Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Είναι συντηρητική η ηγεσία της Toyota. Έστω, ένας-ένας να φεύγει, καλό είναι.

Θα μπορούσε η Toyota να ήταν εδώ και χρόνια πρωτοπόρος στα αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά δεν πειράζει, έστω και τώρα αν βάλει μπρος, θα προλάβει.
 

Μηνύματα
16.278
Reaction score
22.941
η Toyota έχει τεράστιο πελατολόγιο σε περιοχές που δεν δίνουν δεκάρα για ηλεκτρικά υβριδικά κλπ , αφρική, ασία , μέση ανατολή και ο λόγος είναι οτι προτιμώνται τα συγκεκριμένα οχήματα λόγω εξαιρετικών επιδόσεων και αξιοπιστίας στα δεδομένα του κλίματος των περιοχών αυτών.
Δεν παίζει να ζεις σε περιοχές που περιβάλλονται πχ από έρημο και να μην έχεις Toyota, θεωρείσαι χαζός ή φτωχός, επίσης δεν παίζει να είσαι περι του ινδικού ωκεανού με υγρασία ζέστη κλπ και να έχεις κάτι άλλο.

αυτό δεν είναι κατανοητό από όσους κατοικούν στην Ευρώπη και την βόρεια αμερικάνικη ήπειρο γιατί δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις ενώ επιπλέον έχουν άλλες εναλλακτικές. Συνεπώς ακόμα και αν όλος ο δυτικός κόσμος εξηλεκτριστεί η Toyota θα πουλάει 6εκ οχήματα τον χρόνο χωρίς να αλλάξει τίποτα.

επιπλέον για την ιαπωνική νησιωτική περιοχή υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που δεν προχωράνε ακόμα στον πλήρη εξηλεκτρισμό και έχει να κάνει με την ικανότητα του δικτύου.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.747
Reaction score
76.099
Δεν δίνουν link γιατί δεν υπάρχει. Μάλλον απο εδώ πήραν τις ιδέες:


Οι ελάχιστες αληθινά παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να σκεφτούν όλες τις αγορές τους και τα non PHEV υβριδικά της Toyota είναι άριστη λύση στην δύση για λίγα χρόνια ακόμη.
Αλλού ούτε αυτά.

Το λάθος είναι οτι δεν έχουν ήδη και μιά σύγχρονη ηλεκτρική πλατφόρμα για μικρά και μεσαία μοντέλα.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Τι μας νοιάζει για άλλες ηπείρους. Ας παράγει για εκείνες ό,τι θέλει.

Θα αρκούσε να είχε βγάλει ήδη από το 2020 ένα Yaris και μια Corolla αμιγώς ηλεκτρικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.199
Reaction score
29.963
Σιγά μωρέ, λες και μιλάμε για Fiat Multipla.
Άνετα θα έκανα την καρδιά μου κόμπο και θα έπαιρνα ένα Υ
Το μπροστινό τμήμα των Tesla θα μπορούσα να το παλέψω λόγο του συνδυασμού τιμής - τεχνολογίας. Λιγότερο τα πλαϊνά, σχεδόν καθόλου το πίσω και με τίποτα το ταμπλό και την απουσία κουμπιών. Με τίποτα όμως, ας είχε και 20.000€. Ελπίζω πώς όταν και αν έρθει ποτέ νέος CEO να τα αλλάξει.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Kι εγώ λατρεύω τα φυσικά κουμπιά στο eC4.
Δεν θα τα άλλαζα με οθόνη.
Αλλά είπαμε, για χάρη ενός Y, θα πειθόμουν ότι δεν με πειράζει.

Το cockpit του semi truck το είδες; :)



 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Η Toyota έχει τεράστιο πελατολόγιο σε περιοχές που δεν δίνουν δεκάρα για ηλεκτρικά υβριδικά κλπ , αφρική, ασία , μέση ανατολή και ο λόγος είναι
Σε αυτές τις περιοχές της γης, συντρέχουν 3 ισχυροί λόγοι να πουλιούνται ice από την Τογιότα μέχρι να σβήσει ο ήλιος

1. Πιστό αγοραστικό κοινό
2. Ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες
3. Τζάμπα πετρέλαιο

Συν το χαμηλότερο μέσο εισόδημα, σε σχέση με Ευρώπη και Αμερική. Κανένας μέσος άνθρωπος δεν αγοράζει EV εκεί, δεν παίζει.

Συν την τεράστια αγορά μεταχειρισμένου σε αυτές τις περιοχές, η οποία είναι και τεράστια αγορά ανταλλακτικών και συντήρησης γενικά.

