Ηλεκτρικά οχήματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.682
Reaction score
89.171
Σε λίγο θα σε περνάει ο @bretsos σαν σταματημένο. Και με κατανάλωση μια μερίδα μπάμιες μόνο. :tongue: :roflmao:
Ρε συ, μερικά τεστ κάνω για ενημέρωση επί του θέματος! Αμάν πχια! 🤣😂😀😁

Προφανώς δεν άλλαξα ταχύτητα οδήγησης επειδή άλλαξα σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε ασχολούμαι με την κατανάλωση, δεν έχει νόημα, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Ποτέ δεν κοιτάω πόση μπαταρία έκαψα σε μια διαδρομή ή τι μέση κατανάλωση έχει, δεν ασχολούμαι με αυτά καθόλου, τη δουλειά μου κάνω.

Πηγαίνοντας σε ηλεκτρικό, όσον αφορά την ταχύτητα, το μόνο που άλλαξε είναι η συμπεριφορά μου στο πορτοκαλί. :lolsign: :lolsign: :lolsign:
Δηλαδή ρε παιδί μου, πες ότι είσαι σε ένα μεγάλο δρόμο στην ευθεία μέσα στην πόλη, πας χαλαρά με 60-70, πράμα που σημαίνει ότι πήγαινα με 6η, χαμηλές στροφές, ε, να τσουλαει.
Άμα έβλεπα φανάρι στα 25μ να γίνεται πορτοκαλί, για να μη το περάσω με κόκκινο, θα έπρεπε να κατεβάσω ταχύτητα να ανεβάσω στροφές, χεσε με, εκεί που είσαι χαλαρός δε κάνεις τέτοια, οπότε απλώς σταματούσα χαλαρά, όσο είχα το ντιζελάκι.

Τωρα; εκεί που είμαι χαλαρά και τσουλαει, μια πατημασιά στο γκαζι κι έχω προλάβει το πορτοκαλί 100%, αφού εκσφενδονίζεται το ρημάδι ανά πάσα στιγμή.

Αυτό και καμιά σφήνα, πλέον γίνονται σε ντετέ. Είναι άμεσα διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, ακαριαία, όλη η δύναμη.

Κατά τα λοιπά, όπως πήγαινα πάω.
Κυρίως το πορτοκαλί λοιπόν. 🤣😁😜
Κάτσε ρε μάστορα, στο προηγούμενο που ανέβασες στους 20C η κατανάλωση ήταν 11,5 με μέση ταχύτητα 51χλμ/ω.
Τώρα είναι 11,3 με μέση ταχύτητα 50χλμ/ω.
Αδερφέ, το 11,5 με το 11,3 είναι πρακτικά το ίδιο, οκ, αλλά ξέρω καλύτερα τι έκανα στο δρόμο. 😎

Με τα καλοκαιρινά πήγαινα κανονικά, όπως πάω πάντα, έπιασα και 110 στην περιφερειακή, που έχει όριο 90, απλώς δε το έσκιζα στις επιταχύνσεις, δηλαδή σιγά σιγά ανέβαζα ταχύτητα. Κόσμια οδήγηση, φυσιολογική. Και τους περνούσα πρακτικά όλους στο δρόμο.

Τώρα, εκτός από το να μην νιώθω επιτάχυνση, πήγαινα και με μικρότερη ταχύτητα, κανένα 110, πιθανώς ούτε 100 δεν έπιασε ποτέ, Μαξ 90, πρώτη φορά οδήγησα στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας, με περνούσαν τα μισά αυτοκίνητα.. Ήταν αισχρό σαν τεστ, 10 φορές είπα να το παρατήσω, αλλά έκανα υπομονή με νύχια και με δόντια να το ολοκληρώσω. Πολύ μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο.

Η μέση ταχύτητα που βλέπεις δε λέει τίποτα, 2-3 φανάρια να σε πιάσουν στη μία διαδρομή και να τα γλυτώσεις στην άλλη (πράγμα που όντως συνέβη), μηδενιζουν κάθε διαφορά στο δρόμο.

