Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gonis

Luger
Μηνύματα
4.206
Reaction score
11.481
Έριξα μια ματιά στο car.gr , για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν διαθέσιμα μτχ ηλεκτρικά σε διάφορες οικονομικές κατηγορίες.
Μερικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον
Rimac nevera σε καλή τιμή έχει;
 


Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.123
Πάνω από 200 κιλά δεν νομίζω πως σέρνεις άσκοπα, όταν η μπαταρία αδειάζει και συνεχίζεις μόνο με τον συμβατικό κινητήρα.
"Παρά το πρόσθετο βάρος των 200 κιλών σε σχέση με την αποκλειστικά βενζινοκίνητη GLC, η 350e..."

 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Έχει ένα id5 τριμήνου, με καλό πακέτο εξοπλισμού, ένα Tesla 3 με λίγα χιλιόμετρα, ενα Volvo, έχει διάφορα, μπες να δεις.
Μέχρι και ενα e-up είδα, με καλό εξοπλισμό, να δώσω το Yaris που έχω για τρίτο και να το πάρω.

Έχω πει πως δεν θα πάρω άλλο αυτοκίνητο για δυο χρόνια, αλλα φαγουρίζομαι να δώσω τα ice, δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
 

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.123
Plug-in Hybrid GLE 350: 2655 κιλά
Diesel GLE 300: 2280 κιλά
Diesel GLE 400: 2280 κιλά

375 κιλά επομένως σέρνεις επιπλέον σε σύγκριση με αντίστοιχο Diesel.



Σίγουρα δεν είναι λίγα. Φαντάζομαι θα είναι πολύ άσχημη η αίσθηση να σέρνεις 375 κιλά επιπλέον, σαν να κουβαλάς 5 επιβάτες, μόλις κάνεις 100 χιλιόμετρα και αδειάσει η μπαταρία.

Κάνοντας στάση σε φορτιστή βέβαια κάθε 100 χλμ., γεμίζεις γρήγορα την μπαταρία, αλλά και πάλι, για μια διαδρομή 400χλμ, θα πρέπει να κάνεις 4 δεκάλεπτες στάσεις για τη μέγιστη απόδοση και οικονομία, ενώ με καθαρά ηλεκτρικό αντίστοιχο 7θέσιο SUV (π.χ. το νέο Volvo EX90 με αυτονομία 580 χλμ) θα πρέπει να κάνεις μία μόνο μισάωρη στάση για να έχεις τη μέγιστη απόδοση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
φαγουρίζομαι να δώσω τα ice, δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
Δώστα τα ρημαδια, άϊντε, με έχεις σκάσει.

Σοβαρά.


Ασφαλές ταξίδι !!!!!
αυτό σου δίνει το αστέρι.
Ούτε για πλάκα δεν είναι πιο ασφαλές το ταξίδι με το 10-ετιας+ Μερτσέντες του ντιμιφουτ, σε σχέση με το φρέσκο iD.3, καθώς το φρέσκο είναι 5-αστερο σε πολύ πιο απαιτητικά τεστ από τότε.

Το Μερτσέντες του τότε, με τα σημερινά δεδομένα, δύσκολα πολύ δύσκολα θα πάρει 3ο αστέρι.


Μέχρι και ενα e-up είδα, με καλό εξοπλισμό, να δώσω το Yaris που έχω για τρίτο και να το πάρω
Χθες.
Τρέχοντας.

Άνευ πλάκας.


δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
Δεν υπάρχει επιστροφή.
Το ένιωσες ήδη. Στους ελάχιστους μήνες κτήσης του ev, ακόμα δε το έμαθες καν.

Φαντάσου τι θα λες σε κάνα χρόνο από τώρα...
 
Last edited:

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.123
Έγραψα για μέγιστη απόδοση, οπότε κανονικά 6 δεκάλεπτες στάσεις πρέπει να γίνουν για τη μέγιστη απόδοση με PHEV σε διαδρομή 400χλμ.

