Ερώτηση αρχάριου

zto

Reaction score
0
είμαι εντελώς άσχετος οπότε συγχωρηστε μου αν ρωτάω κάτι χαζό

σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω προτζεκτορα σε υπνοδωμάτιο, από αποσταση περιπου 3,5 μέτρα, μόνο νύχτα, σε ελαφρώς κίτρινο τοίχο και δεν ενδιαφέρομαι για ποιοτητα περισσοτερο από 720p. Κοινώς για να βλέπουμε καμια ταινία πριν κοιμηθούμε.

1. αυτό που περιγράφω έχει νόημα;
2. τι κόστος μινιμουμ να υπολογίζω (σε μεταχειρισμενο) και κάποιο παράδειγμα του τι να ψάξω
3. εφόσον δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το μέγεθος προβολής τηλεόραση ή προτζέκτορα?

ευχαριστώ

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΡΑΚΗΣ

απο-Συντονιστής
Reaction score
195
Παρε τηλεοραση. Γλυτωνεις τα καλωδια και τον προβολεα πανω απο το κεφαλι σου, συν τα καλωδια και την τοποθετηση εξτρα ηχειων, δεκτη και player. Ολα σε ενα και ξεμπερδευεις.

Reaction score
12.112
Πάρε μεταχειρισμένο προτζέκτορα (και έναν w1070 μπορείς), άνοιξέ τον πάνω στον τοίχο 100+ ίντσες, διόρθωσε λίγο τα χρώματα από το μενού του και απόλαυσε!!! Εννοείτε θα βάλεις 2 μικρά ηχεία με έναν δικάναλο ενισχυτή.

stathis

Ultra Home Theater
Reaction score
36.431
Παρε τηλεοραση.
Πάρε μεταχειρισμένο προτζέκτορα
Πάρε και τα δυο! :lolsign:
Σοβαρά τώρα στο υπνοδωμάτιο μόνο τ.ν (αν και ο Ασκητής κτλ λένε να την πετάξουμε απο την κρεββατοκάμαρα):lol:
Αν θες σινεμα στο σαλόνι σου εννοείται μόνο προβολέα.

Reaction score
12.112
Τί καλύτερο από το να ξαπλώνεις με το έτερον ήμιση στην κρεβατάρα σου, να ανοίγεις 100-110 ίντσες (μια χαρά για τα 3,5 μέτρα που θα βλέπεις) και να απολαμβάνετε την ταινία; Μετά το κλείνεις και ύπνο. (ή ό,τι άλλο)

loggeo

Projectors
Moderator
Reaction score
9.791
Τί καλύτερο από το να ξαπλώνεις με το έτερον ήμιση στην κρεβατάρα σου, να ανοίγεις 100-110 ίντσες (μια χαρά για τα 3,5 μέτρα που θα βλέπεις) και να απολαμβάνετε την ταινία; Μετά το κλείνεις και ύπνο. (ή ό,τι άλλο)
Τώρα αλήθεια θέλεις απάντηση σ' αυτό; :lolsign:

Reaction score
12.112