Εγώ περίμενα να δω κατανάλωση κάτω από 10 ρε, μη σου πω κάτω από 9, αφού πήγαινα πιο αργά από τους περισσότερους. Ποτέ δε πάω έτσι. Κι απλώς είχα ίδια κατανάλωση..

Τίποτα, μπιλιβ μι, τα λάστιχα μετράνε πολύ. Πάρα πολύ. Αυτό είναι το συμπέρασμα. Και δεν ξανασχολουμαι με το θέμα της κατανάλωσης, έχει λήξει το όποιο ενδιαφέρον πλέον. Βαρέθηκα. 😂🤣😀😜😆
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.682
Reaction score
89.171
Τιμές ΝΙΟ στη Νορβηγία.

Screenshot_20211013_174420_com.google.android.apps.photos.jpg


Άρα από 54.000€
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.682
Reaction score
89.171

Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.801
Reaction score
64.494
ούτε ασχολούμαι με την κατανάλωση, δεν έχει νόημα, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Ποτέ δεν κοιτάω πόση μπαταρία έκαψα σε μια διαδρομή ή τι μέση κατανάλωση έχει, δεν ασχολούμαι με αυτά καθόλου, τη δουλειά μου κάνω.
Πλάκα μας κάνεις μπάρμπα; Δεν κάνεις τίποτε άλλο απο το να μετράς καταναλώσεις και μέσες ωριαίες τους τελευταίους μήνες. :roflmao:


 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
919
Reaction score
2.200
Πλάκα μας κάνεις μπάρμπα; Δεν κάνεις τίποτε άλλο απο το να μετράς καταναλώσεις και μέσες ωριαίες τους τελευταίους μήνες. :roflmao:
Ενώ εγώ είδατε ε; Σας έχω πει τίποτα για καταναλώσεις τους τελευταίους μήνες;

Αλλά όταν η διασκέδαση ξεκινάει μετά τον κόφτη του ID.3, ε, τι κατανάλωση να διαφημίσεις. 😆
 


Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.801
Reaction score
64.494
Ενώ εγώ είδατε ε; Σας έχω πει τίποτα για καταναλώσεις τους τελευταίους μήνες;

Αλλά όταν η διασκέδαση ξεκινάει μετά τον κόφτη του ID.3, ε, τι κατανάλωση να διαφημίσεις. 😆

Μα έλεος. Μας γράφει συνέχεια με μόνο κριτήριο τη γ@μωαυτονομία.
Δε θέμε ρε φίλε, θέμε 500hp και να τελειώνουμε το μπαταριέλο στα 200km max. :p
 




dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.622
Reaction score
7.749
Οι κάτοικοι της Αθήνας είναι να τους κλαίνε οι ρέγγες με την κίνηση που έχει πλέον.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήρθαν αργά για να τα απολαύσουμε. Και δε λύνουν το πρόβλημα μετακίνησης στις πόλεις.

Ακριβώς όπως τα καλά στέρεα. Δε λύνουν το πρόβλημα των κακών ηχογραφήσεων.

Μετανοείτε. Πείτε όχι στον καταναλωτισμό και δείτε την ουσία των προβλημάτων και ουσιαστικές λύσεις. Μικρό-κινητικότητα, ΜΜΜ και έξυπνο dsp που διορθώνει τις ηχογραφήσεις.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.622
Reaction score
7.749
Διευκρίνιση: Προφανώς μας αρέσουν τα EV και τέτοια θα αγοράσουμε τώρα ή στο μέλλον. Αλλά θα τα αγοράσουμε κυρίως επειδή μας αρέσουν.

Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι πιο ουσιαστικό (για το περιβάλλον, την κενονία, κλπ.), πρέπει να μειώσουμε τη χρήση ΙΧ στις πόλεις. Δεν το βλέπω να γίνεται ούτε με κυάλια.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
919
Reaction score
2.200
Διευκρίνιση: Προφανώς μας αρέσουν τα EV και τέτοια θα αγοράσουμε τώρα ή στο μέλλον. Αλλά θα τα αγοράσουμε κυρίως επειδή μας αρέσουν.

Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι πιο ουσιαστικό (για το περιβάλλον, την κενονία, κλπ.), πρέπει να μειώσουμε τη χρήση ΙΧ στις πόλεις. Δεν το βλέπω να γίνεται ούτε με κυάλια.
Αν μπορούσες με έναν μαγικό τρόπο να αντικαταστήσεις όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα με ηλεκτρικά, θα είχες αυτόματα μια τεράστια μείωση στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (τουλάχιστον από τις μεταφορές), ακόμα κι αν έμενε ακριβώς ίδιο το μιξ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Το γιατί, το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές. Για να μην πω για την κατακόρυφη αύξηση της ποιότητας ζωής στις πόλεις λόγω καυσαερίων, θορύβου κλπ.

Οπότε ναι, καταλαβαίνω το γιατί δεν γίνεται να αντικατασταθούν όλα τα οχήματα γρήγορα (ή αρκετά γρήγορα) για διάφορους λόγους (οικονομικούς, πολιτικούς κλπ.). Αλλά δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα ότι τα ηλεκτρικά δεν βοηθάνε το περιβάλλον ή την κοινωνία. Κάθε ένα καινούργιο ηλεκτρικό που αντικαθιστά ένα συμβατικό, συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής.
 

Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.801
Reaction score
64.494
Τυχεροί οι στην πρωτεύουσα, μπορείτε να τα οδηγήσετε.

View attachment 226072

Μετα να δω πως θα μπείτε στο παλιό σας κωλαμαξο. 🤣😜😂
Δεν έχει οδήγηση.

EDIT: Πριν την παραγωγή, οδήγηση στο κοινό δεν προσφέρει κανένας κατασκευαστής.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.622
Reaction score
7.749
Αν μπορούσες με έναν μαγικό τρόπο να αντικαταστήσεις όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα με ηλεκτρικά, θα είχες αυτόματα μια τεράστια μείωση στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (τουλάχιστον από τις μεταφορές), ακόμα κι αν έμενε ακριβώς ίδιο το μιξ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Το γιατί, το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές. Για να μην πω για την κατακόρυφη αύξηση της ποιότητας ζωής στις πόλεις λόγω καυσαερίων, θορύβου κλπ.

Οπότε ναι, καταλαβαίνω το γιατί δεν γίνεται να αντικατασταθούν όλα τα οχήματα γρήγορα (ή αρκετά γρήγορα) για διάφορους λόγους (οικονομικούς, πολιτικούς κλπ.). Αλλά δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα ότι τα ηλεκτρικά δεν βοηθάνε το περιβάλλον ή την κοινωνία. Κάθε ένα καινούργιο ηλεκτρικό που αντικαθιστά ένα συμβατικό, συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Συμβάλει πολύ λιγότερο από ένα συνδυασμό μικρο-κινητικότηας και ΜΜΜ.
Δε συμβάλει καθόλου στο κυκλοφοριακό.


Σκέτη η αντικατάσταση στόλου με ηλεκτρικά, χωρίς μοντέλα MaaS, car sharing, κλπ.,είναι ασπιρίνη, με πολλά γκάζια και πολλά λ7 στις τσέπες των αυτοκινητο-βιομηχανιών (αρκετά εκ των οποίων και μέσω επιδοτήσεων από απλούς φορολογούμενους που δεν επέλεξαν να αγοράσουν).
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
1.926
Reaction score
2.495
Δυστυχώς είναι αστρωτα, και δυστυχώς, επειδή δεν πιάνουν σχεδόν ποτέ τα τακάκια στους δίσκους, θα κάνουν πάνω από 100.000χλμ για να "στρώσουν" όπως θα έστρωναν σε 1000-2000χλμ σε ένα τυπικό θερμικό.

Εμένα για 8,5 χιλιάδες χιλιόμετρα έκανε γκακ το πίσω φρένο, αστρωτα ταμπουρα. Τώρα ηρέμησε.. Με auto brake έπιανε "χειρόφρενο" με τα πίσω ταμπουρα κάθε φορά που σταματούσα στο δρόμο. Πόσο να φαγωθεί;

Δε θα αλλαχτούν ποτέ τα φρένα. Λένε στις 300.000χλμ τα κοιτάνε τα τακάκια, αλλά αφού δε πατάω πρακτικά ποτέ φρένο, θα είναι σα καινούρια στα 500.000χλμ..

