Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.751
Reaction score
5.284
Προσωπικά προτιμώ ηλεκτρικό ακόμα και πιο ακριβό από συμβατικό να έβγαινε στην αγορά του.

Βέβαια καλοδεχούμενο ήταν ότι βγήκε 3.000€ φτηνότερο από την ίδια ακριβώς έκδοση σε πετρελαιοκίνητο.

Από κει και πέρα δεν θέλω να ξανακούσω για βενζίνες/πετρέλαια/λάδια/βλάβες/σέρβις. Και τζάμπα να μου έβγαιναν.

Όσον αφορά την αυτονομία, με την αυστηρή έννοια του όρου, τώρα με το ηλεκτρικό είναι που τη νιώθω. Είμαι αυτόνομος, ανεξάρτητος από τα βενζινάδικα και τους μάστορες. Φορτίζω σπίτι μου όποτε εγώ θέλω.

Όταν είχα βάλει φυσικό αέριο σπίτι, το όνειρό μου θυμάμαι ήταν να υπάρξει τρόπος να τροφοδοτώ και αμάξι φυσικού αερίου από το δίκτυο του σπιτιού.

Ακόμα και η γυναίκα μου, επί δεκαετίες φανατικός υπέρμαχος του πετρελαίου, τώρα που εξοικειώθηκε στη χρήση του ηλεκτρικού, γλυκάθηκε και άλλαξε γνώμη.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
987
Reaction score
1.026
Για όλους αυτούς που επιμένουν στα ηλεκτρικά, 2 ερωτήσεις. α) Πόσο θα πουλήσετε ένα αμάξι 60.000 μετά από 5 χρόνια; β) Σε ένα απλό τρακάρισμα που χτύπησε ελαφρώς τη βάση του αυτοκινήτου με την μπαταρία γνωρίζετε το κόστος επισκευής;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Πόσο θα πουλήσετε ένα αμάξι 60.000 μετά από 5 χρόνια;
Ηλεκτρικό; Σύμφωνα με ότι συμβαίνει μέχρι σήμερα, 60.000 - 65.000 :)

Το λες και επένδυση. Τέτοια απόδοση ότι κλειστά σε τράπεζα. 🙂
Σε ένα απλό τρακάρισμα που χτύπησε ελαφρώς τη βάση του αυτοκινήτου με την μπαταρία γνωρίζετε το κόστος επισκευής;
Δεν μας ενδιαφέρει. Αν φταίει ο άλλος πληρώνει η ασφαλιστική. Αν φταίει ο οδηγός θα πληρώσει αυτός όπως και με το θερμικό. Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με βάση πόσο θα κοστίσει η επισκευή από τρακάρισμα, αν φταίξει; Να μην φταίξει, αν έχει τέτοια ερωτήματα. 🙂
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.282
Reaction score
41.979
Αυτό είναι μικρό.
πόσο μεγάλο πρέπει να είναι για να πηγαίνεις με 120; :p

(χώρια που πάει όσο χρειάζεται για να μαζέψεις μερικές κλήσεις αλλά λέμε τώρα...)
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
987
Reaction score
1.026
Ηλεκτρικό; Σύμφωνα με ότι συμβαίνει μέχρι σήμερα, 60.000 - 65.000 :)

Το λες και επένδυση. Τέτοια απόδοση ότι κλειστά σε τράπεζα. 🙂

Δεν μας ενδιαφέρει. Αν φταίει ο άλλος πληρώνει η ασφαλιστική. Αν φταίει ο οδηγός θα πληρώσει αυτός όπως και με το θερμικό. Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με βάση πόσο θα κοστίσει η επισκευή από τρακάρισμα; 🙂
Φίλε Άλεξ, θα σε απογοητεύσω οικτρά!!!! Κανένας δε θα το αγοράσει, ούτε στα μισά λεφτά!!! Για τον απλούστατο λόγο ότι οι μπαταρίες φθίνουν και η αντικατάστασή τους κοστίζει ΟΣΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων! Φίλος έχει την υβριδική Mercedes S400, toy 2012. Αμάξι 130.000 ευρώ. Άλλαξε προ 2ετίας μεταλλάκτη 18.000 !!!!1 και τώρα του ζητούν 22.000!!!!! για αλλαγή μπαταρίας!!! Και δεν είναι ηλεκτρικό! Έχει μικρή. Σημερινή αξία αμαξιού δεν ξεπερνά τα 20.000 ακριβώς γιατί όλοι ξέρουν αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.
Κοίτα πόσο πουλιέται το υβριδικό και πόσο τα κανονικά, τριπλάσια τιμή! Για ψάξε μεταχειρισμένα Toyota υβριδικά ή Lexus, χώμα τιμές.

Όσο αφορά τα ατυχήματα, αν χτυπηθεί η μπαταρία, ακόμη και από ένα μικρό σαμαράκι, βγαίνει ολική καταστροφή!!!! Σε όλα τα πλάγια χτυπήματα, το πετάς! Και η ασφάλεια αν δεν φταις σου χρεώνει παλαιότητα και παίρνεις τα μισά σε 4 χρόνια. Να μη μιλήσουμε για τα προβλήματα σε θερμοκρασίες χαμηλές ή πολύ υψηλές. Για κοίτα, έκαναν κίνημα!!!
 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.184
Reaction score
7.168
Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων!
Αυτό που σίγουρα δεν είναι τυχαίο, είναι πως σε κάθε σου ποστ λες κάτι καινούργιο που έβγαλες από το μυαλό σου (για να το θέσω κομψά). Άκου "δεν είναι τυχαίο"...

Δεν ξέρω κανέναν κατασκευαστή EV που να δίνει εγγύηση κάτω από 8 χρόνια για τη μπαταρία. Κανέναν. Ρώτα τους γιατρούς πόση εγγύηση έχει η μπαταρία στα ID. Το ίδιο και μένα. Το ίδιο και στο Citroen, το ίδιο και τα Tesla, το ίδιο και το Peugeot. Ξέχασα κανέναν; Αν βρεις εσύ πες μας.

Βέβαια ξέρω, θα μου πεις ότι η Mercedes του φίλου σου μπλα μπλα μπλα, η οποία βέβαια ΔΕΝ είναι ηλεκτρική αλλά υβριδική. Για ψάξε να δεις τι εγγύηση δίνει η Mercedes στην μπαταρία της EQS. Μήπως είναι 10 χρόνια;;;

Και ενώ αρχικά ρωτάς πόσο θα πουλιόταν ένα ηλεκτρικό, επειδή μάλλον κοίταξες τις αγγελίες και δεν σου έβγαινε το επιχείρημα, μας δείχνεις τώρα υβριδικά. Δες τιμές Tesla πενταετίας και έλα να τα ξαναπούμε. Ή και μην έρθεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.729
Reaction score
81.141
Αν φταίει ο οδηγός
Στα π@πάρια του γιατί έχει μικτή ασφάλιση ;)
Πόσο θα πουλήσετε ένα αμάξι 60.000 μετά από 5 χρόνια;
Βρείτε μου παρακαλώ του χρόνου ένα Tesla του 2018, από 70000 να το πάρω 20000, και θα σας δώσω 2000€ προμήθεια. Ευχαριστώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Φίλε Άλεξ, θα σε απογοητεύσω οικτρά!!!! Κανένας δε θα το αγοράσει, ούτε στα μισά λεφτά!!! Για τον απλούστατο λόγο ότι οι μπαταρίες φθίνουν και η αντικατάστασή τους κοστίζει ΟΣΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων!
Όσοι το πουλάνε πάνω από 20.000 - 21.000 έχουν κέρδος. Καινούργιο είχε 18.500 - 19.000.

Αν δεν κάνω λάθος η εγγύηση μπαταρίας είναι 8 χρόνια, όχι 5, ή κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χλμ. ότι έρθει πρώτο.

Φίλος έχει την υβριδική Mercedes S400, toy 2012. Αμάξι 130.000 ευρώ. Άλλαξε προ 2ετίας μεταλλάκτη 18.000 !!!!1 και τώρα του ζητούν 22.000!!!!! για αλλαγή μπαταρίας!!! Και δεν είναι ηλεκτρικό! Έχει μικρή. Σημερινή αξία αμαξιού δεν ξεπερνά τα 20.000 ακριβώς γιατί όλοι ξέρουν αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.
Και τα θερμικά τόσο χαμηλά πάνε και χωρίς μπαταρίες. Ο φίλος με την Mercedes CL 600 την αγόρασε σχεδόν 180.000 το 2004 με τα extras, και την πούλησε 40.000, και αυτή χωρίς μπαταρίες. Η αξία δεν πέφτει εξαιτίας των μπαταριών. Θα πέσει όπως και να έχει.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.282
Reaction score
41.979
Δεν είναι μόνο τα 120. 120 πας και με Polo.
Μικρό είναι λέμε. Άλλα είναι τα μεγάλα.
:p
Βρε ναι, υπάρχουν και μεγαλύτερα, υπάρχουν και μικρότερα.
Αλλα τι είναι τα άλλα που έχουν σημασία πέρα από τη μέγιστη ταχύτητα στο ταξίδι στην κουβέντα που γίνεται (σύγκριση ev vs ice σε ταξίδι μεγάλης απόστασης) ;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.725
Reaction score
95.473
Για ψάξε να δεις τι εγγύηση δίνει η Mercedes στην μπαταρία της EQS. Μήπως είναι 10 χρόνια;;;
Σε όλες τις EQ δίνει εγγύηση 10 χρόνια ή 250.000 χιλιόμετρα.


