Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.569

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Ωπ ωπ τι βλέπω!!
Κατανάλωση 25kw/100 ;
Πέφτω από τα σύννεφα
:lolsign:

Στην πράξη, η αυτονομία στην εθνική οδό κυμαίνεται από 280 έως 360 χλμ., ανάλογα με τη μορφολογία του εδάφους και τη μέση ταχύτητα κίνησης – πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.569
δηλαδη να περιμενω να βγει το επομενο mx-5 που θα ειναι ηλεκτρικο σε 4-5 χρονια?

κλαφτα χαραλαμπεεε :((
Έχεις τη δυνατότητα να φορτίζεις στο σπίτι ή στη δουλειά; Αν ναι, πάρε και τώρα.
Αν δεν έχεις, άστο, μη το σκέφτεσαι καν. :lol:
Πέφτω από τα σύννεφα
Σου είπα, μη πετάς, θα πέσεις, θα χτυπήσεις.:lol:
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Ενθουσιασμός λέγεται.
Σαν μικρό παιδί που ειμαι
Θα μου περάσει και θα προσγειωθώ.
Κάποτε νόμιζα ότι καταναλώνουν αυτά που με σερβιριζαν οι εταιρειες.
Σιγά σιγά θα καταλάβω ότι αυτά που μου έγραφαν μήνες πριν ήταν τα σωστά
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.569
Στον αντίποδα του εν λόγω Τεσλα, υποθέτω ότι θα βρεις ένα σωρό αυτοκίνητα 450-500 αλόγων, με χαμηλότερη κατανάλωση από το Τεσλα (100€ τα 900χλμ από ταχυφορτιστες στον αυτοκινητόδρομο) , γι'αυτο δικαιολογημενα γκρινιάζεις. :lol:

Προφανώς είναι και φτηνότερα στην αγορά τους τα εν λόγω ice των 500 αλόγων, άρα διπλάσιο το όφελος να μη πάρεις Τεσλα. 😂

Τέλος, έχουν και καλύτερες επιδόσεις 0-100 από το εν λόγω Τεσλα, άρα.. Τριτωσε το κακό μ' αυτα τα κωλο Τεσλα, ποιος τα παίρνει τελοσπαντων δε ξέρω. :tongue:
 



Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.263
Έχεις τη δυνατότητα να φορτίζεις στο σπίτι ή στη δουλειά; Αν ναι, πάρε και τώρα.
Αν δεν έχεις, άστο, μη το σκέφτεσαι καν. :lol:

Σου είπα, μη πετάς, θα πέσεις, θα χτυπήσεις.:lol:
Δεν χτυπάνε απαραιτήτως όσοι πέφτουν από τα σύννεφα. 🤣
 

K

kimon

Guest
Ωπ ωπ τι βλέπω!!
Κατανάλωση 25kw/100 ;
Πέφτω από τα σύννεφα
:lolsign:

Στην πράξη, η αυτονομία στην εθνική οδό κυμαίνεται από 280 έως 360 χλμ., ανάλογα με τη μορφολογία του εδάφους και τη μέση ταχύτητα κίνησης – πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας.
Ας διαβάσουν -προσεκτικά- το παρακάτω άρθρο μερικοί, μπας και έρθουν στα συγκαλά τους (και μειώσουν την κοτσανολογία).
Κάτι άξιο επισήμανσης: αυτοκίνητο των 85000 ευρώ, 400 ίππων και με μπαταρία 75 κιλοβατωρών σέρνεται στον αυτοκινητόδρομο και τρομάζει να βγάλει 300 χιλιόμετρα σε ταξίδι, ενώ ο αγχωμένος οδηγός δεν τολμάει να ζεσταθεί Γενάρη μήνα και τρώει μία και μισή ώρα για φόρτιση (φαντάσου και να περίμενε στην ουρά...).
Είπαμε: για ειδικές χρήσεις (και υπό αυστηρές προϋποθέσεις) κάνει την δουλειά του (είναι όμως πολύ ακριβό).
Αλλά ως προϊόν είναι ανώριμο (ακόμα).
https://www.newsauto.gr/electric/300-chlm-stin-ethniki-me-ena-ilektriko-ginete/
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Από το άρθρο συμπεραίνουμε ότι η κατανάλωση μεγάλων SUV είναι στα 30Kw+.

