Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
3.411
Reaction score
11.266
Θα μπορούσα, ναι. Αλλά πληρώνοντας 180-200€ παραπάνω για καύσιμα, και χωρίς να μπαίνω καθε μέρα στον δακτύλιο στην Αθήνα.

Τα χρήματα πάντως δεν είναι λίγα, ακόμα και αν πρέπει να κάτσω ενα μισάωρο ανά διαδρομή παραπάνω στον καφέ μου, για να φορτίσω.
100 ευρώ το μισάωρο δηλαδή. Δεν ξέρω πολλούς που βγάζουν τόσα σε μισή ώρα πίνοντας καφέ και ξύνοντας το π@πάρι τους.
Ασφαλές ταξίδι !!!!!
αυτό σου δίνει το αστέρι.
N’est pas ?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.548
Reaction score
27.348
Για Άμστερνταμ είσαι έτοιμος. Γενικως για πολιτισμένα κράτη.
Γιατί δλδ τα πολιτισμένα κράτη κάνουν ότι κάνει το Αμστερνταμ? Πόθεν προκύπτει αυτό?
Δλδ οι Γερμανοί μαλάκες είναι που δεν έχουν όριο στις AUTOBAHN ?
Οι Ιταλοί μαλάκες είναι που έχουν όρια αναλόγως των οχημάτων ? Αν Ισχύει , δεν το ξέρω.
Στην Βιέννη μαλάκες είναι που όταν βλέπουν όλη την κυκλοφορία με 150 , δεν γράφουν τίποτα?
Από αεροδρόμιο μέχρι την είσοδο στην Βιένη .
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.681
Reaction score
42.769
GLE 250d, 2143cc, 204Hp, 500Nm, Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς να πάει πάνω από 120 Km/h θα έχει μέση κατανάλωση 6,5 l/100 (το πολύ, πιθανότατα και λιγότερο γιατί είναι πολλά τα χιλιόμετρα στην Εθνική και πιστεύω ότι θα πλησιάσει στο 6 αλλά ας είναι). Οπερ 32,5 λίτρα > 65 πήγαινε έλα. Με 1,8 σημερινή τιμή θα έκαιγε €117. Και με ένα γέμισμα. Αυτά. (χρώμα μαύρο λέμε! )
 


Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.850
η εθνική και οι μεγάλες αποστάσεις είναι το αδύνατο σημείο των ηλεκτρικών σήμερα

και είναι μεγαλύτερο μειονέκτημα με όσο μεγαλύτερες ταχύτητες κινείται κάποιος,
δηλαδή αν κάποιος κινείται με ICE με 120 (υπάρχουν κάποιοι) δε θα καταλάβει διαφορά, αν κινείται με 140 θα πρέπει να συμβιβαστεί σε κάποιο βαθμό και αν πηγαίνει με 170, απλά δεν μπορεί να πάρει ηλεκτρικό

αλλά και μόνο το ότι τα συγκρίνουμε με τα ICE (για την εθνική οδό) είναι νίκη για τα ηλεκτρικά,

από την άποψη ότι αν κάποιος πρέπει να έχει ένα μόνο αυτοκίνητο,
τότε η καλύτερη επιλογή είναι το ηλεκτρικό (εφ' όσον μπορεί να το πάρει) λόγω της συντριπτικής του υπεροχής σε όλες τις άλλες περιπτώσεις πλην εθνικής οδού

(εκτός ξαναλέω, αν μετακινείται σχετικά συχνά με μεγάλες ταχύτητες σε εθνικές οδούς)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.548
Reaction score
27.348
Οταν ταξιδεύω στην Εθνική , η χαμηλότερη ταχύτητα που τηρώ είναι 120 , εκτός έργων εννοείται .
Οπου το σηκώνει ο δρόμος και η κίνηση πάω με 180-200 . Τα 150 είναι μία συντηρητική ταχύτητα ταξιδίου.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι βάσανο.
6 ώρες και 27 λεπτά που είδα προηγουμένως για Αθήνα Σαλλονίκη , είναι απλά ανεπίτρεπτο .
Είναι βάσανο . Το 2015-2018 , έκανα συχνά το δρομολόγιο αυτό . Ελάχιστος χρόνος ήταν 3,5 ώρες . Μέγιστος 4 ώρες 10 λεπτά .
Αυτά .
 

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.850
Εγώ ήθελα 3 ώρες Αθήνα Λάρισα πηγαίνοντας μόνο με 140 σταθερά.

