Most visitors online was 2872 , on 2 Jun 2025
Ηλεκτρικό; Σύμφωνα με ότι συμβαίνει μέχρι σήμερα, 60.000 - 65.000Πόσο θα πουλήσετε ένα αμάξι 60.000 μετά από 5 χρόνια;
Δεν μας ενδιαφέρει. Αν φταίει ο άλλος πληρώνει η ασφαλιστική. Αν φταίει ο οδηγός θα πληρώσει αυτός όπως και με το θερμικό. Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με βάση πόσο θα κοστίσει η επισκευή από τρακάρισμα, αν φταίξει; Να μην φταίξει, αν έχει τέτοια ερωτήματα.Σε ένα απλό τρακάρισμα που χτύπησε ελαφρώς τη βάση του αυτοκινήτου με την μπαταρία γνωρίζετε το κόστος επισκευής;
πόσο μεγάλο πρέπει να είναι για να πηγαίνεις με 120;Αυτό είναι μικρό.
Φίλε Άλεξ, θα σε απογοητεύσω οικτρά!!!! Κανένας δε θα το αγοράσει, ούτε στα μισά λεφτά!!! Για τον απλούστατο λόγο ότι οι μπαταρίες φθίνουν και η αντικατάστασή τους κοστίζει ΟΣΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων! Φίλος έχει την υβριδική Mercedes S400, toy 2012. Αμάξι 130.000 ευρώ. Άλλαξε προ 2ετίας μεταλλάκτη 18.000 !!!!1 και τώρα του ζητούν 22.000!!!!! για αλλαγή μπαταρίας!!! Και δεν είναι ηλεκτρικό! Έχει μικρή. Σημερινή αξία αμαξιού δεν ξεπερνά τα 20.000 ακριβώς γιατί όλοι ξέρουν αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.Ηλεκτρικό; Σύμφωνα με ότι συμβαίνει μέχρι σήμερα, 60.000 - 65.000
Το λες και επένδυση. Τέτοια απόδοση ότι κλειστά σε τράπεζα.
Δεν μας ενδιαφέρει. Αν φταίει ο άλλος πληρώνει η ασφαλιστική. Αν φταίει ο οδηγός θα πληρώσει αυτός όπως και με το θερμικό. Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με βάση πόσο θα κοστίσει η επισκευή από τρακάρισμα;![]()
Δεν είναι μόνο τα 120. 120 πας και με Polo.πόσο μεγάλο πρέπει να είναι για να πηγαίνεις με 120;![]()
Αυτό που σίγουρα δεν είναι τυχαίο, είναι πως σε κάθε σου ποστ λες κάτι καινούργιο που έβγαλες από το μυαλό σου (για να το θέσω κομψά). Άκου "δεν είναι τυχαίο"...Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων!
Στα π@πάρια του γιατί έχει μικτή ασφάλισηΑν φταίει ο οδηγός
Βρείτε μου παρακαλώ του χρόνου ένα Tesla του 2018, από 70000 να το πάρω 20000, και θα σας δώσω 2000€ προμήθεια. Ευχαριστώ.Πόσο θα πουλήσετε ένα αμάξι 60.000 μετά από 5 χρόνια;
Όσοι το πουλάνε πάνω από 20.000 - 21.000 έχουν κέρδος. Καινούργιο είχε 18.500 - 19.000.Φίλε Άλεξ, θα σε απογοητεύσω οικτρά!!!! Κανένας δε θα το αγοράσει, ούτε στα μισά λεφτά!!! Για τον απλούστατο λόγο ότι οι μπαταρίες φθίνουν και η αντικατάστασή τους κοστίζει ΟΣΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων!
Και τα θερμικά τόσο χαμηλά πάνε και χωρίς μπαταρίες. Ο φίλος με την Mercedes CL 600 την αγόρασε σχεδόν 180.000 το 2004 με τα extras, και την πούλησε 40.000, και αυτή χωρίς μπαταρίες. Η αξία δεν πέφτει εξαιτίας των μπαταριών. Θα πέσει όπως και να έχει.Φίλος έχει την υβριδική Mercedes S400, toy 2012. Αμάξι 130.000 ευρώ. Άλλαξε προ 2ετίας μεταλλάκτη 18.000 !!!!1 και τώρα του ζητούν 22.000!!!!! για αλλαγή μπαταρίας!!! Και δεν είναι ηλεκτρικό! Έχει μικρή. Σημερινή αξία αμαξιού δεν ξεπερνά τα 20.000 ακριβώς γιατί όλοι ξέρουν αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.
Βρε ναι, υπάρχουν και μεγαλύτερα, υπάρχουν και μικρότερα.Δεν είναι μόνο τα 120. 120 πας και με Polo.
Μικρό είναι λέμε. Άλλα είναι τα μεγάλα.
![]()
Σε όλες τις EQ δίνει εγγύηση 10 χρόνια ή 250.000 χιλιόμετρα.Για ψάξε να δεις τι εγγύηση δίνει η Mercedes στην μπαταρία της EQS. Μήπως είναι 10 χρόνια;;;
Έχει διαφορετική αίσθηση το πολύ μεγάλο μοντέλο από το μεσαίο, στα 130. Σε όλα, ακόμα και στην ηχομόνωση.Αλλα τι είναι τα άλλα που έχουν σημασία πέρα από τη μέγιστη ταχύτητα στο ταξίδι στην κουβέντα που γίνεται (σύγκριση ev vs ice σε ταξίδι μεγάλης απόστασης) ;
Τυχαίο θα είναιΣε όλες τις EQ δίνει εγγύηση 10 χρόνια ή 250.000 χιλιόμετρα.
