Ηλεκτρικά οχήματα

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.202
Reaction score
20.402
Παρακαλούν φίλους τους, να πάρουν λιφ μεταχειρισμένα, με 15 χιλιάρικα, εγγυώνται αυτοί προσωπικά στους φίλους τους ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι σκυλί μαύρο, δεν παθαίνει τίποτα.
Και οι δύο.
15 χιλιάρικα της τρέχουσας γενιάς ή της πρώτης που σε φτάνει να πας για μπάνιο Χαλκιδική (το πολύ); Πάνω από 20 τα βλέπω στο car της 2ης...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.826
Reaction score
100.426
σε φτάνει να πας για μπάνιο Χαλκιδική (το πολύ);
Το ποδήλατο δε σε φτάνει ούτε μέχρι εκεί, και τα 99,9 στα 100 αυτοκίνητα, καθημερινά κάνουν διαδρομές που θα μπορούσες να κάνεις με ποδήλατο αν είσαι μπρετσος και τρως 18 μπιφτέκια και 3 κιλά μπάμιες τη μέρα για ενέργεια..

(είπαμε, μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 30χλμ/μερα)

Άρα για το 99,9% των καθημερινών διαδρομών δεν ασχολείσαι με το ερώτημα που θέτεις.

Για την ιστορία, οι φίλοι μου έχουν το λιφ με την μικρή μπαταρία (40kwh) που χονδρικά βγάζει (με τυπικη μέση κατανάλωση 15kwh /100km) έως 270χλμ, που αν βαλθεις να τα αυξήσεις, πηγαίνοντας πιο "οικονομικά", είναι εφικτό να φτάσουν έως 360-370χλμ.

Ο ένας από τους φίλους μου, έχει σχεδόν 3 χρόνια με το λιφ κι έχει πάνω από 80.000χλμ στο κοντέρ. Ακόμα και την εποχή (προ 3-ετιας) που δεν υπήρχαν φορτιστές όπως σήμερα, έβρισκε τρόπο να γράψει χιλιόμετρα σε εκδρομές, θα πρέπει να προσαρμοστείς στον τρόπο σκέψης του ev και στα σημερινά δεδομένα των διαθέσιμων φορτιστών να βρεις τρόπο κι εσύ. Αν δε θες, μη σώσεις. 😂🤣😁

ΥΓ. Το έχει αυτός ο ένας, με λίζινγκ, το οποίο λήγει το Μάρτη του 23 (4-ετια) και τότε θα το αγοράσει, να του μείνει. Το παλιό, που είναι και αεροψυκτη η μπαταρία, που είναι το μόνο σημαντικό ελάττωμα.

ΥΓ. 2. Αυτοί οι "παλιοί" στην Ελλάδα με ev, πλέον νιώθουν πως γίναμε Νορβηγία με τόσους διαθέσιμους φορτιστές ολοβερ. Παλιά δεν έβρισκαν κανένα, κι όμως, πήγαν σε EV, τώρα το βλέπουν εντελώς ευκολάκι.

ΥΓ. 3. Έχει και φωτοβολταϊκά, τα οποία του καλύπτουν πλήρως το σπίτι, το μαγαζί, και 2 αυτοκίνητα. Έχει και μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά, αγόρασε τζάμπα τις μπαταρίες από 2 τρακαρισμένα λιφ, δηλαδή έχει χρήσιμη αποθήκευση ενέργειας περί τις 65kwh. 😎
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.202
Reaction score
20.402
Για την ιστορία, οι φίλοι μου έχουν το λιφ με την μικρή μπαταρία (40kwh) που χονδρικά βγάζει (με τυπικη μέση κατανάλωση 15kwh /100km) έως 270χλμ, που αν βαλθεις να τα αυξήσεις, πηγαίνοντας πιο "οικονομικά", είναι εφικτό να φτάσουν έως 360-370χλμ.

Αυτό είναι επαρκές, της πρώτης γενιάς όμως όχι. Αυτό ρώτησα, πού τις είδες τιμές 15 χιλιάρικα για Λιφ εάν εννοείς το 2ης.
 

