ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Δεν θα ασχολούμην σε αυτό το site-forum με το θέμα αλλά δεν συμμετέχω σε κανένα άλλο και θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008 έναντι σχεδόν 30.000 €. Μέχρι σήμερα λοιπόν και πέραν των τακτικών service:
1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ). Φυσικά εκτός εγγύησης και με... αρκετά χρήματα.
2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Έπεσε όλη η ταπετσαρία της οροφής. Η Κarenta ζητούσε περίπου 600 € αλλά την έφτιαξα με 120 € !!!
5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Α, σημειωτέον το αυτοκίνητο έχει..........long life κινητήρα (μη χέσω).
Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες?
Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
[DOUBLEPOST=1520535446][/DOUBLEPOST]
Δεν θα ασχολούμην σε αυτό το site-forum με το θέμα αλλά δεν συμμετέχω σε κανένα άλλο και θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008 έναντι σχεδόν 30.000 €. Μέχρι σήμερα λοιπόν και πέραν των τακτικών service:
1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ). Φυσικά εκτός εγγύησης και με... αρκετά χρήματα.
2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Έπεσε όλη η ταπετσαρία της οροφής. Η Κarenta ζητούσε περίπου 600 € αλλά την έφτιαξα με 120 € !!!
5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Α, σημειωτέον το αυτοκίνητο έχει..........long life κινητήρα (μη χέσω).
Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες?
Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
Και όλα αυτά ως τακτικότατος (και με το παραπάνω) στα service σε ειδικευμένα-εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Eχω φιλο με οδικη βοηθεια.....πλεον δεν κουβαλαει τιποτε αλλο απο γερμανικα ποιοτικα αυτοκινητα.
Σορυ κιολας δεν εχω τιποτα με τα γερμανικα,αλλα καπως ετσι ειναι τα πραγματα.
Και ο κουνιαδος μου εδωσε για ενα golf gt 1.4 το 2007 27.400 ευρω κι εχει περιπου τα ιδια θεματα.
Προχθες μου ελεγε οτι του εχει βαλει απο παντου νερα στα πατωματα.Παει στην αντιπροσωπεια του λενε εχουνε βουλωσει οι νεροχυτες "δεν το πλενεις συχνα το αυτοκινητο" o_O
Κατι τρελλα πραγματα.
Κουραγιο.....
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Eχω φιλο με οδικη βοηθεια.....πλεον δεν κουβαλαει τιποτε αλλο απο γερμανικα ποιοτικα αυτοκινητα.
Σορυ κιολας δεν εχω τιποτα με τα γερμανικα,αλλα καπως ετσι ειναι τα πραγματα.
Και ο κουνιαδος μου εδωσε για ενα golf gt 1.4 το 2007 27.400 ευρω κι εχει περιπου τα ιδια θεματα.
Προχθες μου ελεγε οτι του εχει βαλει απο παντου νερα στα πατωματα.Παει στην αντιπροσωπεια του λενε εχουνε βουλωσει οι νεροχυτες "δεν το πλενεις συχνα το αυτοκινητο" o_O
Κατι τρελλα πραγματα.
Κουραγιο.....[/QUOTE
Κουράγιο και... χρήμα. Που μπλέξαμε ρε π...στη μου !!!
 

Μηνύματα
600
Reaction score
880
Δεν θα ασχολούμην σε αυτό το site-forum με το θέμα αλλά δεν συμμετέχω σε κανένα άλλο και θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008 έναντι σχεδόν 30.000 €. Μέχρι σήμερα λοιπόν και πέραν των τακτικών service:
1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ). Φυσικά εκτός εγγύησης και με... αρκετά χρήματα.
2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Έπεσε όλη η ταπετσαρία της οροφής. Η Κarenta ζητούσε περίπου 600 € αλλά την έφτιαξα με 120 € !!!
5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Α, σημειωτέον το αυτοκίνητο έχει..........long life κινητήρα (μη χέσω).
Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες?
Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
[DOUBLEPOST=1520535446][/DOUBLEPOST]
Και όλα αυτά ως τακτικότατος (και με το παραπάνω) στα service σε ειδικευμένα-εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Εισαι Θεσσαλονίκη;
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Κουράγιο και... χρήμα. Που μπλέξαμε ρε π...στη μου !!! (αυτό ήταν δικό μου. ο δαίμων της δακτυλογράφησης...)
[DOUBLEPOST=1520536973][/DOUBLEPOST]
Εισαι Θεσσαλονίκη;
Αθήνα. Εις το κλεινόν άστυ. Γιατί???
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Εχουμε ένα tiguan στο σπίτι από το Δεκέμβριο, χωρίς κανένα πρόβλημα, Τ Ε Ρ Α Σ αξιοπιστίας, για την ώρα :tongue: :laugh::laugh::laugh:
Είναι πολλά τα χρόνια που βουίζει η αγορά με τον VW group και την αξιοπιστία των περισσότερων μοντέλων.
Βέβαια αυτό είναι και λίγο κουβέντα καφενείου. Αν θέλουμε να το ψάξουμε πρέπει να δούμε δείκτες αξιοπιστίας του κάθε μοντέλου και της μάρκας γενικά σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Η Ελληνική αγορά είναι απειροελάχιστη από μόνη της για να αποτελέσει σοβαρό στατιστικό δείγμα πόσο μάλλον τα μετρημένα στα δάκτυλα συμβάντα που φθάνουν στα αυτιά μας από φίλους και γνωστούς, αν αφαιρέσουμε και τα "φίδια" που λέγονται τότε καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να γενικεύουμε.
Το θέμα είναι ότι ακόμα και στην πιο αξιόπιστη κατασκευάστρια εταιρεία και μοντέλο μπορεί να πέσει σε σένα ο κλήρος του λεμονιού και αυτό δεν καταπίνεται εύκολα. Εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του, θετικό ή αρνητικό, το δίκτυο υποστήριξης, το συγκεκριμένο συνεργείο, τη συγκεκριμένη χρονιά με το συγκεκριμένο υπεύθυνο και μάστορα μέχρι και η συγκεκριμένη μέρα που θα πας εκεί...δυστυχώς γενικά δεν υπάρχει συστηματική συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στη χώρα στα συνεργεία αλλά και στις περισσότερες εργασίες παροχής υπηρεσιών. Η τυποποίηση της υπηρεσίας, η εκπαίδευση του προσωπικού και η ποιότητα υπηρεσιών είναι άγνωστες έννοιες στους περισσότερους.
Οπότε τι μένει; υπομονή και καλή διάθεση. Ολα χαλάνε τα ρημάδια, πάρτε το όσο πιο ανάλαφρα μπορείτε και βρείτε άλλα θέματα πιο σοβαρά για να στεναχωρηθείτε και να προβληματιστείτε π.χ. ενεργά ή παθητικά, atmos vs auro, κρασί ή μπύρα, κλπ
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Εχουμε ένα tiguan στο σπίτι από το Δεκέμβριο, χωρίς κανένα πρόβλημα, Τ Ε Ρ Α Σ αξιοπιστίας, για την ώρα :tongue: :laugh::laugh::laugh:
Είναι πολλά τα χρόνια που βουίζει η αγορά με τον VW group και την αξιοπιστία των περισσότερων μοντέλων.
Βέβαια αυτό είναι και λίγο κουβέντα καφενείου. Αν θέλουμε να το ψάξουμε πρέπει να δούμε δείκτες αξιοπιστίας του κάθε μοντέλου και της μάρκας γενικά σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Η Ελληνική αγορά είναι απειροελάχιστη από μόνη της για να αποτελέσει σοβαρό στατιστικό δείγμα πόσο μάλλον τα μετρημένα στα δάκτυλα συμβάντα που φθάνουν στα αυτιά μας από φίλους και γνωστούς, αν αφαιρέσουμε και τα "φίδια" που λέγονται τότε καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να γενικεύουμε.
Το θέμα είναι ότι ακόμα και στην πιο αξιόπιστη κατασκευάστρια εταιρεία και μοντέλο μπορεί να πέσει σε σένα ο κλήρος του λεμονιού και αυτό δεν καταπίνεται εύκολα. Εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του, θετικό ή αρνητικό, το δίκτυο υποστήριξης, το συγκεκριμένο συνεργείο, τη συγκεκριμένη χρονιά με το συγκεκριμένο υπεύθυνο και μάστορα μέχρι και η συγκεκριμένη μέρα που θα πας εκεί...δυστυχώς γενικά δεν υπάρχει συστηματική συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στη χώρα στα συνεργεία αλλά και στις περισσότερες εργασίες παροχής υπηρεσιών. Η τυποποίηση της υπηρεσίας, η εκπαίδευση του προσωπικού και η ποιότητα υπηρεσιών είναι άγνωστες έννοιες στους περισσότερους.
Οπότε τι μένει; υπομονή και καλή διάθεση. Ολα χαλάνε τα ρημάδια, πάρτε το όσο πιο ανάλαφρα μπορείτε και βρείτε άλλα θέματα πιο σοβαρά για να στεναχωρηθείτε και να προβληματιστείτε π.χ. ενεργά ή παθητικά, atmos vs auro, κρασί ή μπύρα, κλπ
Ρακή ???
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Ρακή ???
Ρακή, αγαπημένη αλλά δεν μπορώ τα πολύ σκληρά πλέον παρά μόνο για λίγο για τη γεύση. Εβαλα προχθές ένα παλαιωμένο τσίπουρο να δοκιμάσω και ήταν το ρημάδι κηροζίνη! 40%...γέρασα για αυτά πια :oops::cry:
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Ρακή, αγαπημένη αλλά δεν μπορώ τα πολύ σκληρά πλέον παρά μόνο για λίγο για τη γεύση. Εβαλα προχθές ένα παλαιωμένο τσίπουρο να δοκιμάσω και ήταν το ρημάδι κηροζίνη! 40%...γέρασα για αυτά πια :oops::cry:
Καλό κουράγιο και σ' εσένα τότε...:):):)
 

