Επιλογή αγωγού τροφοδοσίας ενισχυτή + ασφάλεια

A

antonis999

Guest
Αναρρωτιέμαι αν κάποιος γνωρίζει..

1. Τον διαχωρισμό των αγωγών (π.χ. ΝΥΑ) και ποιόν τύπο πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σε εγκατάσταση αυτοκινήτου. Αν εξαρτάται απο τιν ισχύ του ενισχυτή και πως υπολογίζεται..

2. Με βάση ποιούς τύπους υπολογίζεται το ρεύμα που θα διέρχεται από τον αγωγό. Και ποιοί άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο (π.χ. μήκος αγωγού, διατομή..) ώστε να καταλήξουμε με τί ασφάλεια θα πρέπει να "ασφαλιστεί" ο αγωγός. Επίσης και με τι τύπο ασφάλειας (π.χ. ΑΝL)

* Παραθέτω ένα σχετικό σύνδεσμο και επισυνάπτω ένα σχετικό πινακάκι.
http://www.bcae1.com/fuses.htm#link
 

Attachments



A

antonis999

Guest
Βρήκα αυτό.. Από ένα άρθρο, σύμφωνα με το οποίο κάνεις γινόμενο (x 2) το άθροισμα των RMS και διαιρείς το αποτέλεσμα με 13.8 βόλτ επιλέγοντας έτσι το αντίστοιχο εύρως από την πρώτη κολώνα. Επιλέγεις στη συνέχεια και την αντίστοιχη απόσταση και έχεις την αντίστοιχη διατομή!

π.χ.

Ενισχυτής ο Esx Signum 4120 αποδίδει ως τρικάναλος..
(2 x 120 RMS) + (1 x 400 RMS) = 640 Watt (RMS)
640 Watt (RMS) x 2 = 1280 Watt (RMS)
1280 Watt (RMS) / 13.8 Volt = 92.7 A
Άρα στο εύρος "85-105 A" και για απόσταση 4-5 μέτρα, τότε χρησιμοποιούμε καλώδιο 4 AWG

* Καλοδεχούμενα τα όποια σχόλια ή διορθώσεις..
 

Attachments

  • 89,5 KB Προβολές: 30

Μηνύματα
2.857
Reaction score
1.300
MHN Ξεχάσεις εκτός από την τροφοδοσία να βάλεις το ίδιο καλώδιο στην ΓΕΙΩΣΗ του ενισχυτή !
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.930
Μηνύματα
3.067.355
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top