Τέλος πάντων, στην πράξη, το πεταλ του φρένου δε το πατάς ποτέ. Ποτέ όμως. Εντελώς ποτέ. Δεν χρειάζεται..

Αισχος.



Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Και σε μένα μου είχε φανεί "κάπως" στο τεστ ντραιβ, αλλά ήταν για 3 λογους: 1. Το lane assist έκανε τα δικά του και νόμιζα ότι τραβούσε από δω κι από κει λόγω ελαστικών. 2. Ήταν στο comfort που έχει το τιμόνι τέρμα υποβοηθουμενο για να είναι ελαφρύ για μέσα στην πόλη. Η ρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού είναι εφικτή σε κάθε preset, δηλαδή ακόμα και στο eco μπορείς να έχεις το τιμόνι στη ρύθμιση sport. 3. Θέλει λίγο χρόνο να συνηθίσεις ότι είναι πισωκίνητο γιατί το προσθιοκινητο έχει κι άλλες πληροφορίες στο γκαζι, που δεν έχει αυτό.
εχεις κανει test drive το tesla? σκεφτομαι id4 η tesla
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.682
Reaction score
89.171
εχεις κανει test drive το tesla? σκεφτομαι id4 η tesla
Τεστ ντραιβ όχι, δεν έκανα το Τεσλα, θα έπρεπε να κατέβω Αθήνα, αλλά οδήγησα ένα 3-αρι LR γνωστού στο τεράστιο άδειο πάρκινγκ του ικεα ένα βράδυ για λίγο, που ήταν όμως αρκετό για να νιώσω τη δύναμη του κτήνους.

Ως προς την δύναμη, δεν υπάρχει σύγκριση, είναι σφαίρα το Τεσλα, καμιά σχέση με τα υπόλοιπα, άλλο ζώο, άλλο powertrain, είναι κτήνος.

Ωστόσο η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια, η ποιότητα συναρμολογησης είναι έως κακή (πολλαπλοί τριγμοι στο εσωτερικό, που λόγω ησυχίας τους ακούς συνέχεια), και η ποιότητα βαφής γτπκ, άμα δε το ντύσεις με φύλλο προστατευτικο, σκάει χρώμα και από πιεστικό.

Οι αναρτήσεις είναι 2-3 φορές πιο σκληρές από το id3, στις λακκούβες πονάς κανονικά.

Το infotainment του Τεσλα είναι δεκαπέντε χιλιάδες χρόνια μπροστά από το γκρουπ βαγκ.

Σε ψηλές ταχύτητες στρίβει σα τρένο το Τεσλα, το id3 σαν ένα καλό γκολφ.

Σε χαμηλές ταχύτητες και για παρκάρισμα, το Τεσλα δε στρίβει, κανεις μανούβρες, έχει τεράστιο κύκλο στροφής, ενώ αντιθέτως το id3 έχει εκπληκτικά μικρό κύκλο στροφής.

Στην αυτονομία και στην κατανάλωση, το Τεσλα δεν πιάνεται από κανέναν κατασκευαστή, για ίδιου μεγέθους μπαταρία.

Και τα 2 είναι εξαιρετικά.

Άμα περιμένεις κάνα 6-μηνο, θα πάρεις Τεσλα από Γερμανία, αν δηλαδή πάρεις το Υ, οπότε η ποιότητα συναρμολογησης και βαφής θα είναι άριστη. Όχι απλά άριστη, τέλεια. Και με νέα χρώματα.

Τι προτείνω:

Άμα δε βιάζεσαι, κάνε υπομονή να πάρεις ένα Υ από Βελιγράδι.
Άμα βιάζεσαι, πάρε id4.

ΥΓ. Αν η άνεση είναι κυρίαρχο απαιτούμενο, id4, έχει πολύ μαλακες αναρτήσεις καταπίνουν ανωμαλίες.
Το Υ για λίγη άνεση θα πρέπει να αλλάξεις αναρτησεις, 2,5 χιλιάρικα δουλειά.
 
Last edited:



Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.029
Μηνύματα
2.548.780
Members
36.255
Νεότερο μέλος
Γιάννης Τουρλάκης
Top