Τώρα θέλω +1 ώρα πηγαίνοντας με 120,
αλλά με πολύ περιθώριο μπαταρίας (θα φτάσω με 20-35%) και στάσεις με σκοπό να μειωθεί η πιθανότητα να χρειαστεί να περιμένω κάπου να φορτίσει κάποιος,
χωρίς τα παραπάνω θα γλίτωνα 20-30 λεπτά, δεν ξέρω πόσο ακριβώς

προς το παρόν, παρότι κάνω περισσότερη ώρα, το ταξίδι μου φαίνεται πιο ξεκούραστο και επειδή δεν βιάζομαι και επειδή κάνω 2 στάσεις και σηκώνομαι

από την άλλη
το κάνω αυτό 3-5 φορές το χρόνο,
αν το έκανα κάθε εβδομάδα πιθανώς να τράβαγα τα βυζιά μου

Με τα παραπάνω δεδομένα και την άνεση του ηλεκτρικού σε όλες τις άλλες περιπτώσεις,
δεν θέλω να ξαναακούσω για ICE αυτοκίνητο
και το λέω εγώ που θέλω να ξαναπάρω δίχρονο μηχανάκι μοτοκρός μόνο και μόνο για να ακούω τη "μουσική" από τις γκαζιές του
 

Μηνύματα
16.447
Reaction score
23.245
Εγώ σε αυτές τις ταχύτητες έχω αυτονομία 400χλμ το πολύ και επειδή δεν ξαναβάζω βενζίνη στην εθνική οδό αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο, έχω ήδη περιορίσει την μέση ταχύτητα κοντά στα 130 σε αυτές τις αποστάσεις. Είμαι έτοιμος για ηλεκτρικό απλά δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο πλέον οπότε κλαινμαιν.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.548
Reaction score
27.348
@KiriakR Προφανώς , έχουμε άλλες προτεραιότητες εσύ και εγώ.
Δεν υπάρχει περίπτωση όπως είπα να πάω με λιγότερα απο 150 , εκτός και αν κάνουν έργα.
Το Αθήνα Σαλονίκη , πάνω από 4 και 10 μου φαίνεται μαρτύριο . Αν μπορούσα θα το έκανα με τη μηχανή , μπορεί και 3 ωρες. Μαζί με τις στάσεις για βενζίνη , γιατί καίει το γαμήδι πολύ όταν πηγαίνεις με 250 συνεχώς.(όπου το σηκώνει ο δρόμος ,δλδ σχεδόν παντού) traffic contingent.
 

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.850
@KiriakR Προφανώς , έχουμε άλλες προτεραιότητες εσύ και εγώ.
Δεν υπάρχει περίπτωση όπως είπα να πάω με λιγότερα απο 150 , εκτός και αν κάνουν έργα.
Το Αθήνα Σαλονίκη , πάνω από 4 και 10 μου φαίνεται μαρτύριο . Αν μπορούσα θα το έκανα με τη μηχανή , μπορεί και 3 ωρες. Μαζί με τις στάσεις για βενζίνη , γιατί καίει το γαμήδι πολύ όταν πηγαίνεις με 250 συνεχώς.(όπου το σηκώνει ο δρόμος ,δλδ σχεδόν παντού) traffic contingent.
ταχύτητες πάνω από 200 στα περισσότερα σημεία των εθνικών οδών που έχουμε, δεν είναι πολύ ασφαλείς
αλλά
ακόμη και να ήταν το ίδιο ασφαλές το να πηγαίνεις με 200 όσο και με 100
δε θα ήθελα να το κάνω για 2-3 ώρες συνεχόμενα, καθώς απαιτεί αρκετή προσπάθεια να είσαι συγκεντρωμένος και για μένα είναι κουραστικό

αλλά όπως είπες, ο καθένας το βλέπει διαφορετικά

(δεν έχω πρόβλημα με τις μεγάλες ταχύτητες, αρκεί κάποιος να ξέρει τα όριά του και τα ρίσκα - δυστυχώς δεν είναι πολλοί αυτοί και βλέπεις "κουλούς" και "'άσχετους" να πηγαίνουν με χίλια παντού )
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.548
Reaction score
27.348
ταχύτητες πάνω από 200 στα περισσότερα σημεία των εθνικών οδών που έχουμε, δεν είναι πολύ ασφαλείς
αλλά
ακόμη και να ήταν το ίδιο ασφαλές το να πηγαίνεις με 200 όσο και με 100
δε θα ήθελα να το κάνω για 2-3 ώρες συνεχόμενα, καθώς απαιτεί αρκετή προσπάθεια να είσαι συγκεντρωμένος και για μένα είναι κουραστικό

