Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.282
Ναι ρε, ξέρω. Απλώς ως τώρα, δε δούλευε σερί 24-ωρο, δεν είχε τέτοια ζήτηση.

Πρώτη φορά τον Ιούνιο έπιασε σχεδόν 15.000 πωλήσεις, πιο πριν ήταν περί τις 3 χιλιάδες αυτοκίνητα το μήνα, με το εργοστάσιο να μπορεί να βγάλει 13.000 αυτοκίνητα το μήνα..

Τώρα τους μπήκε το αβγό στον πάτο.
Τώρα τρέχουν και δε φτάνουν.

Μάλλον δε θα δούμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα εντός του 2020, παρά τις υποσχέσεις για παράδοση αυτοκινήτων στην Αθήνα τον Νοέμβριο. Σκόπευαν να φέρουν από την Κίνα το περίσσευμα αυτοκινήτων εδώ.

Γι'αυτό έχουν πάρει φωτιά τα μπατζακια τους να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν το τερατώδες εργοστάσιο στο Βερολίνο, να προλάβουν τη ζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά, πριν πληθύνουν οι προσφορές από τον ανταγωνισμό. ;)
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.276
Reaction score
93.713
Ναι ρε, ξέρω. Απλώς ως τώρα, δε δούλευε σερί 24-ωρο, δεν είχε τέτοια ζήτηση.

Πρώτη φορά τον Ιούνιο έπιασε σχεδόν 15.000 πωλήσεις, πιο πριν ήταν περί τις 3 χιλιάδες αυτοκίνητα το μήνα, με το εργοστάσιο να μπορεί να βγάλει 13.000 αυτοκίνητα το μήνα..

Τώρα τους μπήκε το αβγό στον πάτο.
Τώρα τρέχουν και δε φτάνουν.

Μάλλον δε θα δούμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα εντός του 2020, παρά τις υποσχέσεις για παράδοση αυτοκινήτων στην Αθήνα τον Νοέμβριο. Σκόπευαν να φέρουν από την Κίνα το περίσσευμα αυτοκινήτων εδώ.

Γι'αυτό έχουν πάρει φωτιά τα μπατζακια τους να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν το τερατώδες εργοστάσιο στο Βερολίνο, να προλάβουν τη ζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά, πριν πληθύνουν οι προσφορές από τον ανταγωνισμό. ;)
Για κάνε μια ερώτηση αν επιτρέπονται τα ταξίδια στην Κίνα... :tongue:
 

Μηνύματα
14.979
Reaction score
20.646
επιτρέπονται αλλά θέλεις καινούρια βίζα (έχει ανασταλεί η ισχύς όσων εκδόθηκαν πριν τις 29 μαρτίου) , είναι κλειστά τα γραφεία στην ελλάδα (τις στέλνουν ολλανδία , 2-5 εβδομάδες) και μένεις υποχρεωτικά 14 μέρες καραντίνα σε προεπιλεγμένους χώρους , σε δωμάτια κλειδωμένα απ΄έξω
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.276
Reaction score
93.713
επιτρέπονται αλλά θέλεις καινούρια βίζα (έχει ανασταλεί η ισχύς όσων εκδόθηκαν πριν τις 29 μαρτίου) , είναι κλειστά τα γραφεία στην ελλάδα (τις στέλνουν ολλανδία , 2-5 εβδομάδες) και μένεις υποχρεωτικά 14 μέρες καραντίνα σε προεπιλεγμένους χώρους , σε δωμάτια κλειδωμένα απ΄έξω
@costas EAR σου 'φεξε....14 μέρες διακοπούλες Κίνα! :party: :rofl:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.282




Μάλλον θα ανακοινωθεί στο συνέδριο μετόχων της Τέσλα σε λίγες μέρες.

Ετοιμάζεται νέο μικρό Τέσλα, σε κόστος κάτω από 25.000$ και πιθανώς στα 20.000$, μάλιστα πιθανώς 2 μικρά τέτοια μοντέλα, ένα στην Κίνα κι ένα διαφορετικό στη Γερμανία.

Με όσα διάβασα, εντός του 2021 τα βλέπω να κυκλοφορούν στην αγορά.

Επίσης εντός του '21 θα κυκλοφορήσει νέο μικρό SUV από Kia και Hyundai, καθώς και από Peugeot, σε νέο πάτωμα, καθαρά για EV χρήση, οπότε θα είναι πολύ καλύτερες προτάσεις από τα αντίστοιχα σημερινά.

Δηλαδή, εντός του 21 αναμένονται 5-6 πολύ σημαντικά νέα μοντέλα, σε κόστος <30.000€ του id3 της VW, ακόμα και από την ίδια την VW που καταργεί την πλατφόρμα του μικρού up για μια νέα πλατφόρμα καθαρά EV.

Ήδη καταργήθηκε το μικρό Σκόντα city go, χάριν της νέας πλατφόρμας.

To up ξεκίνησε μια πορεία σαν φυσικού αερίου, και βγήκε και σε άλλες εκδόσεις στη συνέχεια, αλλά από μέσα πολύ λαμαρίνα ρε φίλε, άθλιο.
Λένε πως ψιλοάθλιο είναι και το id3, οπότε να περιμένουμε facelift με ποιοτικότερα υλικά.

Έχει πολύ ψωμί το '21 και θα είναι όποιος προλάβει.

Προς το παρόν, βλέπω να ξεκινά γρήγορα το μικρό ηλεκτρικό από την Τέσλα, κι αν είναι στα 20 χιλιάρικα θα γίνει χαμός.

:party: :party: :party:



ΥΓ.

Μια χαρά είναι το mini στα 27000.
Έχει σαφέστατα πλεονεκτήματα το μίνι, είναι καταρχήν το όνομα, αφετέρου η ομορφιά του και βεβαίως η εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του.

Ωστόσο δεν είναι αμιγώς EV η πλατφόρμα του, και υπολείπεται σε αυτονομία και κατανάλωση.

Το κια δείχνει σαν αντίγραφο του μίνι, και πιθανώς με πιο όμορφη μούρη:

1600247592741.png


1600247648951.png


Όμορφο το βρίσκω το σόουλ, και με ευχάριστο εσωτερικό:

1600247688511.png


Ο εξοπλισμός του σόουλ είναι εξαιρετικός, και το "infotainment" υποστηρίζει Apple CarPlay (για σένα) και Android Auto (για μένα), φυσικά δουλεύει Bluetooth, ενώ το ηχοσύστημα συνδυάζεται (προαιρετικά) με 10 ηχεία της Harman Kardon παρακαλώ, και χειριστήρια τοποθετημένα στο τιμόνι.

Νομίζω πως συνολικά πρόκειται για εξαιρετική επιλογή, μάλλον θα την προτιμούσα σε σχέση με το μίνι.

Αρχίζουν τα ηχεία να ενδιαφέρουν περισσότερο από άλλες λεπτομέρειες..

Όσο για τις επιδόσεις, η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους είναι φρίκη. Είχαν όρια 110 χλμ/ω στο δρόμο Χαλκιδικής, και το πήγαν 90 και 80..
Στην περιφερειακή οδό από 90 το πήγαν στα 80, δηλαδή έχει καταντήσει εντελώς αηδία να παίρνεις αυτοκίνητο που να μπορεί να φτάσει τα όρια ταχύτητας σε 2-3 δευτερόλεπτα, και μετά τίποτα...

Μέγιστη ταχύτητα στη χώρα τα 130, και με σκούτερ που θέλει ο ζιζικος τα πιάνεις, τι σκατά να την κάνεις την τρομερή οδηγική συμπεριφορά δε ξέρω.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα προβλέπω να παίρνεις κλίση για υπερβολική ταχύτητα στο κινητό, τη στιγμή που θα ξεπερνάει το αυτοκίνητο τα όρια ταχύτητας, δεν είναι καθόλου μακριά αυτή η μέρα, όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι συνδεδεμένα και εν ολίγοις εύκολα ελεγχόμενα.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
7.132
Reaction score
7.172


Και ο Λάρισα-Τρίκαλα (φωτό) έχει ακόμα 90, δηλαδή όσα είχε και πριν 5+ χρόνια που ήταν όσος το ένα ρεύμα τώρα. Και την στήνουν με φωτοραντάρ συχνά!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.282
Τέτοιος δρόμος, τέλειος άψογος να πας με 200+, είναι σε ένα σημείο αρκετά μεγάλο ο καινούργιος δρόμος στη Χαλκιδική.
Είχε όριο 90, και μου τη στήσανε με ραντάρ να πηγαίνω με 125 με το γιαρις ρε φίλε..

Ειλικρινά νόμιζα πως πήγαινα με 80, σα σταματημένο το ένιωθα, μιλούσαμε περί ανέμων και υδάτων στο δρόμο, και πραγματικά ξαφνιάστηκα που είδα τον αστυνομικό να μου κάνει σινιάλο να σταματήσω, δεν είχα στο μυαλό μου ότι έτρεχα.

