Επιλογή δορυφορικού και επίγειου συστήματος λήψης

Reaction score
0
Καλημέρα σε όλα τα μέλη του forum.

Αποφάσισα να βάλω και εγώ ένα σύστημα και θέλω τη γνώμη σας ως πιο ειδικοί, γιατί εγώ είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα.
Η εγκατάσταση αφορά τοποθέτηση επίγειου και δορυφορικού συστήματος λήψης (δορυφόροι hotbird και astra) για τρια οροφοδιαμερίσματα και μου εχουν προτείνει (προσφορές έχω πάρει) τα εξής συστήματα:

Σύστημα 1ο

κάτοπτρο 110cm ενισχυμένο
LNB 4 εξόδων Χ 2
Ιστοί – υλικά σύνδεσης
Ηλεκτρονικός μεταγωγέας diseq Χ 3
Δορυφορικές πρίζες 3
Δεν περιλαμβάνεται δορυφορικός δέκτης

Κεραία πλέγμα prestel
Ενισχυτής σήματος vilex h31
Διακλαδωτήρες

Να διευκρινίσω στο σύστημα αυτό είπαμε για λόγους απλότητας και οικονομίας θα υπάρχει μόνο μια πρίζα που να παίζει δορυφορική ανά οροφοδιαμέρισμα.

Σύστημα 2ο

Κεραία UHF
Ιστοί – υλικά σύνδεσης
Ενισχυτής σήματος leband
Διακλαδωτήρας 1-->3 sat axim
Κάτοπτρο fracaro alum 1.2 m
2 Lnb
Πολυδιακόπτης fracaro (ενεργος στα sat, παηθτικός στα επίγεια)
Πρίζες tv sat

το σύστημα αυτό θα έχει δορυφορική σε όλες τις πρίζες των διαμερισμάτων

Πάμε στις ερωτήσεις:

1) Υπάρχουν πολλοί Hotbird και πολλοί Astra δορυφόροι? γιατί εγώ κατάλαβα ότι υπάρχει ένας HotBird και ένας Astra.
2) Εσείς τι δορυφόρο προτίνετε?
3) Από τα δύο παραπάνω συστήματα εγώ καταλαβαίνω ότι η βασική διαφορά είναι ότι το πρώτο έχει το diseq και το άλλο τον πολυδιακόπτη. Ποιο είναι το καλύτερο. Εμένα με ενδαιφέρει σε μια πρίζα να βλέπω δορυφορική και επίγεια και στις υπόλοιπες μόνο επίγεια.
4) θα ήθελα επίσης την άποψή σας για τα δύο συστήματα.

και επειδή όπως καταλάβαιτε καθ΄οτι άσχετος οι απαντήσεις να είναι σα να μιλάτε σε μωρό ετών 34!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

panosop

Συστημικός
Reaction score
668
Απάντηση: Επιλογή δορυφορικού και επίγειου συστήματος λήψης

Καλημέρα σε όλα τα μέλη του forum.

Αποφάσισα να βάλω και εγώ ένα σύστημα και θέλω τη γνώμη σας ως πιο ειδικοί, γιατί εγώ είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα.