Ηλεκτρικά οχήματα



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
40.061
Reaction score
72.938
Όχι ζγα ζγα να κατεβάσεις ταχύτητα να ανεβάσεις στροφές να να να, τίποτα. Όπως είσαι χαλαρά ένα πάτημα και φουλ θροτλ.
Πόσο ταλαιπωρήθηκες ρε Κώστα...Μάλλον έτσι έχασες τα μαλλιά σου. :tongue:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.259
Reaction score
8.161
Ο Κώστας έπιασε το νόημα από νωρίς. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η οδήγηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει κάποιες απαιτήσεις, αλλιώς υπάρχουν παρενέργειες.

1632740151170.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.771
Reaction score
89.468
Κάτσε να γίνει γρήγορη η φόρτιση σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και τότε το ξανασυζηταμε
Δε θα συμβεί αυτό ποτέ. :gotcha:

Λίαν συντόμως, εντός του έτους δηλαδή, θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται καμιά 60-αρια φορτιστές από την ΔΕΗ Blue στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, εθνική οδό, Ιονία, και μέχρι Ξάνθη και Πελοπόννησο, αλλά θα είναι 120-ρηδες.

Όχι παραπάνω, στα 120 kw λήγει το παιχνίδι.

Μόνο η Τεσλα αν θα βάλει (και πότε κανένας δε ξέρει) 250-αρηδες, μη το δένεις και κόμπο, μπορεί να μη βάλει ποτέ, σιγά την αγορά της Ελλάδας.. Έχει άλλες προτεραιότητες.

Ionity να πλακώσει με 350-ρηδες όπως κάνει στη Γερμανία, δεν υπάρχει περίπτωση, ούτε 1 στο εκατομμύριο. Όχι μέχρι το 2030, ποτέ σου λέω.

Αρα, εντός Ελλάδας, βαδίζεις με 120-αρηδες στα μεγάλα ταξίδια, και αν τυχόν Τεσλα.

Αυτά.

Ο 120-αρης, αν υποστηρίζει φουλ αυτή την ταχύτητα φόρτισης το αυτοκίνητο, για όσο χρόνο απαιτείται (αναλόγως σχεδιαγράμματος φόρτισης) θα σου δίνει μαξ 30kwh σε 15 λεπτά, δηλαδή σκάρτα 200χλμ αυτονομίας.

Αυτό όμως, μαζί με τα 300-400 της γεμάτης μπαταρίας σου, θα σου δώσουν 500-600χλμ με μια πολύ σύντομη στάση.

Αν θες ακόμα 200χλμ, θα χρειαστεί στάση άλλο ένα τέταρτο. Αυτά. Κι έτσι πάει και θα πάει για τα χρόνια που έρχονται.

Αυτά είναι τα δεδομένα. Δε θα αλλάξει τίποτα στα χρόνια που έρχονται, παρά μόνο η δυνατότητα να φορτίζει με σταθερή μέγιστη ταχύτητα το αυτοκίνητο έως 100% (solid) πιθανώς το 2025-2026 πρώτη κυκλοφορία.

Ως τότε, η φόρτιση σε όλα τα ev πέφτει σε ταχύτητα όσο αυξάνει το ποσοστό φόρτισης.
Είναι δηλαδή κάπως έτσι ολα:

1593423793745~2.jpeg


Εδώ βλέπεις πως οι πρώτες 29,5 kWh θέλουν 29,5 λεπτά με μάξιμουμ ταχύτητα φόρτισης αρχικά τα 100kw και μέση ταχύτητα φόρτισης τα ~80kw.

Είτε Τεσλα είτε πόρσε, όλες οι φορτίσεις τέτοιο σχεδιάγραμμα έχουν, ξεκινούν ψηλά μέχρι το ~30% και μετά πάει πτωτικά, θέλει αλλαγή τεχνολογίας μπαταριών για να είναι συνεχώς σταθερή η φόρτιση στο Μαξ των διαθέσιμων kW και αυτό αργεί πολύ. Ίσως και αν, μετά το 2025 σίγουρα.
 
Last edited:

Timaras

*****
Μηνύματα
2.609
Reaction score
1.839
Δε θα συμβεί αυτό ποτέ. :gotcha:

Λίαν συντόμως, εντός του έτους δηλαδή, θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται καμιά 60-αρια φορτιστές από την ΔΕΗ Blue στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, εθνική οδό, Ιονία, και μέχρι Ξάνθη και Πελοπόννησο, αλλά θα είναι 120-ρηδες.

Όχι παραπάνω, στα 120 kw λήγει το παιχνίδι.

Μόνο η Τεσλα αν θα βάλει (και πότε κανένας δε ξέρει) 250-αρηδες, μη το δένεις και κόμπο, μπορεί να μη βάλει ποτέ, σιγά την αγορά της Ελλάδας.. Έχει άλλες προτεραιότητες.
Ε,αυτό λέω και γω.Οποτε προσωπικά θα περιμένω να ωριμάσει η ιδέα στο μυαλό μουκαι μετά να σκεφτώ την αγορά ηλεκτρικού για να βγαίνω εκτός πόλης :)

Προσωπικά μιλώντας πάντα!
 

Μηνύματα
10.246
Reaction score
11.535
Δεν αμφισβητώ αυτά και όλα τα άλλα που εχουν γραφτεί εδώ για τα ηλεκτρικά όπως επίσης δεν εχω μπει ποτέ σε ηλεκτρικό.Παρόλα αυτά,τα αυτοκίνητα που ονειρευομαι και άνετα θα αποκτούσα αν είχα το μπατζετ,είναι όλα «τοξικά»,πολλά κυβικά και με τρελλές καταναλωσεις:)
Επισης,ο λόγος που τρέχουμε και ξεπερνάμε τα εκάστοτε όρια του οδικού δικτύου σπάνια έως καθόλου είναι επείγουσες καταστάσεις.Δηλαδή να ξεκινάς από οπουδήποτε στην Αθήνα ,να πρέπει να διασχίσεις το ποτάμι με κίνηση και να πρεπει να φτάσεις Πάτρα ή Θεσσαλονίκη σε συγκεκριμενη ώρα;Πρέπει να εισαι ψυχιατρικό περιστατικό :p
όλοι τα ίδια λέτε.
έχω φίλο αλφίστα με 147 , μεγαλωμένο με τις αξίες του ΚΚ και των 4Τ , ο πραγματικός οδηγός κλπ κλπ κλπ
έχει φίλο/κουμπάρο επίσης αλφίστα με 147 και jullietta , που δουλεύει στη εισαγωγική της Volvo και χρησιμοποιεί γενικά εταιρικό όχημα και πολλά διαφορετικά κατά καιρούς.
κάνουμε μια συζήτηση ένα πρωινό τετάρτης μπίρι μπίρι , τα ηλεκτρικά , του σατανά , που θα φορτίσω , ηλεκτρικό τιμόνι , η αίσθηση το ένα το άλλο, δεν κάνουν είναι ανώριμα κλπ κλασσικός αλφίστας.
να το λέω οτι λέει μλκς οτι ζούμε στον αυτοκινητιστικό μεσαίωνα με τα θερμικά και οτι τα ηλεκτρικά είναι η αναγέννηση κλπ . όχι δεν είναι και πως θα στρίψω θα κάνω θα αυτώσω κλπ
κάλα χέσε , τράβα στον φίλιππα και πες του να σε φέρει ένα ηλεκτρικό volvo αμα πέσει στα χέρια του να πάτε βόλτα (κάποια στιγμή του είχε φέρει xc40 t3 και το βρήκε ενδιαφέρον για ψηλό)
θα πάω λέει γιατί ή σήμερα ή αύριο θα φέρει ένα xc40 b8 που το έχει μέχρι την δευτέρα.
εδώ θα μαστε τον λέω , μην έρθεις κλαίγοντας μετά.

την άλλη μέρα το πρωί:
άντε γ@μησου
τι έγινε ρε πάθαμε μνοπλακα;
άντε γ@μήσου
τόσο πολύ ρε ;δεν έιχε αίσθηση ; έτριζε τι τι τι ;
μλκ είχες δίκιο , ζούμε στον μεσαίωνα.
έλα πες μου τι δεν σου άρεσε;
το χρώμα , δεν έχει ωραία απόχρωση το ασημί
άλλο άλλο;
γ@μη$ε με , πήγαινε τον πάτο του , δεν ακούγεται τίποτα , δεν τρίζει τίποτα δεν έχω λεφτά να το αγοράσωωωωωωωωω ιιιιιιιι άντε γ@μη$ου και εσύ και τα ηλεκτρικά σου
έλα ρε ντάξει εσύ δεν έχεις τρόπο να το φορτίζεις σπίτι όμως θα απλώνεις μπαλαντέζα.
άσε με ρε, κάναμε 10 φορές 0-160 για να πέσει η μπαταρία από το 85 στο 81 , μου χει πάει το στομάχι στους ραχιαίους.

εγώ δεν έχω κάνει το λάθος να οδηγήσω ηλεκτρικό για να μην μπω στη διαδικασία αλλαγής. αλλά τα πράμματα είναι απλά , μεσαίωνας οι ΜΕΚ ακόμα και στην πλέον εξελιγμένη μορφή τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.771
Reaction score
89.468
Με το id3 και με τούτο το σχεδιάγραμμα φόρτισης, σε 50-αρη φορτιστή που το βάζω, για τις πρώτες 30kwh χρειάζονται 36 λεπτά.

Αν μπουν 100-ρηδες θα πέσει ο χρόνος στα 29,5 λεπτά.

Δηλαδή θα κερδίσω 6.5 λεπτά όλα κι όλα.

Είτε 100-ρης είτε 350-ρης, για 30kwh σταθερά θα χρειάζονται 29.5 λεπτά.

Ε, για 6,5 λεπτά δε χάθηκε ο κόσμος, και σε 50-αρη γίνεται η δουλειά.

Άλλωστε, μετά το 73% της μπαταρίας, ο 50-αρης καλύπτει φουλ τις ανάγκες φόρτισης, και στο 83% το βγάζεις, δεν έχει νόημα μετά, πέφτει κάτω από 46kw και φτάνει στα 28kw στο 88%ειναι ανοησία να συνεχίζεις φόρτιση, τη σταματάω πάντα στο 83%.

Κι όπως είπα, απλώς θα κερδίσω 6,5 λεπτά όταν μπουν οι 120-αρηδες, δεν χαρακωνεσαι κιόλας.

Κι αν ανέβει η ταχύτητα φόρτισης του αυτοκινήτου στα 130kW, προφανώς θα είναι μόνο για την αρχή, κι αντε να κερδίσω ακόμα 2 λεπτά, 3 δε νομίζω.

Εκεί είναι το ποίημα..

Μη φαντάζεστε τραγικές διαφορές στις ταχύτητες φόρτισης όταν η μία είναι ονομαστική 100kw και η άλλη 200, πρόκειται για ολίγα λεπτά, και αναλόγως σχεδιαγραμματος.

Αν δεν αλλάξει ριζικά η τεχνολογία των μπαταριών να φορτιζουν σταθερά μέχρι το 100% με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι σημαντικό, είτε wv έχεις είτε πόρσε είτε Τεσλα. Στο ίδιο καζάνι βράζουν όλα, πολύ μικρές οι διαφορές που υπάρχουν, πρακτικά δεν έχει νόημα, πόσο μάλλον όταν ξέρεις πως πάνω από 120 κιλοβατ φορτιστή δε πρόκειται να δεις στη δεκαετία που έρχεται..
..
 