δεν είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο...Έχει διαφορετική αίσθηση το πολύ μεγάλο μοντέλο από το μεσαίο, στα 130. Σε όλα, ακόμα και στην ηχομόνωση.
Εμένα μου ήρθε ξαφνικά από το αντίθετο ρεύμα αντικείμενο σε Autobahn , τυχερός ειμουν που δεν μου έσπασε το παρμπρίζ.Για περάστε τα όρια στην Aurostrada να δείτε για πότε θα σου έρθει η κλήση στο σπίτι. Όπου και να ζείς.
Από τα πρώτα πράγματα που έμαθα όταν ξεκίνησα τα ταξίδια στο εξωτερικό με μηχανή. Έχω περάσει από Aurostrada X φορές. Έτσι και περάσεις το όριο "βρε καλώς τον λαλάκα" λένε στο κέντρο. Έχει παντού κάμερες, παντού λέμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε δουν. Δεν έχω δει ποτέ αυτοκίνητο ή μηχανή να περνά τα 130χλμ, ας είναι ότι θέλει. Από Lamborghini μέχρι Ducati. Όλοι μαζί πηγαίναμε, 120-130.
Φίλος πέρασε το όριο στη Γαλλία και του ήρθε η κλήση στο σπίτι του στη Γερμανία. Μόνο εδώ είναι ρδέλο και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει.
Όποιος πηγαίνει με 150 και πάνω συνέχεια είναι απλά επικίνδυνος, και για τους άλλους οδηγούς αλλά και για τους συνεπιβάτες. Δεν θέλει πολύ μυαλό. Ένα δευτερόλεπτο είναι αρκετό για να πάμε στην κηδεία του. Σοβαρευτείτε.
Εγώ δεν περνάω τα 130 στη εθνική. Βαρέθηκα την ταχύτητα και το στρες. Στα νιάτα μου πήγαινα συνέχεια με την ταυτότητας στο στόμα. Αν πήγαινα νορμάλ θα με έπιανε ο ύπνος στον τιμόνι. Αυτό έλεγα συνέχεια.
Ηλιούπολη - Θήβα έκανα 26' με CBR 1000RR. Κάτω από το Σείριο περνούσα με 300. Έχω πάει Θεσσαλονίκη αυθημερόν για καφέ. Mε Subaru WRX STI και καταρρακτώδη βροχή το κοντέρ έγραφε 220. Mε MERCEDES CL 600 έγραφε 240 και να ρίχνει τουλούμια. Στο Mercedes δεν οδηγούσα εγώ. Φάληρο - Ανάβυσσο 24' με το Vstrom από Εθνική - Αττική οδό.
Τα σκέφτομαι πλέον και τρομάζω. Μερικές φορές νομίζω ότι ζώ από τύχη.
Έχω χάσει φίλο που σκοτώθηκε με Hayabusa.
Σοβαρευτείτε .
Όταν γυρίσει η βίδα πάνω στο τιμόνι και έρθει η ώρα της κ@υλας να πατήσετε γκάζι να σκέφτηκε όσους σας περιμένουν σπίτι.
Με τα ηλεκτρικά πραγματικά χαίρομαι που θα θέσουν με το έτσι θέλω νέα όρια στην Ελληνική Εθνική οδό. Αν θες να τρέξεις πρέπει να έχεις και τα χρήματα να πάρεις τούμπανο Tesla. Αλλιώς θα πας με 130 - 140 και θα πεις και ευχαριστώ. Πολύ γουστάρω, πραγματικά.
Όπως όλα τα αυτοκίνητα σαναλέμε;ευκαιρίες, στην Αμερική 4ετίας το παίρνεις μισή τιμή ήδη.
Το ερώτημα που έχω εγώ είναι πόσοι από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση που δεν θέλουν με τίποτα ηλεκτρικό, έχουν πραγματικά σκοπό να αγοράσουν μέσα στους επόμενους μήνες αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας.Αυτός βέβαια για μένα είναι ένας ακόμα λόγος ώστε να μην προβεί κάποιος σε αγορά νέου αυτοκίνητου τώρα ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ τεχνολογίας.
Αω βρείς ηλεκτρικό με πάνω από 150.000 χιλιόμετρα δίχως αλλαγή μπαταρίας βάλε μας άμεσα λινκ για να δούμε μοντέλο!!Έχοντας δώσει 26.500 ευρώ για το e-C4, κάνοντας 30.000 χλμ τον χρόνο, μετά από 10 χρόνια που θα έχω κάνει 300.000 χλμ, ακόμα κι αν η αυτονομία θα έχει πέσει στα μισά, σκοπός μου είναι να το κρατήσω για κοντινές διαδρομές. Μέχρι το σημείο να μην μπορεί να βγάλει ούτε μια Χαλκιδική (100χλμ), θα αργήσει πολύ. Ίσως 20 χρόνια; Καλά να είμαστε, να χαλάσει η μπαταρία πριν από μας. Η εγγύηση αντιπροσωπείας είναι 8 χρόνια ή 160.000χλμ. (για >70% απόδοση).