Ηλεκτρικά οχήματα


Μηνύματα
10.430
Reaction score
11.927
Στα εξωτικά Σάλωνα που μένω έχουμε 5 βενζινάδικα για 7000 κατοίκους της πόλης. Βάλε και άλλους 1000 από τα γύρω χωριά. Όλοι έχουν τετραπλές αντλίες βενζίνης αν θυμάμαι καλά. Πόσο να περιμένεις; Το ίδιο θα ισχύει και αλλού.

Εδώ είναι το θέμα. Να πέσει ο χρόνος και να είναι ανταγωνιστικός. Φορτιστές θα βάλουν όλοι. Το είχα γράψει και πριν μέρες. Οι εταιρίες ΔΕ θα αφήσουν το χρήμα. ΟΛΕΣ θα μετατραπούν σε σταθμούς φόρτισης. Το θέμα είναι πως θα παραχθεί η ισχύς.
Θα περιμένεις , αν η γραμμή δεν μπορεί να σηκώσει 1000KW ισχύ που είναι βαριά βιομηχανική και δεν ξέρω καν αν δίνεται σε δίκτυο μέσης τάσης ή πρέπει να έχεις πρόσβαση σε υψηλής.
 

Μηνύματα
493
Reaction score
703
Στα εξωτικά Σάλωνα που μένω έχουμε 5 βενζινάδικα για 7000 κατοίκους της πόλης. Βάλε και άλλους 1000 από τα γύρω χωριά. Όλοι έχουν τετραπλές αντλίες βενζίνης αν θυμάμαι καλά. Πόσο να περιμένεις; Το ίδιο θα ισχύει και αλλού.

Εδώ είναι το θέμα. Να πέσει ο χρόνος και να είναι ανταγωνιστικός. Φορτιστές θα βάλουν όλοι. Το είχα γράψει και πριν μέρες. Οι εταιρίες ΔΕ θα αφήσουν το χρήμα. ΟΛΕΣ θα μετατραπούν σε σταθμούς φόρτισης. Το θέμα είναι πως θα παραχθεί η ισχύς.
στα "εξωτικά Σάλωνα και στα γύρω χωριά" φαντάζομαι ο κάθε ένας κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος θα το φορτίζει σπίτι του

εγώ μιλάω για Εθνική Οδό πχ Αθήνας-Θεσσαλονίκης Σάββατο καλοκαιριού, για να μην πω για τριήμερο,
που πας στο βενζινάδικο και υπάρχουν 3-4 πριν από σένα σε ΚΑΘΕ αντλία
 



Μηνύματα
629
Reaction score
729
Θα περιμένεις , αν η γραμμή δεν μπορεί να σηκώσει 1000KW ισχύ που είναι βαριά βιομηχανική και δεν ξέρω καν αν δίνεται σε δίκτυο μέσης τάσης ή πρέπει να έχεις πρόσβαση σε υψηλής.
στα "εξωτικά Σάλωνα και στα γύρω χωριά" φαντάζομαι ο κάθε ένας κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος θα το φορτίζει σπίτι του

εγώ μιλάω για Εθνική Οδό πχ Αθήνας-Θεσσαλονίκης Σάββατο καλοκαιριού, για να μην πω για τριήμερο,
που πας στο βενζινάδικο και υπάρχουν 3-4 πριν από σένα σε ΚΑΘΕ αντλία
Η ΠΑΘΕ η Εγνατία και η Ιόνια δε μας ενδιαφέρουν καθώς είναι 1000% βέβαιο πως θα έχουν ταχυφορτιστές. Το θέμα είναι στις μικρές πόλεις. Έρχεσαι στην περιοχή μου από Αθήνα. Πουθενά δεν έχουμε δίκτυο. Απέχεις 180 χλμ χωρίς να υπολογίσω τις γύρω βόλτες. Αν επιλέξεις να μείνεις Ιτέα που είναι θεωρητικά κέντρο δεν έχεις πουθενά χώρο φόρτισης. Μόνο 2 ξενοδοχεία έχουν ιδιόκτητο χώρο που θα μπορούσαν να βάλουν ΤΦ. Οι υπόλοιποι όπως και Δελφούς @@. Μπαλαντέζα και άμα σας αρέσει. Βάλε να θες να πας Γαλαξίδι, Άμφισσα και κάπου αλλού. Αναγκαστικά θα πρέπει να σταματήσεις στην επιστροφή για φόρτιση. Και μιλάμε για 2 ώρες ταξίδι. Tragic.

