Επιλογή Subwoofer

Μηνύματα
18
Reaction score
0
Γεια σας!

Έχω έναν χώρο αποκλειστικά για Home Cinema 25 τετραγωνικών, είχα ένα Magnat Omega 300 αλλά δυστυχώς πνέει τα λοίσθια από ότι φαίνεται και όταν είναι πάνω από την μέση, η ένταση, σε κάποια έκρηξη σβήνει..

Οπότε κοιτάω για ένα νέο.. το budget λογω στέλνω οικονομικών αυτή την περίοδο θα έλεγα 350 οπότε κοιταω τα:

Wharfedale WH-D10,

WHARFEDALE WH-S10E,

Klipsch R 100 SW,

Polk Audio XT12

Είμαι σχετικά άσχετος γιατί ήρθε επαγγελματίας να τα σεταρει όλα αλλά έχει περάσει καιρός από τότε!

Ναι θέλω να τρίζουν όλα όπως με το Magnat! Είναι κάποιο από αυτά παρόμοιο;

Σας ευχαριστώ πολύ!
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Γεια σας!

Έχω έναν χώρο αποκλειστικά για Home Cinema 25 τετραγωνικών, είχα ένα Magnat Omega 300 αλλά δυστυχώς πνέει τα λοίσθια από ότι φαίνεται και όταν είναι πάνω από την μέση, η ένταση, σε κάποια έκρηξη σβήνει..

Οπότε κοιτάω για ένα νέο.. το budget λογω στέλνω οικονομικών αυτή την περίοδο θα έλεγα 350 οπότε κοιταω τα:

Wharfedale WH-D10,

WHARFEDALE WH-S10E,

Klipsch R 100 SW,

Polk Audio XT12

Είμαι σχετικά άσχετος γιατί ήρθε επαγγελματίας να τα σεταρει όλα αλλά έχει περάσει καιρός από τότε!

Ναι θέλω να τρίζουν όλα όπως με το Magnat! Είναι κάποιο από αυτά παρόμοιο;

Σας ευχαριστώ πολύ!
Κανενα απο αυτα δεν σου κανει.
Τα 3 πρωτα ειναι 10" και το τριτο ενα πολυ μετριο 12".
Πρεπει να ανεβασεις το μπατζετ και οχι να αντικαταστησεις το magnat αλλα να το συμπληρωσεις.
Με δυο λογια χρειαζεσαι αλλο ενα 12" subwoofer και να παιζουν και τα δυο ταυτοχρονα, τοποθετημενα βεβαια σε διαφορετικες θεσεις κατοπιν δοκιμων.
To Μagnat που εχεις εχει θεωρητικα αποκριση που ξεκινα απο τα 18Hz (αν και κατα πασα πιθανοτητα αυτο αφορα σταθμη τουλαχιστον -10db) και για να βρεις αντιστοιχο πρεπει να πας πανω απο 700 ευρω η να κοιταξεις για καποιο μεταχειρισμενο.
 

Μηνύματα
18
Reaction score
0
Κανενα απο αυτα δεν σου κανει.
Τα 3 πρωτα ειναι 10" και το τριτο ενα πολυ μετριο 12".