Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Πάμε τώρα σε πιο βαθιά νερά, ανάγνωση δεδομένων του αυτοκινήτου, μέσω odb2 και από γνωστό app, το car scanner.

Screenshot_20211122_130227_com.ovz.carscanner.jpg


Πρόκειται για τον ίδιο τρόπο που επικοινωνεί η αντιπροσωπεία με το όχημα, τσεκάρει και μηδενίζει σφάλματα, κλπ κλπ κλπ.

Βλέπουμε λοιπόν μερικές τελεσίδικα και υπερβολικά ακριβείς μετρήσεις, πχ:

Screenshot_20211122_131117_com.ovz.carscanner.jpg


Η μπαταρία έχει χρήσιμη χωρητικότητα 54,79869kwh και όχι 58kwh όπως θα έπρεπε να ήταν.

Αν αρχικά ήταν 58kwh, πράγμα που δε μπορώ να το ξέρω με βεβαιότητα, τότε έχει χάσει 3,2kwh μέχρι σήμερα, ποσοστό 5,52% της ονομαστικής χωρητικότητας, δηλαδή έχω διαθέσιμο 94,48% της ονομαστικής χωρητικότητας του αυτοκινήτου.

Δεν γνωρίζω εάν αυτή η μέτρηση μεταβάλλεται με τη θερμοκρασία.
Λογικά, θα μεταβάλλεται. Σήμερα είχε καλό καιρό, περί τους 13°C. Φαίνεται μέτρηση της μπαταρίας, που ζεσταινοταν σε κείνη τη στιγμή.

Ως γνωστόν, όλες οι μπαταρίες θα χάσουν απότομα στο αρχικό διάστημα μια ποσότητα χωρητικότητας που παίζει μεταξύ 4-5%, και μετά ακολουθεί μια πολύ πιο ήπια καμπύλη ελάττωσης χωρητικότητας.

Η VW εγγυάται ότι στα 180.000χλμ η απώλεια χωρητικότητας δε θα φτάσει πάνω από 30% της ονομαστικής. 😎

Τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει είναι 13.477 χλμ ως τώρα, και η συνολική κατανάλωση ενέργειας κατά τη φόρτιση είναι 3.314kwh από τις οποίες οι 3.133kwh έχουν αποδοθεί από τις μπαταρίες:

Screenshot_20211122_130947_com.ovz.carscanner.jpg


Βεβαίως έτσι μπορείς να συμπεριλάβεις όλες τις απώλειες κατά τη φόρτιση, αλλά και όλη την ενέργεια που έχει καταναλωθεί ενώ είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, είτε γιατί κλιματιζεται ο χώρος πριν μπεις, είτε γιατί ζεσταίνει τις μπαταρίες, είτε γιατί κάθεσαι μέσα και παίζει κλιματιστικό και μουσική ενώ φορτίζεις.

Τέλος πάντων, από την ενέργεια που έχει αποδοθεί από τις μπαταρίες (3.133kwh) με τα διανυθεντα χιλιόμετρα, βγαίνει μέση κατανάλωση 23,247kwh/100km.

Επίσης έχουν χαθεί περίπου 181 kwh σε απώλειες φόρτισης, από τις οποίες θα πρέπει να αφαιρεθεί η ποσότητα που είναι τώρα πάνω στη μπαταρία που ήταν στο 81% (. 81*54,8=44,4) άρα έχουν πετάξει 137 kWh σε απώλειες φόρτισης, που στο σύνολο των 3.314kwh είναι 4,1% που είναι αναμενόμενο, φυσιολογικό και προβλεπομενο.


Κι έτσι, μαθαίνουμε τι σκατά γίνεται με τα ev. 🤣😁😂


Kαι μια φωτο με τις επενδύσεις που έχουν γίνει επί των ev και μπαταριών

FB_IMG_1637595881454.jpg


Μισό τρις..
 
Last edited:

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.666

και να πλερώσεις για τα extra pids που λογικά έχει η VW γιατί τώρα διαβάζεις τα generic .

κάθε εταιρία έχει δικά της σετ με pid πέραν των generic.
επίσης έχουν και δικό τους πρωτόκολλο λαθών πέραν τον generic.
αν πχ σε βγάλει σφάλμα η mercedes σε μη generic κωδικό ένα @@ θα σβήσεις με αυτές τις εφαρμογές.
ούτε θα το διαβάσεις.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.006
Reaction score
6.782
Δεν γνωρίζω εάν αυτή η μέτρηση μεταβάλλεται με τη θερμοκρασία.
Λογικά, θα μεταβάλλεται.
Ούτε εγώ γνωρίζω για το ID.3 προφανώς, αλλά στο δικό μου η αντίστοιχη μέτρηση που παίρνεις από το API του αυτοκινήτου, μεταβάλλεται με τη θερμοκρασία. Μπορεί σήμερα αν έχει κρύο η χωρητικότητα στο 100% να είναι Χ και άλλη μέρα αν έχει ζέστη να είναι παραπάνω.

Επίσης έχουν χαθεί περίπου 181 kwh σε απώλειες φόρτισης
Δεν είμαι σίγουρος βέβαια πως αυτό είναι το σύνολο των απωλειών φόρτισης. Καθώς το αυτοκίνητο δεν μπορεί να γνωρίζει την ενέργεια που δεν φτάνει ποτέ σε αυτό και χάνεται π.χ. στα κυκλώματα του EVSE, ή στο καλώδιο κλπ.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
κάθε εταιρία έχει δικά της σετ με pid πέραν των generic.
Ναι ρε, το πρόγραμμα έχει ειδικά settings για την πλατφόρμα meb της vw, που αφορά 4 αυτοκίνητα..

Μια χαρά έσβησα κάποια errors.
Βασικά έπρεπε να σβήσω το error του αερόσακου οδηγού, γιατί ο ηλιθιος ταπετσερης που το πηγα για να κάνει καλύμματα με πατρόν, έβγαλε το κάθισμα και αποσύνδεσε το καλώδιο κι άναβε μονίμως ο αερόσακος έπρεπε να πάω σέρβις. Το έφτιαξα μόνος μου. 😎

Μπορώ να απενεργοποιώ τον ψεύτικο θόρυβο "μηχανης", να ακυρώσω τον έλεγχο πρόσφυσης για ντριφτ, κι άλλες παπαριές, όλα ανόητα.

Ο έλεγχος των cell της μπαταρίας έχει νόημα. Τα υπόλοιπα είναι αχρηστα.
 
Last edited:

D

debianfox

Guest
πανως αυτο
''''Με τυπική κατανάλωση 15kwh/100km, που μέσα στην πόλη είναι 10kwh/100km αλλά ντέφι να γίνει, η μέση κατανάλωση για κάθε ev θα είναι <5kWh την ημέρα.

Εντελως επιστημονικά, ξύσταρχίδγιας μεγκασμά.'''''
με αυτο
'''''Τέλος πάντων, από την ενέργεια που έχει αποδοθεί από τις μπαταρίες (3.133kwh) με τα διανυθεντα χιλιόμετρα, βγαίνει μέση κατανάλωση 23,247kwh/100km.

Επίσης έχουν χαθεί περίπου 181 kwh σε απώλειες φόρτισης''''''
δεν ταιριαζουν επιστημονικα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
δεν ταιριαζουν επιστημονικα
Ταιριάζουν μια χαρά.

Άμα θες να μη καις παραπάνω ρεύμα από αυτό της κίνησης, μην κάνεις προετοιμασία κλιματισμού, μη κάθεσαι να παίζεις με το κινητό και με κλιματισμό μέσα στο αυτοκίνητο σταματημένο, μην ακούς μουσική και να φορτίζεις κινητό όσο φορτίζει, κλπ.

Ανάβεις, μπαίνεις, πας εκεί που θες, κλεινεις.

Εντάξει;

Και μη πας ταξίδια να μην ανέβει. Κράτα το στην πόλη με 9kwh τα 100χλμ, γίνεται.

Πού σε πείραξε το 15 που στο έβγαλα 20.
Κοιτα να μη ψάχνεις για προβλήματα σε κάθε λύση, είναι εις βάρος σου.
Πρότεινε λύσεις, γίνε θετικός, κι όχι αρνητής για να είσαι αρνητής.

Αυτή θα είναι η τελευταία φορά που σε απαντώ.
Έφυγες ήδη.

ΥΓ. Μάθε να χρησιμοποιείς τα QUOTE.
 
