Επισκευή cdp dac και άλλες περιπέτειες !

Μηνύματα
64
Reaction score
5
Θα ήθελα να αναφερθώ σε μία περιπέτεια μου, απλά για να ενημερώσω την κοινότητα μας για την δυσάρεστη εμπειρία που είχα και να αποφορτιστώ ψυχολογικά για το ζήτημα.

Τον Δεκέμβριο του 2010, αγόρασα από τον επίσημο αντιπρόσωπο της audiolab, δηλαδή την εταιρεία audioevolution, την συσκευή audiolab 8200 cdq. Οι εντυπώσεις μου για την συσκευή (χρήση ως dac και cdp) ήταν εξαιρετικές, όσο αναφορά το ηχητικό αποτέλεσμα.

Τον Νοέμβριο του 2012, παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα: η συσκευή δεν άναβε καθόλου. Αφού έλεγξα καλώδιο και την ασφάλεια επικοινώνησα με το αντιπρόσωπο και του έστειλα το μηχάνημα (μένω Σέρρες) πληρώνοντας και τα αντίστοιχα έξοδα μεταφοράς.
Στη συνέχεια ο αντιπρόσωπος (audioevolution) μου επιβεβαίωσε γραπτώς ότι: «Το μηχανημα είναι εντος εγγυησης (αγοραστηκε 16/12/10) και δεν συντρεχει κανενας λογος ανησυχιας … γινεται η διαγνωση και αλλαζουμε το προβληματικο εξαρτημα χωρις να βαζουμε κολλητηρια κλπ»

Σε επόμενες επικοινωνίες ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα ήταν η οθόνη και έπρεπε να αντικατασταθεί και θα αργήσει λίγο (μέχρι τα Χριστούγεννα δηλαδή κανένα μήνα).
Ύστερα από πολλαπλές δικές μου οχλήσεις ο αντιπρόσωπος προθυμοποιήθηκε να μου δανείσει cd player, αρκεί εγώ να πληρώσω τα μεταφορικά. Παρόλο, που δέχτηκα (αν και σύμφωνα με την προστασία καταναλωτή δεν προβλέπεται) cd player δεν στάλθηκε ποτέ. Το κύριο μέλημα μου, όμως ήταν η αποτελεσματική επισκευή του δικού μου μηχανήματος, για την οποία έπαιρνα συνεχώς εκτιμήσεις ότι θα υπάρχουν νέα στις επόμενες ημέρες.
Όταν τον Φεβρουάριο εξέφρασα γραπτώς την αγανάκτηση μου για το ζήτημα και ζήτησα εξηγήσεις, η audioevolution απάντησε μεταξύ άλλων: «Οσο και αν καθυστερησει η επισκευη σας το μηχανημα σας θα βρισκεται εντος εγγυησης, δεσμευομαι προσωπικα για αυτό» … «Εχετε δικαιο η υποστιρηξη μας υπηρξε πολύ φτωχη» … «Όπως γνωριζετε η Audiolab εχει αντικαταστησει το μοντελο σας με την καινουρια Version V12, το προβλημα είναι ότι δεν μπορουμε να βρουμε τον τροπο να ενσωματωσουμε την νεα οθονη και την πλακετα αυτης στην θεση της παλιας δικη σας»

Τον Απρίλιο και ύστερα από καθυστέρηση 5 μηνών, εξοργισμένος ζήτησα πλήρη αντικατάσταση του μηχανήματος, ή αποστολή αντίστοιχης συσκευής μέχρι την αντικατάσταση του δικού μου.
Μου απάντησαν ότι δεν είχαν διαθέσιμο player και με παρακάλεσαν για την κατανόηση μου, ρίχνοντας συνεχώς το μπαλάκι στην audiolab.
Για να μη κουράζω με λεπτομέρειες (θα έπρεπε να γράψω πάμπολλες σελίδες), όταν τελικά στο τέλος Απριλίου ζήτησα τα χρήματα μου, καθώς δεν έβλεπα φως στο τούνελ, η audioevolution μου απάντησε:
«Τα ανταλλακτικα σας εχουν φτασει στο τελωνειο, εκτιμω ότι αυτή την βδομαδα θα σας επισκευασουμε το CD Player με δικη μας χρεωση και θα σας το στειλουμε πισω παλι με δικη μας χρεωση».