D

debianfox

Guest
πολλα ποδηλατα θα αντικατασταθουν στο μελλον-για αστικη μετακινηση-με ηλεκτροκινητα δικυκλα που εχουν κοφτη στα 25κμ /ωρα ειναι ελαφρα κ φθηνα, κ δεν χρειαζονται καν διπλωμα...επισης θα περπατησουν πολυ και αυτα που εχουν ταχυτητα μεχρι 45χμ/ωρα, κατηγορια AM ,και αυτα που ειναι κατηγορια 125,και θελουν διπλωμα A1, συμφωνα με το νεο νομο ισοδυναμιας διπλωματων AM, A1
 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.202
Reaction score
20.402
μακάρι , πολλά αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Ναι βγήκαμε να κάψουμε βενζίνη για την πλάκα μας.

Σήμερα βροχερός καιρός (όπως συνήθως στη Θεσσαλονίκη τον χειμώνα), δεν υπάρχει περίπτωση για ποδήλατο. Και με καλό καιρό δίχως δίκτυο ποδηλατοδρόμων κλπ τα έχουμε πει. Άσε τον Βαρδάρη που όσοι μένουμε ανατολικά τον έχουμε κόντρα το πρωί (και το απόγευμα συνήθως φυσάει από τα αντίθετα!!!!)

Αυτό που κάνω πια, είναι να παρκάρω στη μέση της διαδρομής των 7 χλμ, και να συνεχίζω με τα πόδια μέχρι το γραφείο. Να τα 10.000 βήματα που κάνω την ημέρα και δίχως να το καταλάβω.
Θα κατεβώ με ποδήλατο μπορεί μια φορά την εβδομάδα.
Επειδή έχω, εννοείται, και το βάζω μέσα στο γραφείο μου, γιατί πριν 10 χρόνια μου το είχαν κλέψει κλειδωμένο από τον ημιώροφο της οικοδομής. Άστα να πάνε. Δεν υπάρχει πρόβλεψη για ποδήλατο, απλό είναι.


Αυτό όμως με το ηλεκτρικό ιχ που παρκάρει δωρεάν στις θέσεις ελεγχόμενης (κάπου το πήρε το αυτί μου, δεν το διασταύρωσα) μου ακούγεται πολύ πολύ ενδιαφέρον (βέβαια φαντάζομαι αντιστοίχως ενδιαφέρον θα ακουστεί σε πολλούς).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.826
Reaction score
100.426
Μετά την Τεσλα και τις εγκαταστάσεις φορτιστών στον ψαθοπυργο, όπου έχουν εγκατασταθεί 8 σουπερτσάρτζερς (250kw) ανά 4 σε κάθε πλευρά του δρόμου, ξεκινάει δηλα δηλα η εγκατάσταση ταχυφορτιστών στην εθνική οδό Αθήνας Θεσσαλονίκης.


Στο ΣΕΑ Αταλάντης τς επόμενες μέρες θα μπει ταχυφορτιστής 150kw, έχουν παρθεί άδειες και όλα τα απαραίτητα, μένει μόνο η τοποθέτηση!


Στο ΣΕΑ Νίκαιας στην Aegean, έξω από τη Λάρισα, μπήκε και λειτουργεί 50-ρης.

Με 2 στάσεις ~10' σε αυτούς τους 2 σταθμούς, η διαδρομή Αθήνα θεσσαλονικη είναι εφικτή για την πλειοψηφία των σημερινών ev (με μπαταρία >50kWh).

Tο σύνολο των διαθέσιμων φορτιστών φαίνεται εδω:

Screenshot_20211123_115732_com.xatori.Plugshare.jpg


Αν μπουν ακόμα 2 σταθμοί 150kW στη διαδρομή, θα είναι πια αστείο το θέμα.
Είναι ζήτημα λιγων εβδομάδων να κλείσει η ιστορία, πήραν μπρος και βάζουν 150-αρηδες!
:party: :party: :party:

ΥΓ. Μιλάμε για νόμιμες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Άμα θέλετε να πηγαίνετε με 250χλμ/ω παρτε αεροπλάνο, γιατί αλλιώς θέλετε 3 στάσεις μίνιμουμ 15' σε 150-αρηδες, αφού θα φάτε πάνω από 200kwh για αυτή τη διαδρομή που βγαίνει οδηγώντας στα νόμιμα όρια με 80kwh. 😁😂🤣
παρκάρει δωρεάν στις θέσεις ελεγχόμενης (κάπου το πήρε το αυτί μου, δεν το διασταύρωσα)
Ισχύει.
 
