Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662
Μόνο υβριδικό το νέο Qashqai

Η επόμενη γενιά του απόλυτου κυρίαρχου της κατηγορίας ετοιμάζεται για τον επόμενο χρόνο, όταν το τρέχον μοντέλο «κλείνει» τα εφτά. Και τα νέα του δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη σχεδίαση, όσο με τους κινητήρες. Γιατί η Nissan όχι μόνο ξεχνάει τα ντίζελ για πάντα, αλλά ξεχνάει γενικά τους συμβατικούς κινητήρες και πάει μόνο υβριδικά.

Τώρα που ακόμα και το νέο Qashqai θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις και χωρίς ντίζελ, τι θα κάνεις; Θα τρέχεις για τις υπάρχουσες «συμβατικές» εκδόσεις ή τελικά θα ενδώσεις στις νέες τεχνολογίες;

Όσοι, από την άλλη θέλετε ακόμη πιο υβριδικές καταστάσεις, μάθετε ότι το Qashqai δεν προβλέπεται να βγαίνει σε έκδοση που φορτίζει στην πρίζα. Η Nissan έχει ρίξει όλο της το βάρος στα ηλεκτρικά e-Power, και έτσι το Qashqai θα μείνει χωρίς plug-in.

Θα είναι όμως ομορφότερο, πρακτικότερο και στιβαρότερο. Η Nissan θα το χτίσει στην εξέλιξη της τρέχουσας πλατφόρμας CMF-C του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi, και κάνει λόγο για 40% υψηλότερη ακαμψία χάρη στα νέα υλικά.

 
Last edited:

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
To ΜΙΝΙ John Cooper Works τώρα και ως ηλεκτρικό

1606943427148.png



 


indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
Τα νέα ηλεκτρικά της Hyundai θα φορτίζουν σε ποσοστό 80% σε 18 λεπτά

1606982350114.png


 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662
Το να λένε (σχεδόν όλοι) ότι η Τέσλα είναι 6 χρόνια μπροστά από τους υπόλοιπους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το ξέρουν καλά. Οκ, σωστά ως εδώ.

Το να λένε ότι έχει μπροστά της 6 χρόνια η Τέσλα για να "πιάσει" την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγηση και βάψιμο, επίσης, να συμφωνήσω.

Βεβαίως, με τα νέα γιγαφακτορι σε λειτουργία μέσα στο '21, δε νομίζω πως θα χρειαστεί 6 χρόνια, για λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί, αλλά τέλος πάντων, το παραβλέπω. Πες ότι έχουν δίκιο και σε αυτό. Οκ.


Το να λένε όμως πως σε 6 χρόνια οι υπόλοιποι θα φτάσουν την Τέσλα στα ηλεκτρικά, δε το καταλαβαίνω. Δηλαδή αυτή θα παραμείνει στάσιμη εντελώς να περιμένει τους άλλους να τη φτάσουν, ή εννοούμε πως σε 6 χρόνια οι άλλοι θα φτάσουν εδώ που είναι τώρα η Τέσλα; :lol:


Σε αυτό που σίγουρα συμφωνούμε, είναι πως με 50 χιλιάρικα η Τέσλα σου δίνει μια καλή γεύση επιδόσεων από σούπερ καρς, που ποτέ δε θα τα αγοράσεις, γιατί κοστίζουν υπερπολλαπλάσια. Αυτά κι αν είναι για "πολύ λίγους". ;)

Αυτό που θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για όλους μας, θα ήταν μια συγχώνευση Tesla & VW group.
Χαμός! :party:
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
γιατί έχουν μεγαλύτερο δυναμικό στο r&d με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία.
είναι πίσω γιατί δεν είδαν την ανάγκη να μπουν στα ηλεκτρικά. τώρα που την είδαν (αναγκάστηκαν) θα σπρώξουν χρήμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662
γιατί έχουν μεγαλύτερο δυναμικό στο r&d με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία.
είναι πίσω γιατί δεν είδαν την ανάγκη να μπουν στα ηλεκτρικά. τώρα που την είδαν (αναγκάστηκαν) θα σπρώξουν χρήμα.
Ναι ρε μάνα μου, κι η Τέσλα σπρώχνει χρήμα όμως, δε σταμάτησε..

Οι επενδύσεις συνεχίζονται τόσο σε έρευνα όσο και στην κατασκευή μπαταριών, στις πρώτες ύλες, παντού.

