- Μηνύματα
- 5.342
- Reaction score
- 4.766
Λοιπον εφτασε ο καιρος να ακουμε και λιγο μουσικη στο κιοσκι στον κηπο. Τωρα που σιγα - σιγα ο καιρος φτιαχνει και αρκετο χρονο περναμε στο μπαχτσεδακι μας σκεφτομουν οτι καλο θα ηταν να εχω μινι ηχοσυστημα στο κιοσκι.
Ειδα αυτα και μου ψιλοαρεσαν .... Edifier R2750DB Αυτοενισχυόμενα Ηχεία με Bluetooth 136W (Ζεύγος) Μαύρα | Skroutz.gr
Βεβαια ενα ζητημα ειναι οτι το καλωδιο ρευματος απο τον τοιχο του σπιτιου θα πρεπει με προεκταση να παει στο κιοσκι κι αυτο λιγο με ξυνιζει. Υπαρχουν κι αυτα τα ηχεια που τα φορτιζεις και παιζουν 2-3 ωρες, αλλα μηπως ειναι "λιγα" για εμας τους χαιενταδες?
Ειδα αυτα και μου ψιλοαρεσαν .... Edifier R2750DB Αυτοενισχυόμενα Ηχεία με Bluetooth 136W (Ζεύγος) Μαύρα | Skroutz.gr
Βεβαια ενα ζητημα ειναι οτι το καλωδιο ρευματος απο τον τοιχο του σπιτιου θα πρεπει με προεκταση να παει στο κιοσκι κι αυτο λιγο με ξυνιζει. Υπαρχουν κι αυτα τα ηχεια που τα φορτιζεις και παιζουν 2-3 ωρες, αλλα μηπως ειναι "λιγα" για εμας τους χαιενταδες?