They also meet the high Mercedes requirements in terms of safety, durability and sustainability. Mercedes‑Benz issues a battery certificate for its high-voltage batteries, and thus a performance warranty for customers: 10 years or a mileage of 250,000 kilometres with a defined residual capacity.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.729
Reaction score
81.141
Αλλα τι είναι τα άλλα που έχουν σημασία πέρα από τη μέγιστη ταχύτητα στο ταξίδι στην κουβέντα που γίνεται (σύγκριση ev vs ice σε ταξίδι μεγάλης απόστασης) ;
Έχει διαφορετική αίσθηση το πολύ μεγάλο μοντέλο από το μεσαίο, στα 130. Σε όλα, ακόμα και στην ηχομόνωση.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.282
Reaction score
41.979
Α, και μιας και γίνεται κουβέντα για τα μτχ, όταν θα έχετε στην κατοχή σας υβριδικό αυτοκίνητο και θα βγείτε στην αγορά να το πουλήσετε ελάτε πάλι να τα πούμε. Αν κρίνετε από ότι βλέπετε στις αγγελίες καλύτερα αλλάξτε πλευρό.
Βέβαια, στην κατάσταση που είναι η αγορά (στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια) υπάρχει πρόβλημα μεταπώλησης σε όλα τα αυτοκίνητα ή αλλιώς όλα πουλιούνται σε εξευτελιστικές τιμές.

Αυτός βέβαια για μένα είναι ένας ακόμα λόγος ώστε να μην προβεί κάποιος σε αγορά νέου αυτοκίνητου τώρα ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ τεχνολογίας. Αυτό ως γενικός κανόνας, επιμέρους ιδιαιτερότητες μπορεί να επιβάλλουν άλλη τακτική.

Αν και ο απόλυτος κανόνας, για να το λήξουμε μια και καλή, είναι η συνάρτηση entasikavlas vs οικονομικής δυνατότητας. Ολα τα άλλα είναι να 'χουμε να λέμε να περνάει η ώρα. Αν δεν το καταλαβαίνετε πως παίζει αυτό ευχαρίστως να σας το ζωγραφίσω αν θέλετε.
Έχει διαφορετική αίσθηση το πολύ μεγάλο μοντέλο από το μεσαίο, στα 130. Σε όλα, ακόμα και στην ηχομόνωση.
δεν είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο...
 

Μηνύματα
6.751
Reaction score
5.284
Έχοντας δώσει 26.500 ευρώ για το e-C4, κάνοντας 30.000 χλμ τον χρόνο, μετά από 10 χρόνια που θα έχω κάνει 300.000 χλμ, ακόμα κι αν η αυτονομία θα έχει πέσει στα μισά, σκοπός μου είναι να το κρατήσω για κοντινές διαδρομές. Μέχρι το σημείο να μην μπορεί να βγάλει ούτε μια Χαλκιδική (100χλμ), θα αργήσει πολύ. Ίσως 20 χρόνια; Καλά να είμαστε, να χαλάσει η μπαταρία πριν από μας. Η εγγύηση αντιπροσωπείας είναι 8 χρόνια ή 160.000χλμ. (για >70% απόδοση).
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
987
Reaction score
1.026
Symos, ποτέ δε γράφω πριν το ψάξω, για κοίτα το καροτάκι σχεδόν σε όλους! Έως 100.000 χιλιόμετρα και με μικρά γράμματα χίλιους όρους σχετικά με το τι καλύπτει εγγύηση, το πιο sos πόσο ποσοστό πρέπει να χάσει η μπαταρία για να θεωρηθεί ότι καλύπτεται από εγγύηση!!!! Διαβάστε τα μικρά γράμματα όσοι έχετε ηλεκτρικό!!!




ευκαιρίες, στην Αμερική 4ετίας το παίρνεις μισή τιμή ήδη.
 

Μηνύματα
4.516
Reaction score
7.837
Για περάστε τα όρια στην Aurostrada να δείτε για πότε θα σου έρθει η κλήση στο σπίτι. Όπου και να ζείς.

Από τα πρώτα πράγματα που έμαθα όταν ξεκίνησα τα ταξίδια στο εξωτερικό με μηχανή. Έχω περάσει από Aurostrada X φορές. Έτσι και περάσεις το όριο "βρε καλώς τον λαλάκα" λένε στο κέντρο. Έχει παντού κάμερες, παντού λέμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε δουν. Δεν έχω δει ποτέ αυτοκίνητο ή μηχανή να περνά τα 130χλμ, ας είναι ότι θέλει. Από Lamborghini μέχρι Ducati. Όλοι μαζί πηγαίναμε, 120-130.

