Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Ο όγκος πωλήσεων είναι ακόμα μικρός
Επίσης δεν έχω ιδέα για το αν τα αγοράζουν σαν δεύτερα για την πόλη
Άστο, βγήκαν και δημοσκοπήσεις.
Το ερώτημα ήταν αν σκοπεύουν να πάρουν ηλεκτρικό ή να το προτείνουν σε φίλο τους.

Οι Γερμανοί αυτή τη στιγμή, έχουν τη μικρότερη ζήτηση και προτίμηση σε ηλεκτρικά σε όλη την Ευρώπη.
Θέλουν μόνο plug in hybrid.

Πρώτοι στα ηλεκτρικά είναι οι Ισπανοί, και ακολουθούν Ιταλοί και Άγγλοι.

Και οι Άγγλοι δε πολυθελουν.

Ωστόσο, αν πέσει η τιμή των Τέσλα, όπως μάλλον λένε ότι θα γίνει, θα αλλάξει άρδην το σκηνικό.

Τι θα λέγατε για Τέσλα μοντελ 3 φτηνότερο του χιουνται κονα;


Ε ρε γλέντια.. :party:

Τα ηλεκτροκίνητα στην πόλη είναι που χρειάζονται, εκεί είναι που τα θέλουμε και εκεί είναι που αποδίδουν και τα μέγιστα. Τι το ζαλίζουμε;
Δεν είναι καθόλου βέβαιο αυτό που λες.

Όταν τα φρέσκα phev έχουν κατανάλωση 1 λίτρο στα 100 χλμ και αυτονομία μπαταρίας 70-100χλμ, καλύπτουν τα πάντα όλα.
Και μόνο με μπαταρία μέσα στην πόλη τις καθημερινές, και όση αυτονομία θες στο ταξίδι. ;)

Άσε που φορτίζουν σε ντετέ, γιατί κουβαλάνε μικρές μπαταρίες, πράγμα που έχει θετική επίπτωση και στο βάρος του αυτοκινήτου και στην κατανάλωση και παντού.
Η BMW έχει σημαντικά αυτοκίνητα να δείξει πλέον, με εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης.
Και βγάζει και νέες μπαταρίες!
Ε ρε γλέντια...
 
Last edited:

gid

Μηνύματα
7.316
Reaction score
8.540
Δεν είναι καθόλου βέβαιο αυτό που λες.

Όταν τα φρέσκα phev έχουν κατανάλωση 1 λίτρο στα 100 χλμ και αυτονομία μπαταρίας 70-100χλμ, καλύπτουν τα πάντα όλα.
Αναφερόμουν προφανώς στα αμιγώς ηλεκτρικά. Τα Plug-in Hybrid είναι η προτίμησή μου. Αν και όταν επιστρέψω στο αυτοκίνητο.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Για μένα η αυτονομία είναι το παν. Αν δεν φτάσει τα 500 χιλιόμετρα για ταχύτητες 140 km/h δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε ηλεκτρικό.

Μου αρέσει η οδήγηση, δεν με ενδιαφέρουν οι στάσεις. Έκανα την περασμένη Πέμπτη 450 χιλιόμετρα χωρίς στάση, και άλλα τόσα την Κυριακή, ενώ έχω κάνει και 800 χιλιόμετρα Αλεξανδρούπολη - Αθήνα με μία στάση. Αντίστοιχα, με μία στάση έχω κάνει Ανκόνα - Μόναχο. Οι αποστάσεις δεν με κουράζουν. Αντίθετα με εκνευρίζουν οι μεγάλες στάσεις, και αν γίνονται υποχρεωτικά θα μου σπάσουν τα νεύρα ακόμα περισσότερο.

Νομίζω κάπως έτσι σκέφτονται και οι Γερμανοί που αρέσκονται στις μεγάλες αποστάσεις, ειδικά στα σημεία χωρίς όρια ταχύτητας που το πατάνε όσο πάει.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.635
Reaction score
77.055
Για μένα η αυτονομία είναι το παν. Αν δεν φτάσει τα 500 χιλιόμετρα για ταχύτητες 140 km/h δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε ηλεκτρικό.

Μου αρέσει η οδήγηση, δεν με ενδιαφέρουν οι στάσεις. Έκανα την περασμένη Πέμπτη 450 χιλιόμετρα χωρίς στάση, και άλλα τόσα την Κυριακή, ενώ έχω κάνει και 800 χιλιόμετρα Αλεξανδρούπολη - Αθήνα με μία στάση. Αντίστοιχα, με μία στάση έχω κάνει Ανκόνα - Μόναχο. Οι αποστάσεις δεν με κουράζουν. Αντίθετα με εκνευρίζουν οι μεγάλες στάσεις, και αν γίνονται υποχρεωτικά θα μου σπάσουν τα νεύρα ακόμα περισσότερο.

Νομίζω κάπως έτσι σκέφτονται και οι Γερμανοί που αρέσκονται στις μεγάλες αποστάσεις, ειδικά στα σημεία χωρίς όρια ταχύτητας που το πατάνε όσο πάει.
πάρε καλέ ένα ηλεκτρικό και ξαναέλα να γελάσουμε...ζήσε το αντβέντσουρ :cry: :lol: :lol:
 






TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Πάντως τα ηλεκτρικά με ενσωματωμένη γεννήτρια (το πρώτο πρέπει να ήταν το Opel Ampera) ΔΕΝ θεωρούνται ηλεκτρικά, και φορολογούνται σαν βενζινοκίνητα με τον κυβισμό. Επίσης μετράνε οι ρύποι στον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Και εμένα μου αρέσει η οδήγηση και βαριέμαι τις στάσεις. Άντε για καμιά τουαλέτα, καφέ και δρόμο.
Πιτσιρικάς Αθήνα - Κύμη με παπάκι Kazer 115 μια στάση 10'. Με καταλαβαίνει μόνο όποιος έχει κάνει πάνω από 100χλμ χωρίς στάση με παπάκι.
Αθήνα - Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο χωρίς στάση.
Αθήνα - Πάτρα με VStrom χωρίς στάση.
Βενετία - Σάλσμπουρκ πάλι με το VStrom μια αναγκαστική 5' λίγο πριν τα σύνορα για να πληρώσεις τα Αυστριακά τούνελς. Πρέπει να μπεις σε κτήριο.

Αυτονομία και φθορά ηλεκτρονικού.
Υπάρχει Έλληνας στο YouTube με VW e-UP που δηλώνει 5% φθορά μπαταρίας στα 45000χλμ χωρίς να έχει βάλει ποτέ γρήγορη φόρτιση. Μόνο σπίτι.
 
Last edited:


gid

Μηνύματα
7.316
Reaction score
8.540
Απατεώνας είναι μόνο αν διαφημίζει μηδενική ή έστω πολύ μικρότερη πτώση μπαταρίας στα 45.000χλμ.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Ο Γερμανός έχει αποδειχθεί πως κάνει διάφορες απατεωνιές, να μην σας εκπλήσσει τίποτα.

Κατάφερε ωστόσο να περάσει στη συνείδηση των αγοραστών ότι δίνει ποιοτικό χτύπημα πόρτας και υλικά εσωτερικής καμπίνας.

Και σ'αυτά έχει κάνει μαμουνιές κι εκπτώσεις.

Διάβασα μετρημένη πτώση ενεργειακής χωρητικότητας μπαταριών στο έτος σε Τέσλα της τάξης του 0.2%.

Τες πα. Κοντός ψαλμός αλληλούια..
Πλησιάζουν οι μετρήσεις σε όλα αυτά.


Το φρέσκο της VW που ακόμα δε βγήκε, με το Υ της Τέσλα..
Αν βάλεις το σήμα Τ της Τέσλα στο νέο id4, έχεις ένα ίδιο αυτοκίνητο με μικρότερες δυνατότητες παντού.
Αλλά πως ακούγεται η πόρτα όταν κλείνει; Χαχαχαχαχαχαχα
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Oι 220 πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2020 (ελλαδιστάν):

1. Peugeot e-208: 54 πωλήσεις
2. BMW i3: 35 πωλήσεις
3. Skoda Citigo-e iV: 21 πωλήσεις
4. VW e-Golf: 18 πωλήσεις
5. Porsche Taycan: 12 πωλήσεις
6. VW e-up!: 11 πωλήσεις
7. MINI Cooper SE: 11 πωλήσεις
8. Nissan LEAF: 10 πωλήσεις
9. smart EQ fortwo: 9 πωλήσεις
10. Mercedes EQC: 9 πωλήσεις
11. Jaguar I-Pace: 8 πωλήσεις
12. Opel Corsa-e: 6 πωλήσεις
13. Audi e-tron: 4 πωλήσεις
14. Tesla Model 3: 4 πωλήσεις
15. Peugeot e-2008: 2 πωλήσεις
16. Nissan e-NV200: 2 πωλήσεις
17. Hyundai Kona Electric: 1 πώληση
18. Kia e-Niro: 1 πώληση
19. DFM E70: 1 πώληση
20. smart EQ forfour: 1 πώληση

Εκτός όμως από τα ηλεκτρικά, και τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα σημειώνουν σημαντική αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2020 στη χώρα μας φθάνοντας ήδη στις 419 ταξινομήσεις, έναντι 147 το ίδιο διάστημα του 2019.

Πρώτο σε πωλήσεις plug-in υβριδικό της Ελλάδας είναι το Volvo XC40 PHEV με 52 αυτοκίνητα, ακολουθούμενο από το Volvo XC60 PHEV (48 πωλήσεις) και τη BMW X1 xDrive25e (46 πωλήσεις).

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Γιααα ρίξτε δω μια ανάγνωση. ;)
Τα λέει όλα για τις μπαταρίες και ο,τι έχει γίνει γνωστό ως τώρα:

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Από το επίσημο site τους, τα νέα.


Kia is planning to respond to market demands by offering diversified product types, with a range of models suitable for urban centers, long-range journeys, and performance driving. Furthermore, by adapting its new Electric-Global Modular Platform (E-GMP), Kia will be able to offer vehicles with best-in-class interior spaciousness.


Βεβαίως η Hyundai ξεκίνησε εντελώς νέο όνομα, νέα φίρμα:

 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.153
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top