Last edited:


gonis

Luger
Μηνύματα
3.357
Reaction score
8.798
όλοι τα ίδια λέτε.
έχω φίλο αλφίστα με 147 , μεγαλωμένο με τις αξίες του ΚΚ και των 4Τ , ο πραγματικός οδηγός κλπ κλπ κλπ
έχει φίλο/κουμπάρο επίσης αλφίστα με 147 και jullietta , που δουλεύει στη εισαγωγική της Volvo και χρησιμοποιεί γενικά εταιρικό όχημα και πολλά διαφορετικά κατά καιρούς.
κάνουμε μια συζήτηση ένα πρωινό τετάρτης μπίρι μπίρι , τα ηλεκτρικά , του σατανά , που θα φορτίσω , ηλεκτρικό τιμόνι , η αίσθηση το ένα το άλλο, δεν κάνουν είναι ανώριμα κλπ κλασσικός αλφίστας.
να το λέω οτι λέει μλκς οτι ζούμε στον αυτοκινητιστικό μεσαίωνα με τα θερμικά και οτι τα ηλεκτρικά είναι η αναγέννηση κλπ . όχι δεν είναι και πως θα στρίψω θα κάνω θα αυτώσω κλπ
κάλα χέσε , τράβα στον φίλιππα και πες του να σε φέρει ένα ηλεκτρικό volvo αμα πέσει στα χέρια του να πάτε βόλτα (κάποια στιγμή του είχε φέρει xc40 t3 και το βρήκε ενδιαφέρον για ψηλό)
θα πάω λέει γιατί ή σήμερα ή αύριο θα φέρει ένα xc40 b8 που το έχει μέχρι την δευτέρα.
εδώ θα μαστε τον λέω , μην έρθεις κλαίγοντας μετά.

την άλλη μέρα το πρωί:
άντε γ@μησου
τι έγινε ρε πάθαμε μνοπλακα;
άντε γ@μήσου
τόσο πολύ ρε ;δεν έιχε αίσθηση ; έτριζε τι τι τι ;
μλκ είχες δίκιο , ζούμε στον μεσαίωνα.
έλα πες μου τι δεν σου άρεσε;
το χρώμα , δεν έχει ωραία απόχρωση το ασημί
άλλο άλλο;
γ@μη$ε με , πήγαινε τον πάτο του , δεν ακούγεται τίποτα , δεν τρίζει τίποτα δεν έχω λεφτά να το αγοράσωωωωωωωωω ιιιιιιιι άντε γ@μη$ου και εσύ και τα ηλεκτρικά σου
έλα ρε ντάξει εσύ δεν έχεις τρόπο να το φορτίζεις σπίτι όμως θα απλώνεις μπαλαντέζα.
άσε με ρε, κάναμε 10 φορές 0-160 για να πέσει η μπαταρία από το 85 στο 81 , μου χει πάει το στομάχι στους ραχιαίους.

