Ηλεκτρικά οχήματα



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.724
Reaction score
89.347
Τεστ ταράνδου στα 83χλμ το μοντελ Υ.

 



Μηνύματα
20.895
Reaction score
15.611
Δεν το άντεξα όλο. Μου έχει μείνει τραυματική εμπειρία από τους ισπανούς να μιλάνε οποιαδήποτε γλώσσα . Ακόμη και την δική τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.724
Reaction score
89.347
Να υπενθυμίσω πως η πόρσε ταικαν στον ταρανδο είναι στα 78.

Μιλάμε για διπλάσια λεφτά αυτοκίνητο, από καταξιωμένο κατασκευαστή..
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.622
Reaction score
7.752
Στον τάρανδο η Τέσλα παίρνει κεφάλια. Για να δούμε τι περικοπές θα έχει το μικρό. Διπλά ψαλίδια πάντως σιγά να μην έχει. Μην έχει και ημιακαμπτο και κίνηση εμπρός οπως τα μελλοντικά μικρά e-VAG;

Νομίζω πως θαν κι αυτό όνειρο θερινής νυκτός, όπως ο καλός και φθηνός AVP που περιμένω.
 

Μηνύματα
20.895
Reaction score
15.611
Στο 83 όμως, δε σε πιάνουν τα γέλια. :)

Κορυφαία επίδοση.
Θεωρείς τον τάρανδο τόσο σημαντικό τεστ , που το γράφεις συνεχώς? ή επειδή είναι τεσλα και είσαι fan boy ?
Πόσες φορές έχεις εκτελέσει τον εν λόγω ελιγμό στη ζωή σου ?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.622
Reaction score
7.752
Είναι μια στάνταρτ και αντικειμενικη μέθοδος αξιολόγησης δυναμικής συμπεριφοράς αυτοκινήτων. Κάτι σαν τις μεθόδους δοκιμής παθητικής ασφάλειας.

Αυτή έχουμε.

Αλλιώς να αρχίσουμε τις υποκειμενικές εμπειρίες.
 

Μηνύματα
20.895
Reaction score
15.611
Ναι βρε το γνωρίζω τι είναι.
Απλώς δεν θεωρώ ότι είναι πρωταρχικής σημασίας , ή έστω δεν είναι το μόνο κριτήριο πρωταρχικής σημασίας για την επιλογή αυτοκινήτου.
Στην οδηγική μου ζωή μου έχει τύχει δύο ή τρείς φορές όλες κι όλες . Ποτέ στην Ελλάδα .
 



Μηνύματα
20.895
Reaction score
15.611
Δύο. Μία ελαφριά και μία μέτρια.
Και κανά δυό χαζές , του τύπου αφαιρέθηκα χωρίς φρένο στο φανάρι κα την ακούμπισα την μπροστινή μου , ή μου άνοιξε πόρτα στην μέση της Αλεξάνδρας να βγεί από ταξί.
 

Μηνύματα
10.224
Reaction score
11.453
Ο τάρανδος είναι η πιο ακραία , μετρήσιμη , αντικειμενική δοκιμή που εξετάζει την ευστάθεια του οχήματος σε συνθήκες έντονης αποσταθεροποίησης .
Επιτυχές πέρασμα δεν δείχνει απαραίτητα κορυφαίο στρίψιμο , ούτε το ανάποδο , δηλαδή κορυφαίο στρίψιμο δεν δίνει επιτυχές πέρασμα . Δείχνει όμως πόσο εύκολα μπορεί να ελεγχθεί το όχημα όταν προσπαθησεις να το αποσταθεροποιήσεις με το απότομο στρίψιμο αριστερά.
Είναι η κορυφαία δοκιμή που δείχνει φιλικότητα χειρισμού στον χρήστη και είναι ίσως η πιο σημαντική για τον καθημερινό οδηγό.
Για τον αγωνιαρη οδηγό το σημαντικότερο είναι ο γύρος στο ρίνγκ
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.256
Reaction score
8.155
Τα ηλεκτροκίνητα, και μάλιστα όσα έχουν εξαρχής σχεδιαστεί έτσι, πιθανότατα έχουν πλεονέκτημα σε αυτό το τεστ: το έξτρα βάρος των μπαταριών, τοποθετημένο χαμηλά και σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου μαζί με τους εκτροκινητήρες, όχι μόνο χαμηλώνει το κέντρο βάρους αλλά κάνει και πιο διαχειρίσιμη από έναν αρχάριο (ή απροετοίμαστο) οδηγό τη στροφορμή του οχήματος.
Είναι το αντίθετο με ένα σπορ θερμικό, ελαφρωμένο όσο παίρνει και με τον κινητήρα στο κέντρο, διαμόρφωση που έχει βέβαια και σημαντικά οδηγικά πλεονεκτήματα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.724
Reaction score
89.347
Θεωρείς τον τάρανδο τόσο σημαντικό τεστ , που το γράφεις συνεχώς? ή επειδή είναι τεσλα και είσαι fan boy ?
Πόσες φορές έχεις εκτελέσει τον εν λόγω ελιγμό στη ζωή σου ?
Είμαι Τεσλα φαν μποϊ με id3 και θέλω πόρσε.
Ε και;
Γιατί το πας επί προσωπικού;
Τελείωσαν τα επιχειρήματα;
Αυτή εινσι τακτική των κεφάλων.