Ως εκ τούτου, ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας που αποκαλούμε Τογιότα, προφανώς εκτιμά πως έχει συμφέρον να προωθεί ice και ψευτοϋβριδικά, και αυτό θα συνεχίσει να κάνει, όσο θεωρεί ότι το ισοζύγιο κέρδους - απωλειών (από τα EV που θα είχε πουλήσει σε Ευρώπη και Αμερική) θα είναι θετικό, ιδίως μέσα σε ένα χρονικό διάστημα κρίσης πρώτων υλών και τσιπ, που ταλαιπώρησε σημαντικά την Τογιότα, διότι όσο μεγαλύτερος είσαι, τόσο μεγαλύτερο το χτύπημα κάθε κρίσης.

Σαφώς εάν είχε κυκλοφορήσει ένα γιαρις αμιγώς ηλεκτρικό, θα πουλούσε σα στραγάλια στον "πολιτισμένο κόσμο", αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα σημαντικό επιπρόσθετο "κέρδος" για την Τογιότα σε σχέση με την πορεία που ακολουθεί, γιατί ήδη πουλάει σα στραγάλια το γιαρις και όχι μόνο. Άντε θα πουλούσε μισό μύριο EV, σα τη φολγκζβάγκεν, και; Δε νομίζω πως ενδιαφέρεται στην παρούσα φάση, και πιθανώς θα κατέγραφε απώλειες για να μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο.

Για μας ο "κόσμος" είναι Ευρώπη και Αμερική, το υπόλοιπο της γης το λέμε "τρίτο κόσμο", ενώ για την Τογιότα ο κόσμος είναι ολόκληρη η γη. Έχουμε μια διαφορά αντίληψης εδώ.

Δεν γνωρίζω όμως εάν προλαβαίνει η Τογιότα να μπει στο ράλι της ηλεκτροκίνησης, και να προλάβει μεγάλη μερίδα αγοραστικού κοινού στον "πολιτισμένο κόσμο" μέχρι το 2027, διότι πρακτικά δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.

Επίσης δεν γνωρίζω τι θα συμβεί εάν χάσει το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, το οποίο θα είναι το αποκλειστικό παιχνίδι για την αυτοκίνηση στον "πολιτισμένο κόσμο" από το 2027 άντε 2028, οπότε θα περιοριστεί στα έσοδα του "τρίτου κόσμου".

Μπορεί να επιβιώσει από τον "τρίτο κόσμο"?

Αν όχι, θα την πατήσει σα την κοντακ.

Η Τέσλα έχει στήσει πολύ καλά το παιχνίδι, και ακολουθεί πιστά συγκεκριμένη αύξηση παραγωγής, την οποία έχει αποδείξει πως μπορεί να την βγάλει, και τα δεδομένα της παραγωγής που θα ακολουθήσει είναι γνωστά από το 2020, όπου έθεσε συγκεκριμένους στόχους (50% growth yoy), οι οποίοι αποτελούν τον κύριο στόχο της φίρμας για κάθε χρονιά, και θα σκοτώσουν και θα σκοτωθούν για να το υλοποιήσουν (και το ξεπερνούν κάθε έτος) και είναι ως εξής:

1. 300GWh μπαταρίες.

2. Το 50% growth με βάση το 2020:

Έτος παραγωγή
2020 509.000
2021 930.000
2022 1.300.000
2023 1.950.000
2024 2.925.000
2025 4.387.500
2026 6.581.250
2027 9.871.875

3 χρόνια πίσω γεμάτα, είναι η φολγκζβάγκεν (στο Ρυθμό παραγωγής, όχι στην τεχνολογία).

Με αυτά τα δεδομένα, η Τογιότα φαίνεται να έχει χάσει το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης οριστικά.

Κοντακ;

Δε ξέρω, μπορεί.

Πάντως τις 10 μύρια πωλήσεις θα τις φτάσει η Τέσλα το 2027, και από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία θα "κλέψει" τις περισσότερες πωλήσεις. Αν αυτή είναι κυρίως η Τογιότα, τον ήπιε.

Και η Τογιότα, αυτή τη στιγμή, είναι 3 χρόνια γεμάτα πίσω από την φολγκζβάγκεν, 6 χρόνια πίσω από την Τέσλα.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315

Θα τα φέρει και στην Ελλάδα η Kosmoride.


Στη Γερμανία κάνει 15.000 η βασική έκδοση με τη μικροσκοπική μπαταρία, 23.000 η πιο πλούσια με τη μεγαλύτερη μπαταρία.

