Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


gid

Μηνύματα
7.397
Reaction score
8.633
Όπως φαίνεται εκεί δεν έχουν μπλοκάρει τα ιδιωτικά βίντεο από τα δικαστήρια με το πρόσχημα των ιερών προσωπικών δεδομένων....
 


TGD

Μηνύματα
7.153
Reaction score
7.186
Όπως φαίνεται εκεί δεν έχουν μπλοκάρει τα ιδιωτικά βίντεο από τα δικαστήρια με το πρόσχημα των ιερών προσωπικών δεδομένων...
Αρκέι όποιος έχει Tesla να προσθέτει ταμπελάκι "ο χώρος βιντεοσκοπείται".
Και αν ο κακός ήταν "φτιαγμένος" δεν θα τον κάλυπτε η ασφάλεια.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
εκανα test drive id3 με τα 200 αλογα προχθες... συνδιαζει γκαζι με πολιτισμο , βαζω σε τριτη μοιρα την οικονομια στα καυσιμα, ειναι γρηγορο στην επιταχυνση χωρις αγχος και θορυβους απο κινητηρα αυτοματα η manual κιβωτια

περιεργη αισθηση του φρενου, το τιμονι θα το ηθελα καλυτερο αλλα μπρος στα καλη...

θα ηθελα μεγαλυτερες επιλογες στα διαθεσιμα αυτοκινητα καθοτι και περιεργος

αν βγει ηλεκτρικο mx-5 το επομενο εξαμηνο τα ξαναλεμε , το συνθημα ειναι ενα! save the manuals!!! viva joe bar team!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.359
Reaction score
125.338
περιεργη αισθηση του φρενου
Δυστυχώς είναι αστρωτα, και δυστυχώς, επειδή δεν πιάνουν σχεδόν ποτέ τα τακάκια στους δίσκους, θα κάνουν πάνω από 100.000χλμ για να "στρώσουν" όπως θα έστρωναν σε 1000-2000χλμ σε ένα τυπικό θερμικό.

Εμένα για 8,5 χιλιάδες χιλιόμετρα έκανε γκακ το πίσω φρένο, αστρωτα ταμπουρα. Τώρα ηρέμησε.. Με auto brake έπιανε "χειρόφρενο" με τα πίσω ταμπουρα κάθε φορά που σταματούσα στο δρόμο. Πόσο να φαγωθεί;

Δε θα αλλαχτούν ποτέ τα φρένα. Λένε στις 300.000χλμ τα κοιτάνε τα τακάκια, αλλά αφού δε πατάω πρακτικά ποτέ φρένο, θα είναι σα καινούρια στα 500.000χλμ..

Τέλος πάντων, στην πράξη, το πεταλ του φρένου δε το πατάς ποτέ. Ποτέ όμως. Εντελώς ποτέ. Δεν χρειάζεται..

Αισχος.

το τιμονι θα το ηθελα καλυτερο
Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Και σε μένα μου είχε φανεί "κάπως" στο τεστ ντραιβ, αλλά ήταν για 3 λογους: 1. Το lane assist έκανε τα δικά του και νόμιζα ότι τραβούσε από δω κι από κει λόγω ελαστικών. 2. Ήταν στο comfort που έχει το τιμόνι τέρμα υποβοηθουμενο για να είναι ελαφρύ για μέσα στην πόλη. Η ρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού είναι εφικτή σε κάθε preset, δηλαδή ακόμα και στο eco μπορείς να έχεις το τιμόνι στη ρύθμιση sport. 3. Θέλει λίγο χρόνο να συνηθίσεις ότι είναι πισωκίνητο γιατί το προσθιοκινητο έχει κι άλλες πληροφορίες στο γκαζι, που δεν έχει αυτό.
 

TGD

Μηνύματα
7.153
Reaction score
7.186
Τέρμα οι χιλιάδες εξαιρέσεις και κομμένα όλα τα «παραθυράκια» στον δακτύλιο της Αθήνας, που ξεκινά στις 25 Οκτωβρίου, βάζει ο «καθαρός δακτύλιος» σύμφωνα με όσα προανήγγειλε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Μιλώντας στον ρ/σ σταθμό «Real FM», ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ο «καθαρός δακτύλιος» θα βασίζεται, σε πρώτη φάση, στη λογική των μονών-ζυγών, αλλά με μία θεμελιώδη διαφορά. «Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα τα οποία εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει. Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα το ονομάσουμε “καθαρός δακτύλιος”», δήλωσε ο κ. Καραμανλής.


Εγώ λέω να γίνει πιο δραστικός. Ούτε μονά, ούτε ζυγά. Μόνο Euro5, Euro6 και ηλεκτρικά.
 

gid

Μηνύματα
7.397
Reaction score
8.633
Ο δακτύλιος δεν ήταν ποτέ ούτε θα είναι λύση αφού πολύ απλά φορά μόνο το κέντρο, όταν όλο το λεκανοπέδιο ασφυκτιά.

Για μένα η (συνολική) λύση είναι πολύ απλή και δεν απαιτεί τη λήψη κανενός μέτρου. Μόνο την πιστή εφαρμογή του νόμου σε ό,τι αφορά στο παρκάρισμα. Όταν ο κάθε λάκης που επιμένει να κυκλοφορεί με ΙΧ και παρκάρει όπου γουστάρει συνειδητοποιήσει πως το παρκάρισμα έσφιξε, θα ανακαλύψει τα ΜΜΜ, το περπάτημα, το ποδήλατο, το πατίνι.... Αυτή η κίνηση θα ελευθέρωνε χιλιάδες δρόμους από ΙΧ που κλείνουν λωρίδες, και ταυτόχρονα θα μειώνε δραστικά τα ΙΧ που κάθε μέρα κυκλοφορούν. Ανακούφιση στο τετράγωνο.
 


