Ηλεκτρικά οχήματα

Μηνύματα
10.119
Reaction score
11.265
Ε

Και θα είναι άσχημο να έχεις πάρει κάτι πού θα μένει πίσω τεχνολογικά τόσο γρήγορα
Το 08 αγόρασα το μαζντακι μου .
43178 ευρώ

Έκτοτε έχουν φύγει για τη χρήση του περίπου 3500 ετησίως σε καύσιμα , 300 ετησίως για τακτική συντήρηση , 1200 για τέλη και ασφάλεια (συν τον φόρο πολυτελείας για κάποια χρόνια) το όλον 65000 ακόμα . Φυσικά υπάρχουν και τα εξτραδακια για να γουστάρουμε (ζάντες , ήχος , ένα ταξίδι από τα 400 ρόδα και πίσω , κλπ) , ένα πλήρες βάψιμο για μάζεμα των ατελειών κλπ που δε θα ληφθούν υπόψη καθότι είναι προαιρετικά έξοδα.
110000 στα 13 χρόνια χρήσης αβίαστα
Σήμερα πωλείται περίπου 10000.
Πόσο περισσότερο θα απαξιωθεί ένα ηλεκτρικό;
 

Μηνύματα
6.760
Reaction score
3.951
Το θέμα δεν είναι η απαξίωση του οχήματος .
Το θέμα είναι εάν πάρεις πχ ένα 1400 κυβικά (θεωρώ ότι είναι αρκετό ) και το ίδιο ηλεκτρικό , κόστος αγοράς το ένα σε σχέση με το άλλο .
Η χρηματική διαφορά που προκύπτει .
Πόσα χρόνια περνάς μέχρι να φας αυτά τα χρήματα σε συντήρηση και κατανάλωση .
Έτσι το βλέπω εγώ
 

gid

Μηνύματα
4.476
Reaction score
5.114
Το θέμα είναι εάν πάρεις πχ ένα 1400 κυβικά (θεωρώ ότι είναι αρκετό ) και το ίδιο ηλεκτρικό ,
Αρκετά λογική η σύγκριση που παρουσιάζεις (αγνοεί κάποιες παραμέτρους), αλλά ποιο είναι "το ίδιο ηλεκτρικό" με το 1400άρι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.473
Reaction score
88.459
Δε χρειάζεται να αναμασάμε τα ίδια..

Η συντήρηση ενός ηλεκτρικού, είναι εκ των πραγμάτων πολύ χαμηλότερου κόστους από τα ICE, δεν τίθεται θέμα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 3 σοβαρά προβλήματα:

1. Είναι ακριβά στην αγορά τους, αρκετά ακριβότερα από ice, εκτός κι αν είσαι στη Νορβηγία.
2. Αν δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία, την έκατσες.
3. Δεν υπάρχει δίκτυο ταχυφορτιστών >150kW στις εθνικές οδούς για πολύ γρήγορη φόρτιση σε μεγάλα ταξίδια.

Αυτά. Τέλος.
 

gid

Μηνύματα
4.476
Reaction score
5.114
Η συντήρηση και οι βλάβες δεν είναι μόνο θέμα κόστους.

Πρέπει να πας το αμάξι στο συνεργείο, να το στερηθείς μερικές (ή αρκετές) μέρες, και μετά να πας να το παραλάβεις. Και για το δώστο-πάρτο μπορεί να χρειαστεί και να πάρεις άδεια από δουλειά. Και να αναρωτιέσαι πόσο καλή δουλειά έκανε ο μάστορας και τα - κακοπληρωμένα - παραπαίδια του και τι σόι ανταλλακτικά σου έβαλε. Είναι μπελάς, συν το κόστος.
 

Μηνύματα
20.646
Reaction score
15.289
Σκέψου τώρα να σου κάψει Inverter το id3 να το πας με την οδική , γιατί δεν θα δουλεύει φυσικά , και να σου πούν , αα δεν έχουμε , πρέπει να έρθει από Γερμανία παραγγελία. Περίμενε 5-6 μέρες . Τιμή καινούργιου 1600e .
Και όλα αυτά αφού βγάλουν μοτέρ, επάνω στο οποίο εδράζεται ο Inverter και το παρατήσουν έτσι λυμένο μέχρι να έρθει ο νέος.
 

Μηνύματα
6.760
Reaction score
3.951
Το e-208 αναμφίβολα είναι πιο εξελιγμένο και το 208 αναμφίβολα είναι από τα κορυφαία και ποιοτικότερα μικρά της αγοράς. Από εκεί και πέρα, το 130άρι 208 είναι διαθέσιμο από 21.700 ευρώ στην έκδοση Allure και το e-208 από 29.900 ευρώ στην έκδοση Active (από 34.900 στην Allure). Αν η φόρτιση δεν αποτελεί πρόβλημα, η εξοικονόμηση χρημάτων από καύσιμο, τέλη και συντήρηση πιθανώς να αποσβέσουν τη διαφορά


Δεν ξέρω αν η εκδοχή είναι η ποιο μικρη για το βενζινοκίνητο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.473
Reaction score
88.459
Σκέψου τώρα να σου κάψει Inverter το id3
Στο αμερικα λένε πρώτο σέρβις σε Τεσλα και wv στα 40.000km, όπου αλλάζουν φίλτρα καμπίνας (κλιματιστικό) και σε διώχνουν.

Δεν υπάρχει κανένα ice με τέτοια επίσημη συντήρηση..

Το "μεγάλο σέρβις" έχει και αλλαγή υγρών φρένων, αυτά.

Βλάβες κινητήρα και ινβερτερ και οτιδήποτε άλλο που αφορούν το powertrain μαζί με τις μπαταρίες, είναι εντός εγγύησης για 150-180.000χλμ και είναι τραγικά ελάχιστες.
 

Μηνύματα
20.646
Reaction score
15.289
Στο δικό μου ξέρεις τι λέει η HONDA? αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ.
Τίποτα άλλο.
Στα 60000 κάνεις το κανονικό σέρβις δλδ φίλτρο αέρα,φίλτρο καμπίνας ίσως και τακάκια αν θέλει και κάποιους ελέγχους . Μπουζί στα 120000 χλμ και τότε αλλάζουν και υγρά φρένων .
Τι να σου πω ?
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.473
Reaction score
88.459
Volkswagen ID.4 GTX (AWD)

Results at 90 km/h (56 mph)

range of 456 km (283 miles)
energy consumption of 160 Wh/km (257 Wh/mile)


Results at 120 km/h (75 mph); up 33% compared to 90 km/h:

range of 330 km (205 miles); down 28%
energy consumption of 221 Wh/km (356 Wh/mile); up 38%


"Efficient AWD: VW ID.4 GTX In Bjorn Nyland's Range Test" https://insideevs.com/news/513641/vw-id4-gtx-bjorn-range/


Δηλαδή άμα δε βιάζεσαι, το κάνεις 5 ώρες το Θεσσαλονίκη Αθήνα με 90, και φτάνει η μπαταρία. Άμα πας με 60, φτάνει μέχρι Κόρινθο, κι αν πας με 30 πηγαινοέρχεται χωρίς φόρτιση. :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
685
Reaction score
2.165
Volkswagen ID.4 GTX (AWD)

Results at 90 km/h (56 mph)

range of 456 km (283 miles)
energy consumption of 160 Wh/km (257 Wh/mile)


Results at 120 km/h (75 mph); up 33% compared to 90 km/h:

range of 330 km (205 miles); down 28%
energy consumption of 221 Wh/km (356 Wh/mile); up 38%


"Efficient AWD: VW ID.4 GTX In Bjorn Nyland's Range Test" https://insideevs.com/news/513641/vw-id4-gtx-bjorn-range/


Δηλαδή άμα δε βιάζεσαι, το κάνεις 5 ώρες το Θεσσαλονίκη Αθήνα με 90, και φτάνει η μπαταρία. Άμα πας με 60, φτάνει μέχρι Κόρινθο, κι αν πας με 30 πηγαινοέρχεται χωρίς φόρτιση. :lol:
Αν σε πηγαίνει μόνο του και βλέπεις ταινία, κάτι γίνεται :p
 

Μηνύματα
20.646
Reaction score
15.289
Volkswagen ID.4 GTX (AWD)

Results at 90 km/h (56 mph)

range of 456 km (283 miles)
energy consumption of 160 Wh/km (257 Wh/mile)


Results at 120 km/h (75 mph); up 33% compared to 90 km/h:

range of 330 km (205 miles); down 28%
energy consumption of 221 Wh/km (356 Wh/mile); up 38%


"Efficient AWD: VW ID.4 GTX In Bjorn Nyland's Range Test" https://insideevs.com/news/513641/vw-id4-gtx-bjorn-range/


Δηλαδή άμα δε βιάζεσαι, το κάνεις 5 ώρες το Θεσσαλονίκη Αθήνα με 90, και φτάνει η μπαταρία. Άμα πας με 60, φτάνει μέχρι Κόρινθο, κι αν πας με 30 πηγαινοέρχεται χωρίς φόρτιση. :lol:
Σαλλονίκη Αθήνα 5 ώρες με 90χλμ/ω , όχι 5 αλλά 55 εγκεφαλικά . :rofl:
Με 60 , έχει Τελεταί ο Μπούκουρας. :lolsign:
 


Μηνύματα
20.646
Reaction score
15.289
Είναι εντελώς ψυχοφθόρο το ταξίδι με αυτές τις ταχύτητες .
Εκτός και αναφερόμαστε στα 1950.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.473
Reaction score
88.459
Αϊντε ρε που μου γίνατε όλοι οδηγοί φόρμουλα 1, με 90 ρε, και πολύ σας είναι. :gotcha:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.473
Reaction score
88.459
Μλκα τι θα γίνει αν γίνουν υποχρεωτικά τα όρια ταχύτητας στα αυτοκινητα;
Να μη σε αφήνει να περασεις τα όρια, κόβοντας την ιπποδύναμη;
Να στέλνουν και κάνα email στην τροχαία με τη φωτογραφία σου να οδηγείς, το που είσαι στο χάρτη και την παράνομη ταχύτητα διαπιστωμένη με το GPS.

Θρήνος.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.818
Μηνύματα
2.543.246
Members
36.217
Νεότερο μέλος
avaton
Top