Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
464
Reaction score
462
Εγω προσωπικά θα έπαιρνα το καλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδη αυτό που έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Εννοείται ηλεκτρικό, αποκλειστικά.
ναι φυσικα για ηλεκτρικο. Το θεμα ειναι ποσο ψηλα τοποθετεις την οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Ενα τετοιο λοιπον με πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα αλλα
πιθανως με μικροτερη μπαταρια, χωρις αντλια, με πιο αργη φορτιση θα το προτειμουσες σε σχεση με ενα αλλο με χειροτερη συμπεριφορα αλλα ολλα τα αλλα.
Επισης παιζει ρολο και η χρηση του. ενα αυτοκινητο που το 80% της κυκλοφοριας ειναι μεσα στη πολη η ευκολια ειναι προτεομοτερη της οδηγικης συμπεριφορας.
Αν μιλαμε για αυτοκινητα με ακριβως τον ιδιο εξοπλισμο και η διαφορα ηταν μονο στην οδηγηση και εγω θα επελεγα αυτο με την καλυτερη συμπεριφορα. Και οπως προειπα θα μπορουσα να υπερβω τον προυπολογισμο εως 3-4 χιλ αν αυτο ηταν το ακριβοτερο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.150
Reaction score
92.729
Το θεμα ειναι ποσο ψηλα τοποθετεις την οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Εάν είναι απαράδεκτη η οδηγητική συμπεριφορά απορρίπτεται κατευθείαν με συνοπτικές διαδικασίες. Είτε είναι για πόλη είτε για οτιδήποτε.
η ευκολια
Τι ορίζεται ως ευκολία; Και γιατί το θεωρείς πιο σημαντικό εντός πόλης;
 

Μηνύματα
464
Reaction score
462
Εάν είναι απαράδεκτη η οδηγητική συμπεριφορά απορρίπτεται κατευθείαν με συνοπτικές διαδικασίες.
Τι ορίζεται ως ευκολία; Και γιατί το θεωρείς πιο σημαντικό εντός πόλης;
Αν παρεις ενα αυτοκινητο πολης με ταχυτητες εως 60-70 δε καταλαβαινεις διαφορα στην οδηγηση.
Ομοιως και σε εθνικη οπου το μεγιστο ειναι 120. Αν πηγαινεις στροφιλικι σε βουνο οκ. Καθε ποτε ομως;

Ευκολια ειναι να εχει μεγαλυτερη αυτονομια που θα χρειαζεται πιο αραια φορτιση.
Να ειναι πιο ανετο το εσωτερικο με ενα καλο ηχοσυστημα
Να μπορει να ακολουθει την κινηση στο μποτιλιαρισμα χωρις προβλημα
Να ειναι αποδοτικο στη ψυξη και θερμανση.
Οταν βγεις εκτος να χρειαζεσαι οσο το δυνατο λιγοτερο χρονο για φορτιση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.150
Reaction score
92.729
Αν παρεις ενα αυτοκινητο πολης με ταχυτητες εως 60-70 δε καταλαβαινεις διαφορα στην οδηγηση
Στην Αττική οδό δεν θα πας; Στην Κηφισίας το βράδυ;
Ευκολια ειναι να εχει μεγαλυτερη αυτονομια που θα χρειαζεται πιο αραια φορτιση.
Συμφωνώ, αλλά όχι φανατικά. Δηλαδή αν το βάλω στην πρίζα κάθε δεύτερο βράδυ αντί για κάθε τρίτο, χάθηκε ο κόσμος; Ετσι κι αλλιώς εγώ θα κοιμάμαι όσο θα φορτίζει.
Να ειναι πιο ανετο το εσωτερικο με ενα καλο ηχοσυστημα
Ναι, απαραίτητο.
Να μπορει να ακολουθει την κινηση στο μποτιλιαρισμα χωρις προβλημα
Ναι, χρειάζεται. Νομίζω το έχουν όλα πλέον. Το δικό μου το έχει και είναι σχεδόν τετραετίας.
Να ειναι αποδοτικο στη ψυξη και θερμανση.
Ισχύουν τα ίδια που έγραψα για την φόρτιση.
Οταν βγεις εκτος να χρειαζεσαι οσο το δυνατο λιγοτερο χρονο για φορτιση.
Σημαντικό. Τα VW που θεωρούνται καταραμένα έχουν πολύ αξιοπρεπή καμπύλη φόρτισης. Αλλά τώρα μιλάμε για χρήση εκτός πόλης, όπου η οδηγική συμπεριφορά είναι το απολύτως κυρίαρχο, περισσότερο από το έξτρα δεκάλεπτο για φόρτιση.
 

Μηνύματα
464
Reaction score
462
Ομοιως και σε εθνικη οπου το μεγιστο ειναι 120. Αν πηγαινεις στροφιλικι σε βουνο οκ. Καθε ποτε ομως;
Εδώ δε απάντησες όμως.
Οδηγική συμπεριφορα σε ευθεία στην εθνική όλα ίδια είναι.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.909
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top