Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Ναι ρε Πανάγο , αλλά πάλι θα βρωμάει , βιοντίζελ , και πάλι θα έχει φίλτρο αναγέννησης και πάλι θα βγάζει ρύπους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
το ντηζελάκι σε phev με το μοτέρ να έχει στενό έυρος λειτουργίας σαν γεννήτρια και δυνατό ηλεκτρικό κύκλωμα θα είναι ένα πολύ καλό εναλλακτικό μέχρι να έχεις αυτονομία χωρίς άγχος.
θα έχεις το ρέγμα του ηλεκτροκινητήρα και ηλεκτροπαραγωγό πετρελαίου
Αν η απόδοση (efficiency) του κινητήρα πετρελαίου είναι υψηλότερη στην παραγωγή ρεύματος παρά στην ίδια την κίνηση του οχήματος, και υψηλότερη του αθροίσματος αυτής του ηλεκτροκινητήρα, τότε ναι, έτσι θα πρέπει να είναι.

Πολύ αμφιβάλλω όμως αν αυτό ισχύει, διότι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα με τα powertrain δεν είναι ακόμα τόσο υψηλή (λαμπρή εξαίρεση η Τέσλα) και σιγά τη διαφοροποίηση απόδοσης του ντιζελοκινητηρα, οπότε μια υποβοήθηση του ντιζελοκινητηρα παράλληλα με τον ηλεκτροκινητήρα κατευθείαν στην κίνηση του οχήματος, είναι μάλλον προτιμότερη, δηλαδή τυπικό PHEV με ντιζελάκι.

Όσο για το range anxiety, χαπακι.
Λεξοτανιλ στεντον.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
ισχύει αλλά νεξτ μπεστ θινγκ.
ένα ηλεκτροπαραγωγό με diesel μπορεί να πετύχει πολύ υψηλές αποδόσεις (αν δεν του ζητάς να αναλάβει μεγάλα φορτία στην πρόωση)
δεν θέλεις μεγάλη ισχύ από αυτό
με 120-140 άλογα πας άνετα 200+ με ένα suv , αν έχεις μεγάλες μπαταρίες και ηλεκτρομοτέρ μπρος πίσω άλλα 150-200 άλογα έχεις έναν πύραυλο μεγάλου βεληνεκούς , φορτισμένος με 30 λίτρα πετρέλαιο θα φτάνεις απο αθήνα μέχρι ξάνθη αβίαστα , αβάδιστα , αααατο
 


Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Αν η απόδοση (efficiency) του κινητήρα πετρελαίου είναι υψηλότερη στην παραγωγή ρεύματος παρά στην ίδια την κίνηση του οχήματος, και υψηλότερη του αθροίσματος αυτής του ηλεκτροκινητήρα, τότε ναι, έτσι θα πρέπει να είναι.

Πολύ αμφιβάλλω όμως αν αυτό ισχύει, διότι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα με τα powertrain δεν είναι ακόμα τόσο υψηλή (λαμπρή εξαίρεση η Τέσλα) και σιγά τη διαφοροποίηση απόδοσης του ντιζελοκινητηρα, οπότε μια υποβοήθηση του ντιζελοκινητηρα παράλληλα με τον ηλεκτροκινητήρα κατευθείαν στην κίνηση του οχήματος, είναι μάλλον προτιμότερη, δηλαδή τυπικό PHEV με ντιζελάκι.
range extender θέλεις , με δυνατότητα μερικής εμποκής στην κίνηση και να μπορεί να υποστηρίξει με συνεχόμενη λειτουργία την τελική σου ταχύτητα.
σε στενό εύρος λειτουργίας ο diesel μπορεί να φτάσει πάνω από το 40% βαθμό απόδοσης.
απο την άλλη ο skyactiv x της mazda έχει δυνατότητα να βγάλει μεγάλους βαθμούς απόδοσης και από βενζίνη.
 



Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Αφήνω αυτό το πράγμα εδώ.γιατί βαλαν στο άρθρο την φώτο από το Hyundai, δεν γνωριζω
1603970356390.png

800 km, Laden in 20 Minuten
The Korean company SK Innovation (SKI) is currently working on a new super battery with an incredible range.

As reported by the US industry magazine Green Car Reports, the new battery cells should be able to give an electric car a range of 800 kilometers in just two ten-minute charging processes. As part of a specialist conference on battery technology in South Korea, SK Innovation announced that it would complete the development of the battery in the first half of 2021. According to SKI, the cells could make a significant contribution to the spread of electric vehicles.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
η sk είναι εταιρία , ανάμεσα στα άλλα, ενέργειας (πετρέλαια , αέρια, λάδια κλπ)
είναι προφανής η στροφή στον ηλεκτρισμό παγκοσμίως
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Αναρωτιέμαι ποιο δίκτυο θα σηκώσει αυτούς τους ταχυφορτιστές.
Κανένα οικιακό.

