- Μηνύματα
- 51.376
- Reaction score
- 125.462
Μόνο υβριδικό το νέο Qashqai
Η επόμενη γενιά του απόλυτου κυρίαρχου της κατηγορίας ετοιμάζεται για τον επόμενο χρόνο, όταν το τρέχον μοντέλο «κλείνει» τα εφτά. Και τα νέα του δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη σχεδίαση, όσο με τους κινητήρες. Γιατί η Nissan όχι μόνο ξεχνάει τα ντίζελ για πάντα, αλλά ξεχνάει γενικά τους συμβατικούς κινητήρες και πάει μόνο υβριδικά.
Τώρα που ακόμα και το νέο Qashqai θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις και χωρίς ντίζελ, τι θα κάνεις; Θα τρέχεις για τις υπάρχουσες «συμβατικές» εκδόσεις ή τελικά θα ενδώσεις στις νέες τεχνολογίες;
Όσοι, από την άλλη θέλετε ακόμη πιο υβριδικές καταστάσεις, μάθετε ότι το Qashqai δεν προβλέπεται να βγαίνει σε έκδοση που φορτίζει στην πρίζα. Η Nissan έχει ρίξει όλο της το βάρος στα ηλεκτρικά e-Power, και έτσι το Qashqai θα μείνει χωρίς plug-in.
Θα είναι όμως ομορφότερο, πρακτικότερο και στιβαρότερο. Η Nissan θα το χτίσει στην εξέλιξη της τρέχουσας πλατφόρμας CMF-C του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi, και κάνει λόγο για 40% υψηλότερη ακαμψία χάρη στα νέα υλικά.
Η επόμενη γενιά του απόλυτου κυρίαρχου της κατηγορίας ετοιμάζεται για τον επόμενο χρόνο, όταν το τρέχον μοντέλο «κλείνει» τα εφτά. Και τα νέα του δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη σχεδίαση, όσο με τους κινητήρες. Γιατί η Nissan όχι μόνο ξεχνάει τα ντίζελ για πάντα, αλλά ξεχνάει γενικά τους συμβατικούς κινητήρες και πάει μόνο υβριδικά.
Τώρα που ακόμα και το νέο Qashqai θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις και χωρίς ντίζελ, τι θα κάνεις; Θα τρέχεις για τις υπάρχουσες «συμβατικές» εκδόσεις ή τελικά θα ενδώσεις στις νέες τεχνολογίες;
Όσοι, από την άλλη θέλετε ακόμη πιο υβριδικές καταστάσεις, μάθετε ότι το Qashqai δεν προβλέπεται να βγαίνει σε έκδοση που φορτίζει στην πρίζα. Η Nissan έχει ρίξει όλο της το βάρος στα ηλεκτρικά e-Power, και έτσι το Qashqai θα μείνει χωρίς plug-in.
Θα είναι όμως ομορφότερο, πρακτικότερο και στιβαρότερο. Η Nissan θα το χτίσει στην εξέλιξη της τρέχουσας πλατφόρμας CMF-C του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi, και κάνει λόγο για 40% υψηλότερη ακαμψία χάρη στα νέα υλικά.
Last edited: