Ερώτηση αρχάριου

Reaction score
2
Καταρχήν να πω πως είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος με το "άθλημα". Όμως αυτό που έγινε την Κυριακή με τον Alpha και τις διαφημίσεις την ώρα του αγώνα F1 μου έβαλε ιδέες και μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες.
Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να δω ελευθερα δορυφορικά κανάλια; Αρκεί απλά ενα δορυφορικό πιάτο ή είναι απαραίτητος και ενας αποκωδικοποιητής; Η εγκατάσταση είναι εύκολη και μπορώ να την κάνω μόνος μου ή χρειάζεται κάποιος ειδικός;

Με ενδιαφέρει να βλέπω F1, WRC και γενικά μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και ποδόσφαιρο. Υπάρχουν ελευθερα κανάλια που τα δείχνουν;

Τα φώτα σας!

Reaction score
5
Από ότι ξέρω κοιτάς μόνο για Γερμανικά κανάλια στην καλύτερη περίπτωση. Κάτι στα Αγγλικά μην το περιμένεις, μεγάλος πόνος μου, μιας και μόλις γύρισα από 10 χρόνια Αγγλία. ΙΜΗΟ η μετάδωση F1 από τo αγγλικό ITV είναι ίσως η καλύτερη στον κόσμο, καθ'ότι έχουν παλιούς πιλότους που σχολιάζουν και απίθανο access στους διάφορους παράγοντες της F1. Για όσους δεν έχουν δει, ενδεικτικά να πω ότι ο Martin Brundle κατεβαίνει στο starting line μερικά λεπτά πριν από την εκκίνηση και μιλάει σε Ecclestone, Mosley, και σε 3-4 πιλότους που βρίσκει μπροστά του. Χώρια ότι τα σχόλια κατά τη διάρκεια του αγώνα έχουν σχέση με αυτά που γίνονται στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι μιλάνε από εμπειρία. Στο ALPHA τρείς λαλούν και δυο χωρεύουν...το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Βέβαια η Αγγλία είναι το σπίτι της F1.
Δείτε βιογραφικά http://www.itv-f1.com/Team_Bio.aspx?PO_ID=30099

Ας μας φωτήσουν παρακαλώ και εγώ κάποιοι έμπειροι στα δορυφορικά θέματα για τις ερωτήσεις του Χρυσόστομου.

Ευχαριστώ
Ακης

Reaction score
6
Για F1 και WRC κλπ σε FTA, μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσεις....