Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν αρέσουν οι ανεμογεννήτριες. Το Ντολμαδάκι με βάζει να ανεβαίνουμε τα βουνά για να τις δει απο κοντά, τόσο της αρέσουν.

Κιθαιρώνας:

IMG_20191226_153308.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Καλά καληνύχτα.
30.000€ για Corsa και 208.
Ούτε το 2040 με τέτοιες τιμές, τη 2030.
Αν δεν μειωθεί το κόστος αγοράς αισθητά θα τα κοιτάνε στις βιτρίνες.
Μία οικογένεια το αυτοκίνητο των 17.000€ με λίγο ζόρι το παίρνει με χρηματοδότηση χωρίς προκαταβολή. Στα 30.000€ ούτε για αστείο.


Και εγώ δεν έχω πρόβλημα αισθητικής.
Το κύριο πρόβλημα όμως όλων όσων είναι εναντίον είναι ότι τους χαλάει τη θέα.
Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ και τους τα χώνω κανονικά.
Μελέτες τύπου σκοτώνουν τα πουλιά, τη στιγμή που όλοι αυτοί δεν κάνουν τίποτα για την κυνηγετική περίοδο.
Ή για την μόλυνση λέει του περιβάλλοντος από τα τσιμέντα, μιλάει για μόλυνση αυτός που έχει ανοιχτό βόθρο.
Όλη η ανατολική Αττική ένας απέραντος βόθρος είναι.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
στο ηλεκτρικό όχημα πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος χρήσης
άλλο 1500 το χρόνο σε βενζίνη , άλλο 300 σε ρεύμα, άλλο μηδενικά τέλη , άλλο 100-130 το χρόνο (ατ μπεστ), άλλο 140 ευρω συντήρηση , άλλο 40 (υποθέτω, αφού η συντήρηση γίνεται κυρίως για τον κινητήρα)
σε βάθος χρόνου φυσικά και οι ζημιές
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Σωστά αλλά όλα αυτά πάνε σιγά σιγά μέσα στο χρόνο. Το κόστος αγοράς όμως είναι διπλάσιο και ακόμα και σε χρηματοδότηση η δόση πάλι διπλάσια θα είναι. Άλλο 15.000€ - 18.000 και άλλο 30.000€ για το ίδιο σε όγκο όχημα. Πόσοι Έλληνες μπορούν να δώσουν δόση +400€ για +6 χρόνια;
Το +90% των Ελλήνων που σύμφωνα με την ΤτΕ έχει λιγότερα από 3000€ στην τράπεζα ή το σχεδόν 1.000.000 εργαζομένων που αμείβονται κάτω από 800€;
Είναι τουλάχιστον αστείο να συγκρίνουμε Ελλάδα - Νορβηγία όταν η δεύτερη έχει ελάχιστο ωρομίσθιο 16€ & 17€ την ώρα που στη Ελλάδα είναι 3€.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Παίρνοντας ένα bestseller πχ στην Ελλάδα όπως το Nissan Qashqai.
Αυτός που μπορεί να διαθέσει 22.000€ - 25.000€ για το Nissan, τη εναλλακτική έχει σε ηλεκτρικό; Το VW UP; :cry:
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
στο ηλεκτρικό όχημα πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος χρήσης
άλλο 1500 το χρόνο σε βενζίνη , άλλο 300 σε ρεύμα, άλλο μηδενικά τέλη , άλλο 100-130 το χρόνο (ατ μπεστ), άλλο 140 ευρω συντήρηση , άλλο 40 (υποθέτω, αφού η συντήρηση γίνεται κυρίως για τον κινητήρα)
σε βάθος χρόνου φυσικά και οι ζημιές
Αυτό το 1500 το χρόνο σε βενζίνη μπορείς να το εξηγήσεις ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
18.000 το φθηνότερο ηλεκτρικό μετά τα νέα μέτρα, VW UP & Skoda Citigo. Ακολουθούν Peugeot 208 στα 22.000€, Opel Corsa στα 26.000€ και Mini, Leaf & Golf στα 28.000€.
Ολα τα άλλα πάνω από 30.000€.