Είμαι φανατικά υπέρ των ηλεκτρικών εντος πόλης. Είναι Θείο δώρο.
Παράδειγμα η οικογενειακή βόλτα του @symos . Πραγματικά άλλο επίπεδο σαν να ζει σε άλλο αιώνα και εμείς είμαστε ακόμα στις σπηλιές. Δεν σας κρύβω ότι θα σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά ενος smart EV με αυτονομία 130χλμ. Τα δε EV που διαφημίζουν ότι έχουν αυτονομία για ταξίδια, μέσα στην πόλη κάνουν πάρτυ.

Είμαι φανατικά κατά της μπουρδολογίας από όπου και αν προέρχεται όσο επίμονα και αν επανέρχεται.

Μπούρδες περί απόσβεσης κόστους από τα καύσιμα. Το πληρώνω παραπάνω αλλά κινούμαι τσάμπα και εν τέλει μακροχρόνια μου βγαίνει φτηνότερο. Το πήρες γιατί γούσταρες και καλά έκανες. Καμία απόσβεση δεν πρόκειται να κάνει. Σαν να προσπαθείς να πείσεις την γυναίκα ότι τώρα που πήρα άλλα ηχεία θα κάνουν απόσβεση γιατί δεν θα βγαίνω συχνά από το σπίτι με την αντροπαρέα .

Αφού ξεπεράσουμε το πρώτο σοκ ότι τελικά δεν πάει τσάμπα, πάμε στο ότι συγκριτικά καίει λιγότερο από ένα ΜΕΚ με τα ίδια άλογα. Ναι καίει. Σχεδόν τσάμπα στην πόλη και τα μισά έξω. Ε και; Έδωσες 50+ για να καις λιγότερο; Δεν βγάζει νόημα. Να μου πεις ότι είναι επαγγελματικό και το έκανες για αυτό το λόγο να το καταλάβω. Αλλά για ΙΧ που το αγοράζεις για την ευχαρίστησή σου μιλάμε. Έχεις την οικονομική άνεση να το αγοράσεις αλλά δεν έχεις για βενζίνες;

Μπούρδες περί κατανάλωσης στην εθνική.
Τα ηλεκτρικά ταξιδεύουν με συμβιβασμούς. Αν είσαι πρόθυμος και τους κατανοείς καλά κάνεις. Αλλά η μπούρδα ότι έτσι και αλλιώς θα σταματούσες ανα 2 ώρες ένα μισάωρο δε στέκει. Αυτά σε χώρες με δίκτυο ταχυφορτιστών. Εδώ ναι μεν περιμένουμε αλλά έρχεται σύντομα. Το ωραίο είναι ότι αντί να κράζουμε τις εταιρείες για τα μούφα νούμερα αυτονομίας, κάνουμε ότι μπορούμε για να επιβεβαιώσουμε.
Πχ στο τεστ για το Audi e tron αντί να αδιαφορήσει πλήρως για το ότι είναι ηλεκτρικό έκανε ότι μπορούσε για να γράψει χιλιόμετρα. Αντί να ανέβουν 4 μαντράχαλοι , να βάλει 130χλμ και ac για να γράψει πραγματική αυτονομία επέλεξε να σέρνεται.

Oι προσωπικές ανάγκες.
EV και πολλά χιλιόμετρα δεν πάνε μαζί. Είναι αυτοκίνητα πόλης και για εξορμήσεις μετά από σχεδιασμό. Εμένα δεν μου βγάζει ένα πήγαινε έλα Λάρισα - Θεσσαλονίκη που το κάνω δυο φορές την εβδομάδα. Κάποιος μπορεί να κάνει Λάρισα - Αθήνα και πάει λέγοντας. Στα μείον για χιλιομετροφάγους είναι ότι αν κάνεις 40.000+ τον χρόνο σου βγαίνει γρήγορα εκτός εγγύησης η μπαταρία.
 

Μηνύματα
15.025
Reaction score
20.776
αν κάνεις τόσα χλμ είσαι στην κατηγορία αυτών που η χαμηλή κατανάλωση είναι σημαντική και μεταφράζεται σε χρήμα.
και να βγείς εκτός εγγύησης τα έχεις βγάλει τα λεφτά της μπαταρίας.