Τελικά παρέλαβα το cd player μόλις την προηγούμενη Τετάρτη, με συνολική καθυστέρηση 6 ΜΗΝΩΝ, με τον courier που μου το παρέδωσε να μου ανακοινώνει ότι τα μεταφορικά έξοδα δεν είναι πληρωμένα. Μιλώντας άμεσα, με τον υπεύθυνο της audioevolution, μου ανέφερε ότι έγινε σφάλμα και ότι θα μου βάλει τα λεφτά. Το απεχθέστερο είναι ότι μου μίλησε αγενώς, ιδιαίτερα ενοχλημένος και κουρασμένος με το ζήτημα (αυτός και όχι εγώ που είμαι πελάτης – ΕΛΕΟΣ) και μου είπε ότι ουσιαστικά το μηχάνημα ήταν εκτός εγγύησης, διότι λέει η audiolab δίνει μόνο ένα χρόνο και άρα ουσιαστικά μου έκανε εξυπηρέτηση.
Μάλιστα είχε το θράσος όλο αυτό να μου το στείλει και γραπτώς αναιρώντας τον ίδιο του τον εαυτό ουσιαστικά. Φυσικά όταν του ανέφερα τα σχετικά με το Ευρωπαϊκό δίκαιο κτλ. μου έλεγε ότι «οι εταιρείες» προστατεύονται και άλλα τέτοια όμορφα.

Δυστυχώς, εμείς οι καταναλωτές της επαρχίας, δεν έχουμε την δυνατότητα άμεσης (από κοντά) επαφής με τους αντιπροσώπους και προσπαθούμε καλόπιστα να εμπιστευτούμε τον επαγγελματισμό τους. Είναι σίγουρο ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, μερίδιο ευθύνης φέρει και η ίδια η μαμά εταιρεία (audiolab), αλλά αυτό ελάχιστη σημασία έχει για τον καταναλωτή.
Στα δύσκολα χρόνια της κρίσης σε εξειδικευμένους χώρους, ο επαγγελματισμός θα παίξει κατά την γνώμη μου ουσιαστικό ρόλο στην αγορά. Ένας πελάτης που έχει την τρέλα του με το «άθλημα», μπορεί να δείξει κατανόηση σε αντίστοιχες περιπτώσεις, όταν
• το μαγαζί του φέρεται ανθρώπινα και τον κατανοεί (γιατί και το μαγαζί έχει την τρέλα του με το άθλημα και δεν αποσκοπεί μόνο στο κέρδος)
• το μαγαζί φέρεται κατ’ ελάχιστον επαγγελματικά.

Συγνώμη αν σας κούρασα με τις λεπτομέρειες. Το θετικό είναι ότι μπορώ πλέον να απολαύσω την μουσική μου. Σε καμία περίπτωση δεν επιδιώκω κάποιον «πόλεμο» με την εταιρεία, ευελπιστώ απλά σε καλύτερο μελλοντικό support (ελπίζω να μη χρειαστεί). Παρόλα αυτά θεωρώ, ότι σε τέτοια ζητήματα πρέπει να υπάρχει ενημέρωση. Άλλωστε η ενημέρωση της κοινότητας (μαζί και με την αποφόρτιση που λέγαμε) είναι και ο μοναδικός μου στόχος.
 

Μηνύματα
14.175
Reaction score
7.197
Απάντηση: Επισκευή cdp dac και άλλες περιπέτειες !

θεωρω δεδομενο οτι το παραπανω κειμενο το κοινοποιησες και στον αντιπροσωπο,τους το εστειλες δηλαδη μαζι με το λινκ απο το avsite ή οπου αλλου το ελαβες.
Φυσικα δεν αμφισβητω τιποτα απο οσα λες και θεωρω επιεικως απαραδεκτη την συμπεριφορα τους.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.712
Reaction score
79.216
Αυτό το παραμύθι με τον ένα χρόνο εγγύησης έχει καταντήσει πολύ κουραστικό.
 


I

iason

Guest
Απάντηση: Re: Επισκευή cdp dac και άλλες περιπέτειες !

Αγαπητέ φίλε ,χαρά στό κουράγιο σου και στην υπομονή σου.Είναι να μη σου τύχει.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.662
Μηνύματα
3.058.803
Members
38.587
Νεότερο μέλος
stratos.april
Top