- Μηνύματα
- 27.076
- Reaction score
- 25.009
Ναι ρε Πανάγο , αλλά πάλι θα βρωμάει , βιοντίζελ , και πάλι θα έχει φίλτρο αναγέννησης και πάλι θα βγάζει ρύπους.
Αν η απόδοση (efficiency) του κινητήρα πετρελαίου είναι υψηλότερη στην παραγωγή ρεύματος παρά στην ίδια την κίνηση του οχήματος, και υψηλότερη του αθροίσματος αυτής του ηλεκτροκινητήρα, τότε ναι, έτσι θα πρέπει να είναι.το ντηζελάκι σε phev με το μοτέρ να έχει στενό έυρος λειτουργίας σαν γεννήτρια και δυνατό ηλεκτρικό κύκλωμα θα είναι ένα πολύ καλό εναλλακτικό μέχρι να έχεις αυτονομία χωρίς άγχος.
θα έχεις το ρέγμα του ηλεκτροκινητήρα και ηλεκτροπαραγωγό πετρελαίου
range extender θέλεις , με δυνατότητα μερικής εμποκής στην κίνηση και να μπορεί να υποστηρίξει με συνεχόμενη λειτουργία την τελική σου ταχύτητα.Αν η απόδοση (efficiency) του κινητήρα πετρελαίου είναι υψηλότερη στην παραγωγή ρεύματος παρά στην ίδια την κίνηση του οχήματος, και υψηλότερη του αθροίσματος αυτής του ηλεκτροκινητήρα, τότε ναι, έτσι θα πρέπει να είναι.
Πολύ αμφιβάλλω όμως αν αυτό ισχύει, διότι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα με τα powertrain δεν είναι ακόμα τόσο υψηλή (λαμπρή εξαίρεση η Τέσλα) και σιγά τη διαφοροποίηση απόδοσης του ντιζελοκινητηρα, οπότε μια υποβοήθηση του ντιζελοκινητηρα παράλληλα με τον ηλεκτροκινητήρα κατευθείαν στην κίνηση του οχήματος, είναι μάλλον προτιμότερη, δηλαδή τυπικό PHEV με ντιζελάκι.
Κανένα οικιακό.Αναρωτιέμαι ποιο δίκτυο θα σηκώσει αυτούς τους ταχυφορτιστές.
δεν είναι θέμα και δύσκολα θα γίνει.Αναρωτιέμαι ποιο δίκτυο θα σηκώσει αυτούς τους ταχυφορτιστές.
https://efahrer.chip.de/news/800-km...1-kommt-koreas-super-akku-fuers-e-auto_103385βάλε και την πηγή γιατί δεν την βρίσκω
Συνώνυμο του οικολογικού το Hummer....
Προφανώς. Αφού το 95% του χρόνου του ένα ΙΧ το περνά παρκαρισμένο...εκτός αυτού ακόμα και όλα τα αυτοκίνητα να γίνουν ηλεκτρικά αύριο , δεν πρόκειται να ζητηθεί να φορτιστούν ταυτόχρονα ούτε το 1/10 αυτών.