- Μηνύματα
- 51.394
- Reaction score
- 125.550
Υβριδικό με ορίζοντα 7-ετιας έως το πολύ 10-ετιας, αν και εφόσον:
1. Μπορείς να το φορτίζεις καθημερινά σα το κινητό στο σπίτι ή στη δουλειά
2. Έχει αυτονομία ηλεκτρικού > από όσο χρειάζεσαι για τις τυπικές καθημερινές σου διαδρομές
Ναι. Είναι καλή λύση για άμεση αγορά, χωρίς το άγχος του Range, αφού μπορεί να βγάλει όσα χιλιόμετρα θες με βενζίνη.
Απλώς όταν πάει μόνο με βενζίνη, καίει άντερα και στα καυσαέρια που βγάζει είναι επίσης γιάμπαλα.
Όλα καλά όλα ανθηρα, για όσο είναι φορτισμενες οι μπαταρίες.
Επίσης έχει το κόστος συντήρησης τυπικού κινητήρα ICE.
Τα καθαρά ηλεκτρικά, όταν θα χρειαστεί να φορτίσουν σε ταχυφορτιστες σε μεγάλα ταξίδια, όντως πληρώνουν το ρεύμα χονδρικά 10€ στα 100χλμ, αλλά είναι μάλλον δύσκολο (για να μη πω αδύνατο) να βρεις ICE ίδιων επιδόσεων 0-100 που να καίνε λιγότερο σε μεγάλο ταξίδι.
Βεβαίως εντός πόλης, δεν υπάρχει σύγκριση.
1. Μπορείς να το φορτίζεις καθημερινά σα το κινητό στο σπίτι ή στη δουλειά
2. Έχει αυτονομία ηλεκτρικού > από όσο χρειάζεσαι για τις τυπικές καθημερινές σου διαδρομές
Ναι. Είναι καλή λύση για άμεση αγορά, χωρίς το άγχος του Range, αφού μπορεί να βγάλει όσα χιλιόμετρα θες με βενζίνη.
Απλώς όταν πάει μόνο με βενζίνη, καίει άντερα και στα καυσαέρια που βγάζει είναι επίσης γιάμπαλα.
Όλα καλά όλα ανθηρα, για όσο είναι φορτισμενες οι μπαταρίες.
Επίσης έχει το κόστος συντήρησης τυπικού κινητήρα ICE.
Τα καθαρά ηλεκτρικά, όταν θα χρειαστεί να φορτίσουν σε ταχυφορτιστες σε μεγάλα ταξίδια, όντως πληρώνουν το ρεύμα χονδρικά 10€ στα 100χλμ, αλλά είναι μάλλον δύσκολο (για να μη πω αδύνατο) να βρεις ICE ίδιων επιδόσεων 0-100 που να καίνε λιγότερο σε μεγάλο ταξίδι.
Βεβαίως εντός πόλης, δεν υπάρχει σύγκριση.
Last edited: