Ηλεκτρικά αυτοκίνητα




Μηνύματα
343
Reaction score
443
τα ποιό συνήθη προβλήματα στα ''κανονικά'' αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά,φανταστείτε τώρα τι θα γινει με τα ηλεκτρικά,έχουμε κολλήσει μόνο στη μπαταρία ,Πάρτι θα έχουμε
 

Μηνύματα
7.206
Reaction score
5.140
ναι αλλα γιατι
γιατι για να ξεπεραστουν τα εγγενη προβληματα των μεκ ως προς την λειτουργια τους και την μεταδοση κινησης κανουμε κυκλους γεμιζοντας μοτερ και μεταδοση με αισθητηρες και λογισμικα.

πχ για το πλεον συνηθες , την εκκινηση απο σταματημενο, καμια μεκ δεν μπορει να εκκινησει με φορτιο απο μηδενικη ταχυτητα ,ενω επιπλεον δεν ειναι σταθερη η λειτουργιας της κατω απο συγκεκριμενο αριθμο στροφων. κατα συνεπεια θελεις κιβωτιο ταχυτητων , τροπο συμπλεξης και οσο περναει ο καιρος το τιγκαρεις σε ηλεκτρικους αισθητηρες και λογισμικο ωστε να γινει πιο απαλα , πιο αποδοτικα και με λιγοτερες απαιτησεις απο τον χρηστη
μετα προσπαθεις να λυσεις θεματα ρυπων , βαζεις μετρητες οξυγονου, θεματα αποδοσης και προστασιας βαζεις μικροφωνο για προαναφλεξεις, θεματα ευρους λειτουργιας βαζεις τουρμπινα και αλλους αισθητηρες και αλλο λογισμικο κλπ.

σε ενα ηλεκτρικο οχημα θελεις ενα η δυο μοτερ (αντε 4 για μερακληδες) , αντιστοιχο αριθμο οδηγησεων και ενα λογισμικο που εκτελει και χρεη esp εκτος απο οδηγηση , πεδηση , φορτιση.

ειναι πολυ πιο απλο. Για αυτο και εταιρια με μηδενικη εμπειρια σε οχηματα γενικως εχει ανεβασει τον πηχη πολυ ψηλα.
γιατι κλεβει εκκλησιες με την απλοτητα της ηλεκτρικης μεταδοσης.
 

Μηνύματα
343
Reaction score
443
οκ θα τα δούμε στην πράξη ,κοντά είμαστε. Να δούμε βέβαια πώς θα ''ζήσουν' οι εταιρείες και οι αντιπροσωπείες με σχεδόν μηδενικά προβλήματα.
Σκέψου το.
 

Μηνύματα
7.206
Reaction score
5.140
το μοντελο που δημιουργειται σιγα σιγα ειναι η παροχη χρησης του οχηματος και οχι η κατοχη του.
αφ ετερου οι εταιριες μπαινουν στο παιχνιδι της παροχης "καυσιμου" , δηλαδη γινονται παροχοι σημειων φορτισεως με συμβολαια κλπ.
σιγα σιγα , θα μας προσφερουν ενα οχημα οπου θα διαλεγουμε λειτουργιες και προδιαγραφες για ενα διαστημα πχ 7 ετων.
αν στο καποια στιγμη ζητησουμε παραπανω γκαζι , θα πληρωνουμε μια συνδρομη και για 2-3 μερες θα μας ξεκλειδωνουν την λειτουργια αυτη.
στο τελος της μισθωσης το αυτοκινητο θα επιστρεφει σε κεντρικα επισκευαστικα κεντρα για αλλαγη μπαταριων και θα προσφερεται για μια δευτερη χρηση ως factory refurbished.

δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου, ενας γνωστος που δουλευει καμια 10αρια χρονια σε εισαγωγικη μου τα εχει πει.
η παροδοσιακη κατοχη οχηματως θα εκλειψει
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.132
Reaction score
61.830
Θαυμάσια νέα!

Κάτσε να δούμε τι θα πει ο δικός μας αύριο..
 


