Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Leasing.
Έλα πάρε το ρημαδι και φέρε άλλο.
Σκέτο "φέρε άλλο". Οικονομία λέξεων, και:

Δε σε νοιάζει αν θα το πάρει το ρημαδι ή αν θα το αφήσει να γίνει κοτέτσι, δικό του είναι μην ασχολείσαι.
Ασχολείσαι μόνο με την παροχή που πλήρωσες, απαιτείς το όχημα που προβλέπει η σύμβασή σου για να κινείσαι, με τίποτε άλλο δεν ασχολείσαι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Είδα ένα DS-7 στο δρόμο.
Ελληνικές πινακίδες.

Δεν ήξερα ότι κυκλοφορούν! Χαχαχαχαχαχαχα

Παρά τον όγκο του, πήγαινε ιδιαίτερα σβέλτα στον δρόμο, το πατούσε καλά ο οδηγός του.

Ενδιαφέρον..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Χαχαχαχαχαχαχα, από κάτω σου μου βγήκε!

Να

Screenshot_20200720_140901_com.android.chrome.jpg




Δες και τα υπόλοιπα μοντέλα...

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.668
Reaction score
28.004
Hyundai Kona Electric
32.500€ με την επιδότηση

Τιμές χωρίς επιδότηση 38.000€, 43.000€, 46.000€ & 49.000€.


 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503




vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
πρωτη αισθηση απο rally acropolis ο ηχος της σκαστρας ενος subaru impreza το οποιο ειδα τελικα μετα απο μερικα δευτερολεπτα

αν δεν εχεις ηχο τι να το κανεις το rallye
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
XPeng P7

Η βασική έκδοση Long Range RWD πωλείται σε τιμές που ξεκινούν στην Κίνα από 229.900 γουάν (η ισοτιμία είναι 28.740 ευρώ). Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 267 ίππους και 390 Nm ροπής, εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα και αυτονομία 586 χλμ. (NEDC). Σε τριφασικό ρεύμα φορτίζει από το 30-80% σε 3,6 ώρες και σε ταχυφορτιστή σε 28 λεπτά.

Το P7 Super-Long Range RWD με την μπαταρία των 80,9 kWh φτάνει τα 706 χλμ. αυτονομίας (NEDC) και οι τιμές του ξεκινούν από τα 254.900 γουάν (31.865 ευρώ). Στην κορυφή τοποθετείται το P7 High Performance 4WD και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 163 ίππων ο εμπρός και 267 ίππων ο πίσω, με συνολική ροπή 655 Nm. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,3 δλ. και η τελική ταχύτητα παραμένει στα 170 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 80,9 kWh μπορεί να διανύει με μια φόρτιση 562 χλμ. Όσο για την τιμή του, αυτή ξεκινά από τα 339.900 γουάν (42.500 ευρώ).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.668
Reaction score
28.004
Στην Rimac ως CTO ο τέως VP της Tesla. H Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών supercars με βάση την Κροατία.

Εμείς εδώ Novartis, Μάτι κλπ.

Screenshot_20200723_125119.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Διάβασα πως προβλεπεται η Κίνα αργά ή γρήγορα να κυριαρχήσει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, στην παγκόσμια αγορά.

Έχει όλα το φόντα για να γίνει αυτό, και πιθανώς αυτό να συνδέεται και με άλλες παραμέτρους της παγκόσμιας οικονομίας, είτε όσον αφορά την κυριαρχία του δολαρίου, είτε άλλες ισορροπίες με πετρέλαιο και χρυσό, διεθνείς σχέσεις, κλπ.

Νομίζω πως είμαστε σε περίοδο μεγάλης αλλαγής, με την αμερικανική οικονομία να είναι στα πρόθυρα της κατάρρευσης, μιας κατάρρευσης που θεωρητικά δεν γίνεται να αποφευχθεί, λόγω του μοντέλου του τραπεζικού συστήματος που αδυνατεί να βγει από τη λούπα της συνεχώς αυξανόμενης υπερχρέωσης και της διόγκωσης ενός αέναου δανεισμού, οπότε θα κληθεί ολόκληρος ο πλανήτης να φάει στα μούτρα και τις συνέπειες του μηδενισμού της αξίας του δολαρίου, πράγμα που φαίνεται να απασχολεί τους πάντες, διότι θα είναι ανάλογο παγκόσμιου πολέμου.

