Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
λογικό τότε
(αφού έχεις ποδήλατο θα σωθείς)
Είναι τραγικό, σε δύο δικά μου vag και σε γνωστών (χρονολογίας 2005-2015) κρέμασαν οι οροφές. Παρόλο που δεν έμεναν σε ήλιο. Επίσης δε γνωρίζω dsg εκείνης της εποχής που να μη χαλάσε. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας το πει, έχω περιέργεια .
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Πόσο στοιχίζει το wrapping;
Περνάει υπουργείο και ΚΤΕΟ; (στην Ελλάδα όλα γίνονται, αλλά τα ΕΔΧ έχουν άλλη διαδικασία από αυτή των ΕΙΧ, για την αλλαγή χρώματος πχ θα περάσει από τεχνικό έλεγχο στο υπουργείο, δεν θα στείλεις απλά τα χαρτιά).

Επίσης διαβάζω τα παρακάτω, από το site της 3Μ, που κάνουν κομματάκι δύσκολη την εφαρμογή για ταξί

Πώς καθαρίζω και συντηρώ τη Μεμβράνη;
  • Μπορείς να καθαρίσεις το όχημα, χρησιμοποιώντας ένα ήπιο σαπούνι χωρίς συνθετικά όπως το κερί. Ή να το καθαρίσεις σε πλυντήριο χωρίς βούρτσες, αποφεύγοντας όμως το κέρωμα. Θα πρέπει να στεγνώνεται καλά, για να αποφευχθούν οι λεκέδες.
Ποια είναι η διάρκεια ζωής της Μεμβράνης

  • Εφόσον η εφαρμογή και η συντήρηση της μεμβράνης γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα και τις προδιαγραφές της 3Μ, εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια και αποδεκτή υφή για περίπου 3 χρόνια ή 58.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο). Στο συγκεκριμένο διάστημα είναι ασφαλής και η αφαίρεση της μεμβράνης από την εγγύηση τοποθέτησης.

    τα χλμ αυτά τα κάνει σε 1 χρόνο ένα ταξί
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
εντωμεταξύ η μεμβράνη είναι αποδεκτή;
ήξερα οτι η μπλε λωρίδα στα ταξί είναι νόμιμη μόνο αν είναι προϊόν βαφής και όχι αυτοκόλλητο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Εγώ ξέρω ότι δέχονται μόνο "μόνιμη" αλλαγή χρώματος για όλα τα αυτοκίνητα.
Στα ΙΧ είναι πιο ελαστικά τα πράγματα καθώς η διαδικασία αφορά μόνο την αλλαγή στην αναγραφή του χρώματος στην άδεια, το κάνει και ο διεκπεραιωτής. Χρειάστηκε κάποτε, γιατί είχε αναγραφεί λάθος χρώμα στην άδεια κατά τη διαδικασία εκτελωνισμού και η διαδικασία ήταν πολύ απλή. Προφανώς εμμένουν στο ότι αν σε πιάσουν σε έλεγχο να γράφει άλλο η άδεια και άλλο να είναι το αυτοκίνητο θα φας πρόστιμο (ούτε που ξέρω πόσο είναι).
Οταν άλλαξα χρώμα στο ΔΧ έπρεπε να το πάω στον Χολαργό και να περάσει από έλεγχο στην τεχνική υπηρεσία για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Δεν αμφβιβάλλω βέβαια ότι θα υπάρχει και by pass.

Το θέμα είναι ότι αν θέλει αλλαγή κάθε 1-2-3 χρόνια (με κανά 1000αρικο) δεν παίζει για επαγγελματικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Οπως επίσης αν δεν πρέπει να μπει βούρτσα-πλυντήριο γιατί eventually θα φύγει το βινύλιο πάλι δεν παίζει για ταξί.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Δεν θα ξεκολλήσει το wrap ούτε θα διαλυθεί για πολλά χρόνια, απλώς θα γίνει ματ και ίσως να δείχνει γρατσουνισμένο απο κάποιες γωνίες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Δεν θα ξεκολλήσει το wrap ούτε θα διαλυθεί για πολλά χρόνια, απλώς θα γίνει ματ και ίσως να δείχνει γρατσουνισμένο απο κάποιες γωνίες.