Τες πα.

Διαβάζω πως ο ελον μασκ είναι θετικός σε περίπτωση συγχώνευσης με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία. Για να δούμε..
 

Μηνύματα
853
Reaction score
2.952
Μια χαρά απλό είναι.
Σου τραβάει μια απαγόρευση στα αστικά κέντρα σε ντετέ, και μια φορολόγηση να το φυσάς και να μη κρυώνει, και τέλος της συζήτησης.

Όσοι αγοράζουν εν έτει 2020 ντιζελάκι με σκοπό να το κρατήσουν 15 και 20 χρόνια, είναι άξιοι της μοίρας τους.
Δεν έχει άμεση σχέση με τα ηλεκτρικά αλλά μιας και το συζητάγαμε...
Σιγά σιγά το σπρώχνουν το πλάνο. ;)

«Πράσινος» φόρος στο πετρέλαιο κίνησης Πηγή: iefimerida.gr
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Το να λένε όμως πως σε 6 χρόνια οι υπόλοιποι θα φτάσουν την Τέσλα στα ηλεκτρικά, δε το καταλαβαίνω. Δηλαδή αυτή θα παραμείνει στάσιμη εντελώς να περιμένει τους άλλους να τη φτάσουν, ή εννοούμε πως σε 6 χρόνια οι άλλοι θα φτάσουν εδώ που είναι τώρα η Τέσλα;
Πέρα από τα μεγαλύτερα resources που μπορεί να έχουν κάποιες άλλες βιομηχανίες, ο βασικός λόγος είναι άλλος. Μπορεί να χρειάζονται 10 χρόνια R&D για να καταλήξεις στις κατάλληλες αρχιτεκτονικές και τεχνολογίες ώστε να παράγεις ένα αποδοτικό και αξιόπιστο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οπότε όταν το βγάλεις στην αγορά, είσαι "10 χρόνια μπροστά".

Από τη στιγμή όμως που είναι πια εκεί έξω, οι άλλοι δεν θα χρειαστούν 10 χρόνια για να φτάσουν στο ίδιο σημείο. Σίγουρα θα τους πάρει κάποιο διάστημα να κάνουν τις δικές τους δοκιμές, λάθη κλπ, αλλά σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό απλώς θα εκμεταλλευτούν το δικό σου R&D, δεν χρειάζεται να το επαναλάβουν.

Το ίδιο π.χ. έγινε και με τα κινητά. Όταν βγήκε το πρώτο iPhone, ήταν ας πούμε 3 χρόνια μπροστά. Μετά όμως, η ψαλίδα σιγά σιγά έκλεισε, για να μην πω ότι έμεινε και πίσω η Apple (στο κομμάτι της τεχνολογικής καινοτομίας).

Γι'αυτό και σε μια ώριμη αγορά, το καλύτερο στο οποίο μπορεί να ελπίζει μια καινοτόμα εταιρεία, είναι να είναι ένα iteration μπροστά. Το παραπάνω είναι ουτοπικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662
Πέρα από τα μεγαλύτερα resources που μπορεί να έχουν κάποιες άλλες βιομηχανίες
Καλά, πλάκα κάνεις τώρα, δε μπορεί.

Αγαπητέ μου, η Τέσλα είναι πιθανώς η πιο επικερδής αυτοκινητοβιομηχανία τώρα, με τερατώδη αξία.

Οι λοιπές, είναι με χρέη. Κανένας δε μπορεί να επενδύσει περισσότερα από τη Τέσλα.

Τες πα, επί του θέματος:


Η τιμή στόχος, είναι πλέον γεγονός.
Χαμηλότερη τιμή στις μπαταρίες, πολύ δύσκολα πλέον, και φυσικά θα είναι πολύ μικρή όποια περαιτέρω μείωση.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Καλά, πλάκα κάνεις τώρα, δε μπορεί.

Αγαπητέ μου, η Τέσλα είναι πιθανώς η πιο επικερδής αυτοκινητοβιομηχανία τώρα, με τερατώδη αξία.
Κι εσύ το ίδιο φαντάζομαι.

