Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.356
Reaction score
125.316
Ωραιότατο φαίνεται!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
Εξωτερικά είναι πολύ ωραίο. Το είδα στην έκθεση πέρσι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
To φθινόπωρο θα παρουσιαστεί και το EV3.

 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.944
Reaction score
20.445
Σε συνέχεια των δύο quoted posts:

Κατά 4.000$ φθηνότερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi από το Tesla Model 3, στην Κίνα

"Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις από την MWC 2024 ήταν πολύ θετικές και η αρχική τιμή του SU7 το καθιστά αρκετά δελεαστικό.
Το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi πρόκειται να διατεθεί στην αγορά με βασική τιμή τα 215.900 γιουάν (περίπου 28.150 ευρώ), όπως ανακοίνωσε η κινεζική εταιρία που ετοιμάζεται να λανσάρει την πρότασή της στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Ο Λέι Τζουν, διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, ενημέρωσε ότι το βασικό μοντέλο του SU7 θα πωλείται έναντι 215.900 γιουάν, ενώ οι εκδόσεις Pro και Max θα κοστολογούνται στα 245.900 (32.100 ευρώ) και 299.900 γιουάν (39.125 ευρώ), αντίστοιχα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο ίδιος ο Λέι παραδέχεται ότι η Xiaomi θα πουλάει κάθε αυτοκίνητό της με ζημιά, με την τιμή του βασικού μοντέλου να είναι κατά 4.000 δολάρια φθηνότερη από το Tesla Model 3."

OK, αφορά στην αγορά της Κίνας, αποτελεί όμως μια ένδειξη της πορείας που θα ακολουθήσει η αγορά των ηλεκτρικών.
o_Oo_O
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi θα έρθει και στην Ελλάδα έως το 2027

1713243915854.png


"Η αντιπρόεδρος του Ομίλου Quest, Ευτυχία Κουτσουρέλη, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών ότι ο Όμιλος σκοπεύει να εισέλθει στην αγορά της ηλεκτροκίνησης εντός των επόμενων ετών. "
:thumbsup::thumbsup:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
"Συνοπτικά, ο συνολικός αριθμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Ελλάδα είναι 2.004, τα σημεία φόρτισης είναι 5.489 και οι τοποθεσίες στις οποίες μπορούμε να φορτίσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι 2.248."


Σε συνέδριο πέρσι είχαν πει πως έχουμε μια από τις καλύτερες αναλογίες EVs per Charger στην Ευρώπη. Τελικά αυτή η αναλογία είναι 1/3 καθώς διαθέτουμε κάτι λιγότερο από 15.000 ΕVs.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
Τώρα που το κοιτάω και εδώ, φτάσαμε τους 10 δημόσιους φορτιστές στην Ανάβυσσο. Μωρέ μπράβο μας.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.277
Reaction score
93.717
Καλά, άμα βάζουν μέσα τους 11άρηδες ή 22άρηδες, βρωμάει ο τόπος. Από >150kW να δούμε...

Και αυτό το "ο συνολικός αριθμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Ελλάδα είναι 2.004, τα σημεία φόρτισης είναι 5.489" είναι αστείο.

Ας πουν καλύτερα πόσες είναι οι αντλίες -όχι τα πρατήρια- και πόσοι οι φορτιστές. Και -κυρίως- πόσος ο μέσος χρόνος παραμονής σε αντλία και φορτιστή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.356
Reaction score
125.316
Τα στατιστικά στοιχεία, ως γνωστόν, τα μαγειρεύουν όπως γουστάρουν για να βγάζουν τα συμπεράσματα που επιθυμούν.

Η κατάσταση με τους φορτιστές στην Ελλάδα, είναι μεν πολύ καλύτερη από ότι ήταν προ 3-ετιας, αλλά έχει ακόμα δρόμο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
Καλά, άμα βάζουν μέσα τους 11άρηδες ή 22άρηδες, βρωμάει ο τόπος. Από >150kW να δούμε...

Και αυτό το "ο συνολικός αριθμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Ελλάδα είναι 2.004, τα σημεία φόρτισης είναι 5.489" είναι αστείο.

