ΗΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΧΤΣΕ!

Μηνύματα
5.342
Reaction score
4.766
Λοιπον εφτασε ο καιρος να ακουμε και λιγο μουσικη στο κιοσκι στον κηπο. Τωρα που σιγα - σιγα ο καιρος φτιαχνει και αρκετο χρονο περναμε στο μπαχτσεδακι μας σκεφτομουν οτι καλο θα ηταν να εχω μινι ηχοσυστημα στο κιοσκι.

Ειδα αυτα και μου ψιλοαρεσαν .... Edifier R2750DB Αυτοενισχυόμενα Ηχεία με Bluetooth 136W (Ζεύγος) Μαύρα | Skroutz.gr
Βεβαια ενα ζητημα ειναι οτι το καλωδιο ρευματος απο τον τοιχο του σπιτιου θα πρεπει με προεκταση να παει στο κιοσκι κι αυτο λιγο με ξυνιζει. Υπαρχουν κι αυτα τα ηχεια που τα φορτιζεις και παιζουν 2-3 ωρες, αλλα μηπως ειναι "λιγα" για εμας τους χαιενταδες? :dance2:
 

Μηνύματα
1.008
Reaction score
1.144
Δεν είναι άσχημα καθόλου κ απο specs, μια χαρά είναι. Αυτο που με προβληματίζει είναι ΕΝΑ αυτό που έθεσες κι εσύ με το θέμα με το καλώδιο παροχής ρεύματος κ ΔΥΟ, αν είναι να μείνουν μόνιμα έξω, βλέπω ότι η καμπίνα τους είναι ξύλινη, συνεπώς πόσο θα αντέξει στο κρύο,ζεστή (εναλλαγή μεταε νύχτα ) κ υγρασία κ ίσως κάποια βροχή ....??
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
10.109
Reaction score
13.661
Το θέμα της αντοχής το έχεις υπολογίσει; Οι καμπίνες και οι μονάδες θα έχουν θέμα σε βάθος χρόνου.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
16.071
Reaction score
23.294
@vastsar Φίλε, πόση ώρα περνάς στο κιόσκι, ακούγοντας μουσική; Σκέψου το εσύ, δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.

Στη θέση σου θα έπαιρνα δύο τέτοια, Bluetooth, ασύρματα ηχεία. Το καλώδιο στην εικόνα είναι το καλώδιο φόρτισης. Δίνεις σήμα από το κινητό σου, ακούς μουσική, τέλος, όλα καλά.

Αν έχεις χώρο/ευνοϊκές συνθήκες, μπορείς να πάρεις δύο τέτοια, να τα κρεμάσεις στον τοίχο και τέλος.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.739
Reaction score
10.202
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο:
Το wifi πιάνει στο κιόσκι;
 

Μηνύματα
729
Reaction score
966
Λοιπον εφτασε ο καιρος να ακουμε και λιγο μουσικη στο κιοσκι στον κηπο. Τωρα που σιγα - σιγα ο καιρος φτιαχνει και αρκετο χρονο περναμε στο μπαχτσεδακι μας σκεφτομουν οτι καλο θα ηταν να εχω μινι ηχοσυστημα στο κιοσκι.

Ειδα αυτα και μου ψιλοαρεσαν .... Edifier R2750DB Αυτοενισχυόμενα Ηχεία με Bluetooth 136W (Ζεύγος) Μαύρα | Skroutz.gr
Βεβαια ενα ζητημα ειναι οτι το καλωδιο ρευματος απο τον τοιχο του σπιτιου θα πρεπει με προεκταση να παει στο κιοσκι κι αυτο λιγο με ξυνιζει. Υπαρχουν κι αυτα τα ηχεια που τα φορτιζεις και παιζουν 2-3 ωρες, αλλα μηπως ειναι "λιγα" για εμας τους χαιενταδες? :dance2:
Δεν παίζουν μόνο 2-3 ώρες, αλλά αρκετά περισσότερες.
Δεν είναι καθόλου "λίγα" για - ανοιχτόμυαλους - χαϊεντάδες (χάι έντ στο κιόσκι του κήπου?) ;)
Anker soundcore για πιο χαϊφιντελιστικο ήχο
Sony για πιο ντελικάτο
JBL για πιο μπουμαριστό
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.943
Reaction score
43.605
Εγώ έχω ένα AudioPro A15. Αρκετά ποιοτικός ήχος, επαρκώς δυνατά εντάξει όχι και για πάρτι, έχει wifi και τρέχει tidal/spotify, έχει προδιαγραφές IP6, έχει μέχρι και έξοδο για sub (!), ωραίο φινίρισμα για να το έχεις μέσα σε καθιστικό όπως το έχω εγώ, πρέπει να βγάζει ένα 5ωρο μουσική με τη φόρτιση.

