Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Τώρα που το χάζεψα στα αξεσουάρ λέει:
  • Cargo: Διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών και καλώδιο φόρτισης mode 2 (10A) 295 ευρώ
  • MODE 3 καλώδιο φόρτισης 32A 160 ευρώ

Λέτε να μην σου δίνουν το σεντούκι κάτω από το πορντμπαγκάζ στάνταρ;
Το σκληρό πάτωμα-χώρισμα φαντάζομαι προσφέρουν ως έξτρα. Και για ξεκάρφωμα συμπεριλαμβάνουν στην τιμή κι ένα καλώδιο για φόρτιση από σούκο πρίζα. Κοροίδία.
 


Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Χασμουριέμαι… Ξυπνήστε με όταν όλες αυτές οι επαναστατικές μπαταρίες που ανακοινώνονται κάθε τρεις και λίγο μπουν σε αυτοκίνητα παραγωγής, άμεσα διαθέσιμα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
ΟΛΥΜΠ

 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Έρχεται Ιούνιο Ελλάδα. Φρέσκια έκδοση με νέο κινητήρα (65hp) και βελτιωμένη παθητική ασφάλεια.

Τιμές Ιταλίας, χωρίς επιδοτήσεις.

Screenshot 2023-05-28 at 5.57.10 PM.png
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
ΟΛΥΜΠ

Δεν έχω σχέση.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Screenshot_20230529_081147_Free Adblocker Browser.jpg


Από ότι βλέπω οι τιμές δεν περιλαμβάνουν κανένα καλώδιο φόρτισης (250 - 300 ευρώ έκαστο), ούτε DC charge (600 ευρώ). Το μικρό έχει τελική 125χλμ, στο μεγάλο δεν λέει πόσα. Προκαλεί εντύπωση η απίστευτα χαμηλή αυτονομία σε καλοκαιρινές συνθήκες . Με 35 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος με 80χλμ/ώρα έχει εμβέλεια 116χλμ, με 90χλμ/ώρα κάνει 105χλμ και με 110χλμ/ώρα κάνει 86χλμ. Με τον κλιματισμό κλειστό.


Νομίζω πως είναι ο ορισμός του μαζοχισμού. Καλοκαιρινά βασανιστήρια αξίας 23.000 - 24.000 ευρώ. Ούτε για εντός νομού δεν κάνει. Καθαρά εντός πόλης. Απορώ πως πουλάει τόσο καλά στην Ευρώπη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Απορώ πως πουλάει τόσο καλά στην Ευρώπη.
Aπάντηση.

Από 16.000 ευρώ στην Γαλλία μετά την επιδότηση.

Αν πάρουν επιδότηση τα μεταχειρισμένα BEVs με 20.000 ευρώ θα παίρνεις καλό BMW i3, τρέχον μοντέλο Nissan Leaf,κ.α.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Η φωτογραφία με 84 χλμ αυτονομία, είναι εντελώς αποκαρδιωτική.

Το χρήσιμο είναι πάντα το 60% της αυτονομίας (20-80% της μπαταρίας) δηλαδή το 84 χλμ σημαίνει 50 χιλιόμετρα χρήσιμης αυτονομίας.

Και με 10-15% την αναμενόμενη πτώση μπαταρίας στην 3-ετια έως 5-ετια (μετά σταθεροποιείται κει) σημαίνει πως θα έχει 40 χλμ πραγματική χρήσιμη αυτονομία για την επόμενη 15-ετια χρήσης. Κάθε μέρα στην μπριζα.

Τι να πω... Οκ, για να πηγαινοφέρνουν τα παιδιά στο σχολείο και για τα ψώνια από το σουπερμάρκετ, είναι οκ. Όπως και για κάποιο μικρό νησάκι, ή για χρήση μέσα σε κάποιο χωριό.


ΥΓ. Να σημειωθεί όμως, πως σύμφωνα με τη μεγαλύτερη στατιστική μελέτη στην Ευρώπη (προ 2-ετιας) ο μέσος όρος των καθημερινών μετακινήσεων του Ευρωπαίου οδηγού, είναι μόλις 25 χλμ. Άρα, για αυτόν τον μέσο όρο, είναι άριστο. Μια πραγματικά άριστη επιλογή αστικής μετακίνησης.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Για γέλια ρε συ. Για γέλια. Απορώ πραγματικά ποιος το αγοράζει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Για γέλια ρε συ. Για γέλια. Απορώ πραγματικά ποιος το αγοράζει.
Το ότι δεν ταιριάζει με τις δικές μας προσωπικές ανάγκες μετακίνησης, δεν σημαίνει πως δεν έχει αγοραστικό κοινό.

