- Μηνύματα
- 2.290
- Reaction score
- 3
Θα έλεγα ότι βρίσκω τουλάχιστον προσωπικά μεγάλο ενδιαφέρον στο θέμα της αξιοπιστίας και της συχνότητας & εμφάνισης βλαβών στα αυτοκίνητα.
Πάνω σ'αυτό πιστεύω ότι θα είχε αρκετό ενδιαφέρον η μεταξύ μας ανταλλαγή κάποιων προσωπικών μας εμπειριών, πάνω στα δικά μας αυτοκίνητα τα οποία ζήσαμε αρκετά.
Λοιπόν θα μου επιτρέπατε να ξεκινήσω πρώτος, έστω και από κάποια παλαιά μοντέλα...
…έτσι απλά σαν πληροφορία… (στην παρένθεση γράφω τη χρονολογία 1ης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου)
1. FIAT128 (1972) (μεταχειρισμένο)
α) Εκτεταμένες σκουριές...(πολλές σκουριές...) για να είμαι ειλικρινής, καλή του ώρα... αλλά ήταν το σπήλαιο των πετραλώνων με τέσσερις τροχούς...
β) Πρόβλημα στο μηχανισμό του ντιστριμπιτέρ... αλλά και η θέση του ήταν τέτοια που με το παραμικρό βρέξιμο είχε πρόβλημα...
γ) Χαλούσαν σχετικά εύκολα οι φισούνες από τα ημιαξόνια... αλλά και τα λαστιχάκια της ζυγαριάς... Δεν έντεχε σε πολλά "κρασπεδώματα" διότι χαλούσε η ευθυγράμμιση...
δ) Αντικαταστήθηκαν βάσεις μηχανής και η γείωση προς το σασί.
ε) Χαλούσε πολύ εύκολα η ντίζα του συμπλέκτη.
στ) Χάλασε η ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
ζ) Ασάφεια στο κιβώτιο...
η) Έκαιγε αρκετά...
Δεν έβγαλε άλλα ηλεκτρικά προβλήματα
2. Mitsubishi Lancer (1982) (Μεταχειρισμένο)
α) Ευαισθησία στις βαλβίδες της μηχανής...
β) Βλάβη στο αυτοματάκι του ρελαντί στο ντιστριμπιτέρ...
γ) Εύκολη φθορά στο κιβώτιο ταχυτήτων... (επιστροφή πρώτης… & τέλος... σπάσιμο λεβιέ)
Δεν έβγαλε ηλεκτρικά προβλήματα
3. Mazda 323 1.35 (1.4) 4d (1994) (Καινούριο)
α) Πολύ λεπτή λαμαρίνα (τσιγαρόχαρτο)
β) Τσίριγμα στα φρένα (αντικαταστήθηκαν τα τακάκια από αντιπροσωπεία) 3000χλμ
β) Πλαφονιέρα καμπίνας 7.000χλμ
γ) Κλειδαριά οδηγού 30.000χλμ
δ) Ασφάλεια θερμαινόμενου πίσω τζαμιού 30.000χλμ
ε) Η διπλή λυχνία του αριστερού προβολέα μπροστά φώτων 35.000χλμ (κάηκε το νήμα της μεσαίας σκάλας)
4. Daewoo Lanos 3d 1.35 (1.4) (2002) (Καινούριο)
α) Βλάβες στο ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού (μηχανισμός & διακόπτης) στα πρώτα 10 χιλιόμετρα
β) Βλάβες στα ηλεκτρικά ρελεδάκια (ελέγχου κόρνας, βεντιλατέρ, φώτων κλπ) στα 10.000 χιλιόμετρα
γ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο, μέτριο χειρόφρενο~
δ) Χάλασε η Ντίζα επιλογής αερισμού στην καμπίνα
ε) Βλάβη στο φλοτέρ που ελέγχει τη στάθμη της βενζίνης, στα 15.000 χιλιόμετρα
στ) Σοβαρή βλάβη από εξ’αρχής… ελαττωματικά αμορτισέρ… και τα 4 δεν έκαναν επιστροφή!:112:
ζ) Βλάβη στην αντλία βενζίνης, στα 65.000 χιλιόμετρα
5. Opel Kadett 4d (1991) (Μεταχειρισμένο)
α) Ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
β) Αντίσταση β σκάλας βεντιλατέρ αέρα καμπίνας
γ) Engine check από αντλία βενζίνης
δ) Αλλαγή τεπόζιτου βενζίνης
ε) Έσπασαν οι ράβδοι επιστροφής του πόρτ μπαγάζ
στ) Αντικαταστήθηκε η πλαφονιέρα της καμπίνας.
ζ) Οξειδώσεις στα πίσω φτερά
η) Αντικαταστάθηκε η γείωση προς το σασί.
θ) Αντικαταστάθηκε ο διακόπτης του αλάρμ.
ι) Θόρυβοι, τριξίματα…
6. VW Polo 1.6 8V SW (2000, το έχω μέχρι τώρα)
α) Πρόβλημα και στα δύο ηλεκτρικά παράθυρα (μάσησε τα συρματόσχοινα)
β) Κόλλησε ο θερμοστάτης κλειστός!:112:
γ) Μέτριο σασμάν
δ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο... μέτριο χειρόφρενο~
Μου άφησε πολύ καλή εντύπωση το Mazda και αρκετά καλή το Opel...