Αποκλείεται η μικρή μπαταρία να δίνει την ίδια ιπποδύναμη όσο ξεζουμίζεται κάτω από 30%.
Επομένως για να διατηρείται σε επίπεδα 30%-100% για τη μέγιστη απόδοση, δεν μιλάμε πλέον για 100 χλμ αυτονομία μπαταρίας, αλλά για 70.

Στο ηλεκτρικό Volvo EX90 με την 111 kWh μπαταρία νομίζω παραμένει η ανάγκη για μία μόνο στάση για να καλυφθούν 400 χλμ, και να μην πέσει ποτέ η μπαταρία κατά τη διαδρομή κάτω από 30%.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
κανονικά 6 δεκάλεπτες στάσεις πρέπει να γίνουν για τη μέγιστη απόδοση με PHEV σε διαδρομή 400χλμ.
6 κλωτσιές στα μούτρα.

Δε παίζει. Πάει με βενζινα, και καίει άντερα.
Τότε, κουβαλάει όντως το παραπανισιο βάρος των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα, που φυσικά εκτοξεύουν την κατανάλωση.

Πιο φολα για μεγάλες διαδρομές, δεν υπάρχει. Σε μια διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη, θα καταπίνει βενζινα σα τη φάλαινα το κριλ, ιδίως αφού φτάσει Θεσσαλονίκη και κινείται εντός πόλης, δράμα.

Για αυτούς είναι αυτά τα υβριδικά, για αυτούς που δε ξέρουν τι τους γίνεται. Εκεί έχει αγοραστικό κοινό, και είναι τεράστιο.
 

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.123
94-106 WLTP για εντός πόλης είναι.
86-98 WLTP για αυτοκινητόδρομο λέει η Mercedes στη σελίδα της.
Άστα βράστα, ούτε 90 δηλαδή.
Για να διατηρείται η μπαταριούλα πάνω από 30%, κάθε 60 χλμ θα πρέπει να γίνεται στάση για φόρτιση.
 

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.123
Για αυτούς είναι αυτά τα υβριδικά
Νομίζω οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα έβγαλαν τα PHEV για τον εαυτό τους και μόνο, όσο για να περάσουν τα όρια καυσαερίων, έχοντας να επιδείξουν και εντυπωσιακά υποτίθεται νούμερα συνδυαστικής απόδοσης.

Στην πράξη βέβαια αυτή η συνδυαστική απόδοση προϋποθέτει συνεχείς στάσεις για φόρτιση.

Και τελικά είναι όντως εντυπωσιακή η συνδυαστική απόδοση;

Mercedes GLE: 320ps 700Nm
Volvo EX90: 510ps 910Nm και AWD
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Νομίζω οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα έβγαλαν τα PHEV για τον εαυτό τους και μόνο, όσο για να περάσουν τα όρια καυσαερίων
Λίγα είναι τα ψωμιά τους.

Τα phev μαζί με τα ice θα σταματήσουν, στην ίδια κατηγορία ανήκουν.

Όσο για τις ύποπτες συνθήκες μετρήσεων που εφάρμοσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, για να επιδείξουν ωραία νούμερα, αρχίζει να σφίγγει το ζωνάρι. Έχει ήδη βγει βρώμα πως μόλις τελειώσει η μπαταρία, το phev συμπεριφέρεται πολύ χειρότερα (όσον αφορά μετρήσεις καυσαερίων και κατανάλωσης) από απλά τυπικά ice.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ούτε για πλάκα δεν είναι πιο ασφαλές το ταξίδι με το 10-ετιας+ Μερτσέντες του ντιμιφουτ, σε σχέση με το φρέσκο iD.3, καθώς το φρέσκο είναι 5-αστερο σε πολύ πιο απαιτητικά τεστ από τότε.
Τα αστέρια δεν αντικατοπτρίζουν την ασφάλεια σε ταξίδι.
Πχ αυτό είναι παντελώς άσχετο, αλλά δίνει αστέρια:
Πιο σημαντικά είναι άλλα τεστ όπως για παράδειγμα η απόσταση φρεναρίσματος 100-0Km, ή το τεστ αποφυγής ταράνδου (όπως το λένε τέλος πάντων).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
The Japanese automaker strives to sell 800,000 EVs in China in 2030..

