Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.168
Reaction score
33.121
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.870
Reaction score
144.907
Του κλεψαν την εξάτμιση;

Έμαθα πως κυκλοφορεί σπείρα, κλέβουν καταλύτες λέει.

Σε τι κοζμο ζούμε..
Σε τι κοζμο φέρνουμε τα παιδιά μας..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.168
Reaction score
33.121
Εξαιρετικός Simon Sinek όπως πάντα. Αγοράστε τα βιβλία του. Δείτε όλα του τα videos.

Οι εταιρείες, πάντα, με την βοήθεια των early adopters βρίσκουν...

1) την διείσδυση του προϊόντος στην αγορά.
2) την δυνατότητα να αλλάξουν την υπάρχουσα κουλτούρα. Να φτιάξουν μια νέα νόρμα.
3) τον ανέξοδο τρόπο να αυξήσουν την ζήτηση.

Στην ηλεκτροκίνηση το "a little bit difficult" ειναι στο "a little bit expensive". Όχι πολύ, λίγο. Ώστε το target group που είναι οι early adopters να μπορούν να το πάρουν με λίγο ή πολύ λίγο πόνο.

Να υπόλοιπα τα φέρνει ο χρόνος.
 

Μηνύματα
625
Reaction score
577









costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.870
Reaction score
144.907
Δεν είναι έτσι ακριβώς, και πίσω έχει η αχλάδα την ουρά της.. :lol:

Πρώτον: Ο Ντίας προ λίγων ημερών εμφάνισε κέρδη του γκρουπ βαγκ μεγαλύτερα από τις προ κοβιντ εποχές. :o

Δεύτερον: πάει για ρεκόρ πωλήσεων φέτος το γκρουπ, και δε πουλάει μόνο ev ως γνωστόν.

Τρίτον: μέχρι τέλος του έτους ο Ντίας επιμένει πως ανέτως θα πουλήσει πάνω από 1 μυριο καθαρά ev το γκρουπ βαγκ.

Περιμένουμε να καταφέρει η Τεσλα, για πρώτη φορά στα χρονικά, να πουλήσει 1 μυριο αυτοκίνητα φέτος. Πέρσι η Τεσλα μετά βίας έπιασε το μισό μυριο, αλλά τα κατάφερε, κι ήταν τρομερό κατόρθωμα.

Αυτά, την ώρα που το γκρουπ βαγκ και το γκρουπ τογιοτα, μπορούν ανέτως να ξεπεράσουν τα 11 μύρια παραγωγή οχημάτων. Οι γνωστοί γίγαντες..

Το γκρουπ βαγκ δεν έχει στόχο κυρίως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις πωλήσεις, ούτε για φέτος ούτε για το 23. Στόχος του (προφανώς) είναι το κέρδος, και τα πάει ανέλπιστα καλά, πουλώντας ICE και phev.

Όταν βάλει στόχο τα ev να είναι το κύριο προϊόν πώλησης, θα γίνει εύκολα αντιληπτό. :)
 

Μηνύματα
17.804
Reaction score
25.675
Πρώτον: Ο Ντίας προ λίγων ημερών εμφάνισε κέρδη του γκρουπ βαγκ μεγαλύτερα από τις προ κοβιντ εποχές. :o

Δεύτερον: πάει για ρεκόρ πωλήσεων φέτος το γκρουπ, και δε πουλάει μόνο ev ως γνωστόν.
αυτό δεν είναι αποκλειστικότητα του γκρούπ , οι πωλήσεις οχημάτων φέτος έχουν ανέβει στο σύνολό τους.
το να έχεις όμως 70Κ αυτοκίνητα δοκιμής στην Κίνα και να μην καταφέρνεις να πουλήσεις ούτε τα μισά είναι ένα θέμα γιατί η αντιστοιχία είναι να έχεις 250 id για δοκιμή μόνο στην Αττική , ένας πολύ μεγάλος αριθμός ανα υποψήφιο πελάτη που δείχνει αν μη τι άλλο επιθετική πολιτική
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.234
Reaction score
9.244
το να έχεις όμως 70Κ αυτοκίνητα δοκιμής στην Κίνα
Έγιναν 70.000 test drive λέει, όχι ότι είχαν 70.000 αυτοκίνητα.
Τα αυτοκίνητα ήταν, φαντάζομαι, κάποιες εκατοντάδες ή λίγες χιλιάδες.
 

Μηνύματα
17.804
Reaction score
25.675
το ίδιο λέμε , απλά αρνήθηκα να γυρίσω στα αγγλικά το πληκτρολόγιο για να γράψω test drive.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.870
Reaction score
144.907
Αύριο σοβαρότερο τεστ ντραιβ από τη διαδρομή προς Βόλο.

Αύριο ξεκινώ προς ιόνιο. Θα κάνω μια μόνο στάση στα 300χλμ ακριβώς από το σπίτι μου, στα ΣΕΑ Επισκοπικού, δίπλα στα Ιωάννινα, όπου έχει 50-ρη φορτιστή:

Screenshot_20210801_135239_com.google.android.apps.maps.jpg


Είναι αρκετή ανηφόρα, περνάει από Γρεβενά κλπ, αλλά εκτιμώ πως τα έχει το id3, απλώς θα πηγαίνω λίγο χαλαρά, χωρίς πολλά πολλά, δηλαδή με τα όρια ταχύτητας του δρόμου.

Θα σας ενημερώσω για αυτό το δυνατό τεστ αυτονομίας, με πλήρη στοιχεία (μέση ταχύτητα, κατανάλωση, κόστος και ταχύτητα φόρτισης).

Τέτοια πραγματικά σενάρια μετακίνησης, είναι χρήσιμα για όλο τον κόσμο που ενδιαφέρεται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ακόμα και με την αισχρή κατάσταση υποδομών φόρτισης του εθνικού οδικού δικτύου.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.126
Μηνύματα
3.042.135
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top