Δε με θέλετε; :tongue:
Έλα πες ότι είσαι γαμπρός εδώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.437
Reaction score
91.546
εγώ μιλάω για Εθνική Οδό πχ Αθήνας-Θεσσαλονίκης Σάββατο καλοκαιριού, για να μην πω για τριήμερο,
που πας στο βενζινάδικο και υπάρχουν 3-4 πριν από σένα σε ΚΑΘΕ αντλία
Το πρόβλημα της ανυπαρξίας πραγματικών ταχυφορτιστών είναι τρομερό.

Τι κι αν είναι άδειο το σημείο φόρτισης σε εθνική οδό, αν μιλάμε για 22-αρη ταχυφορτιστή, που για την μεγάλη μπαταρία της BMW θα χρειαστούν σχεδόν 4 ώρες..

4 ώρες κατουρημα; για όνομα.. :lol:

Προς ώρας, όλοι εινσι 22-αρηδες, και σπανίως θα βρεις κάπου ένα 50-αρη.

Τρατζικ..

Αμα και όταν θα έχει 200-αρη, θα τρέχεις και για το κατουρημα..


ΥΓ.

Ολες οι μπαταρίες φορτιζουν γρήγορα μέχρι το 70-75%, μετά σέρνονται, δεν αξίζει να περιμένεις.

Σε μια μέση μπαταρία 60-αρα, που φορτίζει γρήγορα ως το 75%, πες πως σταματάς με 5%, θες να φορτώσεις ~40 kWh για να φύγεις.

Με 22-αρη θες σχεδόν 2 ώρες.
Με 50-αρη περίπου 48'.
Με 100-αρη 24'.
Με 200-αρη φτάνουν 12'..

Για την ώρα, βρίσκεις 22-αρη.
Δυσκολα θα βρεις 50-αρη.

Σκατα.
 
Last edited:

Μηνύματα
493
Reaction score
703
Το πρόβλημα της ανυπαρξίας πραγματικών ταχυφορτιστών είναι τρομερό.

Τι κι αν είναι άδειο το σημείο φόρτισης σε εθνική οδό, αν μιλάμε για 22-αρη ταχυφορτιστή, που για την μεγάλη μπαταρία της BMW θα χρειαστούν σχεδόν 4 ώρες..

4 ώρες κατουρημα; για όνομα.. :lol:

Προς ώρας, όλοι εινσι 22-αρηδες, και σπανίως θα βρεις κάπου ένα 50-αρη.

Τρατζικ..

Αμα και όταν θα έχει 200-αρη, θα τρέχεις και για το κατουρημα..
εντάξει, στη στάση δεν χρειάζεται να γεμίσεις την μπαταρία, ΑΝ στον προορισμό σου έχεις δυνατότητα φόρτισης (πχ πας στο πατρικό σου)
μπορεί να θες απλά ένα boost για να πας χωρίς άγχος


από την άλλη για κατούρημα σταματούσα μόνο όταν πήγαινα Λάρισα - Διδυμότειχο
(μιλάμε εποχές προ Εγνατίας, μέσα από Τέμπη, μέσα από Θεσσαλονίκη και Καβάλα και μέσα από αμέτρητα χωριαδάκια στην Θράκη)
οτιδήποτε μέχρι απόστασης Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή ανάλογης, δεν έχει στάση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.437
Reaction score
91.546
εντάξει, στη στάση δεν χρειάζεται να γεμίσεις την μπαταρία
Σωστά, αυτό λέω κι εγώ.
Κάνεις στάση για να πάρεις αυτονομία ~200χλμ χονδρικά, σε ταχύτητες εθνικής οδού (130).

Δηλαδή.. ~40 kWh.
Άρα, τους χρόνους που έγραψα, από 12' έως σχεδόν 2 ώρες, αναλόγως ταχύτητας φόρτισης.
Με 22-αρη θες σχεδόν 2 ώρες.
Με 50-αρη περίπου 48'.
Με 100-αρη 24'.
Με 200-αρη φτάνουν 12'..
 

Μηνύματα
493
Reaction score
703
Σωστά, αυτό λέω κι εγώ.
Κάνεις στάση για να πάρεις αυτονομία ~200χλμ χονδρικά, σε ταχύτητες εθνικής οδού (130).

Δηλαδή.. ~40 kWh.
Άρα, τους χρόνους που έγραψα, από 12' έως σχεδόν 2 ώρες, αναλόγως ταχύτητας φόρτισης.
:oops:
δεν το είχα δει ότι είναι τόσο οι χρόνοι
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.437
Reaction score
91.546
Όλα ανεξαρτήτως τα ev, έχουν ένα πτωτικό σχεδιάγραμμα φόρτισης, ας δούμε για παράδειγμα αυτό του id3 που φτάνει μέχρι 100kw ταχύτητα φόρτισης:

1593423793745.jpeg


Στην αρχή μπορούν να παν γρήγορα (5-31,5% σε 9.22') και μετά πέφτουν λίγο (31.5-50% σε 7.39') και μετά πέφτουν κι άλλο (50-72,7% σε 12,83').