τώρα το εντός/εκτός εγγύησης είναι σχετικό.
στην toyota/lexus πχ έχω κοντίνο παράδειγμα σε υβριδικό του 10 που άλλαξε φέτος στοιχεία που βγήκαν με σφάλμα στο διαγνωστικό εντός εγγύησης - αν και τυπικά εκτός λόγω παρέλευσης της διάρκειας.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα είσαι στην κατηγορία αυτών που θα χάσουν άπειρες ώρες στα παρκινκ.
Πληρώνοντας το Kw 0.50€. Θα μου βγαίνει πιο ακριβό από βενζίνη.
Στη τριετία το Ev με τόσα χιλιόμετρα και ταλαιπωρημένη μπαταρία από ταχυφορτιστές θα είναι για πέταμα.

Αν βέβαια κάποιος τα κάνει στην πόλη, πχ σε διανομές τότε ίσως και να συμφέρει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.569
Πχ στο τεστ για το Audi e tron αντί να αδιαφορήσει πλήρως για το ότι είναι ηλεκτρικό έκανε ότι μπορούσε για να γράψει χιλιόμετρα. Αντί να ανέβουν 4 μαντράχαλοι , να βάλει 130χλμ και ac για να γράψει πραγματική αυτονομία επέλεξε να σέρνεται.
Συμφωνώ και επαυξάνω. :hi:
Αντί ο μαλαξ να φορτώσει την παρέα του, όπως λες, και να πηγαίνει τουλάχιστον με 140 (λίγο πάνω από το όριο, λες κι ότι είναι νόμιμο), πήγαινε σα κότα χωρίς κλιματιστικό με αυτοκίνητο άπειρης ιπποδύναμης. :lol:

Λες κι αν το πάρεις, θα πηγαίνεις με 90..:gotcha:

Μα τι μλκιες είναι αυτές..
Καραγκιοζιλίκια δημοσιογραφομαλακιας.

Ακόμα και με τα πιο οικονομικά (στα μισά λεφτά του αουντι) KIA NIRO και hundai kona, θα έπρεπε να γίνουν τεστ με τα όρια ταχύτητας του δρόμου, άλλωστε μιλάμε για αυτοκίνητα 200 ίππων και 40-φευγα χιλιάδων ευρώ, δε τα παίρνεις για να πας με 90 στην εθνική, είναι ανοησία.

Και χαίρω πολύ χαιροπουλος αν πας με 70 θα βγάλουν 500 χλμ, χεστηκε η φατμε. :rofl:
 
Last edited:

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
Εντάξει ένα πείραμα έκανε ο τύπος, και φρόντισε να δικαιώσει την εταιρία που του το έδωσε να παίξει μια μέρα...

Στις εκτός τεστ διαδρομές θα το πάτησε και θα το χάρηκε....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.569
Υπόσχομαι να σας κοινοποιήσω ρεαλιστικά τεστ μικτής οδήγησης (έως 130 στην περιφερειακή οδό που έχει όριο 80) και εντός πόλης με νευρική οδήγηση να το φχαριστιεσαι το πράμα με την επιτάχυνση που έχει στα φανάρια. Καθωσπρέπει τεστ, γρήγορης καθημερινής μετακίνησης που όλο "βιάζεσαι γιατί άργησες", τα γνωστά.. :lol:

Και θα κάνω σίγουρα τεστ με ψιλοσταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό με 140-150 για όσο μπορώ, εννοείται με απότομες επιταχύνσεις, όχι σα κότα στο eco mode, δηλαδή όπως πραγματικά θα φέρεσαι στο ΙΧ σου, να γουστάρεις επιταχύνσεις.

Πάντα με το κλιματιστικό στο φουλ, το πολύ στους 21, πάντα έτσι πάω, θέλω δροσιά δε μπορώ με τίποτα τη ζέστη.

Μόλις παραλάβω, πιθανώς εντός του τρέχοντος μηνός, θα έχετε σοβαρά πραγματικά τεστ κατανάλωσης, όχι αυτές τις αηδίες.

Πάντως με τέτοια οδήγηση, είναι αξιομνημονευτο το Α3 το ντιζελακι, που μου βγάζει μέση κατανάλωση 5,5. Τρομερά οικονομικό για τέτοια νευρική οδήγηση.
Με λίγη προσπάθεια να πάω "σαν ανθρωπος", με γυναίκα στο αυτοκίνητο, βλέπω καταναλώσεις στα 4,5..
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.021
Reaction score
6.812
Είμαι φανατικά κατά της μπουρδολογίας από όπου και αν προέρχεται όσο επίμονα και αν επανέρχεται.
Για πάμε να δούμε αν ισχύει αυτό που δηλώνεις.

