- Μηνύματα
- 54.538
- Reaction score
- 135.912
Άρχισαν παραδόσεις πλαντ στη Γερμανία, άρχισαν και τα βίντεο στην οτομπαν, 0-200 σε 7,5"
Επιμένεις...Αω βρείς ηλεκτρικό με πάνω από 150.000 χιλιόμετρα δίχως αλλαγή μπαταρίας βάλε μας άμεσα λινκ για να δούμε μοντέλο!!
Μόλις αγόρασα ακριβό Υβριδικό SUV, γνωρίζω ότι μπαταρία έχει 16.000 αντικατάσταση, αλλά διαφορετικά θα έδινα 3000 φόρο πολυτελείας το χρόνο!Το ερώτημα που έχω εγώ είναι πόσοι από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση που δεν θέλουν με τίποτα ηλεκτρικό, έχουν πραγματικά σκοπό να αγοράσουν μέσα στους επόμενους μήνες αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας.
Το να γράφει κάποιος «δεν παίρνω ηλεκτρικό γιατί Χ Ψ» ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει σκοπό να πάρουν κανένα αυτοκίνητο, δεν έχει κανένα νόημα.
Ε, καλά τώρα, αν ήταν έτσι, το φόρουμ όλο θα είχε το 5% των ποστς που έχει (σε όλες τις κατηγορίες).Το ερώτημα που έχω εγώ είναι πόσοι από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση που δεν θέλουν με τίποτα ηλεκτρικό, έχουν πραγματικά σκοπό να αγοράσουν μέσα στους επόμενους μήνες αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας.
Το να γράφει κάποιος «δεν παίρνω ηλεκτρικό γιατί Χ Ψ» ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει σκοπό να πάρει κανένα αυτοκίνητο, δεν έχει κανένα νόημα.
Για τα ταξίδια που κάνω δεν παίζει ηλεκτρικό! Όταν έχεις μικρά παιδιά δε μπορεις να στηθείς στους ελάχιστους φορτιστές 1 ώρα. Το κάνω όταν ειμαι μόνος για να μη κουβαλάω μπαταρία αλλά στην επαρχία δεν υπάρχει τίποτε. Για βρες μου ζαγοροχώρια ή πήλιο κάτι. Ένας και ουρα 10 αυτοκίνητα.Να λοιπόν από πού πηγάζει το μένος σου για τα ηλεκτρικά.
Δικαιολογείς την αγορά που έκανες, του υβριδικού SUV, δηλαδή αυτοκινήτου που συγκεντρώνει τα κακά από δύο κόσμους, καί τη συντήρηση συμβατικού κινητήρα, καί βενζίνες, και τα της μπαταρίας.
Γενικά μιλάμε.δεν είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο
Μα εδώ γράφουν «δεν παίρνω ηλεκτρικό γιατί δεν πάει με 150 στην εθνική» ενώ δεν έχουν σκοπό να πάρουν τίποτα. Μου φαίνεται τελείως παράλογο.Ε, καλά τώρα, αν ήταν έτσι, το φόρουμ όλο θα είχε το 5% των ποστς που έχει (σε όλες τις κατηγορίες).
Μπορεί οι δικές σου ανάγκες να καλύπτονται από υβριδικό καλύτερα.Για τα ταξίδια που κάνω δεν παίζει ηλεκτρικό! Όταν έχεις μικρά παιδιά δε μπορεις να στηθείς στους ελάχιστους φορτιστές 1 ώρα. Το κάνω όταν ειμαι μόνος για να μη κουβαλάω μπαταρία αλλά στην επαρχία δεν υπάρχει τίποτε. Για βρες μου ζαγοροχώρια ή πήλιο κάτι. Ένας και ουρα 10 αυτοκίνητα.
"Για να μην κουβαλάς μπαταρία"; Τι εννοείς;Το κάνω όταν ειμαι μόνος για να μη κουβαλάω μπαταρία
Σε μεγάλες ταχύτητες , αυτοκινητόδρομο, αν βάλεις πρόγραμμα μικτής οδήγησης η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα, οπότε χάνεις τα άλογα που σου προσφέρει και πέφτεις στα πραγματικά άλογα του κινητήρα, αλλά σέρνεις περίπου 700 κιλά βάρος μπαταρίας σε σχέση με συμβατικό με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση. Προσπαθώ μια γρήγορη φόρτιση κάθε 150 χιλιομετρα αλλα δεν ειναι παντα εφικτο"Για να μην κουβαλάς μπαταρία"; Τι εννοείς;
700 κιλά; Τόσο πολύ; Νόμιζα μικρές είναι οι μπαταρίες σε αυτά. Πόσα kWh είναι η μπαταρία;Σε μεγάλες ταχύτητες , αυτοκινητόδρομο, αν βάλεις πρόγραμμα μικτής οδήγησης η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα, οπότε χάνεις τα άλογα που σου προσφέρει και πέφτεις στα πραγματικά άλογα του κινητήρα, αλλά σέρνεις περίπου 700 κιλά βάρος μπαταρίας σε σχέση με συμβατικό με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση. Προσπαθώ μια γρήγορη φόρτιση κάθε 150 χιλιομετρα αλλα δεν ειναι παντα εφικτο
γίνεται αυτό; έτσι απλά σαν να αλλάζουμε μπαταρία στα παιχνίδια των παιδιών;Το πιθανότερο είναι... ή θα την βάλεις back up (UPS) στο σπίτι σου ή θα την πουλήσεις.
ΛΑΘΟΣ!!!! Αυτό νόμιζα και εγώ! Όταν μπαταρία πέσει κάτω από 70% ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΑΜΑΞΙ !!!!!! Ζητά αντικατάσταση!Το θέμα μπαταρία στα EVs έχει λήξη πιστεύω. Το πιθανότερο είναι πως θα το έχεις πετάξει το αυτοκίνητο και την μπαταρία ή θα την βάλεις back up (UPS) στο σπίτι σου ή θα την πουλήσεις. Αν έχεις ήδη και φωτοβολταϊκά ακόμα καλύτερα. Όσο και να έχει πέσει, ακόμα και 50kwh μπαταρία να είχες, 25kwh για το σπίτι τις έχεις εξασφαλίσει. Σίγουρα, και κυρίως τσάμπα.
Σοβαρά τα γράφεις αυτά;Σε μεγάλες ταχύτητες , αυτοκινητόδρομο, αν βάλεις πρόγραμμα μικτής οδήγησης η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα, οπότε χάνεις τα άλογα που σου προσφέρει και πέφτεις στα πραγματικά άλογα του κινητήρα, αλλά σέρνεις περίπου 700 κιλά βάρος μπαταρίας σε σχέση με συμβατικό με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση. Προσπαθώ μια γρήγορη φόρτιση κάθε 150 χιλιομετρα αλλα δεν ειναι παντα εφικτο
Όχι απλά, αλλά γίνεται.γίνεται αυτό; έτσι απλά σαν να αλλάζουμε μπαταρία στα παιχνίδια των παιδιών;
Δεν θα την βάλω σε άλλο αμάξι Κώστα. Σε σπίτι θα τη βάλω.ΛΑΘΟΣ!!!! Αυτό νόμιζα και εγώ! Όταν μπαταρία πέσει κάτω από 70% ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΑΜΑΞΙ !!!!!! Ζητά αντικατάσταση!