Μηνύματα
1.464
Reaction score
2.755
Το κινητό μου λέει αυτονομία μπαταρίας 36ώρες. Αλλά όταν αρχιζει το σερφάρισμα και τα διάφορα app, ούτε 24 ώρες δεν κρατάει.
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μπαταρία λέει αυτονομία π.χ 250Km (που βέβαια στην πραγματικότητα αφαιρείς 20%). Αλλά, με τι συνθήκες οδήγησης; Σαν και αυτές που μετράνε την κατανάλωση βενζίνης;
Γιατί πιστεύω αν θέλεις να οδηγήσεις γρήγορα μάλλον η αυτονομία θα πάρει την κάτω βόλτα! Απαγορευτικό δηλαδή για ταξίδι εκτός πόλης!
Υπάρχουν σχετικές μελέτες;
 


Μηνύματα
343
Reaction score
443
βάλε στην εξίσωση
παρασκευή απόγευμα,καλοκαιράκι με 36άρια ....ποτάμι αχχχ, το εξοχικό Β.Εύβοια 155 χιλ η απόσταση,απο Αιγάλεω μέχρι διόδια 1ώρα ,κλιματισμός φούλ, 3άτομα, μάλλον έμεινες ,καλείς οδική βοήθεια και σε πάει στον προορισμό σου.
αχαχαχαχα
Υπάρχει λύση....μάλλον POWER BANK ΡΕΕΕΕΕ
Δεν ξέρω σε τι επίπεδο είναι τα φωτοβολταικά αλλά οι οροφές των αυτοκινήτων θα έπρεπε να το έχουν
 


gid

Μηνύματα
2.749
Reaction score
3.163
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει εκ των πραγμάτων πολύ περιορισμένο μέλλον στην Ελλάδα αφού ελάχιστοι ιδιοκτήτες έχουν χώρο να παρκάρουν στο σπίτι τους και να το φορτίσουν με ασφάλεια. Και οι διάσπαρτοι ελεύθερα προσβάσιμοι ταχυφορτιστές (όταν υπάρξουν) υπόσχονται φόρτιση σε χρόνο πολλαπλάσιο της στάσης σε βενζινάδικο.
 

rose.athens

Dah 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
35.799
Reaction score
59.329
Το πρόγραμμα θα επιδοτεί κατά 15% την αγορά αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών και κατά 25% την αγορά ηλεκτρικών ταξί.

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα παντού, για δύο χρόνια θα απαλλάσσονται από τέλη στάθμευσης. Θα εξαιρούνται, επίσης, από το φορολογητέο εισόδημα οι δαπάνες για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

«Από τα εταιρικά έσοδα θα εκπίπτει το 50% και το 70% στα νησιά του κόστους αγοράς ή μίσθωσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Οι ίδιες απαλλαγές θα ισχύουν και για τα έξοδα εγκατάστασης των εταιρικών σημείων φόρτισης. Αυξάνεται και ο συντελεστής απόσβεσης παγίων σε όσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα», είπε ακόμη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.132
Reaction score
61.830
10 χιλιάρικα κέρδος για 18 μήνες, όποιος προλάβει...
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει εκ των πραγμάτων πολύ περιορισμένο μέλλον στην Ελλάδα αφού ελάχιστοι ιδιοκτήτες έχουν χώρο να παρκάρουν στο σπίτι τους και να το φορτίσουν με ασφάλεια
Το ίδιο θα μπορούσες να πεις πως ισχύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό για όλες τις πυκνοκατοικημένες μεγαλουπόλεις του πλανήτη, με τερατώδεις αριθμούς οχημάτων.

Μα εκεί είναι που χρειάζονται περισσότερο τέτοιες επιλογές, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των ρύπων.

Τα ταξί είναι επίσης πολύ σημαντικό να γίνουν ηλεκτρικά.

Θα υπάρξουν λύσεις, είναι υποχρεωτικό..

Μια αρχή είπε ήδη στην ομιλία του, με υποχρεωτική ύπαρξη χώρων φόρτισης σε νεόδμητες οικοδομές, πράγμα που μπορεί να γίνει σταδιακά και στις υφιστάμενες, σε πυλωτές, στις υπόγειες και υπέργειες θέσεις στάθμευσης.

Τα κίνητρα είναι σημαντικά, οπότε αναμένονται στο άμεσο μέλλον οι υποδομές υποστήριξης για την ηλεκτροκίνηση.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.978
Μηνύματα
2.363.998
Members
35.168
Νεότερο μέλος
zisisv
Top