Last edited:

Μηνύματα
136
Reaction score
162
Ωραία απο φορτιστές θα είμαστε κομπλέ μένει το μικρό θεματάκι να βρούμε τα 30.000 ευρώπουλα - + και ειμαστε τζέτ.(Πρός διαχειριστές θα ηταν ενα ενδιαφέρον γκάλοπ ποσα μέλη εχουν την δυνατότητα να πάρουν ηλεκτρικό) Ευχαριστώ.
 



Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
40.636
Reaction score
68.118
Ευχαριστώ για την χιουμοριστική-ειρωνική απάντηση,να εισαι καλά.
Όταν οι χρήστες συζητούν για ενισχυτές, προβολείς και ηχεία 10-20-30 χιλιάδων γιατί δεν γράφονται τέτοια σχόλια;
 

Μηνύματα
136
Reaction score
162
Όταν οι χρήστες συζητούν για ενισχυτές, προβολείς και ηχεία 10-20-30 χιλιάδων γιατί δεν γράφονται τέτοια σχόλια;
Ειναι λογικό οταν σε ενα τεράστιο φόρουμ οπως αυτό που μας φιλοξενεί, τα μέλη του να ειναι απο ολα τα οικονομικά στρώματα, προσωπικά δεν μπορώ να διαθέσω 30.000 ευρώ ούτε για ενισχυτές,ηχεία, ή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε κάποιον αλλο μπορεί αυτό το ποσό να ειναι αστείο,σε κάποιον αλλο με αυτά τα χρήματα ζει την οικογένεια του τρια χρόνια.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.706
Ειναι λογικό οταν σε ενα τεράστιο φόρουμ οπως αυτό που μας φιλοξενεί, τα μέλη του να ειναι απο ολα τα οικονομικά στρώματα, προσωπικά δεν μπορώ να διαθέσω 30.000 ευρώ ούτε για ενισχυτές,ηχεία, ή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε κάποιον αλλο μπορεί αυτό το ποσό να ειναι αστείο,σε κάποιον αλλο με αυτά τα χρήματα ζει την οικογένεια του τρια χρόνια.
Σωστά όλα αυτά. Το point ποιό είναι, προσπαθούμε να καταλάβουμε.

Σαφώς και δεν μπορούν όλοι ακόμα να τα αγοράσουν, δεν χρειάζεται κάποια επιβεβαίωση αυτό. Όπως όμως έχουμε αναλύσει δεκάδες φορές, οι τιμές θα πέσουν και μέσα στα επόμενα χρόνια θα εξισωθούν με αυτές των συμβατικών.

Από εκεί και πέρα τι να κάνουμε, να μην το συζητάμε μέχρι να μπορούν να τα αγοράσουν όλοι;
Είμαι σίγουρος ότι και σήμερα που συζητάμε, πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε συμβατικό. Να τα βγάλουμε και αυτά από τη συζήτηση;
 

D

debianfox

Guest
Όταν οι χρήστες συζητούν για ενισχυτές, προβολείς και ηχεία 10-20-30 χιλιάδων γιατί δεν γράφονται τέτοια σχόλια;
κατα την γνωμη μου διοτι τα av συστηματα αποτελουν χομπυ, ενω το αυτοκινητο πραγματικη αναγκη διαβιωσης της οικογενειας κ πιθανον να μην αρκει κ ενα αυτοκινητο μονο...
και διοτι τα ακριβα Αv δεν επιχορηγουνται με χρηματα των φορολογουμενων, οποτε δεν μας πεφτει λογος
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
11.244
Reaction score
13.576
το αυτοκίνητο που αποτελεί ανάγκη αγοράζεται μεταχειρισμένο με λιγότερα από 10000 και κάνει άριστα την δουλειά του.
όλα τα άλλα - αν δεν αποτελούν εργαλείο της δουλειάς - είναι πολυτέλειες που αγοράζει όποιος έχει λεφτά.
αυτό θα ισχύει για ακόμα 15 χρόνια πολύ εύκολα.

