιματα να ειναι εφικτη μονο για αρχεια 720p.

Ειναι πολυ πιθανο πως στο μελλον θα ειναι πολυ ευκολο και εκ των ουκ ανευ.Προς το παρον ομως δεν γινεται.
Νίκο έχεις κανένα link σχετικά; Θα μ'ενδιέφερε να ρίξω μια ματιά...
 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

μμμμμ μήπως η λύση είναι απλή και υπαρκτή και λέγεται MEDIA PLAYER CLASSIC HOME CINEMA EDITION?????

Κατεβάστε την απο εδώ:

http://mpc-hc.sourceforge.net/

http://downloads.sourceforge.net/mp...1.1.604.0.zip?modtime=1214656010&big_mirror=0

εχει ενα φίλτρο που πρέπει να ενεργοποιήσεις το λεγόμενο "Anti tearing option" Που στην ουσία είναι οτι καταστρέφει την ομαλή ροή εικόνας σε κινούμενα θέματα ή κινούμενες (fast panning) εικόνες/λήψεις!

Tearing is one of the most frequent problems happening with home theater computers. Almost invisible on still pictures, this becomes very annoying on panning scenes.

The root reasons of this problem are not quite easy to identify, but this seems to happen more frequently with Windows XP than with Vista. MPC-HC has an option that uses the same graphic mode as video games in order to solve this tearing problem for good.
Unfortunately this option has some small disadvantages, such as :

It works only if the output is set to "VMR9 Renderless" or "EVR Custom pres."
In this mode Windows cannot display either context menus or dialog boxes. To open the options window or to load another video file, you first need to close the current video using the "Ctrl+C" system shortcut.
The Tearing test("Ctrl+T" shortcut) displays two red vertical bars on screen panning from left to right in loop. If those bars are not perfectly straight after several rounds, that means you have a tearing problem



Δυστυχως, δεν κανει αυτο που θα ηθελε να κανει ο maxheadroom :122:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Re: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

μμμμμ μήπως η λύση είναι απλή και υπαρκτή και λέγεται MEDIA PLAYER CLASSIC HOME CINEMA EDITION?????

Κατεβάστε την απο εδώ:

http://mpc-hc.sourceforge.net/

http://downloads.sourceforge.net/mp...1.1.604.0.zip?modtime=1214656010&big_mirror=0

εχει ενα φίλτρο που πρέπει να ενεργοποιήσεις το λεγόμενο "Anti tearing option" Που στην ουσία είναι οτι καταστρέφει την ομαλή ροή εικόνας σε κινούμενα θέματα ή κινούμενες (fast panning) εικόνες/λήψεις!
Γιάννη το tearing (σχίσιμο) της εικόνας είναι όντως ένα πρόβλημα που εμφανίζεται σε πλάνα με έντονη κίνηση -και δη panning- αλλά δεν αφορά το χαμηλό ρυθμό ανανέωσης της εικόνας. Πρόκειται για πρόβλημα συγχρονισμού μεταξύ διαδοχικών καρέ: κάποιες στιγμές συνυπάρχουν στην οθόνη πχ το πάνω μισό του ενός καρέ και το κάτω μισό του άλλου, και στο σημείο που ενώνονται είναι εμφανές ότι το πλάνο έχει μετατοπιστεί.
Θα έλεγα ότι σαν λογική θυμίζει το πρόβλημα της πεπλεγμένης (interlaced) καταγραφής κινούμενης εικόνας, μόνο που εκεί έχουμε διαχωρισμό γραμμή παρά γραμμή κι όχι πάνω-κάτω μισό του καρέ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Re: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Δυστυχως, δεν κανει αυτο που θα ηθελε να κανει ο maxheadroom :122:
Ωπ, γράφαμε μαζί...
 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Ωπ, γράφαμε μαζί...

Παντως για να σε βαλω λιγο στη πριζα, το κανει η καλυτερα θα το κανει το windvd9 που υποστηριζει br, οταν το συμμαζεψουν λιγο σαν προγραμμα.

Βεβαια θα φτυσεις μπλοντ μεχρι να δουλεψει και θα δοκιμασεις 300 πατς, αλλα ειναι μαλλον αυτο που ζητας, κι εσυ και καποιοι αλλοι που θα ηθελαν να δουν τι θα εκανε ενα τυπου motion flow στο μηχανημα τους :126:
 

Μηνύματα
186
Reaction score
0
Απάντηση: Εξομάλυνση κίνησης σε όλους τους προβολείς. Γιατί όχι;

Έχω χάσει επεισόδια μου φαίνεται... Τι έγινε ρε παιδιά, ξαναγεννήθηκε από τις στάχτες του το WINDVD? και μας ...απειλεί ότι θα κάνει τέτοια νάζια στα br???


Φιλικά
Γιώργος Δενδρόπουλος.
 


Μηνύματα
2.316
Reaction score
354
Πολύ ενδιαφέρον θέμα.
Αναμένουμε τους γνώστες των pc για κάποια εξέλιξη.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.307
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top