Η λύση έρχεται με φορτιστές συνδεδεμένους πάνω σε μεγάλες συστοιχίες μπαταριών.

Κατασκευάστηκε μια τέτοια λύση με καμιά 30-αρια φορτιστές αυτοκινήτων με δυνατότητα έως 300 κιλοβάτ έκαστος.

Και ηλιακά πάνελ από πάνω.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Αναρωτιέμαι ποιο δίκτυο θα σηκώσει αυτούς τους ταχυφορτιστές.
δεν είναι θέμα και δύσκολα θα γίνει.
όσο περνάει ο καιρός και θα γίνεται η μεγάλης ισχύος φόρτιση διαθέσιμη οι φορτίσεις θα έιναι τόσο σύντομες που με την υπάρχουσα τεχνολογία απλά θα γίνεται η χρονική διαχείρηση τους τοπικά για αποφυγή υπερφόρτωσης.
αν απλά ο ταχυφορτιστής έχει πληροφορία για τον εναπομείναντα χρόνο φόρτισης της συσκευής που βλέπει και την ενέργεια που απαιτείται , μπορεί να γίνει εσωτερικά η διαχείριση του χρόνου που θα τραβάει ο καθένας στο δίκτυο.

εκτός αυτού ακόμα και όλα τα αυτοκίνητα να γίνουν ηλεκτρικά αύριο , δεν πρόκειται να ζητηθεί να φορτιστούν ταυτόχρονα ούτε το 1/10 αυτών.
η τοπική παραγωγή ενέργειας φυσικά βοηθάει (netmetering) , ενώ σύντομα θα υπάρξει δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας τοπικά.
πχ στις εγκαταστάσεις ένος υποσταθμού που εξυπηρετεί 1000 οικιακούς καταναλωτές , θα μπορούσε να εγκατασταθεί συσσωρευτής 10MWh που θα μπορούσε να εξομαλύνει σε μεγάλο βαθμό την παροχή ενέργειας στην περιοχή.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Λύσεις υπάρχουν.
Το θέμα είναι ποιος θα τις πληρώσει.
Το πιο απλό είναι να βάλεις μπάφερ.
Το δύσκολο είναι να φτιάξεις εργοστάσια παραγωγής, ό,τι είδους και αν είναι.
Γιατί τεράστια ποσά ενέργειας που τα παίρναμε από τους καμιλιέρηδες τώρα θα πρέπει να τα παράξουμε.
Το καλοκαίρι με τα a/c και είμαστε στα πρόθυρα μπλακ άουτ.

Ευτυχώς θα γίνει σιγά σιγά και λογικά θα δώσουν κίνητρα για βραδινή φόρτιση.

Edit: Η περίπτωση της Καλιφόρνια όσον αφορά το ηλεκτρικό δίκτυο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα
 





TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
εκτός αυτού ακόμα και όλα τα αυτοκίνητα να γίνουν ηλεκτρικά αύριο , δεν πρόκειται να ζητηθεί να φορτιστούν ταυτόχρονα ούτε το 1/10 αυτών.
Προφανώς. Αφού το 95% του χρόνου του ένα ΙΧ το περνά παρκαρισμένο...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Νέα ΜΙΝΙ αναμένονται στα επόμενα 2-3 χρόνια, συνολικά 4 νέα μοντέλα (τα 2 SUV), που θα βασιστούν σε εξολοκλήρου νέες πλατφόρμες καθαρόαιμες ηλεκτρικές, αλλά και PHEV.

Εμφανισιακά ο στόχος είναι να μοιάζουν πάρα πολύ με τα υπάρχοντα μοντέλα, και να παραπέμπουν στο θρυλικό μίνι Κούπερ, μα θα πρόκειται για εντελώς νέα αυτοκίνητα, που δε θα μοιράζονται τίποτα με τα προγενέστερα.

Δεν είναι ιδιαίτερα εύστοχο το άρθρο στο ιν, αλλά δείτε το..


Πιο εύστοχο αυτό:


Κι ένα τεστ αυτονομίας του υπάρχοντος ηλεκτρικού, όπου βγάζει αυτά που προβλέπεται, τίμιες λοιπόν οι προδιαγραφές του:

 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.165
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top