Πάνω σ'αυτό πιστεύω ότι θα είχε αρκετό ενδιαφέρον η μεταξύ μας ανταλλαγή κάποιων προσωπικών μας εμπειριών, πάνω στα δικά μας αυτοκίνητα τα οποία ζήσαμε αρκετά.
Λοιπόν θα μου επιτρέπατε να ξεκινήσω πρώτος, έστω και από κάποια παλαιά μοντέλα...
…έτσι απλά σαν πληροφορία… (στην παρένθεση γράφω τη χρονολογία 1ης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου)
1. FIAT128 (1972) (μεταχειρισμένο)
α) Εκτεταμένες σκουριές...(πολλές σκουριές...) για να είμαι ειλικρινής, καλή του ώρα... αλλά ήταν το σπήλαιο των πετραλώνων με τέσσερις τροχούς...
β) Πρόβλημα στο μηχανισμό του ντιστριμπιτέρ... αλλά και η θέση του ήταν τέτοια που με το παραμικρό βρέξιμο είχε πρόβλημα...
γ) Χαλούσαν σχετικά εύκολα οι φισούνες από τα ημιαξόνια... αλλά και τα λαστιχάκια της ζυγαριάς... Δεν έντεχε σε πολλά "κρασπεδώματα" διότι χαλούσε η ευθυγράμμιση...
δ) Αντικαταστήθηκαν βάσεις μηχανής και η γείωση προς το σασί.
ε) Χαλούσε πολύ εύκολα η ντίζα του συμπλέκτη.
στ) Χάλασε η ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
ζ) Ασάφεια στο κιβώτιο...
η) Έκαιγε αρκετά...
Δεν έβγαλε άλλα ηλεκτρικά προβλήματα
2. Mitsubishi Lancer (1982) (Μεταχειρισμένο)
α) Ευαισθησία στις βαλβίδες της μηχανής...
β) Βλάβη στο αυτοματάκι του ρελαντί στο ντιστριμπιτέρ...
γ) Εύκολη φθορά στο κιβώτιο ταχυτήτων... (επιστροφή πρώτης… & τέλος... σπάσιμο λεβιέ)
Δεν έβγαλε ηλεκτρικά προβλήματα
3. Mazda 323 1.35 (1.4) 4d (1994) (Καινούριο)
α) Πολύ λεπτή λαμαρίνα (τσιγαρόχαρτο)
β) Τσίριγμα στα φρένα (αντικαταστήθηκαν τα τακάκια από αντιπροσωπεία) 3000χλμ
β) Πλαφονιέρα καμπίνας 7.000χλμ
γ) Κλειδαριά οδηγού 30.000χλμ
δ) Ασφάλεια θερμαινόμενου πίσω τζαμιού 30.000χλμ
ε) Η διπλή λυχνία του αριστερού προβολέα μπροστά φώτων 35.000χλμ (κάηκε το νήμα της μεσαίας σκάλας)
4. Daewoo Lanos 3d 1.35 (1.4) (2002) (Καινούριο)
α) Βλάβες στο ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού (μηχανισμός & διακόπτης) στα πρώτα 10 χιλιόμετρα
β) Βλάβες στα ηλεκτρικά ρελεδάκια (ελέγχου κόρνας, βεντιλατέρ, φώτων κλπ) στα 10.000 χιλιόμετρα
γ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο, μέτριο χειρόφρενο~
δ) Χάλασε η Ντίζα επιλογής αερισμού στην καμπίνα
ε) Βλάβη στο φλοτέρ που ελέγχει τη στάθμη της βενζίνης, στα 15.000 χιλιόμετρα
στ) Σοβαρή βλάβη από εξ’αρχής… ελαττωματικά αμορτισέρ… και τα 4 δεν έκαναν επιστροφή!:112:
ζ) Βλάβη στην αντλία βενζίνης, στα 65.000 χιλιόμετρα
5. Opel Kadett 4d (1991) (Μεταχειρισμένο)
α) Ντίζα αερισμού καμπίνας για ζεστό κρύο αέρα...
β) Αντίσταση β σκάλας βεντιλατέρ αέρα καμπίνας
γ) Engine check από αντλία βενζίνης
δ) Αλλαγή τεπόζιτου βενζίνης
ε) Έσπασαν οι ράβδοι επιστροφής του πόρτ μπαγάζ
στ) Αντικαταστήθηκε η πλαφονιέρα της καμπίνας.
ζ) Οξειδώσεις στα πίσω φτερά
η) Αντικαταστάθηκε η γείωση προς το σασί.
θ) Αντικαταστάθηκε ο διακόπτης του αλάρμ.
ι) Θόρυβοι, τριξίματα…
6. VW Polo 1.6 8V SW (2000, το έχω μέχρι τώρα)
α) Πρόβλημα και στα δύο ηλεκτρικά παράθυρα (μάσησε τα συρματόσχοινα)
β) Κόλλησε ο θερμοστάτης κλειστός!:112:
γ) Μέτριο σασμάν
δ) Ρύθμισμα στο χειρόφρενο... μέτριο χειρόφρενο~
Μου άφησε πολύ καλή εντύπωση το Mazda και αρκετά καλή το Opel...