Αναλόγως τις απαιτήσεις βέβαια. Για τη βεράντα ή τον κήπο στο εξοχικό, και τα AudioPro P5 που έχουν οι γιοι μια χαρά ήχο έχουν, και τρομερή φορητότητα. Υποτίθεται έχουν προδιαγραφές παραλίας. Ο μεγάλος το είχε πάρει στην ανασκαφή, με αυτό περνούσαν τα βράδια στα ορεινά των Γρεβενών

(δεν έχω κάποια προτίμηση στη μάρκα, τα πρόλαβα όταν τα ξεστόκαρε το Πλαίσιο)

Ξέχασα, τα παιδιά έχουν και ένα αδιάβροχο Soundcore Motion 500, αλλά το Α15 έχει πιο ποιοτικό ήχο.

Τώρα για πιο δυνατά και "ρεαλιστικές" εντάσεις θα έπαιρνα JBL
 
Last edited:

Μηνύματα
5.342
Reaction score
4.766
Δεν είναι άσχημα καθόλου κ απο specs, μια χαρά είναι. Αυτο που με προβληματίζει είναι ΕΝΑ αυτό που έθεσες κι εσύ με το θέμα με το καλώδιο παροχής ρεύματος κ ΔΥΟ, αν είναι να μείνουν μόνιμα έξω, βλέπω ότι η καμπίνα τους είναι ξύλινη, συνεπώς πόσο θα αντέξει στο κρύο,ζεστή (εναλλαγή μεταε νύχτα ) κ υγρασία κ ίσως κάποια βροχή ....??
Αυτο με το κρυο ζεστη βροχη υγρασια το σκεφτομαι κι εγω.
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο:
Το wifi πιάνει στο κιόσκι;
Ναι πιανει, αν και θα βαλω κι ενισχυτη σηματος οχι μονο για τ μουσικη αλλα επειδη γενικα εκει ειναι το καθιστικο το καλοκαιρι
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.294
Reaction score
12.169
Υπάρχουν ηχεία για σκάφη που δεν έχουν πρόβλημα με την υγρασία.
 

Μηνύματα
5.342
Reaction score
4.766
1778746339588.jpeg

@vastsar Φίλε, πόση ώρα περνάς στο κιόσκι, ακούγοντας μουσική; Σκέψου το εσύ, δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.

Στη θέση σου θα έπαιρνα δύο τέτοια, Bluetooth, ασύρματα ηχεία. Το καλώδιο στην εικόνα είναι το καλώδιο φόρτισης. Δίνεις σήμα από το κινητό σου, ακούς μουσική, τέλος, όλα καλά.

Αν έχεις χώρο/ευνοϊκές συνθήκες, μπορείς να πάρεις δύο τέτοια, να τα κρεμάσεις στον τοίχο και τέλος.
Γιωργο εχω βαλει φωτο απο τον χωρο, υπαιθριος, μπορει να δεσουν στα κολωνακια (τεσσερα στον αριθμο) η να κατσουν στα τοιχακια. Ενδιαφερουσες λυσεις. Φυσικα η βασικη εποχη που καθομαστε εξω ειναι απο Απριλη εως Οκτωβρη.
Εγώ έχω ένα AudioPro A15. Αρκετά ποιοτικός ήχος, επαρκώς δυνατά εντάξει όχι και για πάρτι, έχει wifi και τρέχει tidal/spotify, έχει προδιαγραφές IP6, έχει μέχρι και έξοδο για sub (!), ωραίο φινίρισμα για να το έχεις μέσα σε καθιστικό όπως το έχω εγώ, πρέπει να βγάζει ένα 5ωρο μουσική με τη φόρτιση.

Αναλόγως τις απαιτήσεις βέβαια. Για τη βεράντα ή τον κήπο στο εξοχικό, και τα AudioPro P5 που έχουν οι γιοι μια χαρά ήχο έχουν, και τρομερή φορητότητα. Υποτίθεται έχουν προδιαγραφές παραλίας. Ο μεγάλος το είχε πάρει στην ανασκαφή, με αυτό περνούσαν τα βράδια στα ορεινά των Γρεβενών

(δεν έχω κάποια προτίμηση στη μάρκα, τα πρόλαβα όταν τα ξεστόκαρε το Πλαίσιο)

Ξέχασα, τα παιδιά έχουν και ένα αδιάβροχο Soundcore Motion 500, αλλά το Α15 έχει πιο ποιοτικό ήχο.

