Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Αγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .:drinks:
 

Μηνύματα
29.254
Reaction score
23.299
Αγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .:drinks:
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ....

ΣΤΑ 15 ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ (ΤΟ ΠΙΟ

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ).....:D:D:D
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.860
Reaction score
77.458
Αγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .:drinks:
ναι αλλά...εκεί είναι η κ@υλα:newrussian::newrussian::newrussian:
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.963
Reaction score
20.483
Αυξημένη κατά 50% η αυτονομία του νέου ηλεκτρικού Nissan Leaf

Έμφαση στη βελτιωμένη αυτονομία έχει δώσει η Nissan στην καινούρια έκδοση του ηλεκτρικού Leaf που θα κυκλοφορήσει.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το νέο μοντέλο διαθέτει μία μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 40 kWh, με συνέπεια να μπορεί να διανύσει περίπου 50% μεγαλύτερη απόσταση, πριν χρειαστεί να επαναφορτισθεί.

Για να δώσει μία εικόνα για τις επιδόσεις του οχήματος, η Nissan παραθέτει τρία διαφορετικά νούμερα, καθώς σε κάθε αγορά οι δοκιμές των ηλεκτρικών οχημάτων γίνονται με διαφορετικές προδιαγραφές. Έτσι, στα τεστ στην Ευρώπη, η αυτονομία του νέου Leaf μετρήθηκε στα 378 χιλιόμετρα, στην Ιαπωνία στα 400 χιλιόμετρα, και στις ΗΠΑ στα 241 χιλιόμετρα.

Παράλληλα, το νέο Leaf ενσωματώνει σύστημα ενός πεντάλ – το οποίο με το πάτημα ενός κουμπιού μετατρέπει στο γκάζι σε “ηλεκτρονικό πεντάλ”, με το οποίο τίθεται σε λειτουργία το όχημα, επιταχύνεται, φρενάρει και σταματά. Σύμφωνα με τη Nissan, με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ενεργειακή απόδοση του αυτοκινήτου, αν και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει δύο ξεχωριστά συμβατικά πεντάλ, για γκάζι και φρένο.

Ακόμη πάντως και με το σύστημα ενός πεντάλ, το αυτοκίνητο υπολείπεται σε αυτονομία των μοντέλων της Tesla και General Motors. Για παράδειγμα, σε δοκιμές στις ΗΠΑ, η αυτονομία του Tesla Model 3 έχει μετρηθεί στα 354-499 χιλιόμετρα.

Το Leaf διαθέτει επίσης σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ενώ θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο στην Ιαπωνία, και από τις αρχές του 2018 στις υπόλοιπες αγορές. Η τιμή του θα ξεκινά από 3.150.360 γεν (περίπου 24.300 ευρώ).
(πηγή) (αρχική πηγή)
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.860
Reaction score
77.458
επειδή πλην του να χαζεύω δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω με το αντικείμενο του ηλεκτρικού...
άντε και το πήρες...από σερβις τι χρειάζεται?

μη μας βγει ένα πηνιόσυρμα 10 ευρώ υλικά και 5000 περιέλιξη:D
 






S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
846
Reaction score
1.373
Ξέρουμε πόσο περίπου στοιχίζουν για ένα αυτοκίνητο νορμάλ;
Το BMW i3 το κόστος για την κάθε μπαταρία (8 συνολικά) ανέρχεται περίπου στα 3.000€ σε αυτό όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης θα υπάρχει και μία επιδότηση για την απόσυρση της παλιάς.
Η ζωή μιας μπαταρίας εξαρτάται από την χρήση και έχει διάρκεια περίπου 10-15 χρόνια.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.928
Reaction score
41.188
πρακτικά σε 10-15 χρόνια δεν μπορεί να γνωρίζουμε πόσο θα κάνουν οι μπαταρίες...και ξεπερνώ το ερώτημα ποιος από δω μέσα θα πάρει αμάξι σήμερα και θα το κρατήσει 10-15 χρόνια :laugh:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
πρακτικά σε 10-15 χρόνια δεν μπορεί να γνωρίζουμε πόσο θα κάνουν οι μπαταρίες...και ξεπερνώ το ερώτημα ποιος από δω μέσα θα πάρει αμάξι σήμερα και θα το κρατήσει 10-15 χρόνια :laugh:
Το πρακτικό ερώτημα είναι η μεταπωλητική αξία. Μπορεί να μην κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο για 15 χρόνια αλλά όταν έρθει η ώρα του να μην έχει και μηδενική αξία.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.928
Reaction score
41.188
Το πρακτικό ερώτημα είναι η μεταπωλητική αξία. Μπορεί να μην κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο για 15 χρόνια αλλά όταν έρθει η ώρα του να μην έχει και μηδενική αξία.
Η μεταπολιτική αξία και η συνολική διάρκεια ζωής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτιμώ ότι θα είναι κατά πολύ μικρότερη των αυτοκίνητων που γνωρίζουμε σήμερα. Ήδη στα πιο σύγχρονα, τελευταίας δεκαετίας, γίνεται ένας χαμός όπου τα νέα μοντέλα έχουν καλούδια που ούτε τα ονειρεύονταν μεσαία αυτοκίνητα πριν 5 χρόνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πιο γρήγορη απαξίωση των παλιότερων. Με τα ηλεκτρικά εκτιμώ ότι θα ενταθεί αυτό. Και για αυτό πιστεύω ότι σιγά σιγά θα περάσουμε στο μοντέλο αγοράς χρήσης αυτοκινήτου για Χ χρόνια και θα αφήσουμε πίσω το αγοράζω αυτοκίνητο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
. Και για αυτό πιστεύω ότι σιγά σιγά θα περάσουμε στο μοντέλο αγοράς χρήσης αυτοκινήτου για Χ χρόνια και θα αφήσουμε πίσω το αγοράζω αυτοκίνητο.
Τουλάχιστον 20 χρόνια τώρα περιμένουμε την μετάβαση της αγοράς από την ιδιοκτησία στο κοινόχρηστο. Δε βλέπω να γίνεται, το αυτοκίνητο είναι προσωπικός χώρος, είναι κύρος, είναι προσωπική ιδιοκτησία. Σίγουρα ένα ποσοστό θα μετακινηθεί προς τα εκεί αλλά πλειοψηφία δεν νομίζω να γίνει.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.324
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top