Ηελπ! 1080p στα 500€ ???

Reaction score
0
Καλησπέρα φίλοι μου,

Μετά την πίκρα που φάγαμε στους βιντεοπροβολείς ας επικεντρωθούμε καλύτερα σε αγορά βιντεοκάμερας, μήπως και ξεχαστούμε λίγο :)

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα δώρο από εμενα προς την αδερφή/γαμπρό μου που περιμένουν δίδυμα :135: :135:

Πιστεύω θα τους φανεί πολύ χρήσιμο, θα έχουν την ευκαιρία να αποθανατίσουν μαγικές στιγμές με τα νέα μέλη τις φαμίλιας :105:

Λοιπόν επειδή και σε αυτόν τον τομέα είμαι άσχετος, θα ήθελα την βοήθεια σας, ουσιαστικά πιστεύω:
A) Η camera πρέπει να είναι με flash memory disk και όχι HDD (οι σκληροί δίσκοι γενικά είναι ποιο επιρρεπείς στο να παρουσιάζουν
πρόβλημα, βαραίνουν περισσότερα την camera όπως επίσης αυξάνουν τον όγκο της).
B) θα προτιμούσα να είναι 1080p και όχι (i) ο λόγος βασικά είναι ότι σιχαίνομαι το interlace όπως επίσης θα ήθελα να κρατήσει περισσότερο χρόνο,
πλέον σχεδόν όλες οι νέες tv υποστηρίζουν και θα υποστηρίζουν το 1080p.
C) το budget για το project είναι 500 euro.

Όλες οι προτάσεις και τα σχόλια δεκτά, υπολογίζω την αγορά κάπου το πάσχα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Zakhos

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Reaction score
11.651
Απάντηση: Ηελπ! 1080p στα 500€ ???

Α) Η άποψη περί flash memory αντί HDD, έχει πράγματι τα πλεονεκτήματα της αξιοπιστίας και του μικρού βάρους και όγκου. Από την άλλη, επιβαρύνει το κόστος και περιορίζει το διαθέσιμο ενσωματωμένο χώρο στα 32GB. Αυτός όμως συνήθως είναι στην πράξη επαρκής και φυσικά υπάρχει πάντα η λύση της αγοράς και δεύτερης κάρτας, έναντι σημαντικού τιμήματος βέβαια.