Τώρα για πιο δυνατά και "ρεαλιστικές" εντάσεις θα έπαιρνα JBL
Απ οτι ειδα μ ενα γρηγορο ψαξιμο κοστιζει το τεμαχιο 350 ευρω.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.943
Reaction score
43.605
Πολύ ωραίος χώρος, κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται εγκατάσταση ηχείων με μόνιμη θέση, ένα καλό φορητό αρκεί, και εξυπηρετεί φυσικά και για άλλα σενάρια χρήσης.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.943
Reaction score
43.605
Απ οτι ειδα μ ενα γρηγορο ψαξιμο κοστιζει το τεμαχιο 350 ευρω.

Είναι πιο παλιό μοντέλο, ως παράδειγμα ηχείου το έφερα. Εγώ το είχα πάρει στα 200 εάν θυμάμαι, που θεωρώ σωστή τιμή για τέτοιου τύπου ηχείο. Το Soundcore Motion 500 μπορεί να βρεθεί ακόμη πιο φθηνά, στο 100ρικο. Αλλά θεωρώ ότι για να απολαύσεις και λίγο τον ήχο, θέλεις έναν προϋπολογισμό γύρω στα 200-250. Βρίσκεις κατά καιρούς μερικές προσφορές, είναι από τα προϊόντα που βγαίνουν συχνά. Πχ τις προάλλες είδα είχαν το JBL authentics 200 κάτω από 200 ευρώ. Τέτοιας κλάσης φορητό ηχείο θα κοιτούσα, και κατά προτίμηση να είναι και μπαταρίας.
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Όμορφος χώρος , σου φτιάχνει την διάθεση για μουσική. Πάρε κάτι καλό να το απολαύσεις. Θα πήγαινα τουλάχιστον σε κάτι τύπου Jbl outdoor.
 


Μηνύματα
35
Reaction score
34
Να πω την αλήθεια μόλις είδα τον χώρο σκέφτηκα τα Μartin Logan ML-65R

Είναι λίγο ακριβά για έξω αλλά ξέρω γω... μια ζωή την έχουμε και σίγουρα αισθητικά ταιριάζουν!

Και αδιάβροχα!
MLR.jpg
 

Μηνύματα
5.342
Reaction score
4.766

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.739
Reaction score
10.202
Ναι πιανει, αν και θα βαλω κι ενισχυτη σηματος οχι μονο για τ μουσικη αλλα επειδη γενικα εκει ειναι το καθιστικο το καλοκαιρι
Τότε (γνώμη μου) μην κοιτάς σε ηχεία bluetooth αλλά μόνο σε wifi, που να παίζουν είτε μέσω Chromecast, είτε απευθείας Spotify Connect.

Εμείς όταν καθόμαστε στον κήπο, όλο και θα χρειαστεί κάθε τόσο κάποιος να φύγει, να πάει μέσα στο σπίτι να φέρει κάτι, να συνοδεύσει κάποιον μέχρι την εξώπορτα κλπ. Με το bluetooth θα πρέπει να αφήνεις το κινητό αναγκαστικά κοντά στο ηχείο και να φεύγεις χωρίς το κινητό, ή αν το παίρνεις μαζί σου οι άλλοι να ακούνε χρούτσου χρούτσου και διακοπές.

Συν ότι το ηχείο παίζει όλους τους ήχους του κινητού, όχι μόνο τη μουσική. Δεν μπορείς εσύ να απαντήσεις κλήση και η μουσική να συνεχίσει, ούτε να παίζει η μουσική και εσύ να ανοίξεις να δεις κάτι άλλο (με ήχο).

Ενώ με το wifi εσύ φεύγεις και η μουσική συνεχίζει να παίζει κανονικά και άμα λάχει την αλλάζεις ή την κλείνεις κιόλας από απόσταση.