εγώ δεν έχω κάνει το λάθος να οδηγήσω ηλεκτρικό για να μην μπω στη διαδικασία αλλαγής. αλλά τα πράμματα είναι απλά , μεσαίωνας οι ΜΕΚ ακόμα και στην πλέον εξελιγμένη μορφή τους.
Γνωρίζουμε και οι δυο ότι τα γουστα μας στα αυτοκίνητα είναι διαφορετικα;)
Η αυτοκίνηση είναι πολλά περισσότερα πράγματα από το «πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β».
Εγραψα ότι δεν διαφωνώ με την υπεροχή των ηλεκτρικών σε πολλά σημεία αλλά αν δεν αλλάξει ο τόπος κατοικίας μου(το πιο πιθανό) δεν θα αγοράσω ηλεκτρικό .Μένω σε διαμέρισμα πολυκατοικίας και η μια θέση πάρκινγκ που έχουμε στο υπόγειο κλειστό γκαράζ δεν έχει πριζα ούτε για ηλεκτρικό σκουπάκι:p
Δεν θα αγοράσω και για πολλούς άλλους λόγους πχ στην κατηγορία τιμής που θα μπορούσα να φτάσω, σχεδιαστικα τα θεωρώ όλα άσχημα.
Τα Tesla (και αυτά κατα τη γνώμη μου πανασχημα,αστεία έως γελοία μπροστινα φανάρια το model 3) θα καταντήσουν αυτοκίνητα για «μπαρμπαδες» με λεφτά.Όλοι οι «μπαρμπάδες» με τις Ε 200 ζαχαρώνουν Tesla:roflmao:
Οι επιδόσεις ενός ηλεκτρικού αναμφισβήτητες,οι αριθμοί δεν λένε ψέματα.
«Μπαρμπάδες» χεράδες να χαρουν με ασφάλεια αυτά τα νούμερα υπάρχουν;
Θα χαρώ οι φίλοι μου να πάρουν ηλεκτρικά,taycan και άνω κατα προτίμηση,και να με πηγαίνουν για καφέ με ασφάλεια και οικονομία:p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.771
Reaction score
89.468
Τα Tesla (και αυτά κατα τη γνώμη μου πανασχημα,αστεία έως γελοία μπροστινα φανάρια το model 3)
Επειδή δεν ξέρω αν τα έχεις δει από κοντά, να τα επεξεργαστεις να μπεις μέσα κλπ, παρά μόνο σε φωτογραφίες, να σου πω πως κι εγώ δεν είχα καμία ιδιαίτερη εντύπωση για το σχήμα τους και θεωρουσα πως είναι σα βατράχια.

Από κοντά φίλε, είναι αλλιώς...
Τα είδα και τα ξαναείδα και ξανά και ξανά σε σταθμό φόρτισης δίπλα στο δικό μου, κάναμε χαβαλέ, το είδα καλά κι από μέσα κι από έξω, ε λοιπόν άλλαξα πολύ γνώμη.

Άσε που άμα μπεις στο φτηνό το Standard Range να κάνεις μια βόλτα να ρίξεις μια επιτάχυνση, δε θες να βγεις μετά..

Πέτυχα κι ένα long range με κινητήρα μόνο πίσω, μλκα πολύ κωλόγκαζο να σου φεύγει η κλανια.

Ρε ούτε πάνω σε μηχανή σφαίρα δε νιώθεις τέτοια επιτάχυνση, αυτό είναι στα όρια της αηδίας.. Καλά, μη τυχόν πατησεις τέρμα γκάζι με γυναίκα μέσα, θα φας εμετό στο ταμπλό και θα σου φέρει το πικάπ στο κεφάλι μόλις γυρίσεις σπίτι.

Πλέον για μένα είναι κουκλιά. Από κοντά τα έχω δει πολλές φορές, τα συνήθισα; δε ξέρω, είναι γαματα.
 

Μηνύματα
10.246
Reaction score
11.535
τα γούστα είναι γούστα και οι μετρήσεις μετρήσεις.
τα γούστα μας δημιουργήθηκαν εν μέρη από τις μετρήσεις και σχεδιαστικά τα οχήματα ήταν προιόν της χρήσης ΜΕΚ για την κίνηση τους.
αν ξαφνικά γυρνάγαμε σελίδα και τα σβήναμε όλα, στην προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε το ΙΧ όχημα θα διαλέγαμε μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα ίσως ένα range extender. το σχήμα του οχήματος θα ήταν διαφορετικό ακόμα και από τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που αναγκαστικά προέκυψαν από τα δεδομένα της χρήσης ΜΕΚ.
η ΜΕΚ δεν επιτρέπει πρακτικά την χρήση του όγκου πάνω της κάτι που δεν ισχύει για τον ηλεκτροκινητήρα και δημιουργεί το κλασσικό μηχαοστάσιο που όλοι γνωρίζουμε και δίνει τα χαρακτηριστικά στα οχήματα με τα οποία μεγαλώσαμε.
το γεγονός είναι οτι το ΙΧ πολύ σύντομα θα το διαλέγουμε με αυστηρά καταναλωτικά κριτήρια όπως διαλέγει ο κόσμος το κινητό του καθώς οι επιδόσεις (σε όλα τα πεδία) θα τείνουν να μοιάζουν ή να είναι πολύ παραπάνω από αυτό τπου θα χρησιμοποιήσουμε (0-100 σε 4 ή σε 4.6 είναι πρακτικά μη χρήσιμο χαρακτηριστικό : είναι και τα δύο γρηγορότερα από όσο μπορούμε να καταλάβουμε, το δε σύστημα ελέγχου πρόσφησης θα έχει διαστημική απόκριση και μόνο τα τέρμα λάθος σχέδια θα δείχνουν προβλήματικο στήσιμο)
φυσικά αν κάποιος γουστάρει v8 ατμόσφαιρα , θα τον γουστάρει μέχρι να πεθάνει και καλά θα κάνει. Δε θα μπορεί όμως να λέει ότι είναι ανώτερος σε οτιδήποτε.
 