From 2024 to 2030, CATL will fulfill the 123 GWh EV battery capacity, which is enough to power well over 1 million electric vehicles.


Δηλαδή, η χόντα που τώρα ξύπνησε, σκέφτεται σιγά σιγά να βγάλει ένα όχημα σε πλατφόρμα της mg, και κλείνει συμφωνία με την catl για να πάρει μπαταρίες από το 2024, ώστε αν όλα πάνε καλά, μέχρι το 2030 να έχει πουλήσει 800.000 ev.

Κι η CATL υπόσχεται μέχρι το 2030 να δώσει αρκετές μπαταρίες που συνολικά (σε 6 χρόνια) να φτάνουν για να εξοπλίσουν 1 μύριο EV.

Κι η Τέσλα θα βγάλει πάνω από 1 μύριο ev μόνο φέτος.
Το 2023 μπορεί η τεσλα να βγάλει ετήσια παραγωγή έως 2 μύρια ev. Σε 1 χρόνο, πριν ξεκινήσει να δίνει η CATL μπαταρίες στη Χόντα.

Μλκα έχω ψοφήσει στο γέλιο. 😜🤣😂
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Έχει ένα id5 τριμήνου, με καλό πακέτο εξοπλισμού, ένα Tesla 3 με λίγα χιλιόμετρα, ενα Volvo, έχει διάφορα, μπες να δεις.
Μέχρι και ενα e-up είδα, με καλό εξοπλισμό, να δώσω το Yaris που έχω για τρίτο και να το πάρω.

Έχω πει πως δεν θα πάρω άλλο αυτοκίνητο για δυο χρόνια, αλλα φαγουρίζομαι να δώσω τα ice, δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
μ ενα ταφ ( Τ ) σπιτι εκει ενα πολυμπριζο , μια χαρα θα στε, θα φορτιζουν και 3 ηλεκτρικα!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Τρία ηλεκτρικά με ένα φορτιστή νομίζω είναι πολλά. Δεν τα έχω βάλει κάτω αλλά αυτή την εντύπωση έχω. Ειδικά αν το ένα είναι μικρό και θέλει ίσως και καθε μέρα λίγη φόρτιση, δεν.

Με μια νέα γραμμή για έναν ακόμα μονοφασικό φορτιστή θα είναι ΟΚ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Το quicksilver είναι...

FB_IMG_1670605267782.jpg


Upcoming Tesla Holiday software Update:

– Apple Music
– Improved music player you can move around and customize.
– MyQ garage support.
– Remote light show scheduling and remote emissions mode (requires mobile update)
– New games.
– and much more we can’t share yet. 😇

 

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
Σε μεγάλες ταχύτητες , αυτοκινητόδρομο, αν βάλεις πρόγραμμα μικτής οδήγησης η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα, οπότε χάνεις τα άλογα που σου προσφέρει και πέφτεις στα πραγματικά άλογα του κινητήρα, αλλά σέρνεις περίπου 700 κιλά βάρος μπαταρίας σε σχέση με συμβατικό με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση. Προσπαθώ μια γρήγορη φόρτιση κάθε 150 χιλιομετρα αλλα δεν ειναι παντα εφικτο

στάσεις για φόρτιση σε ταξίδι με PHEV ;

γιατί; για να φορτίζεις με 3.8 ή 7,4 KW;
ούτε οι φανατικοί της ηλεκτροκίνησης δεν θα το κάνανε

πάρε ηλεκτρικό καλύτερα ή ICE
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.082
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top