 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Αυτό το 1500 το χρόνο σε βενζίνη μπορείς να το εξηγήσεις ?
15000 χλμ με 7 λίτρα στα 100 και μέση τιμή 1.4.
η αλλιώς 2000-2400Kwh - πιθανότατα με νυχτερινή χρέωση.
προφανώς για λιγότερα χλμ μικραίνει η διαφορά.
επίσης προφανώς για ακόμα λιγότερα χλμ (πχ 5000 το χρόνο) συμφέρει να παίρνεις ταξί η να νοικιάζεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Αλήθεια τη κόστος θα είχε μια εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ώστε να είσαι αυτόνομος; Για το όχημα πάντα μιλάμε, όχι όλο το σπίτι. Και τη κόστος συντήρησης θα είχε η εγκατάσταση αυτή; Το έχει ψάξει κάποιος;
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
αν πας σε φιλοσοφία net metering σχετικά λίγα.
θα παράγεις και θα διαθέτεις την ενέργεια στο δίκτυο και θα συμψηφίζεται με αυτήν που καταναλώνεις.
άρα αν υποθέσουμε (στην περίπτωση μου πχ) ότι θέλω ένα suv για 40χλμ τη μέρα θέλω κάπου 6Kwh ημερησίως.
σα να λέμε , 1800Kwh το χρόνο , σα να λέμε περίπου 1Kw εγκατεστημένης ισχύος , σα να λέμε 3 πανελάκια ονομαστικής ισχύως 350-380W και έναν αναστροφέα τριφασικό , λιγότερο από 1500 ευρώ αν δε μου διαφεύγει κάτι.

αν πας σε φιλοσοφία αυτόνομου , παράγω και αποθηκεύω , σχεδόν τα διπλά γιατί θέλεις και μπαταρίες ωστόσο αν μια μέρα χρειαστείς πλήρη φόρτιση (γιατί πήγες μακρυά) θα μπεις μέσα γιατί η εγκατάσταση σου η θα πρέπει να γίνει μεγαλύτερη η να πληρώσεις ρεύμα.

αν το καλοσκεφτείς , μια πολυκατοικία με 5 οροφοδιαμερίσματα και 8 οχήματα μπορεί να φορτίζει δωρεάν με χρήση στέγης τα οχήματα της.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
18.000 το φθηνότερο ηλεκτρικό μετά τα νέα μέτρα, VW UP & Skoda Citigo. Ακολουθούν Peugeot 208 στα 22.000€, Opel Corsa στα 26.000€ και Mini, Leaf & Golf στα 28.000€.
Ολα τα άλλα πάνω από 30.000€.

Λείπουν οι ενδιαφέρουσες επιλογές από κια και χιουνται, οι οποίες υποθέτω πως με τις ανακοινώσεις αυτές θα αρχίσουν να διατίθενται και στην ελληνική αγορά.

Μέσα στο νέο έτος, νομίζω πως θα δούμε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών, κι από περισσότερους κατασκευαστές.

Μέχρι τότε, το 208 από την πεζό, είναι το λουκούμι για τον κόσμο, πολύ λογική επιλογή στα 24 χιλιάρικα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Είναι κουκλί το 208.
Το έχω δει στο δρόμο σε διάφορα χρώματα. Μέσα σε αυτά και μαύρο.
Μα μαύρο; Τόσο ωραία σχεδιάσει και την κρύβεις; Τη να πεις.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Peygeot , ποτέ ξανά . ΠΟΤΕ.
Είναι απαράδεκτοι οι γάλλοι, τα γαλλιά που λέμε.
Πέραν της δικής μου εμπειρίας , πήρε 208 η αδερφή μου δεν μέ άκουσε να μην πάρει .
Βενζίνη. το 1,6 το τουρμπο. Με κινητήρα bmw υποτίθεται . Το έβαλε εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος. Σαζμάν , κουρεμένο μέσα σε 4000 κμ. Και της κάνουνε και κόγξες ότι το ταλαιπώρησε.
ΟΥΣΤ.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.959
Reaction score
6.684
Το θέμα είναι να μην βάλουν τίποτα γελοία όρια στα κίνητρα, όπως έκαναν την προηγούμενη φορά με το φορολογικό.