Οι πρώτες 20.3kwh σε 12,25'.
(περίπου 100χλμ αυτονομίας)
Οι επόμενες 21,87kwh σε 18,97'.
Οι τελευταίες 15,9kwh σε 27,7'...

Άρα για 42kwh, φτάνουν 30', κι η μπαταρία φορτίζει μέχρι ~73%.

30' αρκούν με φορτιστή 100kw.

Με 50kW θα χρειαστεί 50'.
Με 22kW θα χρειαστεί 1 ώρα και 55'..

Προς το παρόν, ακόμα και στην εθνική οδό συνήθως υπάρχουν 22kw..

Είπαμε, η κατάσταση προς ώρας, είναι τραγική.

Με BMW και Mercedes που φορτιζουν με 200 και 250kw, σε 25-αρη και 50-αρη φορτιστή είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο..

Κακά τα ψέματα. Για ταξίδια στην εθνική οδό, τα 150kW είναι το απολύτως μίνιμουμ.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της Τεσλα, είναι οι 250-αρηδες φορτιστές, το σοβαρό δίκτυο (όχι ακόμα στην Ελλάδα).

ΥΓ. Το kona φορτίζει με μέγιστη δυνατότητα τα 77kW. Κατά βάση, η ταχύτητα φόρτισης ενός ev, όσο υψηλότερη είναι, τόσο πιο κατάλληλο το όχημα για μεγάλα ταξίδια. Δεν απαιτείται μεγάλη μπαταρία για μεγάλα ταξίδια, αλλά δυνατότητα ταχείας φόρτισης.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.114
Reaction score
9.147
Περιμένετε.
Έρχεται καύσωνας.
Να δούμε αν θα αντέξει η ΔΕΗ ή θα φτάσει στα όριά της παρότι είναι βέβαιο ότι θα κάνει και εισαγωγές ρεύματος.
Που μου θέλετε και 250KW φόρτιση.
:lolsign: :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.437
Reaction score
91.546
Model S Plaid (96.7 kWh) στα 250 kw:
(as good as it gets - για τυπικές μπαταρίες)



100 miles (160 km) can be recharged in 7 minutes (10-40% SOC)
15 minutes to replenish 187 miles (301 km)
20% to 80% SOC is about 27 minutes.
5-95% SOC session took about 52 minutes



"Tesla Model S Plaid Fast Charging Results Amaze: Analysis" https://insideevs.com/news/515641/tesla-models-plaid-charging-analysis/
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.437
Reaction score
91.546
το Lexus UX 300e θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις. Στη βάση θα βρίσκεται η έκδοση Business με τιμή από 48.700 ευρώ, ακολουθεί η Dynamic με κόστος από 52.100 ευρώ, συνεχίζοντας θα βρούμε την έκδοση Luxury με τιμή εκκίνησης τις 60.900 ευρώ, ενώ τέλος η κορυφαία έκδοση Luxury Plus ξεκινά στην Ελλάδα από 66.200 ευρώ.

Θυμίζουμε πως το νέο Lexus UX 300e εξοπλίζεται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 300 Nm ροπής. Κάτω από το «σώμα» είναι τοποθετημένη η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 54,3 kWh, αρκετή ενέργεια για να κινήσει το αυτοκίνητο μέχρι και για 315 χιλιόμετρα και εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χιλιομέτρων!

"Οι τιμές του πρώτου ηλεκτρικού Lexus στην Ελλάδα - lexus - Ηλεκτρικό" https://www.autotriti.gr/data/news/...rwtoy-hlektrikoy-Lexus-sthn-Ellada_218131.asp
 



Μηνύματα
604
Reaction score
546
Ολα αυτα τα ωραια που μας λενε οι εταιρειες θα τα δουμε σε 5-7χρονια ποσο και ΑΝ ισχυουν.
Προσωπικα πιστευω οτι θα μας αναγκασουν να τα αλλαζουμε ανα 7-10 max (για ανακυκλωση μπαταριων, προστασια περιβαλλοντος και ολα αυτα τα ωραια).
Αν δεν δουμε πως θα συμπεριφερθουν μακροχρονια σε σκληρεσ συνθηκες (πχ σε ταξι, ΜΜΜ) την οποιαδηποτε εμπλοκη με την ηλεκτροκινηση -εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων- την θεωρω ακομα προωρη και '''προβληματικη''''.
 




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.694
Μηνύματα
2.566.051
Members
36.349
Νεότερο μέλος
highendfan
Top