Υπόψιν, καμία έκδοση δεν προσφέρει κλιματισμό.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.199
Reaction score
29.963
Το ότι μια εταιρία ντε και καλά θα πουλά 10.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο τότε, απλά επειδή το ανακοίνωσε ή επειδή θα μπορεί να τα κατασκευάσει το λες και αστείο. Όχι επειδή είναι η Tesla. Αυτό αφορά όλους. Λες και οι άλλοι θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια, ή, λες και όλοι θέλουν Τesla. 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Η Ινδία πάντως, δεν είναι μέσα στις αγορές που έχει δύναμη η Τογιότα.

Μάλλον πολύ ακριβά είναι τα Τογιότα για αυτούς.

Screenshot_20230202-111616~2.png


Και η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να κερδίζει έδαφος στην Ινδία, με κάτι κωλάμαξα βέβαια αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.

Στην Κίνα επίσης.

Το ότι μια εταιρία ντε και καλά θα πουλά 10.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο τότε, απλά επειδή το ανακοίνωσε ή επειδή θα μπορεί να τα κατασκευάσει το λες και αστείο. Όχι επειδή είναι η Tesla. Αυτό αφορά όλους. Λες και οι άλλοι θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια, ή, λες και όλοι θέλουν Τesla. 8-)
Άμα είναι πιο φτηνό και προσφέρει περισσότερα, θα προτιμηθεί.

Η αισθητική μπορεί να είναι για σένα εξαιρετικά σημαντική, αλλά βλέποντας γύρω σου τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν, πιστεύω καταλαβαίνεις πως αυτή η παράμετρος δεν ισχύει για την πλειοψηφία.

Δες και ντατσια τι πουλάει, και στην Ευρώπη. Μπες μέσα σε ντατσια, θα σε πιάσει κατάθλιψη. Κι απ'έξω σα κουβάδες είναι, θυμάσαι τα βιντεάκια για σαντερο από τους γνωστούς Άγγλους.. great news! 😂🤪😜😁
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.747
Reaction score
76.099
H Toyota κατέχει, απ' όσο γνωρίζουμε γιατί μπορεί να είναι περισσότερο μέσω μετοχών, το 5% της Suzuki.


To be specific, Toyota holds a 20% stake in Subaru Corporation, a 5.1% stake in Mazda, a 4.9% stake in Suzuki, a 4.6% stake in Isuzu, a 3.8% stake in Yamaha Motor Corporation, and a 2.8% in Panasonic.

Toyota also owns (50% of) Ranz, which is a company focused on the growth of electric vehicles. This company plays a crucial role in the launching of Toyota’s electric cars, especially in the Asian market.

50%: https://en.wikipedia.org/wiki/Primearth_EV_Energy
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Η Toyota εχει, κατ' επανάληψη, αναφερθεί στο γιατί δεν θεωρεί ότι πρέπει να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση. Δεν διαβάζει, βέβαια, και avsite να πάρει ιδέες..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Η Toyota εχει, κατ' επανάληψη, αναφερθεί στο γιατί δεν θεωρεί ότι πρέπει να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση. Δεν διαβάζει, βέβαια, και avsite να πάρει ιδέες..
Κακώς. 😂😜😁🤪

Τώρα βγήκε και είπε ο νέος τσέο της Τογιότα πως δεν υπάρχει αρκετό λίθιο για να προχωρήσει δυνατά σε ηλεκτρικά. 😜😁🤪😂

Τέλος πάντων, εδώ σε τούτο το θρεντ, μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, και εκεί η Τογιότα έχει (αντικειμενικά) μείνει πολύ πολύ πίσω, τουλάχιστον σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό της, που δεν είναι άλλος από τον γίγαντα της φολγκζβάγκεν, ο οποίος έχει ήδη βγάλει στην αγορά ένα σημαντικό αριθμό μοντέλων EV και στην Ευρώπη θριαμβεύει.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Η Toyota εχει, κατ' επανάληψη, αναφερθεί στο γιατί δεν θεωρεί ότι πρέπει να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση. Δεν διαβάζει, βέβαια, και avsite να πάρει ιδέες..
Έκρινε πως δεν τη συνέφερε. Ε και; Να χαιρόμαστε γι' αυτό;

Κακό στην ηλεκτροκίνηση σε Ελλάδα και Ευρώπη έκανε η επιλογή της αυτή.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Απλά κρίνει ότι δεν πρόκειται να επικρατήσουν οι ηλεκτρικοί κινητήρες, ούτε καν σαν καλύτεροι στο περιβαντολογικό τους αποτύπωμα, οπότε συνεχίζει ως έχει. Λάθος της? Θα δείξει, αλλά σίγουρα ειναι μια ισχυρή φωνή στην αυτοκινητοβιομηχανία, την οποία θα ακολουθήσουν κι άλλοι, μέχρι που θα αρθούν οι υποχρεωτικοί περιορισμοί στους θερμικούς κινητήρες - προσωπική εκτίμηση το τελευταίο
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Α, εκεί το πας εσύ, ότι στραβά αρμενίζουμε στην Ευρώπη και η Toyota μας δείχνει τον δρόμο τον σωστό. :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.199
Reaction score
29.963
Άμα είναι πιο φτηνό και προσφέρει περισσότερα, θα προτιμηθεί.