Μηνύματα
27.207
Reaction score
25.182
Ναι και όλα τα παρκαρισμένα σε όλους τους δρόμους , πλήν λεωφόρων θα εξαφανιστούν ώς δια μαγείας.
Δεν μιλάω για αυτά που ο κάθε Λάκης παρκάρει όπου βρεί για να πεταχτεί σε μία δουλειά .
Μιλάω για αυτά που είναι νόμιμα παρκαρισμένα στους δρόμους όλης της Αθήνας.
Αυτά τι θα γίνουν ? που θα τα παρκάρουν οι ταλαίπωροι ιδιοκτήτες ? Αφού οι πιο πολλές πολυκατοικίες δεν έχουν θέσεις πάρκινγκ .
Δεν πληρώνουν φόρους αυτοί ? δεν δικαιούνται να κυκλοφορούν και να τα παρκάρουν κάπου τα ρημάδια ?
Μόνο ηλεκτρικά ε?
Ωραίος ο υπουργός.
Μήπως να κάνει και δώρο από ένα ηλεκτρικό τουτού σε κάθε οικογένεια για να μπορούν να κινηθούν οι άνθρωποι ?
Του είπε κανείς ότι έχει λεφτά ο κόσμος να πάρει ηλεκτρικά?
Του είπε κανείς ότι μπορεί να τα φορτίζει με μπαλαντέζα από το σπίτι?
Με τα φορτηγά και τα ταξί τι θα γίνει?
Και αυτά euro 5-6 θα είναι?
Πως θα αναγκάσει τον κόσμο να κινείται με ΜΜΜ όταν γίνεται της κακομοίρας ήδη σε αυτά , και δεν έχουμε καν συγκοινωνίες της προκοπής.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
7.153
Reaction score
7.186
Αν θυμάμαι καλά, ο δακτύλιος και τα μονά/ζυγά μπήκε πριν 50 σχεδόν χρόνια για οικονομία καυσίμων στην πετρελαϊκή κρίση. Μάλιστα ξεκίνησε από τα Σαββατοκύριακα, για να μην κινείς το αυτοκίνητο για βόλτα. Και βέβαια ανάγκασε τους μισούς Αθηναίους να κρατάνε το δεύτερο παλιό και ρυπογόνο αυτοκίνητο, ακριβώς για να κυκλοφορούν κάθε μέρα!

Και δεν έχει σχέση με τους δακτύλιους στις πόλεις της Γερμανίας ή της Ιταλίας, που μπαίνουν μόνον οι κάτοικοι ή μόνον αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας.
 





Μηνύματα
355
Reaction score
686



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.359
Reaction score
125.338
Μεταβολές κατανάλωσης αναλόγως συνθηκών (πάνω κάτω ίδια οδήγηση)

1. Με ιδανική εξωτερική θερμοκρασία (20°C), με ελαστικά καλοκαιρινά χαμηλής αντίστασης κύλισης (Α):

IMG_20211005_140744.jpg



2. Με ελαστικά χειμερινά υψηλότερης αντίστασης κύλισης (Β), με εξωτερική θερμοκρασία στη διαδρομή 10,5-11,5°C (στο κλειστό υπόγειο πάρκινγκ είχε 14°C), με βροχή στο δρόμο, και με αναμμένη θέρμανση καμπίνας στους 22°C, αναμμένα τα θερμαινόμενα καθίσματα και αναμμένο το θερμαινόμενο τιμόνι:

IMG_20211012_141518.jpg


Η συνολική κατανάλωση θέρμανσης ήταν 1.3kW και το αυτοκίνητο έχει εγκατεστημένη αντλία θερμότητας.

Λόγω εξωτερικής θερμοκρασίας, έχει πέσει ήδη η αυτονομία της μπαταρίας, ως προβλέπεται από το σχεδιάγραμμα wltp:

french heatpump~2.png


Όπου από 420χλμ στους 20°C πρέπει να είναι τώρα στους 10°C κάπου στα 380χλμ.

Για την ίδια διαδρομή, που καταναλωνε 7% της μπαταρίας, τώρα καταναλώνει 10% της μπαταρίας.

Η διαφορά είναι αντίστοιχη της μετρημένης κατανάλωσης από 11,5 kWh/100km - > 16 kWh/100km.

Ενημερωθήκατε. 😎





ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος μετακίνησής μου, είναι πρακτικά μηδενικό.
Εντελώς μηδενικό, για πολλά πολλά χιλιόμετρα, τα περισσότερα από τα 10.000χλμ που έχω κάνει ως τώρα, διότι ας πούμε μόνο από ΔΕΗ Blue έχω βάλει σχεδόν 600 kWh τζάμπα, και πρακτικά όλες οι kWh στις καλοκαιρινές διακοπές ήταν δωρεάν..

Screenshot_20211012_173606_com.dei.blue.app~2.jpg
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.006
Reaction score
6.782
Άρα το διαγραμματάκι σου λέει πως όταν η θερμοκρασία πέσει από τους 20 στους 10, θα έπρεπε η αυτονομία να μειωθεί κατά < 10%.

Εσύ στην πράξη (με όλα μέσα) είδες ότι μειώθηκε 28%.

ΟΚ, δεν είναι δίκαιο να βάζουμε μέσα και τα χειμερινά ελαστικά, αλλά για τι ποσοστό από το 28% να ευθύνονται τα ελαστικά;
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.568
Μηνύματα
2.865.759
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top