Κι εγώ ένα Audio Pro C5 έχω, αλλά το είχα πάρει προσφορά 79€, τώρα το mkII βλέπω έχει 230€! Και δεν μπορώ να πω ότι είμαι και happy από τον ήχο του. Δυστυχώς όμως οι επιλογές σε wifi τότε που το είχα ψάξει δεν ήταν και πάρα πολλές.
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά ας πούμε ένα εξάμηνο στην αρχή. Το είχα ψάξει πάρα πολύ τότε μου είχαν προτείνει οι άνθρωποι να μου στείλουν άλλο γούφερ να το βάλω πάνω για να δοκιμάσω να σιγουρευτώ ότι δε φταίει κάτι κτλ. Ευτυχώς που δεν έμπλεξα με τέτοια πράγματα.
Έπαιζα δυνατά , σίγουρα όχι στο 0 αλλά στο -10 ας πούμε σε demo του Dolby Atmos πχ στο Amaze που κατεβαίνει κάτω από 20Hz και το γούφερ πήγαινε σαν τρελό μέσα έξω έβγαινε μυρωδιά έντονη απ τις τρύπες.
Εσύ βάζε το να ακούς εκεί που θες μην φυλάγεσαι έτσι και αλλιώς έχεις 5 χρόνια εγγύηση.
Εάν χαλάσει θα το καταλάβεις. 6 χρόνια εγώ ακούω μέσο όρο ας πούμε στο -20 άντε έως -16 εάν είμαι μόνος μου και θέλω να δώσω γκάζια. -10 μόνο σκηνές έχω δει δεν άντεχα ολόκληρη ταινία μου φαινόταν δυνατά.
Ανεξαρτήτως του knob πίσω και του volume του ενισχυτή όταν στέλνει η ταινία σήμα χαμηλό και δυνατό κάτω απ τα 20Hz τότε το γούφερ κινείται έντονα και στην αρχή θα μυρίσει.
Στείλε το θα ένα mail να εκφράσεις τις ανησυχίες σου δεν είναι κακό σε περίπτωση που γίνει κάτι να είσαι καλυμμένος αλλά σου λέω μην μπλέκεις με αντικαταστάσεις μεταφορές κτλ , αν και παίζεις πολύ δυνατά γενικά πιστεύω δεν θα πάθει τίποτα και να πάθει θα στο αλλάξουν.
 

Μηνύματα
5.342
Reaction score
4.766
Ας υποθεσουμε οτι στον υπολογιστη παιζει TIDAL. Με bluetooth δινω στο ηχειο. Οχι απο το κινητο (μην μας τρωει και την μπαταρια). Ποιο ειναι το προβλημα?
Υπαρχει η σκεψη να παρω κι ενα ταμπλετ το οποιο θα εχει διπλη χρηση. Και για εξω αλλα και για το ηχοσυστημα εντος οικιας.

Το να εχω ενα ηχειο χανω σε ποιοτητα (ενταξει δεν εχουμε και υψηλες απαιτησεις για τον κηπο), αλλα κερδιζω σε ευκολια. Δηλαδη το πηγαινοφερνω ευκολα μες το σπιτι.

Στα δυο ηχεια ανεβαινει ο πηχυς της ποιοτητας αλλα τα βραδια θα πρεπει να κουβαλαω δυο ηχεια μες το σπιτι. Εκτος απο τις καιρικες συνθηκες δεν ειναι και τοσο δυσκολο καποιος να σαλταρει μες το σπιτι και να τα παρει. Δεν ειναι απαραιτητα και τοσο κακο να πηγαινοερχεται απο μεσα στο σπιτι στην αυλη.. Αν καμμια φορα να τα ξεχασεις εξω δεν χαλασε και ο κοσμος.

Αν καταληξω σε δυο ηχεια, η λυση του Wizzy εχει ενα πλεονεκτημα αισθητικης. Το γουφερακι ομως ειναι 4ιντσο, λιγο πολυ ξερω τι να περιμενω, αλλα και δεν μ ενθουσιαζει.
Αυτα που προτεινα (Edifier R2750 DB) ηχητικα καθαρα ειναι πιο πολυ στις προτιμησεις μου (6,5 ιντσων φουφερ) αλλα πρεπει να το συνδεσω με καλωδιο ρευματος (ενταξει δεν ειναι και κατι τραγικο αλλα ουτε και μ ενθουσιαζει)
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
16.071
Reaction score
23.294
@vastsar Φίλε, τα ηχεία που σου πρότεινα είναι πανάλαφρα. Τώρα, για το woofer, κλάιν. :) Στη θέση σου, δεν θα είχα απαιτήσεις, λόγω του είδους της χρήσης και του χρόνου χρήσης των ηχείων.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.682
Μηνύματα
3.109.817
Members
38.860
Νεότερο μέλος
alpa
Top