Ίσα ίσα, οι έως τώρα πωλήσεις του (πραγματικά και κυριολεκτικά έχει ξεπουλήσει την παραγωγή ενός έτους μπροστά) σημαίνει ότι ικανοποιεί τις ανάγκες πολύ κόσμου.

Κάτι ξέρει η Dacia. 😎
Και με τα υπόλοιπα μοντέλα της, η εν λόγω φίρμα τα πηγαίνει θαυμάσια στις πωλήσεις. 😎
 

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Το 84χλμ πώς προκύπτει; Γυρίσατε την μπάρα στους 0 βαθμούς Κελσίου, με καλοριφέρ και με την ταχύτητα στο μέγιστο 110; Και χωρίς να επιλέξετε το Eco; Ε, χαίρω πολύ.

Μια χαρά αυτονομία έχει σε τυπικές συνθήκες, 200χλμ στους 20 βαθμούς Κελσίου με 80χλμ/ώρα, στο Eco.
Και 164χλμ αυτονομία, με 35 βαθμούς Κελσίου, με κλιματισμό, με 50χλμ/ώρα, στο Εco, επίσης μια χαρά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Δηλαδή με 110χλμ/ώρα τα 84χλμ αυτονομία το καλοκαίρι και χωρίς κλιματισμό είναι μια χαρά; :gotcha:

Kαλά οκ. 8-)

Ούτε μέχρι το Mall για ταινία δεν πάω μπρος πίσω. :roflmao:
Και 25.000 ευρώ το πακέτο. :roflmao::roflmao:
 

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Για αυτοκίνητο κοντινών αποστάσεων πρόκειται.

Καταλαβαίνεις ότι 110χλμ είναι η τελική του;

Πιάνεις τη χειρότερη περίπτωσή του, δηλαδή να το πας τελικιασμένο σε αυτοκινητόδρομο, ενώ είναι αυτοκίνητο πόλης-κοντινών αποστάσεων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας κοντινή απόσταση. Τα 60χλμ που κάνω κάθε μέρα είναι μια κοντινή απόσταση για μένα. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 30+30, αλλά θέλω μόνο 25΄ και 4 φανάρια για αυτά τα 30χλμ. Αν πάω κάτω από 90χλμ/ώρα θα με περάσουν από πάνω. Το καλοκαίρι, μη πω και το χειμώνα, θα θέλει φόρτιση κάθε μέρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγώ χωρίς κλιματισμό το καλοκαίρι, και για μεγάλο χρονικό διάστημα το χειμώνα. Και δεν είμαι μόνο εγώ έτσι, "γιατί δεν θα έκανε για μένα". Σχεδόν το σύνολο των κατοίκων (εκτός συνταξιούχων) έτσι κινούνται. Το "μεγάλο μας πρόβλημα¨ είναι τα πολλά πολλά χλμ. Φίλος με καινούργιο Yaris έχει περάσει τα 20.000χλμ σε 7 μήνες.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Κοντινή απόσταση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης είναι τα κοντινά προάστια.

Ότι δεν καλύπτει εσένα, δεν σημαίνει ότι είναι τραγική η αυτονομία του. 25kWh είναι μια χαρά για πολύ κόσμο.

Δεν έχει λογική να τραβάμε τις μπάρες για να επιλέξουμε τη χειρότερη περίπτωση.
Και στο δικό μου αν πηγαίνω τελικιασμένος με 150χλμ και με κλιματισμό και στο Sport, η αυτονομία θα γίνει τραγική. Στην πραγματικότητα όμως αυτό είναι απλά μια παραπλανητική και άχρηστη πληροφορία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Διαφωνώ. Όταν δίνω, όχι τα 25.000 ευρώ που θέλει αλλά και 20.000 ευρώ, απαιτώ να μπορώ να κινούμε με άνεση τουλάχιστον εντός νομού. Για μένα αυτό είναι το absolute minimum. Οτιδήποτε λιγότερο είναι γελίο.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.606
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top