Ας πουν καλύτερα πόσες είναι οι αντλίες -όχι τα πρατήρια- και πόσοι οι φορτιστές. Και -κυρίως- πόσος ο μέσος χρόνος παραμονής σε αντλία και φορτιστή.
Αν και σωστά τα λες θεωρώ πως δεν πρόκειται να γεμίσουμε >150άριδες, ούτε καν 150άριδες. Ο κύριος όγκος των ηλεκτρικών οχημάτων που θα πουληθούν στην Ελλάδα τα επόμενα πολλά χρόνια δεν θα φτάνουν αυτά τα νούμερα λόγω κόστους. Θα παίξει και αυτό το ρόλο του.

Αν κοιτάξεις το ev-database θα δεις πως μέχρι τα 30k (τιμές εξωτερικού επίσης) κανένα όχημα δεν ξεπερνά τα 100kW, και στα 30k-40k (Ελλάδα και 40k καλά οκ), μόνο το Volvo EX30 πάει στα 135kW.
 


TGD

Μηνύματα
7.136
Reaction score
7.177
Ανακοινώθηκαν οι κανονισμοί για φόρτωση ηλεκτρικών οχημάτων στα πλοία (και υγραερίου και φυσικού αερίου).
  • Να μην έχουν φόρτιση πάνω από 40%.
  • Να ελέγχετε η θερμοκρασία των συσσωρευτών.
  • Να είναι σε σημείο που να ελέγχονται χωρίς εμπόδια από τις κάμερες ασφαλείας.
  • Να μην φορτίζονται εν πλω.
  • Να προτιμάται η φόρτωση σε ανοιχτούς χώρους.
  • Εφοδιασμός των πλοίων με θερμικές κάμερες και ανιχνευτές εύφλεκτων και τοξικών αερίων.
  • Προσθήκη πυροσβεστήρων για συσσωρευτές και ειδικής εξάρτησης πυροσβέστη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
- Οπότε πρέπει να φεύγεις από το σπίτι με 50% άντε 60% (και σβούρες τριγύρω να φτάσει 40%).
- Με το που φτάσεις στο νησί next day θες φόρτιση αν δεν έχεις στο ξενοδοχείο.
- Θα πρέπει οπωσδήποτε το όχημα να έχει battery precondition και μάλιστα manual.

🤣
 



Μηνύματα
14.982
Reaction score
20.650
εμείς έχουμε διαδικασίες για καινούρια οχήματα και τις εφαρμόζουμε.
στην ακτοπλοΐα πάλι δεν εφαρμόζουν τα στοιχειώδη , δηλαδή δέσιμο οχήματος , μόνο στα φορτηγά κάνουν κάτι αλλά είναι αστείο, οπότε δεν περιμένω να έχουν την εκπαίδευση και ικανότητα να το κάνουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.943
Η κατασκευή του εργοστασίου της Seat που θα συναρμολογεί τις μπαταρίες των Cupra Raval και VW ID2 έχει ξεκινήσει. Βρίσκεται δίπλα στο εργοστάσιο κατασκευής των Seat Ibiza & Arona, στο Martorell έξω από την Βαρκελώνη. H Seat θα μεταφέρει όλη τη γραμμή παραγωγής των Ibiza & Arona αυτό το καλοκαίρι ώστε να ξεκινήσει η μετατροπή του εργοστασίου για τα ηλεκτρικά. Το 70% των αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών θα καλύπτεται από φωτοβολταικό πάρκο που θα είναι δίπλα του. Οι κυψέλες των μπαταριών θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της VW στην Valencia.
Η Seat έκανε πρόσφατα γνωστό πως η παραγωγή θα ξεκινήσει με 1400 battery packs την ημέρα, τα οποία θα μεταφέρονται κατευθείαν στην γραμμή παραγωγής των οχημάτων μέσω ειδικού διαδρόμου. Δεν έγινε γνωστό ποιες είναι οι δυνατότητες παραγωγής όταν θα πρέπει να καλύψει και άλλα οχήματα.
Το πρώτο όχημα που θα ξεκινήσει τη γραμμή παραγωγής στο τέλος του 2025 είναι το Cupra Raval ❤, και αρχές του 2026 θα ακολουθήσει και το VW ID2.

Tα B-SUVs VW ID2X και Scoda Epiq θα κατασκευαστούν στην Navarra στην βόρεια Ισπανία. Οι μπαταρίες των οχημάτων θα έρχονται από το Martorell.

H-M-King-Felipe-VI-visits-the-construction-site-of-SEAT-S-A-s-new-battery-assembly-plant_03_HQ.jpg

seat-cupra.media-center.jpg


 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.457
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top