Εσείς τί είδους βλάβες παρατηρήσατε στο αυτοκίνητό σας

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Θα έλεγα ότι βρίσκω τουλάχιστον προσωπικά μεγάλο ενδιαφέρον στο θέμα της αξιοπιστίας και της συχνότητας & εμφάνισης βλαβών στα αυτοκίνητα.
Πάνω σ'αυτό πιστεύω ότι θα είχε αρκετό ενδιαφέρον η μεταξύ μας ανταλλαγή κάποιων προσωπικών μας εμπειριών, πάνω στα δικά μας αυτοκίνητα τα οποία ζήσαμε αρκετά.

Λοιπόν θα μου επιτρέπατε να ξεκινήσω πρώτος, έστω και από κάποια παλαιά μοντέλα...
…έτσι απλά σαν πληροφορία… (στην παρένθεση γράφω τη χρονολογία 1ης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου)

1. FIAT128 (1972) (μεταχειρισμένο)

α) Εκτεταμένες σκουριές...(πολλές σκουριές...) για να είμαι ειλικρινής, καλή του ώρα... αλλά ήταν το σπήλαιο των πετραλώνων με τέσσερις τροχούς...
β) Πρόβλημα στο μηχανισμό του ντιστριμπιτέρ... αλλά και η θέση του ήταν τέτοια που με το παραμικρό βρέξιμο είχε πρόβλημα...
γ) Χαλούσαν σχετικά εύκολα οι φισούνες από τα ημιαξόνια... αλλά και τα λαστιχάκια της ζυγαριάς... Δεν έντεχε σε πολλά "κρασπεδώματα" διότι χαλούσε η ευθυγράμμιση...
δ) Αντικαταστήθηκαν βάσεις μηχανής και η γείωση προς το σασί.
ε) Χαλούσε πολύ εύκολα η ντίζα του συμπλέκτη.
στ) Χάλασε η ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
ζ) Ασάφεια στο κιβώτιο...
η) Έκαιγε αρκετά...
Δεν έβγαλε άλλα ηλεκτρικά προβλήματα

2. Mitsubishi Lancer (1982) (Μεταχειρισμένο)

α) Ευαισθησία στις βαλβίδες της μηχανής...
β) Βλάβη στο αυτοματάκι του ρελαντί στο ντιστριμπιτέρ...
γ) Εύκολη φθορά στο κιβώτιο ταχυτήτων... (επιστροφή πρώτης… & τέλος... σπάσιμο λεβιέ)
Δεν έβγαλε ηλεκτρικά προβλήματα

3. Mazda 323 1.35 (1.4) 4d (1994) (Καινούριο)

α) Πολύ λεπτή λαμαρίνα (τσιγαρόχαρτο)
β) Τσίριγμα στα φρένα (αντικαταστήθηκαν τα τακάκια από αντιπροσωπεία) 3000χλμ
β) Πλαφονιέρα καμπίνας 7.000χλμ
γ) Κλειδαριά οδηγού 30.000χλμ
δ) Ασφάλεια θερμαινόμενου πίσω τζαμιού 30.000χλμ
ε) Η διπλή λυχνία του αριστερού προβολέα μπροστά φώτων 35.000χλμ (κάηκε το νήμα της μεσαίας σκάλας)

4. Daewoo Lanos 3d 1.35 (1.4) (2002) (Καινούριο)

α) Βλάβες στο ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού (μηχανισμός & διακόπτης) στα πρώτα 10 χιλιόμετρα
β) Βλάβες στα ηλεκτρικά ρελεδάκια (ελέγχου κόρνας, βεντιλατέρ, φώτων κλπ) στα 10.000 χιλιόμετρα
γ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο, μέτριο χειρόφρενο~
δ) Χάλασε η Ντίζα επιλογής αερισμού στην καμπίνα
ε) Βλάβη στο φλοτέρ που ελέγχει τη στάθμη της βενζίνης, στα 15.000 χιλιόμετρα
στ) Σοβαρή βλάβη από εξ’αρχής… ελαττωματικά αμορτισέρ… και τα 4 δεν έκαναν επιστροφή!:112:
ζ) Βλάβη στην αντλία βενζίνης, στα 65.000 χιλιόμετρα

5. Opel Kadett 4d (1991) (Μεταχειρισμένο)

α) Ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
β) Αντίσταση β σκάλας βεντιλατέρ αέρα καμπίνας
γ) Engine check από αντλία βενζίνης
δ) Αλλαγή τεπόζιτου βενζίνης
ε) Έσπασαν οι ράβδοι επιστροφής του πόρτ μπαγάζ
στ) Αντικαταστήθηκε η πλαφονιέρα της καμπίνας.
ζ) Οξειδώσεις στα πίσω φτερά
η) Αντικαταστάθηκε η γείωση προς το σασί.
θ) Αντικαταστάθηκε ο διακόπτης του αλάρμ.
ι) Θόρυβοι, τριξίματα…