Το σενάριο της Κίνας να κυριαρχήσει στα αυτοκίνητα του μέλλοντος, της δίνει απίστευτο οικονομικό προβάδισμα, διότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κλασικά μεγάλες πηγές πραγματικών εσόδων για όσους μπορούν και εξάγουν.

Ή όλα αυτά μπορεί να μην έχουν καμία αξία πέραν της φιλολογικής για ηλίθιους οικονομολόγους, και μόνο τα πολλαπλά σαμπ να μας νοιάζουν πραγματικά, θα δείξει. :lol:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη είναι η ... Τέσλα.


Έχουν περίοδο εκπτώσεων για το φουλ πακέτο αυτόματης οδήγησης κάπου στα 8.000 Αμέρικαν Ντάλαρς.
Όποιος προλάβει.
Μετά, στάνταρ στις 10.000$.

Πάρτε κοζμε. :party:


Μετά τους νέους μαγνητικούς κινητήρες και τις νέες μπαταρίες και την πιο σπορτίφ εμφάνιση που αναμένεται στα νέα ανανεωμένα αυτοκίνητα της Τέσλα, και με ανανεωμένο ταμπλό και φρέσκο τάμπλετ, μαζί με το συνέδριο των μετόχων στα μέσα Σεπτεμβρίου, προβλέπεται περαιτέρω άνοδος της αξίας των μετοχών του ελον.

Οι νέες μπαταρίες, που προέκυψαν από συνεργασία με τη μεγάλη κινεζική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, υπόσχεται πολύ αυξημένες επιδόσεις και μεγάλη διάρκεια ζωής, λένε για εγγύηση 1.000.000 χιλιομέτρων.

Η προσπάθεια του ελον είναι πλέον να κατασκευάζονται in house οι μπαταρίες, κάτι που θα ρίξει τραγικά πολύ το κόστος κατασκευής των αυτοκινήτων του, καθώς αυτές αποτελούν το ακριβότερο κομμάτι στην παραγωγή.

Αναμένεται λοιπόν, σημαντική πτώση της τιμής πώλησης των Τέσλα, μόλις κλείσει το θέμα παραγωγής των νέων μπαταριών.

Οι αντίπαλοι της Τέσλα έρχονται με σχιστά μάτια:



Ο ελον έχει να ανταγωνιστεί αυτούς πλέον. Και θα κάνει ο,τι μπορεί. ;)
 
Last edited:

gid

Μηνύματα
7.408
Reaction score
8.643
Δεν έχει τύχει να δω κάποια έρευνα στο θέμα των φρένων των ηλεκτρικών, λογικά με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (που στην πόλη δουλεύει πολύ) ένα ηλεκτρικό θα κρατάει τα ίδια τακάκια/δίσκους για 2-3-4 φορές περισσότερο χρόνο από τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.503
Διάβασα πως αν μάθεις να το χρησιμοποιείς, δε πατάς ποτέ φρένο.

Αφήνοντας το γκάζι, φρενάρει. Αυταααααααα..
Είναι με ελεγχόμενο τρόπο αυτό το "αυτόματο φρένο ανάκτησης ενέργειας", οπότε κάθε οδηγός το προσαρμόζει στα δικά του γούστα και αναλόγως στυλ οδήγησης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.668
Reaction score
28.004
Νομίζω πως είμαστε σε περίοδο μεγάλης αλλαγής, με την αμερικανική οικονομία να είναι στα πρόθυρα της κατάρρευσης, μιας κατάρρευσης που θεωρητικά δεν γίνεται να αποφευχθεί, λόγω του μοντέλου του τραπεζικού συστήματος που αδυνατεί να βγει από τη λούπα της συνεχώς αυξανόμενης υπερχρέωσης και της διόγκωσης ενός αέναου δανεισμού, οπότε θα κληθεί ολόκληρος ο πλανήτης να φάει στα μούτρα και τις συνέπειες του μηδενισμού της αξίας του δολαρίου, πράγμα που φαίνεται να απασχολεί τους πάντες, διότι θα είναι ανάλογο παγκόσμιου πολέμου.
Δεν είναι μακριά. Ήδη βρίσκεται λίγο πάνω από το 2%. Έχει χάσει το 98% της αξίας του από το 1913 μέχρι σήμερα.

km3TFeR.jpg
Screenshot_20200723_174234.jpg
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.867.392
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top