Last edited:

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.925
Reaction score
3.725
Πάμε τώρα σε πιο βαθιά νερά, ανάγνωση δεδομένων του αυτοκινήτου, μέσω odb2 και από γνωστό app, το car scanner.

View attachment 230341

Πρόκειται για τον ίδιο τρόπο που επικοινωνεί η αντιπροσωπεία με το όχημα, τσεκάρει και μηδενίζει σφάλματα, κλπ κλπ κλπ.

Βλέπουμε λοιπόν μερικές τελεσίδικα και υπερβολικά ακριβείς μετρήσεις, πχ:

View attachment 230342

Η μπαταρία έχει χρήσιμη χωρητικότητα 54,79869kwh και όχι 58kwh όπως θα έπρεπε να ήταν.

Αν αρχικά ήταν 58kwh, πράγμα που δε μπορώ να το ξέρω με βεβαιότητα, τότε έχει χάσει 3,2kwh μέχρι σήμερα, ποσοστό 5,52% της ονομαστικής χωρητικότητας, δηλαδή έχω διαθέσιμο 94,48% της ονομαστικής χωρητικότητας του αυτοκινήτου.

Δεν γνωρίζω εάν αυτή η μέτρηση μεταβάλλεται με τη θερμοκρασία.
Λογικά, θα μεταβάλλεται. Σήμερα είχε καλό καιρό, περί τους 13°C. Φαίνεται μέτρηση της μπαταρίας, που ζεσταινοταν σε κείνη τη στιγμή.

Ως γνωστόν, όλες οι μπαταρίες θα χάσουν απότομα στο αρχικό διάστημα μια ποσότητα χωρητικότητας που παίζει μεταξύ 4-5%, και μετά ακολουθεί μια πολύ πιο ήπια καμπύλη ελάττωσης χωρητικότητας.

Η VW εγγυάται ότι στα 180.000χλμ η απώλεια χωρητικότητας δε θα φτάσει πάνω από 30% της ονομαστικής. 😎

Τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει είναι 13.477 χλμ ως τώρα, και η συνολική κατανάλωση ενέργειας κατά τη φόρτιση είναι 3.314kwh από τις οποίες οι 3.133kwh έχουν αποδοθεί από τις μπαταρίες:

View attachment 230345

Βεβαίως έτσι μπορείς να συμπεριλάβεις όλες τις απώλειες κατά τη φόρτιση, αλλά και όλη την ενέργεια που έχει καταναλωθεί ενώ είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, είτε γιατί κλιματιζεται ο χώρος πριν μπεις, είτε γιατί ζεσταίνει τις μπαταρίες, είτε γιατί κάθεσαι μέσα και παίζει κλιματιστικό και μουσική ενώ φορτίζεις.

Τέλος πάντων, από την ενέργεια που έχει αποδοθεί από τις μπαταρίες (3.133kwh) με τα διανυθεντα χιλιόμετρα, βγαίνει μέση κατανάλωση 23,247kwh/100km.

Επίσης έχουν χαθεί περίπου 181 kwh σε απώλειες φόρτισης, από τις οποίες θα πρέπει να αφαιρεθεί η ποσότητα που είναι τώρα πάνω στη μπαταρία που ήταν στο 81% (. 81*54,8=44,4) άρα έχουν πετάξει 137 kWh σε απώλειες φόρτισης, που στο σύνολο των 3.314kwh είναι 4,1% που είναι αναμενόμενο, φυσιολογικό και προβλεπομενο.


Κι έτσι, μαθαίνουμε τι σκατά γίνεται με τα ev. 🤣😁😂


Kαι μια φωτο με τις επενδύσεις που έχουν γίνει επί των ev και μπαταριών

View attachment 230347

Μισό τρις..
Χρειάζεται και OBD2 αντάπτορας ή τα παίρνει απευθείας από την σύνδεση δικτύου με το αυτοκίνητο;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Χρειάζεται και OBD2 αντάπτορας ή τα παίρνει απευθείας από την σύνδεση δικτύου με το αυτοκίνητο;
Θέλει αντάπτορα.

Έχω 2 αντάπτορας, ένα με Bluetooth κι ένα με Wi-Fi.