Για να μπορούμε να κοιτάξουμε και προς καμία πιο σοβαρή επιλογή και όχι μόνο αμαξάκια του συρμού.

Ακόμα δεν έχω δει κάτι για όρια αλλά όταν έρθει η ώρα της εξειδίκευσης δεν θα μου έκανε εντύπωση να εμφανιστούν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Αυτό το net metering έχει ανοίξει και για τα σπίτια;
Γιατί έτσι λίγο στα γρήγορα που διάβασα 1-2 άρθρα (2-3 ετών), είναι μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών λέει.
Peygeot , ποτέ ξανά . ΠΟΤΕ.
Είναι απαράδεκτοι οι γάλλοι, τα γαλλιά που λέμε.
Πέραν της δικής μου εμπειρίας , πήρε 208 η αδερφή μου δεν μέ άκουσε να μην πάρει .
Βενζίνη. το 1,6 το τουρμπο. Με κινητήρα bmw υποτίθεται . Το έβαλε εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος. Σαζμάν , κουρεμένο μέσα σε 4000 κμ. Και της κάνουνε και κόγξες ότι το ταλαιπώρησε.
ΟΥΣΤ.
Τα ίδια θα πω εγώ για την Citroën.
Με ελάχιστη χρήση και χαλαρή οδήγηση το αμάξι της αδελφής μου έχει γίνει κουδουνίστρα.
Τα αντίθετα θα πω για τη Renault. Σκυλί το Megane που είχα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.959
Reaction score
6.684
Αυτό το net metering έχει ανοίξει και για τα σπίτια;
Γιατί έτσι λίγο στα γρήγορα που διάβασα 1-2 άρθρα (2-3 ετών), είναι μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών λέει.
Ναι, κανονικά. Δες εδώ και έναν αρκετά εύχρηστο υπολογιστή κόστους και οφέλους:
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν αρέσουν οι ανεμογεννήτριες. Το Ντολμαδάκι με βάζει να ανεβαίνουμε τα βουνά για να τις δει απο κοντά, τόσο της αρέσουν.

Κιθαιρώνας:

View attachment 168445
.. ωω.. ποτε ηρθες απο τα μερη μου Ζιζικο ;;
 

Μηνύματα
206
Reaction score
94
Σωστά αλλά όλα αυτά πάνε σιγά σιγά μέσα στο χρόνο. Το κόστος αγοράς όμως είναι διπλάσιο και ακόμα και σε χρηματοδότηση η δόση πάλι διπλάσια θα είναι. Άλλο 15.000€ - 18.000 και άλλο 30.000€ για το ίδιο σε όγκο όχημα. Πόσοι Έλληνες μπορούν να δώσουν δόση +400€ για +6 χρόνια;
Το +90% των Ελλήνων που σύμφωνα με την ΤτΕ έχει λιγότερα από 3000€ στην τράπεζα ή το σχεδόν 1.000.000 εργαζομένων που αμείβονται κάτω από 800€;
Είναι τουλάχιστον αστείο να συγκρίνουμε Ελλάδα - Νορβηγία όταν η δεύτερη έχει ελάχιστο ωρομίσθιο 16€ & 17€ την ώρα που στη Ελλάδα είναι 3€.
Πόσο δίκιο έχετε! Άλλο να πληρώνει κανείς ένα κόστος χρήσης κάθε χρόνο στο οποίο μπορεί να αντεπεξέλθει κι άλλο να χρεωθεί με ένα μεγάλο για τα δεδομένα των οικονομικών του ποσό. Προσωπικά έχοντας ένα MAZDA 6 15ετίας το οποίο δεν βγάζει ζημιές, προτιμώ να πληρώνω κάθε χρόνο το επιπλέον κόστος καυσίμου παρά να αγοράσω ένα καινούργιο πιο οικονομικό, σκεπτόμενος ότι θα αργήσω να κάνω απόσβεση. Πόσα χρήματα θα χρειαζόμουν για να πάρω ένα αναλόγων προδιαγραφών καινούργιο αυτοκίνητο -για να μην αναφερθώ στα ηλεκτρικά.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.306
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top