αλλά όπως είπες, ο καθένας το βλέπει διαφορετικά

(δεν έχω πρόβλημα με τις μεγάλες ταχύτητες, αρκεί κάποιος να ξέρει τα όριά του και τα ρίσκα - δυστυχώς δεν είναι πολλοί αυτοί και βλέπεις "κουλούς" και "'άσχετους" να πηγαίνουν με χίλια παντού )
Συμφωνούμε απόλυτα .
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.453
Reaction score
83.791
Αυτό που από την μια κλαίγονται κάποιοι γιατί δεν υπάρχουν λεφτά στην Ελλάδα για αυτοκίνητα, και από την άλλη είναι διατεθειμένοι να κάψουν 200 ευρώ για να φτάσουν μια-μιάμιση ώρα νωρίτερα στο Αθήνα Θεσσαλονίκη -και πίσω, είναι μεγάλο παράδοξο.
Αποφασίστε, ή έχουμε χρήματα για κάψιμο και γούστα, ή όχι, με έχετε μπερδέψει πολύ.
GLE 250d, 2143cc, 204Hp
Αυτό είναι μικρό.


Σημερινή "φόρτιση":
IMG_4240.jpeg


Του σκασμού φάγαμε, και εμείς και το αυτοκίνητο
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.538
Reaction score
135.907
Νέες αφίξεις από NRG.. στο shell Κομοτηνής μπήκε εκτός από τον ήδη υπάρχοντα 60αρη και ο 180ρης όπως της Αταλάντης φαντάζομαι, ενώ ετοιμάζονται (υπήρχαν ήδη απλά αναβαθμίζονται) στη Θεσσαλονίκη άλλος ένας 60αρης και στην Άρτα 180 kW όπως οι νέοι της Λαμίας και Καρδίτσας.

FB_IMG_1670538596094.jpg
FB_IMG_1670538601418.jpg
FB_IMG_1670538604693.jpg



Έξω από τα Ιωάννινα, ανακοίνωσαν πως ο 180-αρης της ΔΕΗ blue είναι επιτέλους σε πλήρη ισχύ.


Screenshot_20221209-003525~2.png
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.453
Reaction score
83.791
Κάτσε ρε μάστορα
10lt/km θέλει το ice. 1050Km για να πάω στην μητέρα μου στον Άλιμο=189€.

Με το ηλεκτρικό, υπολογίζω φόρτιση στο σπίτι πριν την αναχώρηση, άντε να μου βγει 25€.

Αυτά εάν δεν κάνω επιπλέον χιλιόμετρα στην πόλη στην Αθήνα, αλλιώς ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση και η ταρίφα, περνάμε κατα πολύ τα 200€ στο ice.
Επίσης ας υπολογιστεί πως τα 1000Km αυτά στο Mercedes θα με στείλουν στο service αρκετά νωρίτερα, με το αναλογικά αντίστοιχο τσουχτερό κόστος, ενώ το ηλεκτρικό δεν έχει κόστος στο service του.

Καλά τα εχω υπολογίσει από την αρχή: είναι σαφώς πάνω απο 150€ για να φτάσω λίγο νωρίτερα. Κι αν υπολογίσουμε και τις κλήσεις της τροχαίας που κάποια στιγμή θα πέσουν στο κεφάλι με τις ταχύτητες που καυχιόνται κάποιοι, ονόματα δεν λέμε, καλύτερα να πάω με ιδιωτικό αεροπλάνο :roflmao:

Πολύ χουβαρντάδες είστε βλέπω :p.
Βρακί δεν έχει ο colos mas, λουλούδια θέλει ο π.....ς μας, ε;

Το μόνο επιχείρημα που είναι υπέρ του Mercedes σε αυτήν την συζήτηση είναι του @Artemios , δηλαδη η ασφάλεια. Και αυτό προϋποθέτει πως δεν θα τρέχω σαν τον δαιμονισμένο.
Να, κάτι τέτοια βλέπω και μου γυρίζει το μάτι με τα ηλεκτρικά...
Το app μάλλον υπολογίζει και το νόμιμο όριο ταχύτητας. Χωρίς τις κλήσεις δηλαδή.
 

D

Deleted member 50795

Guest
η «ταχύτητα» με το κάρο είναι επικίνδυνη υπόθεση , ως ένα βαθμό, καθώς αυξάνεις τις πιθανότητες δημιουργίας ατυχήματος ή περιορίζεις τις δικές σου για επιτυχή αντίδραση σε περίπτωση κάποιου άλλου , από έτερο παράγοντα.
(δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο)

με αλλά λόγια προτιμώ να φθάσω όπως ξεκίνησα , έστω και 20-25´ αργότερα, παρά όχι.

