Επιλογή ενισχυτή,αρχάριος

Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους είμαι καινούριος στο forum, καταρχήν συγχαρητήρια για όλο το υλικό, είναι πολύτιμο και θα βοηθήσει εμάς να μην πετάμε τα λεφτά μας και να απολαμβάνουε τη μουσική που αγαπάμε χωρίς να πετάμε τα χρήματά μας.

Είμαι αρχάριος και θα ήθελα τη βοήθεια των ειδικών ώστε να πάρω την καλύτερη απόφαση με το υπάρχον budget.
1. Θέλω να ακούω μουσική από το PC.
2. Έχω αποφασίσει ως ηχεία τα ROISTER 8.2
3. αρχικά το musiland ως transport και dac και αργότερα να αγοράσω ένα καλύτερο dac.

Αυτό που δεν έχω κατλήξει είναι ο ενισχυτής να πάρω τελικό ή ολοκληρωμένο (πάντα δικάναλο)? Θα ήθελα προτάσεις από 500-1000 ευρώ δεδομένου ότι θα δω διαφορά με αυτα τα ηχεία.

Μόνη μελλοντική προσθήκη ίσως ένα tuner και ένα γούφερ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, αναμένω τις πολύτιμες για εμένα απαντήσεις σας.

Reaction score
4.250
Απάντηση: Επιλογή ενισχυτή,αρχάριος

Κατ αρχην καλως ηρθες στο φορουμ. Την ερωτηση σου θα επρεπε να την βαλεις στους ενισχυτες και οχι στα ηχεια αλλα αυτο ειναι μικρο κακο. Η επιλογη των ηχειων σου ειναι πολυ καλη και υπαρχει ενα εξαιρετικο αρθρο απο τον Βασιλη Τσαντουλη. Αν δεν το εχεις διαβασει θα σε διαφωτισει αρκετα. Καλο ειναι να μας πεις αν εχεις καποια προτιμηση σε τι ειδους ενισχυτη εχεις προτιμηση. Τρανζιστορ η λυχνια?

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Reaction score
2.743

για μενα λογω ευκολιων και επειδη δεν ξερεις πως θα σου προκυψει μελλοντικα το συστημα καλυτερα να παρεις ολοκληρωμενο
Απο προτασεις θα βρεις σχολια και σε αλλα threads στην κατηγορια "ενισχυτες"
Creek Evo 2, ΧΤΖ Α100D3, Xindac 6200, 6800, Yamaha A-S700, A-S1000 κ αλλοι, ολοι καλοι αναλογα με το πως σου αρεσει το τελικο ηχητικο αποτελεσμα.

Πως σ'αρεσει ν' ακους?

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
22.926

(...)
Μόνη μελλοντική προσθήκη ίσως ένα tuner (...)