αυτό που γράφουν:
"Στο συγκεκριμένο διάστημα είναι ασφαλής και η αφαίρεση της μεμβράνης από την εγγύηση τοποθέτησης."
τι ακριβώς σημαίνει;
καταλαβαίνω ότι μετά από αυτό το διάστημα (χρόνο ή χλμ) δεν είναι ασφαλής η αφαίρεση, αλλά τι σημαίνει δεν είναι ασφαλής; δημιουργεί θέματα; βγάζει χρώμα; θέλει ειδική επεξεργασία να φύγει η κόλλα;
για να βάλεις ξανά δεν πρέπει να βγει η προηγούμενη;

ξέρουμε κάποιον που να έχει μεμβράνες για 4-5 χρόνια;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
καταλαβαίνω ότι μετά από αυτό το διάστημα (χρόνο ή χλμ) δεν είναι ασφαλής η αφαίρεση, αλλά τι σημαίνει δεν είναι ασφαλής; δημιουργεί θέματα; βγάζει χρώμα; θέλει ειδική επεξεργασία να φύγει η κόλλα;
για να βάλεις ξανά δεν πρέπει να βγει η προηγούμενη;
Αφήνει κόλλες και θέλει αλοιφές. Αλλά αν θέλεις να ξαναβάλεις, υποθέτω οτι δεν έχει σημασία με τα σαπούνια που απλώνουν για να στρώσει.





EDIT: Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται απο χρήστες wrap και εγκαταστάτες. Δεν έχω βάλει ποτέ προσωπικά, ούτε και πρόκειται. :p

Αλλά αν είχα βάλει μπροστά PPF (paint protection film) δεν θα ήταν τα καπώ και τα προφυλακτήρια όλων των αυτοκινήτων μου σαν αμμοβολισμένα. :biggrin:

EDIT 2: Το PPF βέβαια έχει άλλα θέματα, παρόμοια με του wrap συν κιτρίνισμα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Αφήνει κόλλες και θέλει αλοιφές. Αλλά αν θέλεις να ξαναβάλεις, υποθέτω οτι δεν έχει σημασία με τα σαπούνια που απλώνουν για να στρώσει.
Όχι μόνο αυτό, αλλά αν έχει ξεραθεί, τότε θα σπάει σε κομμάτια και δεν θα είναι εύκολο να αφαιρεθεί γρήγορα. Ανάλογα πόσο μικρά κομμάτια έχουν μείνει κολλημένα πάνω στο χρώμα ίσως δεν αφαιρούνται απλά τραβώντας τα, αλλά θα θέλουν ξύσιμο κλπ.

Όσο για τον χρόνο, πρακτικά αυτά δεν θα συμβούν μέσα σε 4-5 χρόνια. Απλά όπως είπες κι εσύ ίσως δεν θα δείχνει και καινούργια.

Το πόσο ακριβώς θα κρατήσει μέχρι να θέλει οπωσδήποτε αφαίρεση, δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι πως full wrap με ποιοτικές μεμβράνες και με ένα χιλιάρικο που αναφέρθηκε παραπάνω, πολύ δύσκολο να βρει κανείς.
 

Μηνύματα
3.044
Reaction score
10.101
κάτι οδηγίες τις sikkens που χάζευα στον φανοποιό μου (=λαμαρινάς στην περιοχή σας) το ψήσιμο ήταν μέγιστο στους 58 βαθμούς το οποίο κάθε άλλο παρά απαγορευτικό είναι για οτιδήποτε καθώς ένα όχημα παρατημένο στον ήλιο το καλοκαίρι πιάνει εύκολα στο εσωτερικό 60+ βαθμούς ή και παραπάνω (πχ 70) οπότε τίποτα δεν λιώνει.
Άρα ο λόγος είναι η οικονομία καυσιμου στο λέβητα του φούρνου. :whistling:
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
οικονομία στον λέβητα, στα φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
το ότι δεν αλλάζω φανοποιό (=λαμαρινά) ο οποίος βάφει ο ίδιος (γιατί αρκετοί κάνουν την φαναρτζοδουλειά και το βάψιμο το δίνουν αλλού για διάφορους λόγους) είναι οτι δεν λυπάται υλικά/ρεύμα/αέριο για να γίνει η δουλειά σωστά.
 