Του τα είπα του μάστορα, του λέω ρε αδερφέ σα σταματημένος ένιωθα, αθόρυβη κύλιση, άριστο οδόστρωμα, μηδενική κίνηση στο δρόμο, λιακάδα και τέλεια ορατότητα μέχρι κει που φτάνει το μάτι, δε βιαζομουν καθόλου, ούτε ήθελα να τρέξω, ούτε τίποτα.
Πήγαμε να φάμε το ψάρι μας, και γυρνούσαμε χαλαρά. Ουδεμία βιασύνη, σερνομασταν στο δρόμο.

Ε, την έφαγα κανονικά την κλίση, αν και μικροποσό. Και τώρα στον ίδιο δρόμο, το πήγανε το όριο στα 80! Και ξεκίνησαν να τη στήνουν κανονικά με ραντάρ, να πιάσουν όλους τους εγκληματίες που θα πηγαίνουν με 100.. Τι να το κάνεις το Τέσλα με τα φτακόσχια άλογα, δε ξέρω. Δεν έχει νόημα...


ΥΓ. Υπ'οψιν, το γιαρις είναι υβριδικό. Σε κείνη τη φάση, ο κινητήρας βενζίνης ίσα που λειτουργούσε εντελώς λάιτ και χαλαρά, σχεδόν μηδενικός θόρυβος. Ακούς πιο πολύ τα λάστιχα στο δρόμο, κι αν είναι καλό το οδόστρωμα, ούτε αυτά δεν φτάνουν στάθμη θορύβου να σε κάνουν να νιώθεις πως τρέχεις.
Βεβαίως το γιαρις δεν είναι υπόδειγμα ποιοτικής κατασκευής ούτε ηχομόνωσης ούτε αεροδυναμικής, αλλά είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές.
Με ένα ήσυχο, καλά ηχομονωμενο φουλ ηλεκτρικό, αεροδυναμικό και εντελώς αθόρυβο αυτοκίνητο, πως θα πηγαίνεις με ..80;
Ειλικρινά θέλει πολλά ηχεία να έχει μέσα, κάνα τρομερό στέρεο, να ασχολείσαι με κάτι άλλο. Ειδάλλως είναι συσκευή ύπνου, ή θα πηγαίνεις με 150 και θα νομίζεις πως πας με 50..
 
Last edited:





wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.942
Reaction score
20.445
Η ηλιοροφή θα είναι φωτοβολταϊκό για επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει;
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
Ι βόουτ φορ δατ
ηλιοροφή = ανοιγόμενη ηλιοροφή. όχι "πανοραμική" και κλαινμαιν...
Φως κυρίως θέλω, αν και δεν θα έπαιρνα σταθερή. Δεν νομίζω να υπάρχουν πιά εξάλλου αφού βρήκαν το κόλπο της ξεπέτας με τις ανοιγόμενες προς τα επάνω.

Η ηλιοροφή θα είναι φωτοβολταϊκό για επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει;
Όχι. Οι λίγες που δοκιμάστηκαν έκαναν μόνο για να αερίζεται το εσωτερικό το καλοκαίρι.
Κάτι που κάνει το Mini μου (και άλλα αυτοκίνητα) χωρίς τον μπελά. Με το app, απο παντού. :p
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.282
Η νέα μπαταρία της Τέσλα είναι ήδη γεγονός:


Πολύ μεγαλύτερη από αυτές που ως τώρα χρησιμοποιούνται σε όλα τα Τέσλα.


Πλέον κατασκευάζονται in house.

Σημαντικό το βήμα, και μάλλον θα αναμένονται λεπτομέρειες στο συνέδριο μετόχων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.282
Το μεγάλο πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων σε αυτοκινητόδρομο.

Ένα τεστ που έλεγα τόσο καιρό πόσο χρήσιμο θα είναι, έγινε στο VW id3, με ταχύτητα 130 χλμ/ω, και με 90χλμ/ω.

Τα αποτελέσματα είναι "κακά".


Το όχημα έχει WLTP 420 χλμ αυτονομίας.

Με 90 χλμ/ώρα βγάζει 444 χλμ.

Με 130 χλμ/ώρα βγάζει 284 χλμ.

Αισχος.


Εκεί τα πάει πολύ καλύτερα το Τέσλα.

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.172
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top