Το Wi-Fi είναι λίγο γκουμουτσα:

Screenshot_20211122_194728_com.facebook.orca.jpg


To Bluetooth είναι πιο μικρό και βολικό, μπορείς να το έχεις συνεχώς πάνω στο φις. Παίζει με evnotify, με διάφορες εφαρμογές, δείχνει ότι θες, από ισχύ regeneration μέχρι φόρτιση σε kW.
Κάνει και μετρήσεις 0-100 και οτιδήποτε, με πραγματικά στοιχεία ταχύτητας από δορυφόρο, κλπ.
 
Last edited:

D

debianfox

Guest
Ταιριάζουν μια χαρά.

Άμα θες να μη καις παραπάνω ρεύμα από αυτό της κίνησης, μην κάνεις προετοιμασία κλιματισμού, μη κάθεσαι να παίζεις με το κινητό και με κλιματισμό μέσα στο αυτοκίνητο σταματημένο, μην ακούς μουσική και να φορτίζεις κινητό όσο φορτίζει, κλπ.

Ανάβεις, μπαίνεις, πας εκεί που θες, κλεινεις.

Εντάξει;

Και μη πας ταξίδια να μην ανέβει. Κράτα το στην πόλη με 9kwh τα 100χλμ, γίνεται.

Πού σε πείραξε το 15 που στο έβγαλα 20.
Κοιτα να μη ψάχνεις για προβλήματα σε κάθε λύση, είναι εις βάρος σου.
Πρότεινε λύσεις, γίνε θετικός, κι όχι αρνητής για να είσαι αρνητής.

Αυτή θα είναι η τελευταία φορά που σε απαντώ.
Έφυγες ήδη.

ΥΓ. Μάθε να χρησιμοποιείς τα QUOTE.
'''εφυγες ηδη'''
καισαραν-διαχειστην - επικαλουμαι
 

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.666
Θέλει αντάπτορα.

Έχω 2 αντάπτορας, ένα με Bluetooth κι ένα με Wi-Fi.

Το Wi-Fi είναι λίγο γκουμουτσα:

View attachment 230355

To Bluetooth είναι πιο μικρό και βολικό, μπορείς να το έχεις συνεχώς πάνω στο φις. Παίζει με evnotify, με διάφορες εφαρμογές, δείχνει ότι θες, από ισχύ regeneration μέχρι φόρτιση σε kW.
Κάνει και μετρήσεις 0-100 και οτιδήποτε, με πραγματικά στοιχεία ταχύτητας από δορυφόρο, κλπ.
μην είσαι τσίπης πανάθεμα σε

το εργαλείο από το λινκ που σου έβαλα.
χαιεντ
βασικά παγγελματικό στουντιάδικο.
με refresh rate 60-100Hz , η παπαριά που έβαλες είναι με το ζόρι 12-14
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Δεν είμαι επαγγελματίας κι ούτε θα γίνω ποτέ, λίγο χαβαλέ κάνουμε όλο κι όλο. 😁
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.281
Reaction score
93.729
@costas EAR και λοιποί αντικαλωδιάδες, έρχεται ο εφιάλτης σας! Νέα τεχνολογία καλωδίων είναι η λύση για γρήγορη φόρτιση.

ΘΑ CEBECTE. :tongue::roflmao:

 


D

Deleted member 35

Guest
Αποκλειεται, ολα τα καλωδια ειναι ιδια και μεταφερουν ρευμα.
Τολμάς και εκστομίζεις τέτοια κουβέντα σε forum AV; Στο πυρ το εξώτερον θα πρέπει να σε στείλουν. Εδώ έχει διαφορά ο ήχος δε θα έχει η φόρτιση που έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.281
Reaction score
93.729
Αποκλειεται, ολα τα καλωδια ειναι ιδια και μεταφερουν ρευμα.
Θα είμαι αμείλικτος. 8-)

Θα χρησιμοποιηθεί μια εναλλακτική της παλιάς δοκιμασμένης μεθόδου της κρυοπηξίας. :tongue:
Με νέα μέθοδο ψύξης σχεδιάζουν καλώδιο ικανό να μεταφέρει περισσότερο ρεύμα.
 

Μηνύματα
206
Reaction score
94
Βρετανική εταιρεία start-up αναπτύσσει μπαταρία αυτοκινήτου, η οποία θα φορτίζεται σχεδόν πλήρως σε 5 λεπτά, διάβασα στην αυστριακή εφημερίδα Der Standard.

 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.561
Μηνύματα
2.865.629
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top