Η αισθητική μπορεί να είναι για σένα εξαιρετικά σημαντική, αλλά βλέποντας γύρω σου τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν, πιστεύω καταλαβαίνεις πως αυτή η παράμετρος δεν ισχύει για την πλειοψηφία.

Δες και ντατσια τι πουλάει, και στην Ευρώπη. Μπες μέσα σε ντατσια, θα σε πιάσει κατάθλιψη. Κι απ'έξω σα κουβάδες είναι, θυμάσαι τα βιντεάκια για σαντερο από τους γνωστούς Άγγλους.. great news! 😂🤪
Αυτό δεν αλλάζει ότι είπα. Και δεν το λέω από θέμα αισθητικής μόνο. Το μπουστ που έχει η Tesla έναντι των υπολοίπων το έχει επειδή ήταν η πρώτη κατά κύριο λόγο και κατά δεύτερον λόγο τεχνολογίας - λογισμικού. Αυτά αλλάζουν, είναι καθαρά θέμα χρόνου. Οι άλλοι ούτε χαζοί είναι ούτε κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Αν οι πωλήσεις της Tesla είναι οι χαμένες πωλήσεις των άλλων, αυτό δουλεύει both ways. Οι πωλήσεις των άλλων είναι οι χαμένες της Tesla. Και δεν είναι καθόλου λίγες. Αν δεις τις Top5 πωλήσεις EVs στην Ευρώπη το 2022, ένα - δύο είναι η Tesla, και τα 3-4-5 αθροιστικά είναι σχεδόν όσες και της Τesla. Κάθε άλλο παρά περίπατο κάνει, αν έτσι νομίζει. Θέλει και 10.000.000 πωλήσεις μη χ.... Λες και οι άλλοι θα κάτσουν να την κοιτάνε να παίρνει 9.000.000 πωλήσεις τους στα επόμενα πέντε χρόνια. 😅

EUROPE 2022, JANUARY - NOVEMBER
Europe-Top-20-EV-Sales-Models-January-November-2022.png
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.747
Reaction score
76.099
κρίνει ότι δεν πρόκειται να επικρατήσουν οι ηλεκτρικοί κινητήρες,
Όχι βέβαια, απλώς έκριναν οτι είναι νωρίς.

Η τεράστια επένδυσή τους σε υβριδικά είναι σχεδόν αποσβεσμένη αλλά συνεχίζει να πουλάει και να βγάζει λεφτά με το τσουβάλι, οπότε αποφάσισαν να το καθυστερήσουν.

Το bZ4X και οι κλώνοι θα πουλήσουν λίγα (ή αρκετά) εν τω μεταξύ μέχρι να βγάλουν σοβαρή EV πλατφόρμα.


EDIT: Μην ξεχνάμε οτι μια πλατφόρμα που ανακοινώνεται τώρα, έχει εξελιχθεί 2-3 χρόνια νωρίτερα και έχει έτοιμο tooling.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.199
Reaction score
29.963
μέχρι που θα αρθούν οι υποχρεωτικοί περιορισμοί στους θερμικούς κινητήρες
Μπα, δεν ιδρώνουν από τέτοια. Από το Μάιο του 2022 ο CEO της Renault που είναι και πρόεδρος της ACEA (European Automobile Manufacturers Association) τους λέει πως το Euro 7 θα κάνει τα αυτοκίνητα ακριβότερα και θα οδηγήσει 70.000 εργαζόμενους στην ανεργία μόνο στη Γαλλία χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικό στο περιβάλλον, αλλά δεν άλλαξε κάτι.
Οι προδιαγραφές γίνονται όλο και αυστηρότερες με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν ασύμφορη η κατασκευή θερμικών οχημάτων. Ο Πρόεδρος της ACEA τους λέει πως το Euro 7 θα οδηγήσει σε αυξήσεις τουλάχιστον 2000€ στα νέα οχήματα. Έτσι η παρουσία των ηλεκτρικών θα είναι, ή και θα γίνει, μονόδρομος.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.104
Μηνύματα
2.928.461
Members
38.131
Νεότερο μέλος
Battlegary
Top