Μηνύματα
424
Reaction score
567
Μακριά απά Γερμανικά αυτοκίνητα φίλε μου.Κατοχος bmw(η χειροτερη επιλογη που εκανα ποτε σε αγορα μου)εχω αλλαξει 3 φορες πολλ/στες Την πρώτη το κάλυψε η εταιρεία τις άλλες δύο έδωσα απο 360 κ 360 αν θυμάμαι καλά.Μετά αλλαγή μπεκ κλασικό πρόβλημα 1300,φίλτρο knox κοντά στα 600 αν θυμάμαι και ενα καμένο flash 225E.Eιδικά τα μπεκ το βγάζουν ολες οι bmw 99,9% που ειναι άμεσου ψεκασμού αλλα η εταιρεία στα @ρχιδι@ της δεν κανει ανάκληση αφου μας τα παίρνει με τσαμπουκά.Ο τεχνικός μου εκμυστηρεύτηκε οτι θα ξαναβγάλει μπεκ και η δικαιολογία για το φιλτρο κνοχ ηταν γιατι δεν το χρησιμοποιώ πολύ με αποτέλεσμα παραλίγο να αρπαχτούμε.
Ολα τα παραπάνω τα έγραψα για τους υποψήφιους αγοραστες bmw.Πριν προχωρήσουν σε αγορά ας ρίξουν πρώτα μια ματιά στο φορουμ της bmw.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.Α! το ξεχασα τωρα φαγώθηκε απο τον ήλιο το λαστιχο του παμπριζ που κανει 15Ε και για να το περασω πρεπει να βγει το παμπριζ πραγμα που σημαινει 80Ε.ΓΑΜΑΤΟ.......
 

Μηνύματα
29.254
Reaction score
23.299
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ VW....
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ
ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
 

ika

News
Μηνύματα
14.021
Reaction score
12.993
Έχω χρόνια εταιρικά αυτοκίνητα, ευρωπαϊκά όλα αλλά κανένα γερμανικό μέχρι τώρα.
Στις εταιρίες leasing, θεωρούν ως λιγότερο ζημιάρικα τα ΚορεάτΙκΑ και τα πιο ζημιάρικα τα VW. Για βλάβες λέμε μόνο.

Αλλά και φίλος με Q3 τριών ετών, βαράει το κεφάλι του στον τοίχο, μέχρι σασμάν έβγαλε.