Μια βιομηχανία μπορεί να απασχολεί (και να πληρώνει, κατ'επέκταση) 10.000 μηχανικούς και να κάνει απλώς break even ή να έχει και χρέη, όπως λες. Μια άλλη μπορεί να απασχολεί 300 μηχανικούς και να βγάζει 100 εκατομμύρια κέρδη, άρα να είναι προφανώς πιο επικερδής.

Επίσης, οι αγορές μπορεί να θεωρούν πως η δεύτερη έχει αξία 500δις ενώ η πρώτη 50. Τι αντίκτυπο έχει αυτό στα resources που μπορούν να αφιερώσουν στο R&D σήμερα;

Σε κάθε περίπτωση, εμένα εντελώς άλλο ήταν το επιχείρημά μου, αυτό το έγραψα απλά επειδή το ανέφερε ο @pankrok, οπότε είπα "μπορεί να ισχύει και αυτό, αλλά". Όμως δεν μπορούσα και να μην απαντήσω στην "ανάλυσή" σου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662


On Tuesday, Musk had said in an interview with Axel Springer CEO Mathias Doepfner that Tesla was “definitely not going to launch a hostile takeover.” He, however, said the electric vehicle maker was open to voluntary and friendly mergers. If a company says “hey, we think it would be a good idea to merge with Tesla,’ we’d certainly have that conversation,” Musk told Doepfner.


Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) may have a meager 0.8% global market share but, with its $540 billion valuation, it could acquire a legacy automaker, which Reuters’ Christopher Thompson opines should be Germany’s Daimler AG (OTC: DDAIF).


Other Candidates that were ruled out by the Reuters’ writer include Bayerische Motoren Werke AG (OTC: BMWYY), due to family ownership, Volkswagen AG (OTC: VWAGY) due to its own electric ambitions, and Japanese companies, due to historical acquisition difficulties.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662
Ηλεκτρικά στο τέλος:


1607176163731.png


1607176265443.png



1607176298299.png



Μέσος όρος εκπομπών CO2 ανά αυτοκίνητο (NEDC)

  1. Tesla: 0 γρ/χλμ
  2. MG-SAIC: 105,75 γρ/χλμ
  3. PSA Groupe: 105,8 γρ/χλμ
  4. Toyota-Mazda: 113,9 γρ/χλμ
  5. Mitsubishi Motors: 115,1 γρ/χλμ
  6. BMW Group: 116,4 γρ/χλμ
  7. Hyundai: 118 γρ/χλμ
  8. Honda Motor Group Europe LTD: 120,1 γρ/χλμ
  9. Renault: 121,3 γρ/χλμ
  10. Ford-Werke GMBH: 123,5 γρ/χλμ
  11. Suzuki: 125 γρ/χλμ
  12. Kia 127,5 γρ/χλμ
  13. VW Group: 131 γρ/χλμ
  14. Daimler AG: 133,6 γρ/χλμ
  15. Tata Motors Jaguar Land Rover: 174,2 γρ/χλμ



 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.662

ηλεκτρικό όχημα το οποίο υπόσχεται αυτονομία μεγαλύτερη των 1.600 χιλιομέτρων αξιοποιώντας –μεταξύ άλλων- και την ηλιακή ενέργεια.

Οι παραδόσεις πρόκειται να ξεκινήσουν εντός του 2021.
 


Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Ηλεκτρικά στο τέλος:


View attachment 189960

View attachment 189962


View attachment 189963


Μέσος όρος εκπομπών CO2 ανά αυτοκίνητο (NEDC)

  1. Tesla: 0 γρ/χλμ
  2. MG-SAIC: 105,75 γρ/χλμ
  3. PSA Groupe: 105,8 γρ/χλμ
  4. Toyota-Mazda: 113,9 γρ/χλμ
  5. Mitsubishi Motors: 115,1 γρ/χλμ
  6. BMW Group: 116,4 γρ/χλμ
  7. Hyundai: 118 γρ/χλμ
  8. Honda Motor Group Europe LTD: 120,1 γρ/χλμ
  9. Renault: 121,3 γρ/χλμ
  10. Ford-Werke GMBH: 123,5 γρ/χλμ
  11. Suzuki: 125 γρ/χλμ
  12. Kia 127,5 γρ/χλμ
  13. VW Group: 131 γρ/χλμ
  14. Daimler AG: 133,6 γρ/χλμ
  15. Tata Motors Jaguar Land Rover: 174,2 γρ/χλμ



Έχουν τόσο μεγάλο μερίδιο αγοράς...???
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.161
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top