6. VW Polo 1.6 8V SW (2000, το έχω μέχρι τώρα)

α) Πρόβλημα και στα δύο ηλεκτρικά παράθυρα (μάσησε τα συρματόσχοινα)
β) Κόλλησε ο θερμοστάτης κλειστός!:112:
γ) Μέτριο σασμάν
δ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο... μέτριο χειρόφρενο~

Μου άφησε πολύ καλή εντύπωση το Mazda και αρκετά καλή το Opel...
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Δικό μου δέν είναι το αυτοκίνητο, αλλά μεγαλώσαμε μαζί....

Volvo 440GL 1989 injection 1,721cm^3 (αγοράστηκε καινούριο το 1990)
1) Ρύθμισμα το χειρόφρενο σε κάθε σέρβις.
2) Σπάσιμο σωλήνας (ζεστού νερού απο το ψυγείο) για το καλοριφέρ της καμπίνας. (100.000χλμ)
3) Ρύθμισμα της μέσα μπετούγιας (και μετά απο λίγο καιρό σπάσιμο) του συνοδηγού. (120.000χλμ)
4) Αλλαγή σε ακρόμπαρα και φούσκες (110.000χλμ)
5) Απο παλαιά μετά τα 140χλμ/ω ένα έντονο τρίξιμο σαν σεισμός σε όλο το αυτοκίνητο. Μετά τα 160χλμ/ω σταματάει.!!
6) Σπάσιμο κιβωτίου ταχυτήτων μετά απο κακομεταχείρηση (120.000χλμ)
7) 2 φορές κάηκε η ασφάλεια για την θέρμανση των καθισμάτων (οδηγού - συνοδηγού)
8) Αλλαγή των μπροστά φαναριών. Κιτρίνησε ο καθρέφτης. Ήταν πλαστικά τα εργοστασιακά. Αντικαταστάθηκαν με τζαμένια. (120.000χλμ)
9) Σπάσιμο ντίζας ταχυμέτρου. (140.000χλμ)
10) Αλλαγή βραχιόνων του πορτ-μπαγκαζ αυτά τα αεροσυμπιεστά.. που έχουν όλα τα 5πορτα...
11) Ρετάρισμα στο ρελαντί. (170.000χλμ τώρα δηλαδή) πιθανόν να φταίει ο αισθητήρας οξυγόνου. Πρέπει να το κοιτάξω....

Τέλος, τριξίματα των πλαστικών και σπάσιμο βάσεων της κονσόλας μέσα στην καμπίνα. Σ' αυτό δεν φταίει η βόλβο, αλλά οι ελληνικοί δρόμοι.....
 

Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΑ ΧΛΜ ΑΝΑ ΕΤΟΣ (15,000 ΕΝΑΝΤΙ 25,000 ΜΟ ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ). ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΙΡΙΑ ΕΝΩ Ο "ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ" ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 250,ΟΟΟ ΧΛΜ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΧ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΑ 350,000 ΧΛΜ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΩΣΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ADAC) ΣΕ ΒΑΘΟΣ 20ΕΤΙΑΣ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ MAZDA ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΙΣ 6 ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
 

Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ 140,000 ΧΛΜ ΑΠΟ 1969 ΕΩΣ 1980 ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ (ΝΑΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ BOSCH MADE IN WEST GERMANY) ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΦΡΕΝΩΝ (ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ) ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3,000 ΧΛΜ (2,5 ΚΙΛΑ).
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ
Θα ήθελα ένα τέτοιο αμάξι (για πρώτο μου)....

Είναι πολύ όμορφο, καλό, και απλό απο θέμα μηχανολογικής κατασκευής....!!



....κι ας είχε ταμπούρα μπροστά.!!!! :135:
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Εσείς τί είδους βλάβες παρατηρήσατε στο αυτοκίνητό σας

Εγω δεν μπορω να πω γιατι μετα.......ποιος τον ακουει το Δημητροπουλο.:137:

Αλλλα ουτε και εκεινος νομιζω οτι θα πει.......... γιατι πολυ απλα δεν τον συμφερει.

Αλλα και να μας πει,νομιζετε οτι θα τα πει ολλα??????

ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.:136:
 

Μηνύματα
460
Reaction score
1
Λοιπόν θα γράψω τώρα κάτι όσον αφορά την αξιοπιστία οχημάτων και παρακαλώ μην γελάσει κανείς:
Δεν έχουν περάσει πάρα πολλά αυτοκίνητα απο τα χέρια μου αλλά για το αυτοκίνητο που θα αναφερθώ θα σας πω οτι ανήκει στην ΓΙΑΓΙΑ μου και μιλάμε για ένα φορτηγάκι Toyota Hi-lux μοντελο 1981 το οποίο αγοράστηκε καινούργιο τότε.Μοναδική οδηγός η γιαγια που τότε στα 50 της έμαθε οδήγηση σ'αυτό το αυτοκίνητο!!
Μετά απο 20 χρόνια και 200.000 χλμ σκληρής δουλειάς του αυτοκινήτου σε χωματόδρομους ,βουνα,χωράφια,άσφαλτο,και παρόλη την super(!!!) οδήγηση της γιαγιάς δεν έβγαλε ποτέ καμία-καμία-καμία ζημιά.
Ρε παιδιά ήταν απορίας άξιο που μετά απο 20 χρόνια δεν χρειάστηκε ούτε καν δίσκο-πλατό!!
Βενζίνη-Λάδια και φύγαμε!!
Δεν αλλάχτηκε ποτέ (χωρίς να ξέρω τον λόγο γιατί)ούτε ιμάντας χρονισμού!
Πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο ήταν Ηρωας!
Ακόμα κι εμένα μου μοιάζει τόσο εξωπραγματικό αυτό που δεν θα με πείραζε αν κάποιος δεν το πιστεύε...
Νομίζω ήταν οι εποχές που η TOYOTA έκανε όνομα για την αξιοπιστία της.
Μα να μην καεί ούτε μια ασφάλεια,ούτε ένα λαμπάκι στα πίσω φώτα...!!!Απίστευτο...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Εσείς τί είδους βλάβες παρατηρήσατε στο αυτοκίνητό σας

Θα ήθελα ένα τέτοιο αμάξι (για πρώτο μου)....

Είναι πολύ όμορφο, καλό, και απλό απο θέμα μηχανολογικής κατασκευής....!!



....κι ας είχε ταμπούρα μπροστά.!!!! :135:
Ξέρω... ξέρω... επειδή μπορεί πολύ εύκολα, και με μία προσθήκη ενός κυκλώματος, να καίει... νερό!:126:

Άψογος:107:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
83.087
Reaction score
110.197
Απάντηση: Re: Εσείς τί είδους βλάβες παρατηρήσατε στο αυτοκίνητό σας

Ρε παιδιά ήταν απορίας άξιο που μετά απο 20 χρόνια δεν χρειάστηκε ούτε καν δίσκο-πλατό!!
Αυτό είναι το απίστευτο!

Γυναίκα και να μην αλλάξει δίσκο-πλατό;:142::142::142:
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Λοιπόν θα γράψω τώρα κάτι όσον αφορά την αξιοπιστία οχημάτων και παρακαλώ μην γελάσει κανείς:
Δεν έχουν περάσει πάρα πολλά αυτοκίνητα απο τα χέρια μου αλλά για το αυτοκίνητο που θα αναφερθώ θα σας πω οτι ανήκει στην ΓΙΑΓΙΑ μου και μιλάμε για ένα φορτηγάκι Toyota Hi-lux μοντελο 1981 το οποίο αγοράστηκε καινούργιο τότε.Μοναδική οδηγός η γιαγια που τότε στα 50 της έμαθε οδήγηση σ'αυτό το αυτοκίνητο!!
Μετά απο 20 χρόνια και 200.000 χλμ σκληρής δουλειάς του αυτοκινήτου σε χωματόδρομους ,βουνα,χωράφια,άσφαλτο,και παρόλη την super(!!!) οδήγηση της γιαγιάς δεν έβγαλε ποτέ καμία-καμία-καμία ζημιά.
Ρε παιδιά ήταν απορίας άξιο που μετά απο 20 χρόνια δεν χρειάστηκε ούτε καν δίσκο-πλατό!!
Βενζίνη-Λάδια και φύγαμε!!
Δεν αλλάχτηκε ποτέ (χωρίς να ξέρω τον λόγο γιατί)ούτε ιμάντας χρονισμού!
Πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο ήταν Ηρωας!
Ακόμα κι εμένα μου μοιάζει τόσο εξωπραγματικό αυτό που δεν θα με πείραζε αν κάποιος δεν το πιστεύε...
Νομίζω ήταν οι εποχές που η TOYOTA έκανε όνομα για την αξιοπιστία της.
Μα να μην καεί ούτε μια ασφάλεια,ούτε ένα λαμπάκι στα πίσω φώτα...!!!Απίστευτο...
Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν χαλάνε ποτέ...
Και να θέλεις δηλαδή... δεν υπάρχει περίπτωση.!!

