Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.150
Reaction score
10.475
Οι επιδοτήσεις είναι πολύ μεγάλες, αλλά στα πολύ χαμηλά εισοδήματα (ατομικό κάτω των 7.100€).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.948
Reaction score
133.829
Δεν έχουν σημασία αυτά, σημασία έχει ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρουν αυτοκίνητο με 50-αρα μπαταρία κάτω από 20 χιλιάρικα.

Αυτό μετράει, και αυτό είναι το ζητούμενο για πολύ κόσμο.

Μια 50-αρα μπαταρία κάτω από 20k.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
Διέρρευσε σε Γαλλικά μέσα το εσωτερικό του Renault 4. Σχεδόν ίδιο με του R5, με μεγαλύτερους χώρους, καθώς θα είναι 24cm μακρύτερο και 18cm φαρδύτερο.

FB_IMG_1726640810330.jpg


Η λαλακία που βλέπω να έκανε η Renault είναι πως για το R5, όποιο χρώμα και να πάρεις την version των 32.500€ το εσωτερικό θα είναι το κίτρινο, και στην 35.500€ το μπλε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
H "S-Class" της Huawei σε full self drive mode. Δεν είναι φθηνό. $55.000, και $65.000 το AWD.


Οθόνη, προβολέα, δύο ψυγεία, ξαπλώνεις κλπ 😅
 

TGD

Μηνύματα
8.394
Reaction score
8.400
Αν συνεχιστεί έτσι η αύξηση του πλάτους των αυτοκινήτων, δεν πάμε καλύτερα σε διάταξη 3+3 αντί μια γκουμούτσα κονσόλα στη μέση;
 









alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
Τα οχήματα της Leapmotor διαθέσιμα στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο, μάλλον από τον Συγγελίδη.

Τα πρώτα θα είναι το μικρό Τ03 και το SUV C10.

To T03 έχει 37kWh ωφέλιμη μπαταρία, και 265χλμ. αυτονομία σε μεικτό κύκλο. Είναι μικρότερο από το Dacia Spring, με διαστάσεις 3620/1652/1592 m, και χώρο αποσκευών 210lt (508lt με κατεβασμένα καθίσματα). Κινητήρας 80 kW (107 hp) με 0-50 km/h σε 4.1". Τιμή κάτω από 20.000 ευρώ (Κίνα $7.000). Δεν ξέρω βέβαια αν είναι τα ίδια, επειδή το BYD Dolphin των $13.000 στην Κίνα δεν έχει καμία σχέση με το Dolphin που πωλείται στην Ευρώπη. Λένε πως αργότερα θα παράγεται στην Ευρώπη.

To C10 έχει 70kWh ωφέλιμη μπαταρία, και 420χλμ. αυτονομία σε μεικτό κύκλο. Τιμή Κίνας $17.800. Διαστάσεις 4739/1900/1680 mm με χώρο αποσκευών 370lt (835lt με κατεβασμένα καθίσματα). Kινητήρας 170 kW (228 hp), τελική 170 km/h, και 0-100 km/h σε 7.3"
Follow up.

Ενώ o πρόεδρος της Stellantis ανακοίνωσε πως (16 μήνες πριν λήξη το συμβόλαιο του Tavarez) ψάχνει νέο CEO, ενημερώνει και για τις τιμές των Leapmotor που θα βγουν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το μικρό Τ03 στα 18.900€ και το SUV C10 στα 36.400€, προ επιδότησης. Οι τιμές ίσως διαφέρουν λίγο ανάλογα τη χώρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
E, ναι, ντρέπονται να γράψουν τις τιμές χωρίς την επιδότηση.

Να πούμε και στην Τέσλα, να μην αναγράφει τιμές πώλησης αλλά να αφαιρεί την (όποια) επιδότηση. Να αφαιρούν και τις φορο-απαλλαγές για τους ελεύθερους επαγγελματίες λέω εγώ.

Αλλά αν τους ρωτήσεις γιατί δεν αναλαμβάνουν αυτοί να πάρουν την επιδότηση, σε κοιτάνε σαν εξωγήινο. (Το είχα κάνει παλιότερα, όσο ίσχυε το ΚΕ ΙΙ που έδινε αυτή τη δυνατότητα στον έμπορο.)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
Αυτό το πράγμα με τις τιμές μετά την επιδότηση δεν υπάρχει. Το κάνουν όλοι. Από τους αντιπροσώπους μέχρι τα media. Λες και θα δώσεις αυτά χρήματα για να το πάρεις, ή ότι η επιδότηση είναι εξασφαλισμένη, ή ότι θα είναι για πάντα. Την έχω πει σε διάφορους, είτε διαδικτυακά είτε δια ζώσης.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.074
Μηνύματα
2.927.251
Members
38.128
Νεότερο μέλος
f4rclio
Top