Το τεστ του ταράνδου είναι το πιο σημαντικό τεστ που μπορείς να βρεις για σένα και για μένα και για όλο τον κόσμο, κι αν θες να ψωνίσεις το καλύτερο αυτοκίνητο που πιθανώς θα σε σώσει σε ελιγμο στο δρόμο για αποφυγή εμποδίου, πεζού, κλπ, πάρε αυτό με το καλύτερο σκορ στον ταρανδο.

Τι κάνω στη ζωή μου δε σε βοηθάει..
Τι κάνεις στη ζωή σου, δε βοηθάει κανέναν.
Τα ανωτέρω είναι αντικειμενικά μετρήσιμα σκορ, που βοηθάνε πραγματικά.

Τώρα, όσον αφορά την ταικαν, που είχε χαμηλότερο σκορ από τα Τεσλα, αξίζει να πούμε ότι η τούρμπο ες που δοκίμασαν δεν είναι τετρακίνητη ενώ το Υ είναι.
Ταυτόχρονα, η έκδοση που δοκίμασαν δεν είχε την ενεργή αντιστρεπτικη, ούτε την αεραναρτηση, όλα αυτά εινσι στα έξτρα, κι άμα πάρεις πόρσε χωρίς όλα αυτά, είσαι Άξιος της μοίρας σου, κοινώς βλαξ.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το Τεσλα με το αφημα του γκαζιού έχει σοβαρό regenarative brake, οπότε στη δεύτερη στροφή μπήκε με αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με το πόρσε, που έχει πρακτικά μηδενικό regenarative braking, και κακό του κεφαλιού του. Εινσι μεγάλη ασφάλεια αυτό το πράμα.

Η γνώση, εξηγεί πολλά πράγματα, και θα ήταν κανείς χαζό να πιστέψει πως η πόρσε στρίβει χειρότερα από τεσλα,ειναι ανέκδοτο αυτό.
Η πόρσε έχει 200 χρόνια που φτιάχνει σοβαρά αυτοκίνητα και η Τεσλα δεν έχει ούτε 20. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Η ταικαν στρίβει εκατοντάδες φορές καλύτερα από το Υ, και είναι ασφαλέστερο αυτοκίνητο.

Ωστόσο, είναι πραγματικά σοβαρό κατόρθωμα η επίδοση αυτή του Τεσλα.
Πολύ σοβαρό μάλιστα.

Η συγκεκριμένη σύγκριση με πόρσε, έγινε για λόγους τσιγκλίσματος, που δεν έπιασαν τόπο, δε γαμεις, σιγά τα ωά.
 
Last edited:

Μηνύματα
20.895
Reaction score
15.611
Και εις ανώτερα . Να πάρεις ότι ποθείς.
Το τέστ του ταράνδου το θεωρώ υπέρ εκτιμημένο. Υπάρχουν άλλα τεστς που δείχνουν πόσο καλοστημένο μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο. Ο Τάρανδος το μόνο που δείχνει είναι η καλή-κακή διαχείριση της ούτως ή άλλως μεγάλης αδράνειας που έχουν τα αυτοκίνητα . Στην πράξη δεν βοήθησε ποτέ κανέναν , γιατί πολύ απλά δεν κινείσαι με τέτοιες ταχύτητες σε κατοικημένες περιοχές. Στους δρόμους που έχουν όριο 70-80 , όλοι πηγαίνουμε παραπάνω.
Στο ολυμπιακό χωριό πχ , με όριο τα 70 όλοι πάνε με 100 . Πιστεύεις ότι ,αν παραστεί ανάγκη , το σλάλομ του ταράνδου θα σε σώσει? Οχι για αποφυγή πεζού , αλλά σκύλου . Το έχω δεί , με την μηχανή . Το πέρασα για πλάκα από πίσω το σκυλί.
Ναι δεν με βοηθάει καθόλου τι κάνεις καθημερινά.
Οσον αφορά στην taycan και στο Tesla δεν με αφορά .
Αν ψαχνόμουνα για κάτι σε αυτές τις κατηγορίες θα έπαιρνα NISSAN GTR , ούτε taycan ούτε tesla.
Kαι καβαλάω πολύ μηχανή .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.724
Reaction score
89.347
Το τέστ του ταράνδου το θεωρώ υπέρ εκτιμημένο.
Κάνεις τεράστιο σφάλμα.
Χιούτζ.

Υπάρχουν άλλα τεστς που δείχνουν πόσο καλοστημένο μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο.
Ποια;
Πες ποια.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.064
Μηνύματα
2.549.626
Members
36.260
Νεότερο μέλος
panos kiskilas
Top