Βλέπω κι εγώ κάτι Hi-lux ντιζελοκίνητα στο χωριό, και τα θαυμάζω.... μάλιστα ένας φίλος μου είχε πάρει του παππού του, και παρόλο που φρέναρε η μια ρόδα, το τιμόνι έστριβε μετά την πρώτη σβούρα, μετά απο 20 χρόνια, κακομεταχείρησης, ακόμα πήγαινε.!!!!

Να φανταστείτε, όλο το αυτοκίνητο ήταν πασαλιμένο με ρετσινιές, καθώς χειμώνα - καλοκαίρι στάθμευε κάτω απο πεύκο.


Ακόμα απορώ, πώς δεν κάναν φωλιά οι κάμπιες μέσα.... :417:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Έχω ένα Leon 1.6 16V του '00 με 125000 χμ.
Έχει πάθει την κλασική βλάβη των περισσότερων αυτοκινήτων του VAG της γενιάς του: Γρύλος παραθύρων. Δύο φορές του συνοδηγού (τη δεύτερη στην εγγύηση) και μία του οδηγού. Έκαναν γύρω στα 150€, αν θυμάμαι καλά. Χάλασαν παρ' όλη την ελάχιστη χρήση.
Μία φορά, γύρω στα 60-70.000 χμ αλλάχτηκε ο αισθητήρας λ και γύρω στα 115000χμ παρέδωσε το πνεύμα το δυναμό.
Κάτι ψιλά, για τα οποία μπορεί να φταίω και εγώ, δεν τα αναφέρω.
Γενικά το βρίσκω πολύ αξιόπιστο, αλλά με τσουχτερά και συχνά σέρβις.
 




abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
83.087
Reaction score
110.197
Απάντηση: Εσείς τί είδους βλάβες παρατηρήσατε στο αυτοκίνητό σας

Chevrolet Lacetti 1600 μοντέλο 2005,με 31000 Km.

Aλλαγή κρεμαγιέρας στα 25000 Km,στην εγγύηση.

Όσοι το έχουν να πάνε να το κοιτάξουν πριν λήξη η εγγύηση

γιατί έχουν βγάλει πολλά τέτοιο πρόβλημα.

Είχε ακουστεί και για ανάκληση,αλλά δεν έκανε τελικά.

Κατά τα άλλα τίποτα.Ούτε λαμπάκι.
 


Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Σε Seat leon, στα 45.000 χλμ μου έσπασε ο ιμάντας χρονισμού με ταχύτητα 140 χλμ/ω και ο κινητήρας καταστράφηκε ολοσχερώς. Αστοχία υλικού μου είπαν...:108::108:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Σε Seat leon, στα 45.000 χλμ μου έσπασε ο ιμάντας χρονισμού με ταχύτητα 140 χλμ/ω και ο κινητήρας καταστράφηκε ολοσχερώς. Αστοχία υλικού μου είπαν...:108::108:
Εντός εγγύησης, ε; Δεν τους έσπασες τα μούτρα;
 

Μηνύματα
4.609
Reaction score
4.851
PEUGEOT 106 1.0 /1995
1.)Αλλαγή ημιαξόνια 2 φορές ως τα 230.000
2.)Αλλαγή μοτέρ ρελαντί
3.)Αλλαγή δυναμό (έπαιζαν τα φώτα)
4.)Ανεμιστήρας καλοριφέρ αλλαγή
5.)Μπεκάκι του πίσω τζαμιού φαγώθηκε ψεκάζει στους περαστικούς
6.)Δισκό πλατώ και ντίζα συμπλέκτη μαζί στα 197.000 χλμ !!!!
7.)καρέκλα οδηγού έσπασε μια κόληση με το σασσί χρειάστηκε μισή ώρα δουλειάς στον λαμαρινά.

Τα υπόλοιπα είναι αναλώσιμα με ρυθμό αλλαγής μεγαλύτερο από αυτόν που προβλέπετε (μπαταρίες ,λάστιχα,αμορτισέρ) . Το έχω πλέον και όσο αντέξει ακόμη.
 

Μηνύματα
82
Reaction score
1
HYUNDAI COUPE 1.6 10/2003

9/2007 Αλλαγή ενός από τα τρία μεταλλικά ποδαράκια της τροφοδοσίας του βεδυλατέρ (καμμένο)

9/2008 Αλλαγή στο μοτερακι του γρύλλου του παραθύρου του οδηγου, το οποίο μάλλον προκλήθηκε από δική μου μ.......α, είχε κολλήσει τσίχλα και το ζόρησα να ανοίξει αντι να τη καθαρίσω πρώτα:113:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.869
Μηνύματα
3.065.650
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top