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Να γιατί τα ηλεκτρικά θα πατώσουν! Δεν υπάρχει οικογένεια που θα γυρισει στα μικροσκοπικά sedan !! Και σίγουρα το νέο ηλεκτρικό audi Q6 e tron με βάρος 2200 δεν θα είναι λύση!!!!!!

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Το Model Y πάντως έχει άλλη άποψη. :)
Πουλάει σαν καραμέλες.

Από θέμα αεροδυναμικής και βάρους, το Ford F150 lightning πούλησε πάνω από 200.000 κομμάτια με το που άνοιξε η πλατφόρμα και οδήγησε την Ford να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες.. Είναι σίγουροι πως όταν την ανοίξουν πάλι το ίδιο θα γίνει, ίσως και χειρότερα.
 
Last edited:

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Αυτό όμως μπορεί να δώσει ελπίδα στο μέλλον:

Το Model Y πάντως έχει άλλη άποψη. :)
Πουλάει σαν καραμέλες.

Από θέμα αεροδυναμικής και βάρους, το Ford F150 lightning πούλησε 200.000 κομμάτια με το που άνοιξε η πλατφόρμα και οδήγησε την Ford να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες.. Είναι σίγουροι πως όταν την ανοίξουν πάλι το ίδιο θα γίνει, ίσως και χειρότερα.
Αν όντως θέσουν ζήτημα βάρους, τότε αντίο..............
Προβλέπω η Ευρώπη να κάνει την τούμπα του αιώνα βλέποντας Αμερικάνους και Ταιβάν, Κορέα, Ιαπωνία να κυριαρχούν. Θα πάει στα σκουπίδια η πράσινη ανάπτυξη όπως πήγε και με την ενέργεια!!!! Λιγνίτη γύρισαν όλοι ξανά! Και την καταστροφική πυρηνική ενέργεια! 30 χρόνια στράφι εξαγγελλίες.........
Υβριδικό Μ με V8 κινητήρα!!!! ΑΣΤΕΙΟ !!!!!! Δεν πάει πουθενά αυτή η πολιτική.........

 
Last edited:

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Και σίγουρα με απόκλιση 30% σε ιδανικές συνθήκες !!!!! δεν πάς ταξίδι!!!!! Δείτε βάρος σε αυτά με μεγάλη μπαρταρία!!!

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.152
Reaction score
93.263
Να γιατί τα ηλεκτρικά θα πατώσουν! Δεν υπάρχει οικογένεια που θα γυρισει στα μικροσκοπικά sedan !! Και σίγουρα το νέο ηλεκτρικό audi Q6 e tron με βάρος 2200 δεν θα είναι λύση!!!!!!

Όλα αυτά γιατί "η Γαλλία σκοπεύει να καθιερώσει φορολογία με βάση και το βάρος". Η Γαλλία, που δεν καθορίζει και τα αυτοκινητικά δρώμενα του πλανήτη. Και "σκοπεύει να"...

Λέει το αφεντικό της Citroen:
Ο ίδιος τοποθετεί το τέλος των SUV προς τα τέλη της δεκαετίας. Και θεωρεί ότι καλό θα ήταν οι εταιρίες να αρχίσουν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα. Το θέμα είναι αν θα ακολουθήσουν και οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν βολευτεί με την μόδα των SUV και δύσκολα θα επανέλθουν σε πιο εκλογικευμένες προτάσεις και κατηγορίες.

Οι εταιρείες θα "πρέπει να αρχίσουν να" όταν η Γαλλία "θα αρχίσει να...αυτό που σκοπεύει να"...

Χ3σε ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.091
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top