Μηνύματα
1.355
Reaction score
4.626
Αντικειμενικά είναι από άσχημα ως πολύ άσχημα.
Μου θυμίζει πριν από 40, 30 και 20 χρόνια μη σου πω, πόσο πιο άσχημα ήταν τα γιαπωνέζικα ή κορεάτικα αυτοκίνητα σε σχέση με τα ευρωπαϊκά και ιδιαίτερα τα ιταλικά.
Ενω μηχανολογικά ήταν έτη φωτός μπροστά , ήταν πιο άσχημα, θες δεν είχαν σχεδιαστική εμπειρία, θες δεν επένδυαν σε αυτό τον τομέα, θες δεν πλήρωναν καταξιωμένους ευρωπαίους designers (αργότερα το έκαναν), δεν ξέρω, αλλά ήταν γεγονός.
Θελω να πιστεύω ότι είναι παιδική παθογένεια που θα εξαλειφθεί μελλοντικά.

Υ. Γ. 1
το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν θα ήταν να κρατήσουν το εξωτερικό κέλυφος των υπαρχόντων και πετυχημένων μοντέλων τους και να διαφοροποιηθούν εσωτερικά.

Υ. Γ. 2
Τι θυμήθηκα :
Κάποιοι που αγόραζαν αυτοκίνητα σφαιράτα και δεν είχαν το μικρόβιο της επίδειξης και δεν έβαζαν το αντίστοιχο πινακακι πχ Μ5, AMG κλπ ή «πείραζαν» τις μηχανές σε συμβατικής μορφής αυτοκίνητα και έβγαζαν γουστα στα φανάρια με κόντρες και πολύ γέλιο.
Έτσι και με τα ηλεκτρικά, αν ήταν όμοια με τα συμβατικά, οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα χαμογελούσαν περισσότερο.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.609
Reaction score
1.839
Για θυμήσου ποιό ήταν, αν μπορείς.
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι ειναι ότι είχε και θερμικό κινητήρα όμως το οδήγησα μόνο ηλεκτρικά.
Plugin hybrid τα λένε αυτά?
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
932
Reaction score
2.213
Plugin hybrid τα λένε αυτά?
Ναι. Ο λόγος που σε ρώτησα ήταν γιατί ξέρω πως η Mercedes δεν είχε μέχρι πρότινος αμιγώς ηλεκτρικό και μάλιστα μικρό. Άρα ήμουν σχεδόν σίγουρος πως επρόκειτο για κάποιο υβριδικό.

Θα μου πεις και τι σημασία έχει. Έχει, γιατί αν το υβριδικό σου φάνηκε μια φορά απίστευτο, το αμιγώς ηλεκτρικό θα σου φανεί 10!