Πάντως η αίσθησή μου με τα ευρωπαϊκά είναι πως είναι όπως σου κάτσει. Το 95 είχα πάρει ένα ROVER και με είχανε φάει όλοι ότι είναι ζημιάρικα και να μην το πάρω, 8 χρόνια που το είχα πέρα από τα service, λάστιχα, υαλοκαθαριστήρες δεν έβγαλε τίποτα. Αντίθετα, Grand Vitara έβγαλε κρεμαγιέρα στα 50000 χλμ (όλα μόνο σε άσφαλτο).
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Στις εταιρίες leasing, θεωρούν ως λιγότερο ζημιάρικα τα ΚορεάτΙκΑ και τα πιο ζημιάρικα τα VW. Για ζημιές λέμε μόνο
Το έχω διασταυρώσει αυτό που λες. Και αλήθεια λες !
 

Μηνύματα
29.254
Reaction score
23.299
Μακριά απά Γερμανικά αυτοκίνητα φίλε μου.Κατοχος bmw(η χειροτερη επιλογη που εκανα ποτε σε αγορα μου)εχω αλλαξει 3 φορες πολλ/στες Την πρώτη το κάλυψε η εταιρεία τις άλλες δύο έδωσα απο 360 κ 360 αν θυμάμαι καλά.Μετά αλλαγή μπεκ κλασικό πρόβλημα 1300,φίλτρο knox κοντά στα 600 αν θυμάμαι και ενα καμένο flash 225E.Eιδικά τα μπεκ το βγάζουν ολες οι bmw 99,9% που ειναι άμεσου ψεκασμού αλλα η εταιρεία στα @ρχιδι@ της δεν κανει ανάκληση αφου μας τα παίρνει με τσαμπουκά.Ο τεχνικός μου εκμυστηρεύτηκε οτι θα ξαναβγάλει μπεκ και η δικαιολογία για το φιλτρο κνοχ ηταν γιατι δεν το χρησιμοποιώ πολύ με αποτέλεσμα παραλίγο να αρπαχτούμε.
Ολα τα παραπάνω τα έγραψα για τους υποψήφιους αγοραστες bmw.Πριν προχωρήσουν σε αγορά ας ρίξουν πρώτα μια ματιά στο φορουμ της bmw.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.Α! το ξεχασα τωρα φαγώθηκε απο τον ήλιο το λαστιχο του παμπριζ που κανει 15Ε και για να το περασω πρεπει να βγει το παμπριζ πραγμα που σημαινει 80Ε.ΓΑΜΑΤΟ.......

ΣΤΑ BMW 80-90 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΦΥΡΙΖΑΝ ΤΑ
ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 100,000 ΧΛΜ!!!!!!
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ VW....
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ
ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
Έτσι είναι.
 

Μηνύματα
600
Reaction score
880
Κουράγιο και... χρήμα. Που μπλέξαμε ρε π...στη μου !!! (αυτό ήταν δικό μου. ο δαίμων της δακτυλογράφησης...)
[DOUBLEPOST=1520536973][/DOUBLEPOST]
Αθήνα. Εις το κλεινόν άστυ. Γιατί???
Θεσσαλονίκη έχω καλές άκρες για επισκευή με τα μίσα περίπου χρήματα, παθών και εγώ σε VW Group!
 


Μηνύματα
165
Reaction score
138
Θεσσαλονίκη έχω καλές άκρες για επισκευή με τα μίσα περίπου χρήματα, παθών και εγώ σε VW Group!
Είσαι μακριά ρε γ@μώτο. Πάντως έχω πελάτες με συνεργεία (μεγάλα) άλλων εταιρειών. Μου είπαν ότι καλύτερα να επισκευαστεί στη VW που έχει τα προσήκοντα εργαλεία και μηχανήματα. Άλλωστε μόνο τα έμβολα των 4 κυλίνδρων έχουν αγορά 900 € απ' όσο ξέρω. Κι αν θες κι εγγύηση πας στο εξουσιοδοτημένο. Αλλιώς μετά ότι σου βγάλει δεν σου αναγνωρίζει τίποτα. Σκατά, απ΄ όπου και να το πιάσεις.
[DOUBLEPOST=1520539613][/DOUBLEPOST]
Και λιγα ειναι... κανε μια "βολτα" στο vw forum να δεις εκει κλαμα....
Τα είδα :mad::mad:
 

Μηνύματα
600
Reaction score
880
Τα ίδια άκουγα και εγώ σε τρεις επισκευές, σε δυο κινητήρες.Καλό κουράγιο:).
 



Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.461
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top