Φίλος πέρασε το όριο στη Γαλλία και του ήρθε η κλήση στο σπίτι του στη Γερμανία. Μόνο εδώ είναι ρδέλο και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει.

Όποιος πηγαίνει με 150 και πάνω συνέχεια είναι απλά επικίνδυνος, και για τους άλλους οδηγούς αλλά και για τους συνεπιβάτες. Δεν θέλει πολύ μυαλό. Ένα δευτερόλεπτο είναι αρκετό για να πάμε στην κηδεία του. Σοβαρευτείτε.

Εγώ δεν περνάω τα 130 στη εθνική. Βαρέθηκα την ταχύτητα και το στρες. Στα νιάτα μου πήγαινα συνέχεια με την ταυτότητας στο στόμα. Αν πήγαινα νορμάλ θα με έπιανε ο ύπνος στον τιμόνι. Αυτό έλεγα συνέχεια.

Ηλιούπολη - Θήβα έκανα 26' με CBR 1000RR. Κάτω από το Σείριο περνούσα με 300. Έχω πάει Θεσσαλονίκη αυθημερόν για καφέ. Mε Subaru WRX STI και καταρρακτώδη βροχή το κοντέρ έγραφε 220. Mε MERCEDES CL 600 έγραφε 240 και να ρίχνει τουλούμια. Στο Mercedes δεν οδηγούσα εγώ. Φάληρο - Ανάβυσσο 24' με το Vstrom από Εθνική - Αττική οδό.

Τα σκέφτομαι πλέον και τρομάζω. Μερικές φορές νομίζω ότι ζώ από τύχη.
Έχω χάσει φίλο που σκοτώθηκε με Hayabusa.

Σοβαρευτείτε .
Όταν γυρίσει η βίδα πάνω στο τιμόνι και έρθει η ώρα της κ@υλας να πατήσετε γκάζι να σκέφτηκε όσους σας περιμένουν σπίτι.

Με τα ηλεκτρικά πραγματικά χαίρομαι που θα θέσουν με το έτσι θέλω νέα όρια στην Ελληνική Εθνική οδό. Αν θες να τρέξεις πρέπει να έχεις και τα χρήματα να πάρεις τούμπανο Tesla. Αλλιώς θα πας με 130 - 140 και θα πεις και ευχαριστώ. Πολύ γουστάρω, πραγματικά.
Εμένα μου ήρθε ξαφνικά από το αντίθετο ρεύμα αντικείμενο σε Autobahn , τυχερός ειμουν που δεν μου έσπασε το παρμπρίζ.
Γενικά είναι μύθος ότι μπορεί να τρέξει κάνεις όσο γουστάρει, ένας λόγος παραπάνω όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες όπως παγωνιά κτλπ.
Εκεί βέβαια που υπάρχει αυστηρός έλεγχος είναι στις πόλεις, δεν είναι τυχαίο ότι όλες τις κλήσεις της μάζεψα οδηγώντας στην πόλη. Εκεί δεν σε παίρνει για μαγκιές
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.729
Reaction score
81.141
Αυτός βέβαια για μένα είναι ένας ακόμα λόγος ώστε να μην προβεί κάποιος σε αγορά νέου αυτοκίνητου τώρα ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ τεχνολογίας.
Το ερώτημα που έχω εγώ είναι πόσοι από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση που δεν θέλουν με τίποτα ηλεκτρικό, έχουν πραγματικά σκοπό να αγοράσουν μέσα στους επόμενους μήνες αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας.

Το να γράφει κάποιος «δεν παίρνω ηλεκτρικό γιατί Χ Ψ» ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει σκοπό να πάρει κανένα αυτοκίνητο, δεν έχει κανένα νόημα.
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
987
Reaction score
1.026
Έχοντας δώσει 26.500 ευρώ για το e-C4, κάνοντας 30.000 χλμ τον χρόνο, μετά από 10 χρόνια που θα έχω κάνει 300.000 χλμ, ακόμα κι αν η αυτονομία θα έχει πέσει στα μισά, σκοπός μου είναι να το κρατήσω για κοντινές διαδρομές. Μέχρι το σημείο να μην μπορεί να βγάλει ούτε μια Χαλκιδική (100χλμ), θα αργήσει πολύ. Ίσως 20 χρόνια; Καλά να είμαστε, να χαλάσει η μπαταρία πριν από μας. Η εγγύηση αντιπροσωπείας είναι 8 χρόνια ή 160.000χλμ. (για >70% απόδοση).
Αω βρείς ηλεκτρικό με πάνω από 150.000 χιλιόμετρα δίχως αλλαγή μπαταρίας βάλε μας άμεσα λινκ για να δούμε μοντέλο!!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.242
Μηνύματα
2.893.430
Members
38.010
Νεότερο μέλος
ATBG7
Top