Μπούρδες περί απόσβεσης κόστους από τα καύσιμα. Το πληρώνω παραπάνω αλλά κινούμαι τσάμπα και εν τέλει μακροχρόνια μου βγαίνει φτηνότερο. Το πήρες γιατί γούσταρες και καλά έκανες. Καμία απόσβεση δεν πρόκειται να κάνει.
Εφόσον μόνος σου δηλώνεις παρακάτω ότι το ηλεκτρικό καίει σχεδόν τίποτα στην πόλη και τα μισά έξω, πώς είναι δυνατόν να καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται να γίνει απόσβεση; :idk:
Προφανώς δεν θα κάνεις αν η διαφορά στην τιμή απόκτησης είναι μεγάλη ή/και κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα. Αν όμως τα χιλιόμετρα είναι αρκετά (όχι υπερβολικά) και η διαφορά τιμής όχι μεγάλη (κάτι που ισχύει πλέον, ειδικά για λίγο πιο μεγάλες κατηγορίες τιμής), τότε μαθηματικά θα γίνει απόσβεση, ό,τι και να λες εσύ. Τα νούμερα τα'χουμε δει και τα'χουμε ξαναδεί, αυτά είναι.

Ναι καίει. Σχεδόν τσάμπα στην πόλη και τα μισά έξω. Ε και; Έδωσες 50+ για να καις λιγότερο; Δεν βγάζει νόημα.
Μπορεί στο δικό σου το μυαλό να μην βγάζει νόημα, συμφωνώ.

Ναι, έδωσα ένα μεγάλο ποσό γιατί θεώρησα πως τόσα χρειαζόταν να δώσω για να πάρω ένα αυτοκίνητο που προσφέρει αυτά που ήθελα, στον βαθμό που τα ήθελα. Με άλλα λόγια, τα έδωσα γιατί θεώρησα ότι τα άξιζε. Αυτό σημαίνει πως ξαφνικά την άλλη μέρα έγινα σπάταλος και θα αρχίσω να πετάω ευρώ δεξιά και αριστερά; Προφανώς και συνεχίζει να με ενδιαφέρει η κατανάλωση. Γιατί είναι θέμα φιλοσοφίας (αλλεργία στη σπατάλη) όχι των πόσων χρημάτων έχεις στην τράπεζα.

Για να μην πω ότι η κατανάλωση και η οικονομία/σπατάλη δεν έχει μόνο οικονομική πλευρά, αλλά και κοινωνική, περιβαλλοντική κλπ. Ξέρω, δεν ενδιαφέρει τους περισσότερους, αλλά κάποιους τους ενδιαφέρει. Αν ήταν όπως τα λες, σε πλούσιες χώρες όπως στη Νορβηγία όλοι θα αγόραζαν Hummer, γιατί να τρώνε τη ζωή τους στους φορτιστές;

Έχεις την οικονομική άνεση να το αγοράσεις αλλά δεν έχεις για βενζίνες;
Ίσως γι'αυτό έχω την οικονομική άνεση να το αγοράσω, γιατί δεν σκέφτομαι έτσι. Αυτή η patronizing λογική δεν ισχύει για όλους.


Στα υπόλοιπα που λες (ότι προφανώς αυτή τη στιγμή δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση για όσους κάνουν πολλά χλμ στην Εθνική), συμφωνώ απόλυτα. Και σε αυτή την κατηγορία ίσως ανήκεις και εσύ, δεν πειράζει. Εκεί που διαφωνώ είναι στο ότι θες με το ζόρι να γενικεύσεις κάτι που (όντως) ισχύει για σένα, σε όλους.

Καλώς ή κακώς δεν κάνουν όλοι πολλά χλμ στην Εθνική, το αντίθετο. Και ισχύουν τα όσα έχουμε αναλύσει τόσες φορές περί οικονομίας, απόσβεσης κλπ.
 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.263
Δλδ για κάποιον που πηγαινοέρχεται αεροδρόμιο κάθε μέρα θεωρείς ότι συμφέρει?
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.610
Μηνύματα
2.867.835
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top