επίσης είναι χαζός ο τρόπος αξιολόγησης του κόστους κτήσης ενός ΙΧ μόνο και μόνο από το κόστος αγοράς και των τελών κυκλοφορίας.
ένα μτχ υβριδικό yaris με 17000 (ασούμε μοντέλο 18 , φρέσκο φρέσκο και πλήρους εξοπλισμού) είναι φθηνότερο από ένα corsa πετρέλαιο των 15000 ευρώ για έναν χρήστη που κάνει 30000 χλμ το χρόνο μέσα στην πόλη.
κάπως έτσι πρέπει να σταθμίσει κανείς το κόστος αγοράς EV.
δεν μπορείς να λές οτι ένα xc40 B8 με τα 65000 είναι ακριβό. φθηνό είναι , VFM κάργα. βάλτε κάτω τι προσφέρει και πόσο κοστίζει στην 10ετία.
 

D

debianfox

Guest
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες, οτι εν τελει σημασια εχει το συνολικο κοστος ενος αυτοκινητου σε βαθος χρονου, εν προκειμενω την 10ετια..με μια παρατηρηση, οτι οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, το κοστος που θα αποσβεσθει ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ κ αυτο ειναι ενα ζητημα δια τους μη εχοντες
 

Μηνύματα
11.244
Reaction score
13.576
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες, οτι εν τελει σημασια εχει το συνολικο κοστος ενος αυτοκινητου σε βαθος χρονου, εν προκειμενω την 10ετια..με μια παρατηρηση, οτι οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, το κοστος που θα αποσβεσθει ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ κ αυτο ειναι ενα ζητημα δια τους μη εχοντες
σχετικό είναι αυτό, οι μη έχοντες συνήθως θα πάνε σε λύση τραπεζικής χρηματοδότησης συνεπώς είναι η μία η άλλη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.826
Reaction score
100.426
Επίσης ακούγεται ότι η Τεσλα δρομολογεί 4 σουπερτσάρτζερς ανά κατεύθυνση σε κάθε ΣΕΑ, άμεσα.

Ε ρε γλέντια... 😁😂🤣
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Με τυπική κατανάλωση 15kwh/100km, που μέσα στην πόλη είναι 10kwh/100km αλλά ντέφι να γίνει, η μέση κατανάλωση για κάθε ev θα είναι <5kWh την ημέρα.

Έχεις δει 10 συχνά με το ID3;
Μέσα σε συμφόρηση πόλης ή απλά να πηγαίνεις με 30Km/h συνεχώς χαλαρά ;
Πρέπει να είναι πιο οικονομικό το id3 αλλά και πάλι τα 10 είναι εντυπωσιακό νούμερο.

Μέσα σε κίνηση με πολλά σταμάτα ξεκίνα, το e208 δεν πέφτει κάτω απο 17 γιατί το πονάει το μεγάλο βάρος. Μέσα σε 1 λεπτό μπορεί να πρέπει να κάνεις το 0-30-0 3 φορές και αυτό ρουφάει.
Εμένα καίει 17-20 σε σταμάτα ξεκίνα, 17-25 σε αθήνα νορμάλ οδήγηση (τίγκα στα φανάρια) και 10άρια έχω δει μόνο σε μεσογείων 30-50km/h χωρίς κίνηση.
Τα βράδια ή γενικά χωρίς κίνηση, κέντρο, είμαι 15-17 ανάλογα με το πόσο το προσπαθώ.

Με απώλειες φόρτισης, έχω μέσους όρους απο 17kwh/100km μέχρι 30kwh/100km.


Φυσικά ένα ελαφρύ ηλεκτρικό πόλης τύπου ΑΜΙ θα μαμεί και δέρνει, αλλά αντί για ΑΜΙ θα αγόραζα ποδήλατο.
Ίσως και το smart να καίει κάτω απο 10 σε σταμάτα/ξεκίνα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.298
Μηνύματα
2.640.662
Members
36.744
Νεότερο μέλος
sakissakis
Top