τουτεστιν στην Ε.Ο (και μόνο εκει), cruise control και 115-120km/h max.:geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.426
Reaction score
30.307
στους καφέδες και στα σουβλάκια θα τα φας 🤣

Στα σοβαρά τώρα, κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει σοβαρή ανάλυση του κόστους χρήσης αλά δεν είναι ώρα.
π.χ. Ποσο καίει ένα μύησε λάκο πηγαίνοντας με την ίδια ταχύτητα που πρέπει να παει ένα ηλεκτρικό για να έχει οπτιμουμ κατανάλωση;
Ποσά θα κάψει αν τελικά βάλουμε το σύνολο του χρόνου που κάνει ένα ev με τις στάσεις να φτάσει στον προορισμό του και το ντηζελακι πάει με αντίστοιχη τα ταχύτητα;
ποσα παραπάνω λεφτά έδωσε κάποιος για να πάρει το ηλεκτρικό;
Τελικά ποια είναι η σούμα;

αντίστοιχη κουβέντα γινόταν κάποτε για τα βενζίνη vs πετρέλαιο, και τοτε θα θυμάμαι ότι η παραπάνω τιμή του ντηζελ είχε νόημα αν έκανες από κάποια χλμ και πάνω το χρόνο. Αλλιώς δεν δικαιολογούνταν η αγορα του με οικονομικά κριτήρια.
Τα έχω υπολογίσει όλα. Δεν τα έχω μαζί μου. Υπομονή.
Spoiler, ακόμα και για μένα με 25.000χλμ το χρόνο, το brake even θέλει χρόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.426
Reaction score
30.307
Για περάστε τα όρια στην Aurostrada να δείτε για πότε θα σου έρθει η κλήση στο σπίτι. Όπου και να ζείς.

Από τα πρώτα πράγματα που έμαθα όταν ξεκίνησα τα ταξίδια στο εξωτερικό με μηχανή. Έχω περάσει από Aurostrada X φορές. Έτσι και περάσεις το όριο "βρε καλώς τον λαλάκα" λένε στο κέντρο. Έχει παντού κάμερες, παντού λέμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε δουν. Δεν έχω δει ποτέ αυτοκίνητο ή μηχανή να περνά τα 130χλμ, ας είναι ότι θέλει. Από Lamborghini μέχρι Ducati. Όλοι μαζί πηγαίναμε, 120-130.

Φίλος πέρασε το όριο στη Γαλλία και του ήρθε η κλήση στο σπίτι του στη Γερμανία. Μόνο εδώ είναι ρδέλο και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει.

Όποιος πηγαίνει με 150 και πάνω συνέχεια είναι απλά επικίνδυνος, και για τους άλλους οδηγούς αλλά και για τους συνεπιβάτες. Δεν θέλει πολύ μυαλό. Ένα δευτερόλεπτο είναι αρκετό για να πάμε στην κηδεία του. Σοβαρευτείτε.

Εγώ δεν περνάω τα 130 στη εθνική. Βαρέθηκα την ταχύτητα και το στρες. Στα νιάτα μου πήγαινα συνέχεια με την ταυτότητας στο στόμα. Αν πήγαινα νορμάλ θα με έπιανε ο ύπνος στον τιμόνι. Αυτό έλεγα συνέχεια.

Ηλιούπολη - Θήβα έκανα 26' με CBR 1000RR. Κάτω από το Σείριο περνούσα με 300. Έχω πάει Θεσσαλονίκη αυθημερόν για καφέ. Mε Subaru WRX STI και καταρρακτώδη βροχή το κοντέρ έγραφε 220. Mε MERCEDES CL 600 έγραφε 240 και να ρίχνει τουλούμια. Στο Mercedes δεν οδηγούσα εγώ. Φάληρο - Ανάβυσσο 24' με το Vstrom από Εθνική - Αττική οδό.

Τα σκέφτομαι πλέον και τρομάζω. Μερικές φορές νομίζω ότι ζώ από τύχη.
Έχω χάσει φίλο που σκοτώθηκε με Hayabusa.

Σοβαρευτείτε .
Όταν γυρίσει η βίδα πάνω στο τιμόνι και έρθει η ώρα της κ@υλας να πατήσετε γκάζι να σκέφτηκε όσους σας περιμένουν σπίτι.

Με τα ηλεκτρικά πραγματικά χαίρομαι που θα θέσουν με το έτσι θέλω νέα όρια στην Ελληνική Εθνική οδό. Αν θες να τρέξεις πρέπει να έχεις και τα χρήματα να πάρεις τούμπανο Tesla. Αλλιώς θα πας με 130 - 140 και θα πεις και ευχαριστώ. Πολύ γουστάρω, πραγματικά.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.357
Μηνύματα
2.938.208
Members
38.175
Νεότερο μέλος
NikosT.
Top