Τα υβριδικά έχουν (συνήθως) τους ηλεκτροκινητήρες σε δευτερεύοντα ρόλο και για κίνηση μόνο σε χαμηλές ταχύτητες, στην πόλη κλπ. Σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία λοιπόν δεν έχουν σε καμία περίπτωση τις επιταχύνσεις και την αίσθηση ενός πραγματικού ηλεκτρικού. Συν τις διαφορές σε κέντρο βάρους, πίσω/τετρακίνηση κλπ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.259
Reaction score
8.161
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι ειναι ότι είχε και θερμικό κινητήρα όμως το οδήγησα μόνο ηλεκτρικά.
Plugin hybrid τα λένε αυτά?
Για την ακρίβεια είναι υβριδικό, όχι αμιγώς ηλεκτρικό. Μπορεί και να μην είναι plug-in, αλλά ήπιο υβριδικό (mild hybrid), με δυνατότητα όμως να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα -υπό προϋποθέσεις.

Η διαφορά μεταξύ plug-in HEV και mHEV είναι ότι στο πρώτο μπορούμε να κάνουμε αυτό που υποδηλώνει ο χαρακτηρισμός του: να το βάλουμε στην πρίζα και να το φορτίσουμε. Έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιθανότατα μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα.

Αντίθετα, το δεύτερο έχει μικρότερη μπαταρία, την οποία μπορεί να φορτίσει είτε ανακτώντας κινητική/δυναμική ενέργεια είτε με χρήση του βενζινοκινητήρα.

Ο σκοπός της υβριδικής τεχνολογίας είναι αφενός η εξοικονόμηση καυσίμου, αφετέρου η βελτίωση των επιδόσεων του αυτοκινήτου, ειδικά τις στιγμές που ο βενζινοκινητήρας δε βρίσκεται στο βέλτιστο σημείο του φάσματος απόδοσής του, για παράδειγμα σε χαμηλές στροφές όπου η ροπή στρέψης είναι μικρή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.771
Reaction score
89.468
"Ευρώπη: Tα EV και PHEV ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα ντίζελ για πρώτη φορά - 4troxoi.gr" https://www.4troxoi.gr/epikairotita...perasan-se-poliseis-ta-ntizel-gia-proti-fora/

Τον Αύγουστο, τα EV και PHEV ξεπέρασαν τις πωλήσεις των ντίζελ οχημάτων. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι τον περσινό μήνα ο όγκος πωλήσεων των EV ήταν μικρότερος κατά 158.300 σε σχέση με εκείνες των πετρελαιοκίνητων, σε αντίθεση με τον φετινό όπως τα πρώτα είχαν τον… πρώτο λόγο κατά 10.100 μονάδες.

Στα EVs το best seller μοντέλο ήταν το VW ID.3, με 7.904 μονάδες, ακολουθούμενο από τα Tesla Model 3 και VW ID.4 με 7.824 και 4.624 μονάδες αντίστοιχα.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.609
Reaction score
1.839
Μπορεί και να μην είναι plug-in, αλλά ήπιο υβριδικό (mild hybrid), με δυνατότητα όμως να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα -υπό προϋποθέσεις.
Αυτό φορτίζει και κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκροκινητήρα για 60 χιλιόμετρα max,αναλόγως τρόπου οδήγησης.
Θα μου πεις και τι σημασία έχει. Έχει, γιατί αν το υβριδικό σου φάνηκε μια φορά απίστευτο, το αμιγώς ηλεκτρικό θα σου φανεί 10!
Αυτό που μου φάνηκε απίστευτο ήταν με τί άνεση από σταματημένο σε ανηφόρα έγραφε 60 και 70 χιλιόμετρα.
Εν ριπή οφθαλμού μιλάμε.
Άσε την ησυχία.70 χιλιόμετρα και δεν άκουγες τίποτα λέμε!Φοβερό!

Εντάξει,μπορεί τα χιλιόμετρα να φαίνονται πολύ λίγα αλλά μιλάω για στενά όχι για καμμια λεωφόρο!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.771
Reaction score
89.468
Τελικά έμαθα πιο μοντέλο ήταν.
Gla 250 e
Πάνε να κάνεις ένα τεστ ντραιβ το αντίστοιχο καθαρό ηλεκτρικό τους, να δεις τη διαφορά.

 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.102
Μηνύματα
2.550.281
Members
36.265
Νεότερο μέλος
dimitrisxtjc
Top